彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天
夢中想著的人2 不安

嘩! 都講錯左~

so再更新一次~

我夢中的男仔,

我唔係見到佢LA~

係諗起, 幻想到only~

我係冇幻想到佢d眼耳口"被"~

我都冇幻想到佢係咩社~

我淨係幻想到哥個男仔著住scc pe衫(正面la)

至於哥個男仔係邊個,

o係我e兩日我已經好努力好努力咁幻想~

去對應返睇下個feel o岩唔o岩ga la~

其實我都開始get到哥個係who,

但係都仲有少少保留-.-

刊登時間︰2006-10-27 09:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天
夢中想著的人. 熱情

夢中我所想著的那個男仔又是誰呢,

我真的很不清楚耶~

說就說腦海中浮現了他的背影,

但事實跟本就係分唔到佢身型同髮型etc.

我淨係feel到佢係著住件scc ge pe衫,

哥個男仔係我一個好鍾意ge人就係la~

係我一個好重要ge人就係la~

刊登時間︰2006-10-26 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


今日之行~ 滿足

今朝845身體check~

810就到TM~

所以周街hea左ok耐~

到835到la~

上到去~

見到芷嬈~

真好~有個伴~

then入左8號室等~

見到yanki

又見到sunny班人,

又見到hugo同justin.

3個月高左8mm, 輕左1.2kg!?

我好開心呀~

9年黎做身體檢查~

體重我第1次係有減冇增ja

3個月仲高左8mm!?

即係我仲有希望la~kaka~

(不過講真, 朝早係人都高d輕d ga la!)

之後出去見到kamo, tsoi等n人~

量血壓, 超無奈lor~

下壓多左2姐~要我量多次!!!

等左我15min~

人地都check完眼見完e生la!!

我唔gur lor!!!!!

之後閃左去m記~

食左dd野,

睇coco,做compo

等tsoi, jo, cur, simone, ste~

之後就出發去neway~

去到neway~7人kai之組~

唱得超kai, 玩得超癲!

玩到間房臭左!?

之後都4人打的返scc~

初團練宣傳~ 幾好幾好~

練排位, 搵歌, 畫板. 諗動作etc...

一直到左6點...終於ko all la~

tsoi先提出一個problem... 

佢問我係唔係make sure聽日一定有ass.

我正想開口話佢無聊低能白痴~

話佢搞錯,讀3年都唔知day f有ass.

點知一諗..等陣,

星期5會有reading period的!

今日係...星期四... 咁聽日就星期5,

咁未即係....................

頓時有點兒灰, 真是"失敗"

之後6點4閃人~

一個人夜ma行河旁去西鐵站,

都真係好可怕下....

成日有好多單車飛仔"飛過"~

又靜bor! 好無奈的la~

成程總有d唔識ge男人跟我尾-.-

腳步聲同個影都好scary!

之後回到home,

我同ma講返初團ge灰事...

有點兒o嘴,

佢竟然話: 算la,

出唔出到都一樣姐~

反正都係一個出去玩ge藉口姐ma~

刊登時間︰2006-10-26 08:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-10-26 12:29 AM  


gag之creativity 驚訝
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
姓溫的個樣正常好多喎
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
你一講佢個樣正常, 我就諗起巴基斯坦
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
咁應該係巴基斯坦之中既靚仔掛@ @ XD
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
我imagine到一班巴基斯坦公主追住佢狂話: justin王子~你等埋我呀!!
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
但係我IMAGINE到果個係欣宜!!!
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
我係諗起肥ge胡杏兒wor
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
都已經益左佢喇
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
話晒杏兒都係MS HK
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
其實一行出街都大把啦...求其搵件都得呀
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
求其搵個跪o係地下食飯ge大陸女士
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
OK喎...唔錯
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
呢D就係我國既國粹!!!
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
會超gag~到時佢2公婆行街, 一個跳緊, 另一個就跪下叫攰
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
係喎...
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
跟住佢老婆用唔咸唔淡既賡東話講::等埋我呀....!!
傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:
跟住佢跳返轉頭拎手按佢老婆天靈蓋
[[﹏* 我愛約團*"*╳更愛每一個弟兄姊妹+``||--*薯仔組@ Magg!E 說:
正呀!!仲要加多句::整你!!咁多野講...

