彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-11-03 10:24 PM  


最近真係好灰灰灰 感動

最近都因為某d野有d煩.

搞到自己時常都有d灰咁la.

想打篇舒泄一下.

唔想打私人,

打完冇人知我打左~

so打pw日記.

不過又唔多想比人睇咁

好吧. 打pw的日記...

不過pw係沒有的ba~ 

刊登時間︰2006-11-03 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-11-03

聽日就帶敬拜,

第1次,

真係有dd驚tim.

------

想起一段段的往事.

我都唔太記得我的屬靈之旅是何時,

為左咩原因而開始了.

我只係記得哥陣我信左.

但係就覺得自己好唔掂~

咩唔掂!? 係覺得唔掂在自己唔識pray~

我哥時一直都有"pray"的,

但係其實我唔知咩係pray, 要係點pray

一尾亂pray一通亂say一通...

中2一次比cur帶左返約.

又唔知幾時start~我就有個決心要返多d...

原因, 1來認識神la~2來...對我黎講,

好似真係就係: 聽多d人帶我一齊祈禱, 學下點祈~

我記得我哥時仲計過話一次約團最少有3次祈禱~(敬拜哥part特別多-.-)

我仲不斷係研究人地祈禱用咩字眼etc...

這是我第1個返約團的原因...

第2個原因好似都係同敬拜有關~

就係又唔知幾時開始~

我愛上了聽c歌~

所以我又想去多d約黎聽多d~

ho~因為起初我返約,

最重要ge原因真係得呢2個~

so都唔係次次返ba! 

------

想到呢度,

先真係記得當初自己係為敬拜哥part而返約~

聽日, 就係我帶了@@

刊登時間︰2006-11-03 09:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


疲乏的一天 不安

身心疲乏.

今日調位了~還不是差的~ 

早上都在忙here and now.

仲因為比ste發現左而好有錯敗感..

開始懷疑係唔係自己尋晚神智不清的所作所為造成-.-

---

悶人的reading之後~

我都累透了. 想睡...

so4處望, 認真睇書的不過35吧~ 

呵...一完左reading 25個同學都pa低了...

另一統計: 33人冇做here and now!? 

--- 

小息都在搞敬拜d野吧.

聽日就係la.

不曉得點搞la~

---

phy終於派左la~

預期一樣的96...

那麼. 我怕了.

入不了哥個咩中大的東東令我怕怕la~

那不就代表我chem炒左la@@?

---

lunch pth, ok啦~

不過我真係好攰~

---

math堂, 氣氛唔多好.

我想睡卻不敢.

之後tsoi同sum的present都好好!

--- 

之後清潔, 個feel有dd怪.

不過都ok ge....

---

hymnsing, 想提起精神,

不過都係好攰~

星期1 2要出隊~

pray for it~

---

走哥陣去左教會哥邊吹下吃下咁

喔對. 雪生日快樂~

hemmy的頭都真新奇~

---

同cur走so同kailow暫別.

之後去民協...個地方真係有d偏=.=

---

到家, e家打完日記,.

突然想打2篇feeling~

---

近日都有點灰吧.

期待白色的來臨

刊登時間︰2006-11-03 09:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天
灰日 開心

今夜的天空灰了.

早晨就是早會頒獎.

wa~5個champion, o吧...

之後chin係有dd悶.

rsc套戲正but我really好攰~

VA. 悶同hea同攰la.

eng都ok ge...

餓.....siting plan出左.

是灰黑一片~

對明天沒大希望~

其實不大因為新的座位~

也因我最近都是灰黑一片~

之後都唔想食lunch,

1點半先落去食dd.

上去lunch forum.

咪有d事. 無奈.

到了bio. 成績不錯,

就是我真的很累很想死~

套片真係好正好得意!

不過可惜本小姐真係冇mood睇...

放學math選拔.

16題入面, 淨係識1條到.

呵. 做左15min已經唔想做~

pa低了邊訓邊做~

到左最後5min都作d ans比佢-.-

mood still灰黑一片

之後去睇board哥邊點.

真的令人更冇mood, 好灰.

