彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天
呼召 滿足

敬請各界人兄注意!!!! 

我要收集

SCC各個唔同Post

ge牌牌><

(p.s.有冇人可以比到我呀) 

刊登時間︰2006-10-24 04:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


我要記下這天! 不安

10月24日

第1次發燒考試 

刊登時間︰2006-10-24 01:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


UT第4話 熱情

今朝5點半咳到死左~

SO起身睇maths.

一直都係咁咳><

之後食完早餐仲有dd燒~

去到華氏99.6度~

之後返sch路上...

一直都係好頭痛~

仲開始有dd暈咁tim.

好辛苦咁睇埋math第2課...

ok吧~我都識ga la~

不過我係驚我會捱唔住~

感覺到愈燒愈高咁....

我諗今朝曾經去到100度以上吧~

都諗: 食唔食藥好呢!? 我有退燒頭痛哥隻藥在身~

不過食完可能會眼訓喎~

初頭諗住唔食....

後尾臨入試場,真係唔掂la~痛到諗唔到野~

食la! 食完會好dd吧!!!

結果係, 食完之後. 由9點起開始冇頭痛~

但重來冇覺眼訓~

thx god~都好多laa~仲鬼打咁精神!

至於考成點, 老實講句~

math係易ge~

我覺得我唔係病到錯左d careless~

應該會唔錯吧!!

點都會有9x吧...我諗....

至於bio我真係死lor~

mc錯得多~其他又不算好~

我諗...80分滿分....

應該有6x到la.........

呵~then去食飯~

食完我走先~

now我諗都係去sleep la~

刊登時間︰2006-10-24 01:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天
UT第3話

講返凌晨溫CHIS

我溫到2點3到~

已經溫到 鴉片戰爭~

(我用concept map)

其實都係咩都冇背過~

just睇~and記~

then訓到5點到~

jot埋英法聯軍~

6點也~食早餐準備出門~

ya~我食哂藥la!!

回到sch記多一次~

就死左去考la~

都ok la~60分一定有ge!

之後ge phy都唔差~

就係...點解我冇睇到bunsen flame哥個mc...

4分呀!!!!!!

之後都一直hea到4點~

5點到home sleep至7點~

神奇的用左個半hr溫好bio~

math聽朝先睇!!!

刊登時間︰2006-10-24 01:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天
溫書日... 滿足

今日我GE行動由7點半start~

溫phy到2點~

hea到去3點幾4點~

又訓到去5點幾6點~

7點終於start chis la!!!

不過...真係好冇mood溫~

so~我都係去左sleep~

11點再戰!!!

刊登時間︰2006-10-24 01:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天
病好多了+約 驚訝

11點到la~

經stupid哥哥的提點,

都決定去睇e生,

到最後訓到12點~

都去拎左呀哥500蚊去睇e生~

睇完真係好好多耶~

不過真係好貴-.- 180先哥2日藥-.-

之後都趕回加油站~

wow~早左2min~

豬皮就遲2個字!!!

好開心1~我估唔到albert會返~

加油站都充充實實咁過左~

之後約團~

敬拜哥3首c我都好like~

在你手中(正!)

凡事都能作(超激勵性)

守望你(充滿回憶回想吧)

之後都係查經~

跟左肥仔組~

出去食野查經~

謝肥仔使我有粥吃

(突然諗起咩不致滅亡反得永生)

之後查經.都是好的~

再是討論了很多很多唔同的事~

THEN 6點放左,

去左"薄餅店"(唔係叫pizza house)

ps. 我冇食d咩熱氣野ga~

之後閃人~

都覺得自己超無聊~

冇野好玩SF痕咩!

咁都好玩一餐~

算吧~我要食野去了~

唔講咁耐!

係LA~later我會加開2篇pw日記的~

pw我會自動送上~

否則你當哥篇係一篇唔會有人有pw的日記吧!

----------------------------------------

我靠著那加給我力量的, 凡事都能作!

刊登時間︰2006-10-21 08:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


驚訝

病重了,

剛在想看醫生與否,

看了會舒服多,

看了會快點康復,

看了會有精神去溫習,

最終我仍是選擇了不看,

照著我每次康復的情況,

今次也不例外的話~

該到下星期二就開始康復了,

不想再花那麼多的錢,

捱多幾天, 就會康復!

反正現在還未到發熱的階段了~

多睡一些, 多喝點水就沒事了

-------------------------------------

下個星期要溫的科,

最艱辛都算星期一要考的兩科了~

我最差最不熟的2科喔~

但若果我星期日努力溫的話,

不消20個hr也會成功吧!

星期二考的是數跟bio

bio要溫的, 可以很多,

也可以很少. 我看不大難吧,

最多5-6個鐘也會可以的~

數學在於應用, 可溫可不溫,

當然溫會分數高一些啦~

不過因我病的關係,

我看...也不會用多於1-2hr,

即是說, 我星期一晚該會有充足之睡眠~

星期二晚到最後了,

溫的有geog和chem,

兩科要背要溫的數量也只屬於中級量,

若每科用5個鐘去溫,

也只是10個hr,

努力一點就不會有問題的!

否則, 捱多一點就都可以,

因為星期4放假吧~

------------------------------

說完了,

問題都是在於星期一考的兩科,

很怕耶. 只餘下46個小時,

當中扣去教會,

只有40小時, 再扣去我的sleep,

都沒多餘下的時間了~

希望我自己都不會有太多hea的時間!

是la, 我在想,

現在離去教會仍有2個半小時,

我該去睡多會, 還是溫書呢!?

已不能再hea走那麼多時間了~

還是先睡多1.5小時吧,

以我現在的精神狀態,

不可能溫書溫得好吧!

-------------------------------------------

每一刻都在等待著你的出現.

刊登時間︰2006-10-21 10:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


驚訝

昨晚, 又做了2個夢~

最近, 我都做了很多很多的夢,

有好夢, 有惡夢,

有我想成真的夢,

也有我不想成真的夢.

呵, 但是, 夢仍是夢,

無論好夢或是惡夢,

還是不會成真的,

夢. 終有一天會完結

-----------------------------------

明知夢終會完結, 為何還不早點抽身出來呢!?

刊登時間︰2006-10-21 09:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天
無題~

講返~

我最近打的2篇pw日記~

我暫時都冇think過比pw任何人~

but神奇的總會係.....

每篇pw日記中ge主角

都係第1個問我拎pw的人@@

ho, 都好似比左提示大家耶~

如果你有幸無聊guess到個pw~

我唔介意你睇but唔好tell me你睇左~

(kaka~又來我最love的pw遊戲!?)

------------------------------------------------------

頭先, 我都咳到就死了~

希望聽日都唔會咳到死亡~

都可以爬到返約團同加油站~

咦...係喎, 聽日約團..hemmy唔返@@!?

都差唔多也~

咳得快死la~多謝大家關心~

本來聽朝真係想去自修室溫的....

可惜, 我唔想令自修室因我的連還咳聲而不再平靜~

還是左家休息夠好la~

閃人去訓~ 再見~

----------------------------------------------------------------

為何, 我每次選擇的, 都不是對的一個,

刊登時間︰2006-10-20 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-10-20 06:54 PM