彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天
copy again 開心

whole day唔得閒~
先係math contest~
yeah~唔係好難~算係重拾math的樂趣ba!
之後做左1個hr board~404個board倒塌左!?
真係超好笑~一聽以為咩事~點知只係個board"luck"左一角~
之後去為simone婚禮練詩~祝一切順利吧^^
之後主日學~then返約團~
今日約團~先黎一個字la:正!
分享會~初頭我都以為又係哥d正正經經ge~
冇咩特別野ga~
頂多都係touch少少ga ja~
點知一入到去~
wa~d人sit哂o係地板到~
成1xx個人sit哂o係度~
個feel真係好正~
分享ge環節之中我都流左唔少眼水耶~
不過就係唔鍾意用紙巾抹~
講返la~
今次係今年度最尾一次約團la~
真係唔多捨得~
聽左好多人ge分享~
百感交集~
有d人分享返佢地黎左約成3年,
睇住約由1x人到今日逼爆sac的1xx人~
有人分享佢地對約團ge感覺~
都好多下la~
都令我諗返我第1次返約~
起初跟過2次龍眼~之後去左跟肥仔~
不過哥陣都係好斷斷續續咁la~
到3,4月到開始返定左la~
之後hemmy黎左~
ho..咁快又到9月lor~
之前都係約團中第3大第2細姐ma~
e家變左最大!?
講真~其實我真係唔知點解當時咁想cry~
只係聽到人講見到人cry~
自己突然忍唔住就cry la~
心入面都諗住~
今日我o係約團所經歷ge都唔算有咩~
識ge人都唔多~
到左明年今日我會好似佢地咁ma!?
ho~又唔知自己up緊咩lor

之後飯聚都ok la~個氣氛差少少lor~
食完飯行下街行到9點到~
同茄一齊送kamo行公園返友愛的家~
送完kamo行返去輕鐵站, 途經學校操場度門~
見到stupid佢地哥組d人都仲o係操場開緊組傾緊計...
突然在想...真係好想試下成班fd o係學校訓一晚~
我覺得會幾正下!!!! (camp in sch!?)
then回家~ 

刊登時間︰2006-09-17 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天
唔想打~ 滿足

唔想打~so copy網上週記哥d算

唔多記得tim@@
em~係la~數返d堂先~
中文-rsc-VA-eng-lunch-bio~
em...中午去左同肥仔食飯~then去hymnsing試音~
唔知上面班房發生左咩事@@
之後bio默都ok易la~
放學又係做做hw then回家~
放學有咩事發生!? 3個字:唔記得
係la~真係愈來愈like個班forum! 

刊登時間︰2006-09-17 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天
好開心 驚訝

先行打返星期四~

day B la~

今日返到去d su人出現返 ~

之後到課室都係do下HW咁LA~

早會了~

先又講下forum~

之後就講math la~

還不錯la~

之後係mr chan的CL~

wa~好壯觀la~

成10個人上forum!!!

之後係小息~

then係eng~

都係笑下笑下~

好快又過la~

then chin~

抄下講下讀下又過la~

之後lunch係GP聚~

wa~都唔知幾多組o係SAC

6-10組到LA~

好多F1~成40個都有~

wa~d野又遲黎~

呢咁hea咁喎!!!

真係可怕~

不過見住茄比1x個f1圍真係幾好笑~

就好似1x個小朋友圍住佢地保母咁la!

之後搭11終於有野食到!

ho-.- 都係好亂~

好彩有"唔move"壓場XD

之後搭半起玩左一陣扑傻瓜~

then閃人~

上去history堂~

投su la><

3D班: 22比23~

hoho~柳柳點票哥陣好gag~

又拍手又跳~XD

之後佢去帶票到禮堂順路睇下人地班點~

決定左行前梯~

點知前面冇又行返後梯~笑死我~

佢真係太得意LA...XD

之後上堂~

THEN放學~去睇點票~

過程真係好激~

去到F3都係2號大大帶出~

之後到F5開始平左LA~

高form超多廢票~

等哥陣真係嚇死人@@

1號win了26票only~

廢票卻有1xx票@@

then閃去202做一陣hw~

then閃去食kfc then閃人~

今日回家同茄ge topic係對聯!?

