最近...我呀爸又黎la~
佢都死性不改la~.~
搞到我la~呀媽la~都好煩~
咩事!? 有興趣就睇落去la~
講開都把幾火!
我幾歲哥陣個銀行戶口哥4千幾比佢呃哂~
算!事隔多年唔同佢計...
不過呀上年佢向我借左2千1~
今年年頭還就還la~
淨係還左1千1~
都算la哥1千蚊~
仲要我事後先知哥1千1係佢瞞住呀媽拎封利是d錢還比我!
我的可怕老豆~呀爸佢1個人1個月送幾多錢比馬會先夠la-.-
佢成日話差人錢~還極都極唔完ge~受害最終都係我地3母子~
上個月呀~佢又叫我呀哥匯3千入佢馬會戶口-.-
我的好人哥哥又唔識反抗照做先好yeah喎-.-
真係好無奈la~咁又冇3千~
都算la~點解我呀哥好人到今個week又比多5千5佢ga-.-
前前後後又8千5la~我呀哥辛辛苦苦1個月ge暑期工...
就咁樣冇左...部新電腦睇黎又凍過水la-.-
唉...個衰老豆都死性不改ge-.-
一個月8號出人工~~自己份人工得9千~比3千家用呀媽...
由15號就2日2日咁問呀媽拎返500 500咁拎~
到頭來仲要我呀媽o係佢自己搵返黎哥5000蚊倒貼返比佢~
大佬呀~你一個一個月用ge錢都多過我地3個人用ge la-.-
賭賭賭!!!今朝又見佢用左300蚊賭波la-.-
幫佢查賽果~未又係場場衰哂-.- 好明顯就係釘錢落海la-.-
佢short ga~我借錢比佢掉~不如捐哂佢!!!!!!!!!
好火呀!!!! 之前仲有呀~ 呀哥揀科~
佢就狂問/話:有冇出路ga~多唔多錢ga~不如讀ivy算la~出路多d賺多d ga...
之後又同我講: 呀女~你第日唔讀大學讀ivy都好喎~平好多ga~
讀大學ge話,如果你去讀神學ge話我真係唔要你呀! 讀完都廢ga~
仲有呀~都好似未話你~聽講信教要咩奉獻ga喎...又waste money-.- 信哥d都傻呀!
我聽完真係好火~佢係我呀爸...我忍ja~我真係好想鬧佢:
家下讀書睇出路讀ge! 我讀咩關你咩事~總之我唔阻你發大財自己負擔返自己d學費就得la!!
如果你生我真係為左我幫你搵錢比你賭ge我寧可冇出現過o係呢個世上!!!
仲有呀~拎錢出黎奉獻都好過你拎去賭呀!!!! 你呀~一個月都唔止倒左一半錢比馬會la-.-
唉...總之我呀爸就真係令人o哂嘴~
我寧可佢唔賭唔盛~一個月賺少少咁~都好過e家~
有時真係好嬲~唔多想見到佢...廢事吵大獲...
唉...都唔知佢幾時先生性... |