彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天
惡魔在身邊~ 驚訝

呵~慢左人成半年~

我o岩o岩終於煲完惡魔在身邊la~

2日喔~32小時內完成15個鐘ge大作~...

也算慢耶~我記得上年煲fullmetal都係o係28個hr就完成la~

我看若果我唔係多TV要睇我係OK的!

講返套劇LA~ 一字記之曰: 正~

都無謂多講~好多人都睇過MA~

我覺得呢煲呢套比起之前煲惡吻係舒服好多喎!

可能因為短D劇情急D掛~

kaka~又哭了我~

最近都不知道搞什麼鬼~

先係狼羊物語, e家就係惡魔在身邊~

小Q呀小Q~你幾時變到咁易流眼水ga呢!?

算la~無謂多研究~

e家...諗緊我應唔應該開工煲多轉惡吻呢!?

or...煲其他劇劇!?

不過唔係喎~呀哥聽日回歸~

沒多的時間讓我人煲劇吧-.- 

刊登時間︰2006-08-25 10:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


YEAH! 疑惑

E家係25號朝早8點多少少~

我o岩o岩做完哂HW  la~

唔計背詩讀音~

我e家可以放心去煲惡魔在身邊la~

happy happy~

閃人lor~

預計煲完時間為下午7時吧! 

刊登時間︰2006-08-25 08:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ho..可笑吧... 不安

ho..可笑吧! 

e家係25號星期5凌晨2點1~

我9個字之前打完d留言...

有d sleepy又唔想sleep~

結果想睇下D詩歌背誦LA~

結果...一睇...變左作多左篇文~

到現時...仲有手機哥篇我d  HW就死哂LA!!!!

好想now作埋佢..不過好攰~sleep la-.- 88

刊登時間︰2006-08-25 01:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天
功課計劃失敗~ 不安

各位我GE功課計劃終告失敗-.-

今朝掛住打online game~

下晝由2點半起煲惡魔在身邊~

夜晚我睇左個半hr  tv~

跟住就去繼續煲惡魔在身邊~

wa~真係好正喎~

kaka~我好似煲咩都慢過人~

大家..我8諗你地好多人都半年前煲完la-.-

我諗如果我唔係o係youtube度搵到我半年後都未煲...

算la~唔講住~講返HW..

結果功課就淨係do左2篇CRS~

距離finish仲有2篇作文~

我一定要聽日搞掂la!!!

仲有哥6日留返黎做下其他野or溫下書書~

2篇作文姐...難唔到我ge-.-

刊登時間︰2006-08-25 01:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


努力! 滿足

大家要努力做HW啦~

最後8日lor~

我ge目標~

o係今日之內ko埋哥2個CRS同作文!

要破自己record~

做哂hw仲有1week淨~

kaka~呢2日又做左d kai事~

我學埋呀茄o係度畫lable紙畫左2個hr呀@@

ho...仲創左n咁多個款...

不過搞到lable紙都唔似係lable紙..

好花ar-.-

係la~

有空又say say我爸爸好la~

佢尋日拎左6罐值600蚊ge美趣樂返黎~

好似係纖維素黎~通便用ga  wor~

wa~不過成100蚊支~

洗唔洗一氣買6支呀!  1年都飲唔哂la!!!

不如食多d菜好過la~又waste money也!

不過算la~比起送比馬會...

我諗d money都waste得比較有價值lor...|||

係la~今朝睇kamo日記~

kamomo愛死你喔XD

對吧~努力祈禱吧~不必放棄讓我爭取到底

(@@..又kai起來la...事對事錯堅持多一次徹底...oh! stop~)

hoho~講返pat and tsoi哥單~

恭喜你地2位喔~ 

 

刊登時間︰2006-08-24 08:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天
功課電視日~ 不安

今日都係做HW做得多~.~

我做左2篇CRS la~

e家全數hw就係得返2篇作文同2篇CRS!

努力呀葉萃婷~你離成功不遠ga la~

話唔定聽日就搞得掂d hw~

報日訊號: 暑假餘下最後的8日~

即是仲有6份之一ge time!

好la~講返今日~

我下晝上youtube度睇狼羊物語~

講真~入戲院睇就真係唔抵~

我睇係覺得佢個頭過長...

有d悶悶吧~

不過去到中後真係幾touch ga~

係唔係繼ofung事件後第2次cry呢~

不過今次幾yeah~

好耐未試過5行眼水一齊出XD

好LA~講到咁上下...

都7788 la~

係la~各位gp門,,,

快d上去個xanga度留個言la~

記住呀~個id=scc_gp

上去呀!!!!!!!

唔係我會好無奈la~

得我一個o係上面玩咁,,,-,-""

刊登時間︰2006-08-23 10:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


唉... 驚訝

最近...我呀爸又黎la~

佢都死性不改la~.~

搞到我la~呀媽la~都好煩~

咩事!? 有興趣就睇落去la~

講開都把幾火!

