彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天
飲cha日~ 驚訝

唉...

冇變過的我~

成日話補打都冇time

當我e家有time又唔知補咩好~

____________________________

星期四一定要補打la~lunchtime

第1次成班約35人出去飲cha~

真係好正~

成班開左4台 in 1間房仔~

都叫左成n牒野咁la~

張卡都cop爆!

好正呀~

我哥台有: cwai,me,kamo,cur,tra,
jacky,wilson,jam,tsoi,ste,

5男5女~

9秒9清野食~

d野1黎~

都廢事轉個轉盤~

企起身夾,

第1次飲cha係speed咁快ja~

係等野食到lor~

成班餓狼咁喎!

搶野食@@

仲要係唔夠飽哥隻la~

不過就比d 唔jelly ge jelly室飽左~

成舊膠咁la~超唔抵!!

之後run返sch~

冇late~

不過真係好開心~

第1次咁afraid遲到~

之後都成2x人o係正門等人到...

結果...

404小隊,

往飲cha之役~

成功了!!!

之後math堂又搶包xd

刊登時間︰2006-10-08 03:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天
in english!? 滿足

wed day nothing special?

seems that really nothing special....

day c.......

oh ya~the new prefect start~

be 努力ba~各位fd子

the lesson is also ok~

after sch just do the hw~

then8∼

i don't want to type more on a non-specialday....

i want to type on thur day... 

but i afraid now i am also in a sleepy state and want to sleep type later!? 

刊登時間︰2006-10-06 08:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天
a gd gd gd day! 驚訝

今日..先要講一讓野....

happy birthday to mt brother^^

then start!

回校中途...與茄討論班會費問題~

我發覺la,,,,班會真係好快冇錢的la~

e家粗略guess~得返1xx-2xx-.-

今日搭9到sch~

去開locker then下去sac等

我地的空城plan失敗了~

不過個party都ok ar~

benben~努力呀!

你真係好勁~

咁快d hw就做得7788!

之後就係cl堂...

發現大家都在很努力的上網~

很努力的去打diary睇diary~

無奈著mr chan太好人la~

mr wong的相反ba~

各有各好la~.~

之後就係eng/..

神奇的5分@@

沒溫過的la@@

之後都係chin堂...過得超慢....

唔想上!!

捱左好耐到lunch~

都係有情飲奶飽!

wa~都唔記得左係normal sch time@@

之後就去eng fun day~

搞錯la~茄佢地屈機屈到成2x個~

我就得8個-.-

之後的hist.,...

我已經完全絕望...可以的話,,,,

我真係想drop左佢唔讀lor~

中史係咁~世史都係咁~

上左中3仲要差左~

係有聽,聽唔入耳, 冇mood抄note~

then咩都唔知發生咩事....

話左下個cycle前要pre下又係冇-.-

對於呢2科真係咩mood都冇~

我諗都係ut前生吞活x好la~死心了...

但求1個70分已心1滿意足-.-

之後就GP meeting.....

收到佢地的情書....好開心^^

又分享下etc~is all gd~

then又係吃吃東西玩玩遊戲!

幾正~

第2楷段開始是也! 努力><

之後就hea多下閃人也~

all ok~去pizza hoUSE食野~

8點到home~

功課!?SCC WB都給我成功亂來LA~

THEN其他都唔做好la-.-

sleep去! 88

 

刊登時間︰2006-10-03 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天
hw day~ 傷心

先打今日~

都係做做做~

不停的做功課~

好熱ar~我都冇mood做hw~

LE直情係亂黎~

用左3MIN就做完~

全部都撞一通~

做到5點就差查字同各revise~~

出左去買返部caltor~

雖然買左~

不過都係好掛住舊哥部~

如果有人見過佢就叫佢返返黎搵我la><

記住同佢講我好掛住佢ar!