我打哂出黎ba~憑記憶記得/e家新佢的有:

葉萃婷 葉萃婷, 就要跌親都唔停
唐啟倩 唐啟倩.  夏天必定有把扇
范如茵 范如茵, 訓覺一定會識燈
黎子進 黎子進, 冇人話過佢英俊
黃海霖 黃海霖, 做起文書好溫文
佘麗敏 佘麗敏,  有野唔明都唔問
趙善光 趙善光, 係佢創建無聊幫
戴雅琳 戴雅琳, 嬌小玲瓏又迷人
譚善琪 譚善琪, 演技勁得太神奇
柳志皓 柳志皓, 得意可愛人又好
邱泳懷 邱泳懷, 笑起想黎好開懷
羅思洋 羅思洋, 個口大過太平洋
蔡君諾 蔡君諾, 以後唔好再落漠
吳森煜 吳森煜, 個心唔係唔識煜
林嘉毛 林嘉毛, 再唔出街會發mo
朱靜儀 朱靜儀, 佢搞gag時好cracy(/gaggy)
陳曉君 陳曉君, 女班做好確係真
陳思慧 陳思慧, 老婆多得成街係

先來這18句, 其他係唔記得左

刊登時間︰2006-09-15 09:38 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天
hw 驚訝

為防唔記得question~打低先!

1.          What two stimulants did Coca-Cola originally contain?

2.          How did Asa Candler improve Coca-Cola’s taste and shelf life?

3.          What clever business decision did Asa Candler make?

4.          Why aren’t Levi Strauss jeans called Jacob Davis jeans?

5.          Do you think William Wrigley was a good salesman?

 

______________________________________________

今日日記~我好想打~

不過真係好多HW...

唔容許我打咁多野~

輕輕一說吧!

早晨econ同math都係mess~

姬姬..唔好同我離婚la... 

ass的SU...

1號是present差d~

不過講心..

以我所知2號的人同SU黑暗...

我諗我都係1號/廢票la...

之後geog dum ball 鐘...

紅雨...

為何你就唔好捱多8分鐘....

之後lunch~

then rsc~不錯的遊戲~

就係冇人聽我講~

我好想打柳柳-.-

之後eng ok吧~

都唔錯la~

then放學and GP~

不錯的~

不過真係only玩~

冇咩special~

都冇咩野傾的~

氣氛好似都係玩only-.-

算係咁la~

可愛的gogo同佢的班會主席~

是真的ma!? 笑死我!

謝柳幫忙bk場and訂飯!

之後去左202 dodo things~

佢地中5都好緊張@@

之後閃去m記吃~

then走人~

now到家!

多HW...唔多講....

我要講ge只有......

姬姬!!! 唔好咁la~

唔好同我離婚la...

刊登時間︰2006-09-13 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天
^^~ 滿足

首先~

JAMJAM生日快樂~

入正題ba~

____________________________________________

今日落雨~

回到校hea下~

then早會~

wow~

唱歌歌~

then is chis lesson

比想像中好多la~

睇黎今年中史都唔差吧!

之後係小息~

wakaka~

donald仔好得意~

未問過人就拎人野食~

之後係chin les~

ok吧~

唔悶lor~

都係對對對抄抄抄!

之後係math~

做下數ba~

開始又有d messy la~

沒關係吧~

之後那條挑戰題~

有空先la~

好名...沒多大興趣!

之後係music~

wow~第1次坐得咁近ms lam!@@

今次由lule變lulu~

咁lule lam未要改名!?

ho-.- ms lam問哥條要帶咩ge問題~

我係唔想答ga~

我以為佢問我地記唔記得~

唔記得要罰~所以我先舉手ja><

唔緊要ba~冇死到人\ka~

之後唱下校歌又一堂...

em...又要再背過歌詞耶-0-

之後係lunch~

with simone~

simone好變態-.-

之後就home e...

oh~why我同stupid sewing又一組la~

之後分返cooking ge組~

ho...真開心耶~又係jason la^^"""""""""""""""""""""

唉~home e sewing ge diy做咩好la><

諗唔到! 我真係好想做公仔耶><

who can help me><

之後就放了~

去幫check手冊~

then又係hea下hea下hea到4點半~

去買d野~

then back home~

唉~又7點4了~

沖完涼8點~

睇高朋~

now玩半個hr電腦先再同hw博殺

 

刊登時間︰2006-09-12 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天
seems that don't want to type the diary~ 不安

omg~

today is eng speaking day!

we don't know be4~

but after i go to open the locker~

someone told me~

wow~ so hard to speak in eng~

" money money~"

kaka~so interesting~

then is eng, math lesson~

is all okey~

afterthat is the chin lesson!

that's great~can speak in cantonese!

em...after the 2nd recess is pe lesson

it is great~ i have 153cm~

i have grow~

i want to over 155cm><

kaka~46.8kg~ok wa~

other things are also gd~

the only bad thing was

we forget eng speaking day~

always speak in chin...how com!

then is the lunch~

thx for lau idea~we can eat in the sac this thuday!!

em...i and tra go to 201 to find our dauter and son~

wow~we are so popular~

we becom the most popular GP in 1A~

cause we always go to 201!?