我幾歲哥陣個銀行戶口哥4千幾比佢呃哂~

算!事隔多年唔同佢計...

不過呀上年佢向我借左2千1~

今年年頭還就還la~

淨係還左1千1~

都算la哥1千蚊~

仲要我事後先知哥1千1係佢瞞住呀媽拎封利是d錢還比我!

我的可怕老豆~呀爸佢1個人1個月送幾多錢比馬會先夠la-.-

佢成日話差人錢~還極都極唔完ge~受害最終都係我地3母子~

上個月呀~佢又叫我呀哥匯3千入佢馬會戶口-.-

我的好人哥哥又唔識反抗照做先好yeah喎-.-

真係好無奈la~咁又冇3千~

都算la~點解我呀哥好人到今個week又比多5千5佢ga-.-

前前後後又8千5la~我呀哥辛辛苦苦1個月ge暑期工...

就咁樣冇左...部新電腦睇黎又凍過水la-.-

唉...個衰老豆都死性不改ge-.-

一個月8號出人工~~自己份人工得9千~比3千家用呀媽...

由15號就2日2日咁問呀媽拎返500 500咁拎~

到頭來仲要我呀媽o係佢自己搵返黎哥5000蚊倒貼返比佢~

大佬呀~你一個一個月用ge錢都多過我地3個人用ge la-.-

賭賭賭!!!今朝又見佢用左300蚊賭波la-.-

幫佢查賽果~未又係場場衰哂-.- 好明顯就係釘錢落海la-.-

佢short ga~我借錢比佢掉~不如捐哂佢!!!!!!!!!

好火呀!!!! 之前仲有呀~ 呀哥揀科~

佢就狂問/話:有冇出路ga~多唔多錢ga~不如讀ivy算la~出路多d賺多d ga...

之後又同我講: 呀女~你第日唔讀大學讀ivy都好喎~平好多ga~                 
                   讀大學ge話,如果你去讀神學ge話我真係唔要你呀! 讀完都廢ga~
                   仲有呀~都好似未話你~聽講信教要咩奉獻ga喎...又waste money-.- 信哥d都傻呀!

我聽完真係好火~佢係我呀爸...我忍ja~我真係好想鬧佢:

家下讀書睇出路讀ge! 我讀咩關你咩事~總之我唔阻你發大財自己負擔返自己d學費就得la!!

如果你生我真係為左我幫你搵錢比你賭ge我寧可冇出現過o係呢個世上!!!

仲有呀~拎錢出黎奉獻都好過你拎去賭呀!!!! 你呀~一個月都唔止倒左一半錢比馬會la-.-

唉...總之我呀爸就真係令人o哂嘴~

我寧可佢唔賭唔盛~一個月賺少少咁~都好過e家~

有時真係好嬲~唔多想見到佢...廢事吵大獲...

唉...都唔知佢幾時先生性...

刊登時間︰2006-08-23 01:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天
功課日~ 驚訝

hoho~

今日9點到起身~

睇返d錄影帶~

再睇doreamon~

之後再do hw~

wawawa~

我要ko hw~

之後睇青出於藍~

之後一直都係功課直落~

我math一早ko左la~

e家...eng今日都ko埋la~

中文...今日煲左4篇剪報...

仲有2篇作文4篇CRS la-.-

d詩and讀音有time 先la~

hoho~提提各位~

48日ge暑假已經過左39日la~

過埋23號~即係聽日~

就只餘下6份之1!!!!!

睇時間好do hw la各位!

好~講返la~

各位~who有柳柳哥份GP相可以ICQ sd我la><

刊登時間︰2006-08-22 04:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天
美食博覽+MK之行~ 不安

今日7點半起身~

就係因為去美食博覽~

好多野食LA~

真係好好味~

正正~

買左dd野食呀~

不過呢就都係多人左dd la~

SU搵人做...

唉...2邊都麻麻...

都好似差唔多都係咁上下.,, 

之後去到2點到la~

我地去MK~

搞錯呀~

要等成半個HR車!!!

之後去到MK~

我地行左陣雅NAN~

WAWA~好多公仔呀!

之後去旺中~

影貼紙相~

行街買茄的背包~

之後我又買左ONE 33~

之後我地咁上下6點到閃人lor~

好攰ar~!

kaka~茄做左我經理人!?

就咁先la~

都好攰~

88

刊登時間︰2006-08-22 04:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天
wakaka 不安

失敗左~

睇完kamo日記發現我打少左~

一去到玩傳hola圈哥個game!!!!!

kaka~

仲有呀kamo~

我會唔知你地冇訓過!?

緊係唔會la~

你地已經露出破)綻ma!

刊登時間︰2006-08-20 11:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]