彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天
GAG DAY

這篇日記,

你可說很無聊~

但我卻覺得很有意義~

我的目的只有一個,

就是記下今天.

我要說的只有一句::::::::

!!!!今天是很GAG的一天!!!!

(KAKA~爆了超多gag~好開心)

刊登時間︰2006-10-20 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


UT第2話 驚訝

今早12點剛睇完1次到的CHIS,

開始知自己做緊咩~

(不過其實哥時燒到101~just捱) 

so start jot note~

用concept map ge方法黎do~

做到鴉片戰爭~

2點半也,

想訓到3點半再起,

先做埋英法聯軍之役~

咁仲會有2個幾hr比我背+睇多下eng~

點知.....

3點半醒左,

個人好唔舒服~

so再訓~

到5點半先起,

一畫完個concept map就要準備出門也~

結果eng, chis兩科都唔多掂!

-------------------------

eng: 考考下都唔知話訓定暈左~       
        隻眼打唔開咁~個人自然向後唉了,
        過左一段3-4min ge時間先好d,
        先醒返~ 不過就睇唔到題目~係黑色一片,
        間中有光閃閃下~so我都係亂填tense,
        見到佢ge供詞, 是旦家d野~
        ps.有冇填錯次序我都唔知la~

chis: 精神好dd~ 填充我有dd唔識~       
        真是感恩, 入試場前我係由鴉片戰爭起冇背的~
        真係好唔掂ge concept~
        不過幸而卷不難, 我都做到下la~
        我諗會有75 over吧!

------------------------------

完左去coverplayground~

超gag! 幫tra唱生日歌~

之後都係o係sch門口hea左成大半個鐘~

9人行4男5女去eat~

好gag之旅~

劉惠一日比一日gag~

1)佢到今日仍抱著bb o係pat pat出黎ge概念~
2)佢咩都唔知~連1年前發生左ge野都今日都唔知~
3)成日我地講完佢先問我地講緊咩~

下刪n點!

之後食完去左自修室~

3點到去左行街去左玩~

then 5點幾back home~

6點幾到home~ 

刊登時間︰2006-10-20 06:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天
UT第1話~ 驚訝

尋晚,

好唔舒服,

小小燒吧!

都再溫唔到背唔到野入腦~

我就o係重病ge情況下入試場~

Chin.....

點解....

點解唔係第3人稱...

我看都60-75都會有吧!

Econ,  

難是不難,

而是吹水吹太多~

險些做唔切!

75分以上我睇一定有ge...

之後都就死~

so食完野我都唔去chi sou 室~

回家去了~

一直sleep到5點,

6點先start eng~

竟然溫eng到8點~

但無奈著chis我睇左一次~

連佢講咩我都唔明~

不竟見自己有d病~

so又去sleep了~

9點去訓,

11點先再黎ba!

刊登時間︰2006-10-20 06:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天
剛才...... 愉快

剛才沖完涼...

有返d精神了~

想溫chin~

但又冇mood~

結果又sit在cl前上網了~

回到了我一年前的日記....

想起了一段的往事.

ho. 原來又一年了.

到底發生什麼事啦~

我的中學生活總係一年比一年多野搞的!

------------------------------------------------

就在我話放棄我ge chin的時侯...

小金魚msn add我了....

佢話佢都打算放棄佢明日的中化test.

突然令我有點惘然若失的感覺,

到左明日, 真的會是: 

佢吹佢中化水, 我吹我中文水嗎!?

我都不知la~

聽到佢咁高估我, 話我吹都會有90分,

我都唔知點講好la~

我都話我唔係真係咁勁la~吹到70分都好彩~

但係突然佢又講左句話 信我會得喎~

叫我唔好咁低估自己, 神會幫我, 話幫我祈禱咁話...

突然有種很特別的感覺~(小金魚唔係christian)

thx his pray. 驚醒了我.. 我諗我明明係有能力的~

即使唔sleep~都唔可以咁易放棄...

就算最終都係要放棄~都要盡過全力.