之後又順手買返部mp3~

then回到家

本來就係應該去查字同做返好少少LE~

點知突然有MOOD畫畫~

就redo左VA la~

其實我覺得我redo同之前哥幅唔差好遠~

用左2個hr就畫完~XD~

then食飯查字, 搞mp3~

沖涼msn...就到e家補打的time~

刊登時間︰2006-10-02 09:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天
好多野做ge國慶日~ 不安

今日係國慶ge星期日~不過冇咩special feeling~

10點起身~之後11點就出發~

先係去左將軍奧華人永遠墳場探呀公~

1點到就到左哥度la~哥度風涼水冷, 風光優美~

真係好正~*(唔係講笑~is real!)

好鍾意哥度個feel~

享受左唔少沉思ge time~

之後走去sham shui po

同呀哥買佢d教科書~

買唔到~去左m記食野~

wa~又係m記~

講比大家知la~

我今個week 星期1,2,4,5黃昏茶 

星期6星期日下晝, 星期日同今日(星期一)朝早都係食m記la~

8日之中第8餐-.- o哂la~

之後又要搭車出香港哥邊的華富村

wow~今日係我大姑媽61生日la~

佢住華富村的~我睇自99年我呀女麻搬左我都冇去過哥頭~

估唔到咁唔lucky!

本來1hr ge車程~因為巴士由sham shui po室到入西睡~

所以都用左2個半hr~成5點3先到@@

(又多左2hr o係mama大腿上sleep, 沉思ge chance~) 

華富村, 印象好深刻...又好似好淡薄...

記得d又唔記得d~都變得太多la~

真快又是7年~都半個我ge日子冇去過@@

then都係chat下,

7點落去飲~飲到10點半走人~

搭車, 等車, 訓覺, 起身,

12點多dd返到home~

真係好攰~

告訴大家一樣野ba~

今日成6個鐘的車程~

2個鐘拎左黎chat~

1個半鐘拎左黎sleep~

1個鐘拎左黎祈禱,

1個半鐘拎左黎沉思~

祈禱...真係好多野要祈咁...

好享受哥段time~也許呢個week真係太忙~

好多時祈禱都係急住收尾.

真係好難得可以咁慢慢靜靜的黎~

太多野要代禱,近排都真係好多野wa~

ho~我諗寫低的話都可能有2x樣...

不過我都明...好多樣...都不知不覺重複了@@

沉思...又係好享受呢段time~

真係諗左好多好多野~

自己對好多唔同野ge睇法etc~

好開心~好似都放開左好多執著~

個人都鬆左d~由星期5的down都好多la~

得閒又開返2篇say下我諗通左d咩la~

@@ 記住~係得閒先!

e家我要打埋sat哥篇-.-

刊登時間︰2006-10-02 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天
升團日!? 驚訝

今日, 先係回校do board!

唐啟倩!!! 你好yeah~

掛住傾電話都遲哂到~

一開始係話8點先ge~

我自己同你都趕唔到咁都算la~

我想改8點4~你話8點半~

fine! 不過你話完8點半~

我同你8點4個半字落到去~

你打黎問我著咩褲,

咁我都算la~諗住你就快落黎~

點知..我8點10打比你....

呵..你仲o係home...話執緊袋就落!

9點搵你你都未落樓-.-"""""

你結果9點1先到~

do u know我等左你成4x min!?

足足見住成7-8班車走左!!

如果我一早上車我都到左sch la!!!

算la~唔想再激氣~

你因住我第日遲一次2個hr比你睇!

9點9到到sch~

都係hea下做下咁la~

到左11點到la~...

tsoi同lau的大戰真係好正!!

可惜我背唔返出黎@@

之後12點多d~

我地1行9人出去食野~

後尾cwai走左~

我地一行8人去影貼紙相~

成功奪取左lau同tsoi的第1次XD

KAKA~都好好玩~

不過玩到遲~盡力3min跑回sch都係遲到

SO sorry~下次唔會ga la~

之後主日學~

then 約團~

no~應該話係4團升團禮~

唔識點講有咩feel lor~

見住佢地中4中5哥d走哂~

約團近冇左一半!?

各位la~真係要帶多d人返約團la~

唔係我地有排都唔洗升團!

之後都係返SAC睇分組...

我本來都略知56的la~

不過我真係估唔到~

真係除左走左april, giegie, jo, yanki

同加左一個f2咁大把之外..

