| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 5 日 星期四  | |
飲cha日~  |
唉...
冇變過的我~
成日話補打都冇time
當我e家有time又唔知補咩好~
____________________________
星期四一定要補打la~lunchtime
第1次成班約35人出去飲cha~
真係好正~
成班開左4台 in 1間房仔~
都叫左成n牒野咁la~
張卡都cop爆!
好正呀~
我哥台有: cwai,me,kamo,cur,tra,
jacky,wilson,jam,tsoi,ste,
5男5女~
9秒9清野食~
d野1黎~
都廢事轉個轉盤~
企起身夾,
第1次飲cha係speed咁快ja~
係等野食到lor~
成班餓狼咁喎!
搶野食@@
仲要係唔夠飽哥隻la~
不過就比d 唔jelly ge jelly室飽左~
成舊膠咁la~超唔抵!!
之後run返sch~
冇late~
不過真係好開心~
第1次咁afraid遲到~
之後都成2x人o係正門等人到...
結果...
404小隊,
往飲cha之役~
成功了!!!
之後math堂又搶包xd
|
| 刊登時間︰2006-10-08 03:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  | |
in english!?  |
wed day nothing special?
seems that really nothing special....
day c.......
oh ya~the new prefect start~
be 努力ba~各位fd子
the lesson is also ok~
after sch just do the hw~
then8∼
i don't want to type more on a non-specialday....
i want to type on thur day...
but i afraid now i am also in a sleepy state and want to sleep type later!? |
| 刊登時間︰2006-10-06 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 3 日 星期二  | |
a gd gd gd day!  |
今日..先要講一讓野....
happy birthday to mt brother^^
then start!
回校中途...與茄討論班會費問題~
我發覺la,,,,班會真係好快冇錢的la~
e家粗略guess~得返1xx-2xx-.-
今日搭9到sch~
去開locker then下去sac等
我地的空城plan失敗了~
不過個party都ok ar~
benben~努力呀!
你真係好勁~
咁快d hw就做得7788!
之後就係cl堂...
發現大家都在很努力的上網~
很努力的去打diary睇diary~
無奈著mr chan太好人la~
mr wong的相反ba~
各有各好la~.~
之後就係eng/..
神奇的5分@@
沒溫過的la@@
之後都係chin堂...過得超慢....
唔想上!!
捱左好耐到lunch~
都係有情飲奶飽!
wa~都唔記得左係normal sch time@@
之後就去eng fun day~
搞錯la~茄佢地屈機屈到成2x個~
我就得8個-.-
之後的hist.,...
我已經完全絕望...可以的話,,,,
我真係想drop左佢唔讀lor~
中史係咁~世史都係咁~
上左中3仲要差左~
係有聽,聽唔入耳, 冇mood抄note~
then咩都唔知發生咩事....
話左下個cycle前要pre下又係冇-.-
對於呢2科真係咩mood都冇~
我諗都係ut前生吞活x好la~死心了...
但求1個70分已心1滿意足-.-
之後就GP meeting.....
收到佢地的情書....好開心^^
又分享下etc~is all gd~
then又係吃吃東西玩玩遊戲!
幾正~
第2楷段開始是也! 努力><
之後就hea多下閃人也~
all ok~去pizza hoUSE食野~
8點到home~
功課!?SCC WB都給我成功亂來LA~
THEN其他都唔做好la-.-
sleep去! 88
|
| 刊登時間︰2006-10-03 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一  | |
hw day~  |
先打今日~
都係做做做~
不停的做功課~
好熱ar~我都冇mood做hw~
LE直情係亂黎~
用左3MIN就做完~
全部都撞一通~
做到5點就差查字同各revise~~
出左去買返部caltor~
雖然買左~
不過都係好掛住舊哥部~
如果有人見過佢就叫佢返返黎搵我la><
記住同佢講我好掛住佢ar!
