| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 20 日 星期五  | |
| GAG DAY |
這篇日記,
你可說很無聊~
但我卻覺得很有意義~
我的目的只有一個,
就是記下今天.
我要說的只有一句::::::::
!!!!今天是很GAG的一天!!!!
(KAKA~爆了超多gag~好開心)
|
| 刊登時間︰2006-10-20 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
UT第2話  |
今早12點剛睇完1次到的CHIS,
開始知自己做緊咩~
(不過其實哥時燒到101~just捱)
so start jot note~
用concept map ge方法黎do~
做到鴉片戰爭~
2點半也,
想訓到3點半再起,
先做埋英法聯軍之役~
咁仲會有2個幾hr比我背+睇多下eng~
點知.....
3點半醒左,
個人好唔舒服~
so再訓~
到5點半先起,
一畫完個concept map就要準備出門也~
結果eng, chis兩科都唔多掂!
-------------------------
eng: 考考下都唔知話訓定暈左~
隻眼打唔開咁~個人自然向後唉了,
過左一段3-4min ge時間先好d,
先醒返~ 不過就睇唔到題目~係黑色一片,
間中有光閃閃下~so我都係亂填tense,
見到佢ge供詞, 是旦家d野~
ps.有冇填錯次序我都唔知la~
chis: 精神好dd~ 填充我有dd唔識~
真是感恩, 入試場前我係由鴉片戰爭起冇背的~
真係好唔掂ge concept~
不過幸而卷不難, 我都做到下la~
我諗會有75 over吧!
------------------------------
完左去coverplayground~
超gag! 幫tra唱生日歌~
之後都係o係sch門口hea左成大半個鐘~
9人行4男5女去eat~
好gag之旅~
劉惠一日比一日gag~
1)佢到今日仍抱著bb o係pat pat出黎ge概念~
2)佢咩都唔知~連1年前發生左ge野都今日都唔知~
3)成日我地講完佢先問我地講緊咩~
下刪n點!
之後食完去左自修室~
3點到去左行街去左玩~
then 5點幾back home~
6點幾到home~ |
| 刊登時間︰2006-10-20 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  | |
UT第1話~  |
尋晚,
好唔舒服,
小小燒吧!
都再溫唔到背唔到野入腦~
我就o係重病ge情況下入試場~
Chin.....
點解....
點解唔係第3人稱...
我看都60-75都會有吧!
Econ,
難是不難,
而是吹水吹太多~
險些做唔切!
75分以上我睇一定有ge...
之後都就死~
so食完野我都唔去chi sou 室~
回家去了~
一直sleep到5點,
6點先start eng~
竟然溫eng到8點~
但無奈著chis我睇左一次~
連佢講咩我都唔明~
不竟見自己有d病~
so又去sleep了~
9點去訓,
11點先再黎ba!
|
| 刊登時間︰2006-10-20 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三  | |
剛才......  |
剛才沖完涼...
有返d精神了~
想溫chin~
但又冇mood~
結果又sit在cl前上網了~
回到了我一年前的日記....
想起了一段的往事.
ho. 原來又一年了.
到底發生什麼事啦~
我的中學生活總係一年比一年多野搞的!
------------------------------------------------
就在我話放棄我ge chin的時侯...
小金魚msn add我了....
佢話佢都打算放棄佢明日的中化test.
突然令我有點惘然若失的感覺,
到左明日, 真的會是:
佢吹佢中化水, 我吹我中文水嗎!?
我都不知la~
聽到佢咁高估我, 話我吹都會有90分,
我都唔知點講好la~
我都話我唔係真係咁勁la~吹到70分都好彩~
但係突然佢又講左句話 信我會得喎~
叫我唔好咁低估自己, 神會幫我, 話幫我祈禱咁話...
突然有種很特別的感覺~(小金魚唔係christian)
thx his pray. 驚醒了我.. 我諗我明明係有能力的~
即使唔sleep~都唔可以咁易放棄...
就算最終都係要放棄~都要盡過全力.
