| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 24 日 星期二  | |
呼召  |
敬請各界人兄注意!!!!
我要收集
SCC各個唔同Post
ge牌牌><
(p.s.有冇人可以比到我呀)
|
| 刊登時間︰2006-10-24 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
UT第4話  |
今朝5點半咳到死左~
SO起身睇maths.
一直都係咁咳><
之後食完早餐仲有dd燒~
去到華氏99.6度~
之後返sch路上...
一直都係好頭痛~
仲開始有dd暈咁tim.
好辛苦咁睇埋math第2課...
ok吧~我都識ga la~
不過我係驚我會捱唔住~
感覺到愈燒愈高咁....
我諗今朝曾經去到100度以上吧~
都諗: 食唔食藥好呢!? 我有退燒頭痛哥隻藥在身~
不過食完可能會眼訓喎~
初頭諗住唔食....
後尾臨入試場,真係唔掂la~痛到諗唔到野~
食la! 食完會好dd吧!!!
結果係, 食完之後. 由9點起開始冇頭痛~
但重來冇覺眼訓~
thx god~都好多laa~仲鬼打咁精神!
至於考成點, 老實講句~
math係易ge~
我覺得我唔係病到錯左d careless~
應該會唔錯吧!!
點都會有9x吧...我諗....
至於bio我真係死lor~
mc錯得多~其他又不算好~
我諗...80分滿分....
應該有6x到la.........
呵~then去食飯~
食完我走先~
now我諗都係去sleep la~ |
| 刊登時間︰2006-10-24 01:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 23 日 星期一  | |
| UT第3話 |
講返凌晨溫CHIS
我溫到2點3到~
已經溫到 鴉片戰爭~
(我用concept map)
其實都係咩都冇背過~
just睇~and記~
then訓到5點到~
jot埋英法聯軍~
6點也~食早餐準備出門~
ya~我食哂藥la!!
回到sch記多一次~
就死左去考la~
都ok la~60分一定有ge!
之後ge phy都唔差~
就係...點解我冇睇到bunsen flame哥個mc...
4分呀!!!!!!
之後都一直hea到4點~
5點到home sleep至7點~
神奇的用左個半hr溫好bio~
math聽朝先睇!!! |
| 刊登時間︰2006-10-24 01:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 22 日 星期日  | |
溫書日...  |
今日我GE行動由7點半start~
溫phy到2點~
hea到去3點幾4點~
又訓到去5點幾6點~
7點終於start chis la!!!
不過...真係好冇mood溫~
so~我都係去左sleep~
11點再戰!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-24 01:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 21 日 星期六  | |
病好多了+約  |
11點到la~
經stupid哥哥的提點,
都決定去睇e生,
到最後訓到12點~
都去拎左呀哥500蚊去睇e生~
睇完真係好好多耶~
不過真係好貴-.- 180先哥2日藥-.-
之後都趕回加油站~
wow~早左2min~
豬皮就遲2個字!!!
好開心1~我估唔到albert會返~
加油站都充充實實咁過左~
之後約團~
敬拜哥3首c我都好like~
在你手中(正!)
凡事都能作(超激勵性)
守望你(充滿回憶回想吧)
之後都係查經~
跟左肥仔組~
出去食野查經~
謝肥仔使我有粥吃
(突然諗起咩不致滅亡反得永生)
之後查經.都是好的~
再是討論了很多很多唔同的事~
THEN 6點放左,
去左"薄餅店"(唔係叫pizza house)
ps. 我冇食d咩熱氣野ga~
之後閃人~
都覺得自己超無聊~
冇野好玩SF痕咩!
咁都好玩一餐~
算吧~我要食野去了~
唔講咁耐!
係LA~later我會加開2篇pw日記的~
pw我會自動送上~
否則你當哥篇係一篇唔會有人有pw的日記吧!
----------------------------------------
我靠著那加給我力量的, 凡事都能作!
|
| 刊登時間︰2006-10-21 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
病  |
病重了,
剛在想看醫生與否,
看了會舒服多,
看了會快點康復,
看了會有精神去溫習,
最終我仍是選擇了不看,
照著我每次康復的情況,
今次也不例外的話~
該到下星期二就開始康復了,
不想再花那麼多的錢,
捱多幾天, 就會康復!
反正現在還未到發熱的階段了~
多睡一些, 多喝點水就沒事了
-------------------------------------
下個星期要溫的科,
最艱辛都算星期一要考的兩科了~
我最差最不熟的2科喔~
但若果我星期日努力溫的話,
不消20個hr也會成功吧!
星期二考的是數跟bio
bio要溫的, 可以很多,
也可以很少. 我看不大難吧,
最多5-6個鐘也會可以的~
數學在於應用, 可溫可不溫,
當然溫會分數高一些啦~
不過因我病的關係,
我看...也不會用多於1-2hr,
即是說, 我星期一晚該會有充足之睡眠~
星期二晚到最後了,
溫的有geog和chem,
兩科要背要溫的數量也只屬於中級量,
若每科用5個鐘去溫,
也只是10個hr,
努力一點就不會有問題的!
否則, 捱多一點就都可以,
因為星期4放假吧~
------------------------------
說完了,
問題都是在於星期一考的兩科,
很怕耶. 只餘下46個小時,
當中扣去教會,
只有40小時, 再扣去我的sleep,
都沒多餘下的時間了~
希望我自己都不會有太多hea的時間!
是la, 我在想,
現在離去教會仍有2個半小時,
我該去睡多會, 還是溫書呢!?
已不能再hea走那麼多時間了~
還是先睡多1.5小時吧,
以我現在的精神狀態,
不可能溫書溫得好吧!
-------------------------------------------
每一刻都在等待著你的出現.
|
| 刊登時間︰2006-10-21 10:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
夢  |
昨晚, 又做了2個夢~
最近, 我都做了很多很多的夢,
有好夢, 有惡夢,
有我想成真的夢,
也有我不想成真的夢.
呵, 但是, 夢仍是夢,
無論好夢或是惡夢,
還是不會成真的,
夢. 終有一天會完結
-----------------------------------
明知夢終會完結, 為何還不早點抽身出來呢!?
|
| 刊登時間︰2006-10-21 09:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  | |
| 無題~ |
講返~
我最近打的2篇pw日記~
我暫時都冇think過比pw任何人~
but神奇的總會係.....
每篇pw日記中ge主角
都係第1個問我拎pw的人@@
ho, 都好似比左提示大家耶~
如果你有幸無聊guess到個pw~
我唔介意你睇but唔好tell me你睇左~
(kaka~又來我最love的pw遊戲!?)
------------------------------------------------------
頭先, 我都咳到就死了~
希望聽日都唔會咳到死亡~
都可以爬到返約團同加油站~
咦...係喎, 聽日約團..hemmy唔返@@!?
都差唔多也~
咳得快死la~多謝大家關心~
本來聽朝真係想去自修室溫的....
可惜, 我唔想令自修室因我的連還咳聲而不再平靜~
還是左家休息夠好la~
閃人去訓~ 再見~
----------------------------------------------------------------
為何, 我每次選擇的, 都不是對的一個,
|
| 刊登時間︰2006-10-20 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-10-20 06:54 PM |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 138 | »
|