我決定了... 訓2個半鐘吧! 我11點9再戰中文!!!!

 

刊登時間︰2006-10-18 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


溫書(下) 驚訝

這篇唔應該叫做溫書下集,

街因我根本冇溫過la~

由4點起,

個大休完左我根本冇mood溫,

5點至6點又去買筆.

之後回到家都係上網,

睇人日記,

玩機械人,

睇電視.

家下都9點了~

離ut只有11個半鐘.

中文真係完全未睇過...

都決定放棄la~

已經唔想再睇la~

都冇mood再睇~

不如去sleep吧!

或是, 12點起身再溫!?

我都不知道la...

由天決定嗎!?

也好的~

12點....如果有人morning call我我就起了...

否則, 讓我一直睡下去吧!

刊登時間︰2006-10-18 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


溫書(上) 驚訝

今日UT試前假,

一早7點半起床了,

8點9開始溫書...

點知睇左10MIN到開始頭痛...

感冒來了.

好像還有dd發燒~

都去訓多1hr先~

10點. 謝ee叫醒我耶~

之後都好dd~

不過仲係有dd頭痛...

睇左1次econ,

都好似唔難,

只係發現.

原來o係上星期日我去補之前,

我一直都搞唔清change in opp. cost ge concept 

之後睇多明多一下d concept~

都好似真係唔難la~

點知一做上年ge past paper...

死! 37% only...

就算加10分都死!!

d long question我唔識做~

mc同fill in the blank好多字唔識解!

睇怕我仍要努力!

待會背下d defination先! 

刊登時間︰2006-10-18 01:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-10-17 09:27 PM  


UT將到~

UT得返唔夠36個HR就到 la!

ho, 我諗我要嘗試用15min搞掂1diary^^

--------------------

先說早上,

於西鐵站行返scc行左20min

平日都7min可以的-.-

楷因我全身13處都在痛-.-

初團的宣傳!?

個gag好差ma...

我從來都唔知那是gag~

我只知道我笑死了

今日頭的4堂都係raggie堂!

都係咩比賽咁la~

chis, 玩清朝大平,

係屈機的!

chin分2組比賽~

柳柳足以1人屈43人機la~

何況係only分左2組

佢話自己未溫~

但根本就係ms lo未讀完Q佢已經話佢知!

25比13!? 我唔記得左LA~

之後math又係玩比賽,

then music...

又係屈機!

冇字莫睇你個頭咩!

完全唔知佢up咩的pride and prejudice-.-

之後,

都係lunch,

我周身骨痛到唔想move

開始有dd感冒feel是也-.-

之後hec,

都有點兒冇奈的,

一堂很空虛的堂!

then係初團呀!!!!

i love it!

初團初團初團!!!!!!!

不過又遲到了><

tsoi爆左gag!? 

之後都唔錯..

唉, 冇得去跳舞><

我想玩la...QQ

算, 只好快d到f4@@

then同cur研究econ.

又發現了...

很多的ragging(raggie)-.-

之後去吃sth~

back home,

周身骨痛

加上都開始病了...

求主保守接下來的n hr我都捱得過...

唉....

唔講la~

我要爬去沖涼是也.....

刊登時間︰2006-10-17 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


回應

前2日都打左n篇的diary~

其實好多都只係有感而發~

係有現實基礎的..

不過大家如果睇完的話

請唔好有任何的大反應~

我一切安好

刊登時間︰2006-10-17 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天
o咀的事.

剛要去sleep.

可被我家上2層的人都吵著.

兒: 開大聲音樂

媽: 罵兒沒出色,  不及家用, 不讀書etc.

女: 要sleep, 被2人吵著而加入罵戰...

佢地...真係好大聲.

我聽得哂all對白

仔話媽無聊

媽話仔無家教...

到處識埋d唔知咩人..

o咀了....

話自己的兒子沒家教就是話自己吧!

也夠了!

11點了!!!

你們給我吵夠了.

你們已經吵了2hr是也

請收口吧~

我要sleep的!


刊登時間︰2006-10-16 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]