我決定了... 訓2個半鐘吧! 我11點9再戰中文!!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-18 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
溫書(下)  |
這篇唔應該叫做溫書下集,
街因我根本冇溫過la~
由4點起,
個大休完左我根本冇mood溫,
5點至6點又去買筆.
之後回到家都係上網,
睇人日記,
玩機械人,
睇電視.
家下都9點了~
離ut只有11個半鐘.
中文真係完全未睇過...
都決定放棄la~
已經唔想再睇la~
都冇mood再睇~
不如去sleep吧!
或是, 12點起身再溫!?
我都不知道la...
由天決定嗎!?
也好的~
12點....如果有人morning call我我就起了...
否則, 讓我一直睡下去吧! |
| 刊登時間︰2006-10-18 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
溫書(上)  |
今日UT試前假,
一早7點半起床了,
8點9開始溫書...
點知睇左10MIN到開始頭痛...
感冒來了.
好像還有dd發燒~
都去訓多1hr先~
10點. 謝ee叫醒我耶~
之後都好dd~
不過仲係有dd頭痛...
睇左1次econ,
都好似唔難,
只係發現.
原來o係上星期日我去補之前,
我一直都搞唔清change in opp. cost ge concept
之後睇多明多一下d concept~
都好似真係唔難la~
點知一做上年ge past paper...
死! 37% only...
就算加10分都死!!
d long question我唔識做~
mc同fill in the blank好多字唔識解!
睇怕我仍要努力!
待會背下d defination先! |
| 刊登時間︰2006-10-18 01:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-10-17 09:27 PM |
| UT將到~ |
UT得返唔夠36個HR就到 la!
ho, 我諗我要嘗試用15min搞掂1diary^^
--------------------
先說早上,
於西鐵站行返scc行左20min
平日都7min可以的-.-
楷因我全身13處都在痛-.-
初團的宣傳!?
個gag好差ma...
我從來都唔知那是gag~
我只知道我笑死了
今日頭的4堂都係raggie堂!
都係咩比賽咁la~
chis, 玩清朝大平,
係屈機的!
chin分2組比賽~
柳柳足以1人屈43人機la~
何況係only分左2組
佢話自己未溫~
但根本就係ms lo未讀完Q佢已經話佢知!
25比13!? 我唔記得左LA~
之後math又係玩比賽,
then music...
又係屈機!
冇字莫睇你個頭咩!
完全唔知佢up咩的pride and prejudice-.-
之後,
都係lunch,
我周身骨痛到唔想move
開始有dd感冒feel是也-.-
之後hec,
都有點兒冇奈的,
一堂很空虛的堂!
then係初團呀!!!!
i love it!
初團初團初團!!!!!!!
不過又遲到了><
tsoi爆左gag!?
之後都唔錯..
唉, 冇得去跳舞><
我想玩la...QQ
算, 只好快d到f4@@
then同cur研究econ.
又發現了...
很多的ragging(raggie)-.-
之後去吃sth~
back home,
周身骨痛
加上都開始病了...
求主保守接下來的n hr我都捱得過...
唉....
唔講la~
我要爬去沖涼是也..... |
| 刊登時間︰2006-10-17 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 回應 |
前2日都打左n篇的diary~
其實好多都只係有感而發~
係有現實基礎的..
不過大家如果睇完的話
請唔好有任何的大反應~
我一切安好
|
| 刊登時間︰2006-10-17 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  | |
| o咀的事. |
剛要去sleep.
可被我家上2層的人都吵著.
兒: 開大聲音樂
媽: 罵兒沒出色, 不及家用, 不讀書etc.
女: 要sleep, 被2人吵著而加入罵戰...
佢地...真係好大聲.
我聽得哂all對白
仔話媽無聊
媽話仔無家教...
到處識埋d唔知咩人..
o咀了....
話自己的兒子沒家教就是話自己吧!
也夠了!
11點了!!!
你們給我吵夠了.
你們已經吵了2hr是也
請收口吧~
我要sleep的!
|
| 刊登時間︰2006-10-16 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 138 | »
|