之後又順手買返部mp3~
then回到家
本來就係應該去查字同做返好少少LE~
點知突然有MOOD畫畫~
就redo左VA la~
其實我覺得我redo同之前哥幅唔差好遠~
用左2個hr就畫完~XD~
then食飯查字, 搞mp3~
沖涼msn...就到e家補打的time~
|
| 刊登時間︰2006-10-02 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日  | |
好多野做ge國慶日~  |
今日係國慶ge星期日~不過冇咩special feeling~
10點起身~之後11點就出發~
先係去左將軍奧華人永遠墳場探呀公~
1點到就到左哥度la~哥度風涼水冷, 風光優美~
真係好正~*(唔係講笑~is real!)
好鍾意哥度個feel~
享受左唔少沉思ge time~
之後走去sham shui po
同呀哥買佢d教科書~
買唔到~去左m記食野~
wa~又係m記~
講比大家知la~
我今個week 星期1,2,4,5黃昏茶
星期6星期日下晝, 星期日同今日(星期一)朝早都係食m記la~
8日之中第8餐-.- o哂la~
之後又要搭車出香港哥邊的華富村
wow~今日係我大姑媽61生日la~
佢住華富村的~我睇自99年我呀女麻搬左我都冇去過哥頭~
估唔到咁唔lucky!
本來1hr ge車程~因為巴士由sham shui po室到入西睡~
所以都用左2個半hr~成5點3先到@@
(又多左2hr o係mama大腿上sleep, 沉思ge chance~)
華富村, 印象好深刻...又好似好淡薄...
記得d又唔記得d~都變得太多la~
真快又是7年~都半個我ge日子冇去過@@
then都係chat下,
7點落去飲~飲到10點半走人~
搭車, 等車, 訓覺, 起身,
12點多dd返到home~
真係好攰~
告訴大家一樣野ba~
今日成6個鐘的車程~
2個鐘拎左黎chat~
1個半鐘拎左黎sleep~
1個鐘拎左黎祈禱,
1個半鐘拎左黎沉思~
祈禱...真係好多野要祈咁...
好享受哥段time~也許呢個week真係太忙~
好多時祈禱都係急住收尾.
真係好難得可以咁慢慢靜靜的黎~
太多野要代禱,近排都真係好多野wa~
ho~我諗寫低的話都可能有2x樣...
不過我都明...好多樣...都不知不覺重複了@@
沉思...又係好享受呢段time~
真係諗左好多好多野~
自己對好多唔同野ge睇法etc~
好開心~好似都放開左好多執著~
個人都鬆左d~由星期5的down都好多la~
得閒又開返2篇say下我諗通左d咩la~
@@ 記住~係得閒先!
e家我要打埋sat哥篇-.-
|
| 刊登時間︰2006-10-02 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 30 日 星期六  | |
升團日!?  |
今日, 先係回校do board!
唐啟倩!!! 你好yeah~
掛住傾電話都遲哂到~
一開始係話8點先ge~
我自己同你都趕唔到咁都算la~
我想改8點4~你話8點半~
fine! 不過你話完8點半~
我同你8點4個半字落到去~
你打黎問我著咩褲,
咁我都算la~諗住你就快落黎~
點知..我8點10打比你....
呵..你仲o係home...話執緊袋就落!
9點搵你你都未落樓-.-"""""
你結果9點1先到~
do u know我等左你成4x min!?
足足見住成7-8班車走左!!
如果我一早上車我都到左sch la!!!
算la~唔想再激氣~
你因住我第日遲一次2個hr比你睇!
9點9到到sch~
都係hea下做下咁la~
到左11點到la~...
tsoi同lau的大戰真係好正!!
可惜我背唔返出黎@@
之後12點多d~
我地1行9人出去食野~
後尾cwai走左~
我地一行8人去影貼紙相~
成功奪取左lau同tsoi的第1次XD
KAKA~都好好玩~
不過玩到遲~盡力3min跑回sch都係遲到
SO sorry~下次唔會ga la~
之後主日學~
then 約團~
no~應該話係4團升團禮~
唔識點講有咩feel lor~
見住佢地中4中5哥d走哂~
約團近冇左一半!?
各位la~真係要帶多d人返約團la~
唔係我地有排都唔洗升團!
之後都係返SAC睇分組...
我本來都略知56的la~
不過我真係估唔到~
真係除左走左april, giegie, jo, yanki
同加左一個f2咁大把之外..