 

刊登時間︰2006-10-26 12:19 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天
一個可怕的夢,,,,,

昨晚,

我做了一個很可怕的夢,

那個夢,

十分嚇人...

如果成真了,

我真係會接受唔到...

--------------------------------------

(夢起) 

我一晚溫溫下書,

突然姬姬msn我.

佢語氣好凝重,

話: 呀卒....如果我同你講....
你身邊一個好重要ge朋友死左......
咁你會點呀!?

我一聽完,

唔知點解,

覺得好驚好可怕,

本能反應尖叫左5秒到~

之後慎定d問清楚姬姬:

你講真ga!?

姬姬就話:

係真ga, 哥個死左ge人你都識....

頓時我又進入瘋狂壯態,

不斷尖叫,

一諗到有個fd死左,

就停唔到落黎,

一直咁叫,

叫到全村人都投訴我,

呀媽就不斷咁為左我而cry....

(夢完)

---------------------------------------------

其實,

我都唔知我點解會尖叫得咁勁.

明明我就唔知哥哥人係我who,

我識姐! 可以係熟係唔熟ge.

咁姬姬都咁冷靜咁,

點解我又會咁唔冷靜呢!?

我淨係知道,

o係夢入面ge我,

一聽到個消息,

腦海裡就不斷浮現出,

一個男仔ge身影,

哥個男仔對我好重要咁,

我一諗起佢ge死,

我就停唔到尖叫!

究竟哥個男仔係who!?

我比唔到ans你,

因為我都唔多記得好清楚...

---------------------------------------------

各位, 如果呢個夢發生o係你身上

咁你覺得你諗起ge哥個男仔/女仔.

又會係who呢....

刊登時間︰2006-10-26 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


預計分數

傻hem組~~~~ArohA呀卒ArohA~~~~終於同UT say 88 說:

 
chin : 75
econ : 91
eng : 83
chis : 81
hist : 84
phy: 96
math:98
bio:86
geog:92
chem:84

 

刊登時間︰2006-10-25 11:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好灰.....

有d灰,

突然諗起,

自己係個GP,

不過就成半個月冇去搵d F1,

冇搵time同佢地溫習,

但係又幫過其他組溫習,

到左考試前,

見到自己d F1了,

佢地個個話好多野都唔明唔識,

我就話:

你個GP姐姐都病倒了,

佢都自身難保,

幫唔到咁多.

做到GE只係講句加油...

我...

真係個OK唔盡責~

一個好冇用的GP吧~ 

刊登時間︰2006-10-25 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


UT第5話(終章) 愉快

今日我好明顯溫書失敗~

GEOG淨係溫左3個HR到...

(不過其實都識LA, 我諗一定有75-90吧)

CHEM, ok la~錯左ok多咁la~

(我諗, 50分我有35-42分到la..ok差la><)

--------------------------------------

今曰, 都唔再care考成點~

care的只是...

UT已終結~

去play左11個hr先back home la~

------------------------------------------

聽日, 我諗我唔出MK.....

----------------------------------------

星期6, 10點半-12點, 敬拜小組BRIFING!?


刊登時間︰2006-10-25 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天
點算!!!!!! 不安

點算!!!!!!!!!!!!!!!!

e家8點3 la!!!!! 

我chemistry先溫到kinetic theory~

仲有d element, compound, mixture~

how come!!!!!!

距離完成chem, 仲有2hr吧!!!!!!!!!

仲有geog~睇都未睇過!!!!!

我諗哥8 pages書+map,

4個hr到la~

即是說我仲有6個hr要溫!!!!!!

點算!!!!!!!!!!!!

我好眼訓!!!!!!!!!!!!!!!

12點先起身溫, 我會溫得切ma!?

刊登時間︰2006-10-24 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]