but i need to say sorry to my son and my dauther~

it seems that i take care to other 1A student more than you><

after lunch is chem lesson~

omg~i am the same group with stupid for phy chem bio@@

wt a pretty><

yept...the group member of me: lau, ste, lok~

both are boy~

doesn't matter~the same!

sit between lau and kamo, opp ste-,-

then very fast~is the end of lesson~

yept~forget to memtion~ no one not to speak cantonese any more!

kaka~who is the undercover~plx record me~kaka~

wow~aftersch~

help jovi~ ya~ms jo. plx don't worry~

i will pray for u~ u have try ur best and god will do the rest

ho~think think board, do do hw~

7oclock~leave~

watch some tv~now is so late~ i think i need to go bath, and then do the HW~! 

88

刊登時間︰2006-09-11 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天
-.- 驚訝

今朝9點起~

都係打下機~

到左11點到la~

開始趕HW~

都幾OK的吧~

3點先做完monday要交哥d-.-

之後就同茄去行街~

wa~著裙~蚊怕水都冇用~

比蚊咬死!

之後都係影下貼紙相~

食下野~買下野又一下午了~

係la~

特別新聞報導~

今日呀茄打返屋企打錯左比佢ge prefect哥哥-.-

新聞報導完畢~

唉~功課~明天後天大後天先吧~

書包~聽朝先執la-.-

889

刊登時間︰2006-09-10 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天
約~ 驚訝

今日約jo 10點半TM~

點知呀jo 10點7打黎我仲未起身~

呀茄都未起~

then我超速10min出門口~

出到去都遲左呀jo1個hr3個字-.-

真是抱歉!

之後食左eurogogo~

我碟野等左32min先到-.-

之後食完回sch練c~

wow~搞錯la~

落雨!? 3個都冇帶umbrella!

之後冒雨回到去搵埋kamo上sac~

練左1hr~和音好難~

成日唔記得-.-

之後去主日學~

哥2個男仔有返~ho~

我係煎釀4寶ge呀寶!?

之後約團~

去左hall喔~!

有dd唔慣~

敬拜,短宣分享~

then係simone分享同分組~

all is ok~

then走人~去左市中M記食野~

wow~kamo家姐的男友真係好唔掂!!!...

em...之後就閃紙相+閃人~

哼~呀茄重色輕友!?

之後到左home~

哥回來了~佢有排用comp~ 

so我好快就sleep著左~

 

刊登時間︰2006-09-10 10:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天
星期5~ 驚訝

又到左星期5 la^^

又weekend la~

不過呢...今日好早起~

4點到la~

因為太多work未do la-.-

咁做完都溫唔到chin dict又話6點半la~

快速搞掂6點10到出門口~

then o係車見返cur~

之後返到sch la~

開下locker又唔知幾點lor~

係la~柳柳叫人收聲哥下真係唔似佢作風~

不過都係一樣咁得意~

之後就係english les la~

都唔錯~玩下game唱下歌又兩堂!

之後的geog玩蛋~

謝柳柳的蛋吧~

hoho~好味~

then中文dict la@@

都ok呀~80分都唔ok我就去死la-.-

之後去左搵下班F1仔~

佢地都好可愛呀~

不過講真哥句~

都呢一刻我都仲未認得哂我D女~

我就係發現~

佢地都有同一個特徵la~

都係冇帶眼鏡的!!!

天la~冇帶眼鏡我真係好難認!!!!!!!!

之後上phy

我一聽招sir一開口把聲~

就令我feel到一種悶feel

佢令我think:唔係掛! 咁悶ge老師!?

佢講哥句"看著我的眼睛"我是聽不到的~

我淨係聽到d gu lu ku ro~

之後佢竟然要人睇rules!?

35條耶~彩佢都傻~

反正佢都會幫我地搵d key points ge!

佢叫我地睇哥陣飲水喔~

又是o吧!

之後佢都有d time咳到就死咁~

冇事ma佢!?

之後好快2堂完哂~

都ok la~phy到e家我都仲未有唔明ge~

then is the cell!!!

wow~今次第1次都有過半班=o岩o岩23個人到la!

都好好呀! 之後唱c, 聽mr wong講野~

氣氛ok~之後禱禱就閃回去la~

都慢慢行上去~反正都係mr wong ge math姐ma~

真好~唔會好似上年咁趕!

