凌晨12點~
我地仲o係地下籃球場hea緊~
我地諗住話3點3就食杯面~
4點幾5點就去睇日出~
去查房~d家庭房唔差wa~
車~男仔房唔比我地參觀呀><~
hea到12點4~
我地上返房玩下傾下計la~
傾左d咩就我地幾個知算la~
唔4圍講la~XD~hoho~~
12點半至1點幾其間我地d女仔成日去男仔房借台借seat~
之後1點3到la~呀德帶左fafa.森煜同聖深上黎~
呀德同fafa話要睇房~聖深話佢"初"完"de"冇房入@@
之後我地決定收留佢la~
至於哥3個boy...我地就唔比佢地走~
困佢地o係女仔房!?
kaka~係la~fafa條夏威夷孖煙通真係好gag!
之後呀德佢竟然><....wuwawuwa~
佢無lala識登and走人~wa~黑哂~
我地1x個女仔即刻狂尖叫~
我諗都大聲到4圍都睇到ga la~haha~
之後一開返燈~我地成班出去尋仇XD
因為搵唔到呀德佢地ge關係~
我地去左男仔房尋仇~
拍完門閃人~拍完門閃人咁la~
好無聊咁大戰n回~
hoho~聖深後尾教我地成班排陣嚇佢地~
wa~d男仔後尾用埋地tall呀@@
我地用seat@@ 呀朱打親某男仔下面!
之後繼續大戰到1點7~
戰後佢地105哥班(=呀德,森煜,fafa,聖深)走左唔知去where~
我地d女仔試過成班扮訓覺~
扮完又繼續去拍門玩野~
仲動用埋d垃圾桶蓋etc~
係狂玩狂玩~玩到搭9到 la...
愈玩愈玩得大! 玩到後尾唔知who話有老師黎~
我地成班女仔又返去女仔房避難~
hoho~傾下計抖下先la~好攰la玩到~
點知過左陣~呀德佢地105哥班又拍門入黎wor~
佢講左2樣好gag ge野比我地知~
第1樣~佢頭先去到男仔房門~
聽到有把極高音ge尖叫聲(柳志皓XD)~
以為有女仔o係入面唔知發生咩事~
第2樣~佢一開男仔房門~班男仔排哂陣咁~
講左一句野: 咦~點解會係你ge!?
then講完佢地幾個又閃左去玩lu~
其實我地有諗過遲d再去玩過d男仔ga~
我地係o係2點到3點到期間寫過一封信比佢地ga~
經過呀朱ge偷聽~我地仲以為佢會回信tim~
不過佢地後尾竟然唔回~真係冇引~
竟然o係我地想玩佢地就話要sleep- -
撞鬼佢地ar-.-
咁我地又只好繼續吹水la~
吹到2點9到3點到~
我地忍唔住想落去問聖深點對付d男仔~
研究研究下佢地係真訓定假訓 la~
點知...一落去就聽佢地玩左幾次black magic~
咦~我地又學多左個唔同ge~不過又多左個唔識ge@@
之後上返去~d男仔都係唔應我地...
麻煩左佢地一次幫手拎呀朱條橡皮圈~
kaka~oscar講d野好鬼搞笑~不過講真佢都好人la~
之後3點3到3點9到 la~
我地唔多想sleep又冇野做~所以去左搵水錄杯面!!!
竟然冇熱水!!!! 唔係掛~好o嘴喎~
成個camp site一杯熱水都冇!!!
咁我地又返上房hea la~
咦...男仔哥邊識哂燈~不過真係仲好嘈la-.-
好難捱la~想捱落去睇日出同捱到5點幾6點先sleep~
不過又衰到冇野好做冇野好傾~
咩我真係好笨咩~聽唔明句訓覺係點解...><
不過我真係唔明ma>< 訓覺就訓覺la~同hup下係唔同ga~
之後o係我地最冇野做ge time~4點到ba~
森煜上左黎問我地玩唔玩解手~
then我地6個小妹妹就落左去同105佢地哥班人玩解手la~
我地途經男仔房~森煜佢開門開燈比我地睇下~
wow~好鬼死正~蔡蔡sleep好可愛~
張"幼稚園"床好親佢!!!
都幾搞笑~11個人o係籃球場中間~咩都睇唔到咁濟咁玩解手~
仲要解極...解左5次有4次都係有2個圈ge@@
kaka~有得玩下time都過得快d~又話4點8la~
入左去105聽佢地d大哥哥大姐姐傾計~
後尾得返我同tracy聽聽~佢地4個上返去~
我地繼續傾下中3中4中6 d科目la~
又傾下學校d人士調動同老師的是非吧~
kaka~我地成日又wawa又下下~嘈到劉sir都成日醒~
佢聽左下我地講d咩~呀德就好有技巧咁好大聲同我地(劉sir)講話~
拿~其實我地就講緊老師ge是非~em~o係組入面所有ge分享內容不得外傳ar~
(ps. 即係話: 劉sir~你識做la~唔好講出去ar~)
咁傾下傾下就到5點5 la~(其實105個鐘係壞ga~永遠的10點4)
我地玩左哥隻"羊咩咩"新game~
好好玩ar~玩到5點11到 la~ 我同tracy決定上返去睇下佢地訓未~
kaka~識左燈lu上面~睇到佢地幾個圍埋傾計吧!
wear住眼鏡訓左!? 朱朱發夢發到識笑!?
算la~我同tracy落去105 hea多下先~
玩傷心小x~wawawa~3打1~好唔公平ge~
佢地hup人唔識玩~好奸la~
算la~之後睇到6點8~我同tracy終於真係返上去搞下野先~
就係咁樣我地最終就冇sleep過...好無奈la~
之後都其實夠精神ge...
