| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 27 日 星期五  | |
夢中想著的人2  |
嘩! 都講錯左~
so再更新一次~
我夢中的男仔,
我唔係見到佢LA~
係諗起, 幻想到only~
我係冇幻想到佢d眼耳口"被"~
我都冇幻想到佢係咩社~
我淨係幻想到哥個男仔著住scc pe衫(正面la)
至於哥個男仔係邊個,
o係我e兩日我已經好努力好努力咁幻想~
去對應返睇下個feel o岩唔o岩ga la~
其實我都開始get到哥個係who,
但係都仲有少少保留-.-
|
| 刊登時間︰2006-10-27 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 26 日 星期四  | |
夢中想著的人.  |
夢中我所想著的那個男仔又是誰呢,
我真的很不清楚耶~
說就說腦海中浮現了他的背影,
但事實跟本就係分唔到佢身型同髮型etc.
我淨係feel到佢係著住件scc ge pe衫,
哥個男仔係我一個好鍾意ge人就係la~
係我一個好重要ge人就係la~
|
| 刊登時間︰2006-10-26 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日之行~  |
今朝845身體check~
810就到TM~
所以周街hea左ok耐~
到835到la~
上到去~
見到芷嬈~
真好~有個伴~
then入左8號室等~
見到yanki
又見到sunny班人,
又見到hugo同justin.
3個月高左8mm, 輕左1.2kg!?
我好開心呀~
9年黎做身體檢查~
體重我第1次係有減冇增ja
3個月仲高左8mm!?
即係我仲有希望la~kaka~
(不過講真, 朝早係人都高d輕d ga la!)
之後出去見到kamo, tsoi等n人~
量血壓, 超無奈lor~
下壓多左2姐~要我量多次!!!
等左我15min~
人地都check完眼見完e生la!!
我唔gur lor!!!!!
之後閃左去m記~
食左dd野,
睇coco,做compo
等tsoi, jo, cur, simone, ste~
之後就出發去neway~
去到neway~7人kai之組~
唱得超kai, 玩得超癲!
玩到間房臭左!?
之後都4人打的返scc~
初團練宣傳~ 幾好幾好~
練排位, 搵歌, 畫板. 諗動作etc...
一直到左6點...終於ko all la~
tsoi先提出一個problem...
佢問我係唔係make sure聽日一定有ass.
我正想開口話佢無聊低能白痴~
話佢搞錯,讀3年都唔知day f有ass.
點知一諗..等陣,
星期5會有reading period的!
今日係...星期四... 咁聽日就星期5,
咁未即係....................
頓時有點兒灰, 真是"失敗"
之後6點4閃人~
一個人夜ma行河旁去西鐵站,
都真係好可怕下....
成日有好多單車飛仔"飛過"~
又靜bor! 好無奈的la~
成程總有d唔識ge男人跟我尾-.-
腳步聲同個影都好scary!
之後回到home,
我同ma講返初團ge灰事...
有點兒o嘴,
佢竟然話: 算la,
出唔出到都一樣姐~
反正都係一個出去玩ge藉口姐ma~
|
| 刊登時間︰2006-10-26 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-10-26 12:29 AM |
gag之creativity  |
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
姓溫的個樣正常好多喎 傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
你一講佢個樣正常, 我就諗起巴基斯坦 [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
咁應該係巴基斯坦之中既靚仔掛@ @ XD 傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
我imagine到一班巴基斯坦公主追住佢狂話: justin王子~你等埋我呀!! [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
但係我IMAGINE到果個係欣宜!!! 傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
我係諗起肥ge胡杏兒wor [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
都已經益左佢喇 [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
話晒杏兒都係MS HK [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
其實一行出街都大把啦...求其搵件都得呀 傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
求其搵個跪o係地下食飯ge大陸女士 [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
OK喎...唔錯 [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
呢D就係我國既國粹!!! 傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
會超gag~到時佢2公婆行街, 一個跳緊, 另一個就跪下叫攰 [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
係喎... [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
跟住佢老婆用唔咸唔淡既賡東話講::等埋我呀....!! 傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
跟住佢跳返轉頭拎手按佢老婆天靈蓋 [[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
正呀!!仲要加多句::整你!!咁多野講...
|
| 刊登時間︰2006-10-26 12:19 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 25 日 星期三  | |
| 一個可怕的夢,,,,, |
昨晚,
我做了一個很可怕的夢,
那個夢,
十分嚇人...