仲有咩分別lor-.- 

我真係好想同多d唔同ge人一組~

我真係好想同多d唔同ge導師一組-.-

唉...正o係今日大家組組都自我介紹,

熟悉中的時候......

我哥組呢~ 互相識哂對方~都冇咩好講~

just狂dead air~

講化妝~拜託~真係唔好搵我黎搞~

唔好激到我發火先好= =

唔好話我唔warn你地~ 

我發火哥陣真係咩都做得出的

小心d講野~

我最唔like人張我同d我唔like ge野拉埋一齊-.-

我話要就要,唔要就唔要~

話想就想.話唔想就唔想~

話係就係.話唔係就唔係~

我鍾意就鍾意, 唔鍾意就唔鍾意~

冇人可以逼到我~

邊個咁逼我/ 咁亂講野就等反面ga 姐~

i am serious and not kidding!

之後約團完左又係some sharing~

講下new joshua~

又講下ste~ 

之後就走lu~

go to buy pen~and go to OK~

then back home~

咁又一日la~又係ok攰~

唔想say la~都係查埋hw d字先la~

88

刊登時間︰2006-10-02 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天
NO MOOD!

對不起各位~

原諒我的任性,

現時真的很冇mood去打日記~

本來今日都o係sch好多野想打...

但係mood都係冇咩...

算la~咩都唔想打...

去sleep la....

刊登時間︰2006-09-29 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天
攰~ 驚訝

今日蔡生日~

生日快樂喔!

之後早會~

都好搞野~

07分就落左去~

之後睇片都好好!

上堂還不錯吧!

中史我愈來愈唔明~

算~我放棄佢!

至於chin同math ge時間都過得慢~

math都傾足半個hr~

之後mus. 要分組練chord!?

omg! 唔想同jam一組la@@

之後home e...

還ok的....

是一堂有開心有失落的home e la@@

之後都放學去初團~

真係好正~

感謝上帝, 感謝各老師/初團職員~

之後完左都檢討~

初團開會傾名!? 

then散人回歸~

都6點9 la~

去搵姬姬搵唔到..QQ

(原來佢6點7走的@@)

之後都係去M記食~

食完路上遇mr suen一家~

then回家~

8點3到~

搞埋野9點半先開始做hw~

都做到11點半了@@

e家輕打日記一篇...

還可以吧~

但我真係好勀..

都好耐未打過d咁短ge敍事日記..

望大家見諒!

刊登時間︰2006-09-28 11:49 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天
今日ge日記.... 驚訝
今日.....

講中文...定係英文....

開心.....定係唔開心.......

精神....定係好攰.........

愛......定係唔愛........

無聊........定係充實......

做...定係唔做....

講........定係唔講................

親密........定係疏遠......

笑...定係哭...........

要....定係唔要......

白痴............定係低B.......

講真...定係講假.........

死...定係唔死........

幫.....定係唔幫.............

做功課..定係幫初團........

放手.....定係繼續....... 

我諗A.....定係諗B................

想打....定係唔想打........

打.....定係唔打............................

___________________________________ 

一日入面實在太多野要抉擇了.....

每一個抉擇都令人百感交集~

唔想諗.....唔想去抉擇!

都開始厭倦呢種抉擇的生活~

真係好想搵個方法以後都唔洗再抉擇~

也許...一切的煩惱~

都能從我的點指兵兵消失了.....

再諗返...到底我想唔想打!?

我覺得我係想打的~

但無奈著我係想打都要作出抉擇吧!

打定係唔打~

都在於time ge問題... 

該選擇打日記...還是做定friday的功課!?

抱歉..我現在選擇了做功課.....

再見!

刊登時間︰2006-09-27 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天
2006-09-26 呆滯
黎子進!!!!! 我就比你搞禍la............... o岩o岩打完超長的今日日記....... 因為你一個message搞到冇哂!!!!!! 要我再打過!? no way! 算la~!反正今日mood都冇咩~ 當今日冇o係我生命中出現過好la!
刊登時間︰2006-09-26 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]