想長睡不起. 累了, 讓我好好休息~

到晚上回到家,

kai佬開會, 內容都係好的.

就係有dd kai佬不再kai的感覺.

看看吧..應該沒大的事吧~

唉...灰....

我的天空藍天在那裡.

刊登時間︰2006-11-02 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天
好耐未試過話人.

好耐未試過用真氣去鬧人la~

個感覺ok爽的~

當然係希望比我鬧哥個會醒la~

不過講真~

真係要醒我夠知難ga la~

因為我同佢唔差好遠la~

只不過係我訓得冇咁lum姐~

唔緊要la~

其實醒唔醒,

唔係真係咁重要~

最重要都係知道自己應該要醒~

至於咩擔唔擔心...

就一定唔會擔心lor~ 

我冇諗過佢下次會可以醒得到ga喎~

我只係相信佢今次唔醒下次唔醒,

都總會有日會醒~ 

(其實我個人都會繼續訓落去~
 跟本係原則問題, 分明就係張床ge錯.
 我的重點唔係真係醒唔醒, 係應唔應該醒
 不過如果係張床一直錯落去醒點都比唔醒好) 

刊登時間︰2006-11-01 11:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-11-01

原來我係一個沒自信的人~

自己預期自己ge分數點都低過自己得到ge!

7科total估計差左38.5分了~

計埋比重...派左哥7科黎計...

我估少左75.5分(計埋x幾x幾la)

即係到7科為止, 跟我自己ge計算方法~

預期之平均分低實際上平均分5.8分-.-

刊登時間︰2006-11-01 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ho.,

原來我係一個沒自信的人~

自己預期自己ge分數點都低過自己得到ge!

7科total差左38.5了~

刊登時間︰2006-11-01 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


分數. 驚訝

派卷派得咁上下了~

分數, 很令人討厭,
是因為有比較,
是因為有執著,
總令不少人傷心.

分數那東東,就不是一分姦雲一分收獲.
可以是撞彩的.
從來沒有明文寫下:
勤力的人可拿高分,
懶惰的人必拿低分.

分數是一樣很差勁的東西,

它從不代表你學習了多少,
它只代表了你的速記能力
及試場上的應用技巧.
 
分數那麼差勁,
跟本是可有可冇可多可少吧!

刊登時間︰2006-11-01 08:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


踏入11月了~ 驚訝

估唔到咁快又11月~

開左學都2個月la~

呢2個月我都好開心wa~

------------

今日早會有wc分享,

真的好omouth耶~

難怪佢講野咁有牙力la~

------------

cl堂, 我真係勁爆o lor-.-

見到葉cc睇緊尋晚開會內容@@

我冇野好講-.- 好可怕...

最可怕係連ste都有睇!!!

我真係不知幾怕怕喎~

好彩哥段野長冇咩人行行睇姐~

.....但係當我臨走一上去check柳哥篇野...

比我發現左d野....

嚇都我刪post都刪唔切!!!!!!!!

-------------

eng堂, 卷又加了1分吧~

chin堂講作文and分組傾present不錯吧~

--------------

em.  lunch都係食完野上404吹水.

無奈, 原來維維都睇左柳篇野-.-

算吧~柳柳..你真係都好失敗好失敗~

不過唔緊要~咁先係kai佬作風~

--------------

hist, 終於派卷了, 不錯的好~好滿意~

--------------

放學的班會,

的確, 班會真係好多野要改善!

係唔可以再咁落去的~

唔係真係同冇do過野冇別...

這不是柳柳一人的問題~

而係所有人的問題.

若不是wong sir出聲, 會有人發現ma!?

-----------------

then cover playground~

好開心有人wet下我ar~

不過都仲係drydry地~

快d黎wet多d我la^^

----------------

走哥陣~終於試到5kai人一齊走la~

then同姬搭751~

姬落左車. 我就研究星期6敬拜仲有咩哥可用~

又think到幾首也....

遲d discus下先~

--------------

now要快d食完飯搞掂hw~

今晚9點半又要開會呀><

刊登時間︰2006-11-01 08:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]