之後math堂都係聽下佢講做下數la~

好la~我終於搞掂哥d "3^n-1" la~

心算還ok的~只是慢了少許~

之後mr wong講到教math ge方法~

講真~真係個個唔同~

有d like講哂d概念自己計~有d like計完比你抄低自己理解d概念~

有d教得快,有d慢, 有d會躁練習題,有d會躁HOT/課外題~

不過我都同意Mr Wong ge講法la~

math真係唔係一科點背野ge科目~

極其量你都只係記佢哥約1xx條的公式

我認為做數係操練, 係比你平日一學哥陣早d上手記得d式~

並唔係o係考試哥日前一氣做幾千題咁溫~

我絕對相信mr wong話溫一日數拎個A~

因為我呀哥當年都好似係平日做dd past paper~

臨場哥朝先睇! 結果都係一樣~

至於我得唔得呢樣就maybe and may not be la~

55~希望各位like唔like math的都好~

都唔好真係放棄math呢一課~

你地d math o係scc屎,

我都覺得你會考一定past!

你唔好唔記得每年都有幾%的人入去sleep,

或者做mc哥陣撞abcd~

also~會考數唔會好難~(小學數都敢出成5分-.-)

之前ofung都比過我地做過下la~

都拎到個d la~

哥時我地仲要係f2 ja喎~

努力吧~math屎成點都好~

keep住o係咁上下~

中5要c都唔難ga la~^^""

好~之後放左學~

lock埋locker就去check手冊...

em...都ok ga la~

等左半個鐘姐~

wawawa~

d f1真係好緊張~

個個一check完趕住走la!!!

約左星期3放學後有meeting~

wow~地方仍是問題~

em~之後去左203睇下佢地點開組~

我入左tracy哥組ar~

3個f1的女仔同2個gp!?

冇問題la~我都係玩玩的!

之後見柳柳真係好可憐~

1個男GP就對住1個F1的女仔~

好似人地面試咁~

結果又合組LA~

變最後的3個GP帶5個仔女(係tracy同柳的la)

吹左1hr水到~玩層層疊@@

柳尖叫得超大聲~可怕!!!!

成日嘈到隔離組~sorry~

其實真係唔應該咁多組一間房la...@@

之後4點半我地開始遊sch~

遊左成1hr耶~

遊咁耐~柳柳唔多介紹下~我同tra講哂咁濟-.-

算! 睇在佢今朝請我食egg份上...forgive him~

之後發覺d f1好鍾意睇魚缸ka@@

then最gag之事~我地3個GP帶住D仔女~

一行8人整響左DT室個警鐘~要人黎整返好@@"""

柳柳仲夠膽同D仔女講話: 喔,有"擦"喔~

之後就送5個仔女走~

送完上去拎埋野都走LA~

服左呀茄~話左好多次佢疑神疑鬼又唔信~

之後去買activity bk1A~

HO~好彩我眼利~唔係真係唔知要O係正豐等幾耐0.0

之後去M記食~

食完就閃人lor~

o係時代見到周小俊~

我同呀茄開始研究點解咁多男仔淨係叫頭尾都好聽, (eg.周俊,周殷,黃聰)

女仔就唔好聽 (eg. 范茵.葉婷,唐倩,陳慧,黃霖)

之後我地就繼續搵左d幾得意ge同學/老師名...

葉如, 吳煜, 劉冰, 張君...etc

又有d kk地又幾可愛ge:

馬寶, 邱懷, 柳皓, 何匡..etc

then到home la~

睇tv~沖涼~

睇日記~上網~

之前O岩O岩飛睇一次惡魔的11-14集!

又cry喔~

對la~今晚心情4可能有dd暴躁~

對不起各位la~

如我今晚對大家講過任可一d有攻擊性ge說話,

真係好sorry~

都係今晚癲癲地la~

刊登時間︰2006-09-09 02:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天
補打星期4的日記! 滿足

對不起大家了~

星期四的事我都不大記得.

對啦~

第1堂是中文吧.

第2堂RSC好遺憾冇詩唱~

第3,4堂是va吧~

都不錯la~

之後5,6好像是english~

hoho~

都是不錯的~

是啦~

最精彩的lunch...

我同姬姬老公2個"有情飲水飽"!?

之後o係度研究我地復雜的關係圖!

什麼...april又係sister家姐又係sister姐婆!?

之後的bio都唔錯la~

到目前為止我的學習都消化得黎ge...

em...放了學...

去做左下GP board,

再去202...

再去左食棉花糖...

之後就走左la...

去左食大快活吧!

回家中途車上遇上一個好得意ge小朋友~

佢狂話我地蝦佢唔同我地呢2個小朋友唔係姨姨唔係哥唔係姐姐玩~

不過又係佢暸我地玩先ge~ 話唔同我地玩~

後尾又禁止呀茄同我返學/打電話...

hoo~真係好cute

到左家都唔多想做hw~

無奈係唔做唔得ma!

Math...都搞到我好唔明~

特別係3^n+1 哥d la!

so..我頂唔住~

未溫默書未做完math同eng同chin就訓左@@

刊登時間︰2006-09-09 01:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]