仲有咩分別lor-.-
我真係好想同多d唔同ge人一組~
我真係好想同多d唔同ge導師一組-.-
唉...正o係今日大家組組都自我介紹,
熟悉中的時候......
我哥組呢~ 互相識哂對方~都冇咩好講~
just狂dead air~
講化妝~拜託~真係唔好搵我黎搞~
唔好激到我發火先好= =
唔好話我唔warn你地~
我發火哥陣真係咩都做得出的
小心d講野~
我最唔like人張我同d我唔like ge野拉埋一齊-.-
我話要就要,唔要就唔要~
話想就想.話唔想就唔想~
話係就係.話唔係就唔係~
我鍾意就鍾意, 唔鍾意就唔鍾意~
冇人可以逼到我~
邊個咁逼我/ 咁亂講野就等反面ga 姐~
i am serious and not kidding!
之後約團完左又係some sharing~
講下new joshua~
又講下ste~
之後就走lu~
go to buy pen~and go to OK~
then back home~
咁又一日la~又係ok攰~
唔想say la~都係查埋hw d字先la~
88 |
| 刊登時間︰2006-10-02 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五  | |
| NO MOOD! |
對不起各位~
原諒我的任性,
現時真的很冇mood去打日記~
本來今日都o係sch好多野想打...
但係mood都係冇咩...
算la~咩都唔想打...
去sleep la.... |
| 刊登時間︰2006-09-29 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 28 日 星期四  | |
攰~  |
今日蔡生日~
生日快樂喔!
之後早會~
都好搞野~
07分就落左去~
之後睇片都好好!
上堂還不錯吧!
中史我愈來愈唔明~
算~我放棄佢!
至於chin同math ge時間都過得慢~
math都傾足半個hr~
之後mus. 要分組練chord!?
omg! 唔想同jam一組la@@
之後home e...
還ok的....
是一堂有開心有失落的home e la@@
之後都放學去初團~
真係好正~
感謝上帝, 感謝各老師/初團職員~
之後完左都檢討~
初團開會傾名!?
then散人回歸~
都6點9 la~
去搵姬姬搵唔到..QQ
(原來佢6點7走的@@)
之後都係去M記食~
食完路上遇mr suen一家~
then回家~
8點3到~
搞埋野9點半先開始做hw~
都做到11點半了@@
e家輕打日記一篇...
還可以吧~
但我真係好勀..
都好耐未打過d咁短ge敍事日記..
望大家見諒! |
| 刊登時間︰2006-09-28 11:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 27 日 星期三  | |
今日ge日記....  |
| 今日.....
講中文...定係英文....
開心.....定係唔開心.......
精神....定係好攰.........
愛......定係唔愛........
無聊........定係充實......
做...定係唔做....
講........定係唔講................
親密........定係疏遠......
笑...定係哭...........
要....定係唔要......
白痴............定係低B.......
講真...定係講假.........
死...定係唔死........
幫.....定係唔幫.............
做功課..定係幫初團........
放手.....定係繼續.......
我諗A.....定係諗B................
想打....定係唔想打........
打.....定係唔打............................
___________________________________
一日入面實在太多野要抉擇了.....
每一個抉擇都令人百感交集~
唔想諗.....唔想去抉擇!
都開始厭倦呢種抉擇的生活~
真係好想搵個方法以後都唔洗再抉擇~
也許...一切的煩惱~
都能從我的點指兵兵消失了.....
再諗返...到底我想唔想打!?
我覺得我係想打的~
但無奈著我係想打都要作出抉擇吧!
打定係唔打~
都在於time ge問題...
該選擇打日記...還是做定friday的功課!?
抱歉..我現在選擇了做功課.....
再見!
|
| 刊登時間︰2006-09-27 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 26 日 星期二  | |
2006-09-26  |
| 黎子進!!!!!
我就比你搞禍la...............
o岩o岩打完超長的今日日記.......
因為你一個message搞到冇哂!!!!!!
要我再打過!? no way!
算la~!反正今日mood都冇咩~
當今日冇o係我生命中出現過好la! |
| 刊登時間︰2006-09-26 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 138 | »
|