如果成真了,
我真係會接受唔到...
--------------------------------------
(夢起)
我一晚溫溫下書,
突然姬姬msn我.
佢語氣好凝重,
話: 呀卒....如果我同你講....
你身邊一個好重要ge朋友死左......
咁你會點呀!?
我一聽完,
唔知點解,
覺得好驚好可怕,
本能反應尖叫左5秒到~
之後慎定d問清楚姬姬:
你講真ga!?
姬姬就話:
係真ga, 哥個死左ge人你都識....
頓時我又進入瘋狂壯態,
不斷尖叫,
一諗到有個fd死左,
就停唔到落黎,
一直咁叫,
叫到全村人都投訴我,
呀媽就不斷咁為左我而cry....
(夢完)
---------------------------------------------
其實,
我都唔知我點解會尖叫得咁勁.
明明我就唔知哥哥人係我who,
我識姐! 可以係熟係唔熟ge.
咁姬姬都咁冷靜咁,
點解我又會咁唔冷靜呢!?
我淨係知道,
o係夢入面ge我,
一聽到個消息,
腦海裡就不斷浮現出,
一個男仔ge身影,
哥個男仔對我好重要咁,
我一諗起佢ge死,
我就停唔到尖叫!
究竟哥個男仔係who!?
我比唔到ans你,
因為我都唔多記得好清楚...
---------------------------------------------
各位, 如果呢個夢發生o係你身上
咁你覺得你諗起ge哥個男仔/女仔.
又會係who呢....
|
| 刊登時間︰2006-10-26 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 預計分數 |
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
chin : 75
econ : 91
eng : 83
chis : 81
hist : 84
phy: 96
math:98
bio:86
geog:92
chem:84
|
| 刊登時間︰2006-10-25 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好灰..... |
有d灰,
突然諗起,
自己係個GP,
不過就成半個月冇去搵d F1,
冇搵time同佢地溫習,
但係又幫過其他組溫習,
到左考試前,
見到自己d F1了,
佢地個個話好多野都唔明唔識,
我就話:
你個GP姐姐都病倒了,
佢都自身難保,
幫唔到咁多.
做到GE只係講句加油...
我...
真係個OK唔盡責~
一個好冇用的GP吧~ |
| 刊登時間︰2006-10-25 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
UT第5話(終章)  |
今日我好明顯溫書失敗~
GEOG淨係溫左3個HR到...
(不過其實都識LA, 我諗一定有75-90吧)
CHEM, ok la~錯左ok多咁la~
(我諗, 50分我有35-42分到la..ok差la><)
--------------------------------------
今曰, 都唔再care考成點~
care的只是...
UT已終結~
去play左11個hr先back home la~
------------------------------------------
聽日, 我諗我唔出MK.....
----------------------------------------
星期6, 10點半-12點, 敬拜小組BRIFING!?
|
| 刊登時間︰2006-10-25 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 24 日 星期二  | |
點算!!!!!!  |
點算!!!!!!!!!!!!!!!!
e家8點3 la!!!!!
我chemistry先溫到kinetic theory~
仲有d element, compound, mixture~
how come!!!!!!
距離完成chem, 仲有2hr吧!!!!!!!!!
仲有geog~睇都未睇過!!!!!
我諗哥8 pages書+map,
4個hr到la~
即是說我仲有6個hr要溫!!!!!!
點算!!!!!!!!!!!!
我好眼訓!!!!!!!!!!!!!!!
12點先起身溫, 我會溫得切ma!?
|
| 刊登時間︰2006-10-24 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 138 | »
|