只係7點9一做完哥3個字可怕又無聊ge早操~
成個人本來小小浮~邊到又呆又浮起咁樣~
本來係8點食早餐~後尾外賣又遲黎~
傾下有關gp d野先...
我地又係成組好呆咁pa o係度傾...
人地分享跟本就係入唔到耳~
佢一問到有who係冇訓過...
我哥組6個組員計埋呀德當7個人~
有4個係完全冇訓過la~
有1個訓左3個幾鐘有1個訓左個半鐘,有1個訓左1個鐘
ho~不過就成組人都係咁呆lor.....
有d無奈...未食野玩星戰....
好浮呀~浮下浮下輸鬼左........
之後又要成搭半先有早餐la...><
食早餐...我食食食...食到9點ba~
佢叫我地10點3拎返隻蛋落黎~
進行我地ge特別任務...就係咁樣我地就冇左隻蛋la~
先係要拋蛋~6隻冇左1半~
之後係loo蛋~無埋~
我地哥組又心急又唔夠技巧...
算la~我相信我地已經try our best ga la-.-
唔夠訓真係好浮... 係精神不足ba!
咁整整下我地就loo到唔知10點幾11點~
再之後係棋王~玩下gp d棋~有d都好無聊~
有d都幾好玩ge...玩到12點到~
分享返~人地講我地就聽唔多入耳
到我地la~爭取機會我地4個出去講返下la~
其實都係唔多知自己講咩ge~
多謝各組員ge鼓勵ba! 多謝你地讚我地講得好la-.-
之後12點3...上房收埋d行裝...
咁就完左la...我地ge GP camp~
好似真係太少~2日1夜都唔多夠~
不過事實上又好似發生左好多野咁喎~
咁我ge GP camp打到呢度都接近尾聲la~
都77 88ga la~
第2篇(即係呢篇) d架構都好似亂dd la~
都唔記得左好多部份ge時間~同特別事件~
請大家見諒~
渴望大家打日記哥陣可以為我已忘記ge,不詳細ge補充返~
o係呢度都幾多野仲想同人講~
特別係下年看1A~我第1組ge組員們!
o係度打埋lor~不過恐怕冇咩人睇到lor~
-------------------------------------------------------
首先係...最想多謝ge呀德~
em...佢呢兩日真係分享左好多好多...
每一句我都聽得出係佢係真心ga! 一d都唔lor saw~
好開心做到佢ge組員~我地呢組每一個都係佢精心揀出黎...
當我知道呢個事實哥陣...我真係好感動ga~
佢ge分享都成為左我ge動力吧~好希望可以做到個好GP!
係la~仲有~知佢都好想sleep~不過都陪我地玩足一晚~
and佢個膊頭真係A得好勁~不過佢係個好有責任感ge人^^"""
第1組...看1A...呀德佢ge分享...一切都唔淨只係有緣吧~
跟住就有我ge組長fafa吧~
佢今年做第2年ge GP ga la~
都要多謝佢o係呢22個hr之內都分享左好多比我地d升中3 ge~
我知道佢係得ge~我"餐"佢~支持佢去揀head!~
再之後係輔組長"大口"吧~首先講下引象先la~佢個口我一d都唔覺大吧!KAKA
呵呵~不過講返~佢10點就走左LA~
同我相處ge日子都唔太多吧~
只係有哥6個鐘到...
不過最深刻ge就係佢團火~
希望大家都會一樣~o係來年~心入面團火唔好熄!!!
and then講埋中3人先~wa~盧佬~
佢又係早走的~都係唔多熟咁la~
引象真係唔多大~我諗我真係好需要多d同佢溝通下xd
講返la~其實佢o係當中ge分享都對我都幾有幫助~
哎呀~因為分組名單冇佢個名~所以都差d唔記得左..."呀隆"佢升中6啦~不過點解佢會o係camp度呢!?
因為佢choose左GP嗎!?
咁係唔係代表左佢就會係來年ge head/v-head呢!?
6A的男仔是也~佢真係都幾文靜咁喎~
其實佢好好人吧~不過我就係覺得佢有少少怕羞咁姐~
聽佢所講~我地ge相遇都唔算偶然la~都要多謝下某d提點佢ge老師~
之後先講下同我一樣係升f3的組員benben
hoho~同我同年同月同日生ge哥哥~
因為都係新gp ge關係~都好多謝佢陪我地一齊出去分享過~
em~祝下年佢同我地仲有大家都係做個好GP!
之後到Carol同tracy先la~2個1齊講埋la~多謝佢地o係一分組都陪我咁多la~
都係哥句la~一齊做GP仲要係同組唔係淨係緣份LA~
希望係我地3個都會努力~做個好gp~
都希望無論佢係點樣分組好LA~
我地成組哥7個人都可以互相幫助~
努力搞好1A佢呀!!!!!!!!!
好開心有呢個CAMP~同以上各位有過20小時or6小時ge接觸!
都多謝各位呢2日1夜ge照顧,提點與分享
---------------------------------------------------------------------
仲未講完~仲有d非第1組人ge鳴謝~
先係我ge一班kai fd子la~(cur e 朱 mandy kamo 娟 etc~)
一定唔少得你地~呢2日1夜特別係夜晚~
你地都陪我陪左好多la^^冇你地我呢個camp一定冇咁happy
之後係哥班F3 ge女仔~
多謝你地容忍我地前晚/今朝之kai事吧!
之後係d ex-head~
多謝你地ge提點and分享~
你地都好好人la~
hoho~聖深~多謝你做我地軍師~
又陪我地玩成晚~
當然仲有哥班有陪我地痴過線ge男仔ba~
真係好好玩呀前晚!!!
--------------------------------------------------------------------------
係咁多先la~
|