彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天
快樂工程嘉年華會+義工嘉許禮~ 疑惑

今日就係做義工ge big day!!!

今朝我8點半起身~

我9點半出得門口~

不過多次為叫呀茄起身~

搞到10點1先出到門口...

好無奈la~

人人都要早起身ga la~

kamo都叻過你la~

你好yeah呀唐啟倩!

1點先起身1點幾先黎到!

睇你第日返工返學係咁點算!

之後一到中心就去潮揚度bump波~

kaka~bump到11點9到就去左食野~

我食食食~食左餐7仔ge pizza~

好難食呀~!!!!!

之後12點9返返去大本營

wawa~幫手派下"線"

派到1點9到返快樂面譜開檔~

TOTAL今日有18個小朋友幫襯過~

kaka~出去玩開心舞同巡遊真係好開心~

最後一次要玩盡佢玩kai佢!!!

我義工拎左銅獎呀~不過我相信其實差dd就有銀ga la!!!

算la~第日再努力!!

haha~呀權sofung唱歌wa><

今日個個唱歌的都好好聽!!!

之後完左就去開咩會員大會!

什麼!? 原來sofung咁有名ga!

我地話呀權吃醋kaka~

之後都係hea下~

又去左新北江喎~

之後back home~

刊登時間︰2006-08-20 10:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天
講返正常~ 不安

18號星期5哥日我地去左做義工~

KAKA~都係bump下波,

又整下 board 咁 la~

時間過得超快喎~

我地2點到做到5點多dd~

期間呀權偷拍呀茄偷拍cwai !?

之後同茄去食m記~

再去新北江行左陣la~

行完就閃人回家~

刊登時間︰2006-08-20 10:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


GP camp 補充~

各位, 真對不起~

我的GP camp冇左太多情節la~

今篇補返~

--------------------------------------------------------------

1)  16號出發哥陣~蔡蔡用pth講左句:
     "再見了,我的朋友!" 發音完全正確~

2)   約17號凌晨12點, 我地去男仔房參觀~          
      d男仔唔比之餘~仲困左可愛ge朱朱入牛屎籠(男仔房)

3)   到左我地寫完哥封信之後o係房等回覆,     
      佢地成班o係度影byebye肉,
      又o係度拎被包住自己扮哥d咩古代宮廷服~

4)   我地等回信期間~多次派人偷聽~     
      我聲稱用杯可以偷聽到, 不過就冇講要係玻璃杯,
      但係朱同茄就去試左好耐~

5)   我地當然又多次o係男仔房門偷聽la~     
      佢地都開左條門縫~好似專for我地偷聽咁~
      點知, o係我地第3次偷聽哥陣~
      蔡蔡講左句: 隔場有耳呀! 你地聽到la!
      我地比人發現左!?

6)   o係等ge期間我地又多次去廁所喎~           
      原因有2個, 1係視察男仔房環境, 2係去廁所~
      約12點幾哥陣我地去完廁所~
      行過男廁~聽到oscar把聲...佢話:
      " wa! 點解d水係熱ga!!!"
      約2點半多d我地去廁所哥陣~哥班男仔變態ga!!!!
      ee目睹佢地用相機soon入黎女廁偷睇呀!!!
      跟住我地又聽到隔離男廁有鐵通聲喎~
      走哥陣又見到佢地拎住刷牙d野...有鐵通聲...
      係因為佢地用鐵通刷牙...定因為佢地d牙係鋼做ge!?

7)   之後返到房我地坐o係張床度吹水~     
      ee同朱朱突然呆左, 指住我後面d空氣叫: 有野呀!!!
      我唔知發咩神經~以為佢話"有蛇呀"
      仲要係發神經到形住條蛇係o係張床度~
      尖叫一聲就一飛~以0.3秒腳唔掂地飛左過隔離床~
      仲好似整到tracy隻腳喎@@

8)   到左近3點~oscar幫完朱拎橡筋~     
      發現係唔洗用衣架~ 一時火爆~
      落黎哥陣成張seat踢跌左

9)   最後去到6點幾哥陣~我同tracy仲o係105睇佢地玩~     
      都唔記得左say: 係la~原來劉sir訓覺係唔除眼鏡ga!!!
      仲有...唔知who話佢真係訓到好似條虫~
      係la~仲有一樣...劉sir訓訓下成隻腳踢左tracy背脊一下XD

--------------------------------------------------------------------------------------

55...係咁多~仲有唔記得各位再SAY吧~ 

刊登時間︰2006-08-20 10:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天
GP camp 2~ 疑惑

凌晨12點~

我地仲o係地下籃球場hea緊~

我地諗住話3點3就食杯面~

4點幾5點就去睇日出~

去查房~d家庭房唔差wa~

車~男仔房唔比我地參觀呀><~

hea到12點4~

我地上返房玩下傾下計la~

傾左d咩就我地幾個知算la~

唔4圍講la~XD~hoho~~

12點半至1點幾其間我地d女仔成日去男仔房借台借seat~

之後1點3到la~呀德帶左fafa.森煜同聖深上黎~

呀德同fafa話要睇房~聖深話佢"初"完"de"冇房入@@

之後我地決定收留佢la~

至於哥3個boy...我地就唔比佢地走~

困佢地o係女仔房!?

kaka~係la~fafa條夏威夷孖煙通真係好gag!

之後呀德佢竟然><....wuwawuwa~

佢無lala識登and走人~wa~黑哂~

我地1x個女仔即刻狂尖叫~

我諗都大聲到4圍都睇到ga la~haha~

之後一開返燈~我地成班出去尋仇XD

因為搵唔到呀德佢地ge關係~

我地去左男仔房尋仇~

拍完門閃人~拍完門閃人咁la~

好無聊咁大戰n回~

hoho~聖深後尾教我地成班排陣嚇佢地~

wa~d男仔後尾用埋地tall呀@@

我地用seat@@ 呀朱打親某男仔下面!

之後繼續大戰到1點7~

戰後佢地105哥班(=呀德,森煜,fafa,聖深)走左唔知去where~

我地d女仔試過成班扮訓覺~

扮完又繼續去拍門玩野~

仲動用埋d垃圾桶蓋etc~

係狂玩狂玩~玩到搭9到 la...

愈玩愈玩得大! 玩到後尾唔知who話有老師黎~

我地成班女仔又返去女仔房避難~

hoho~傾下計抖下先la~好攰la玩到~

點知過左陣~呀德佢地105哥班又拍門入黎wor~

佢講左2樣好gag ge野比我地知~

第1樣~佢頭先去到男仔房門~

聽到有把極高音ge尖叫聲(柳志皓XD)~

以為有女仔o係入面唔知發生咩事~

第2樣~佢一開男仔房門~班男仔排哂陣咁~

講左一句野: 咦~點解會係你ge!?

then講完佢地幾個又閃左去玩lu~

其實我地有諗過遲d再去玩過d男仔ga~

我地係o係2點到3點到期間寫過一封信比佢地ga~

經過呀朱ge偷聽~我地仲以為佢會回信tim~ 

不過佢地後尾竟然唔回~真係冇引~

竟然o係我地想玩佢地就話要sleep- -

撞鬼佢地ar-.-

咁我地又只好繼續吹水la~

吹到2點9到3點到~

我地忍唔住想落去問聖深點對付d男仔~

研究研究下佢地係真訓定假訓 la~

點知...一落去就聽佢地玩左幾次black magic~

咦~我地又學多左個唔同ge~不過又多左個唔識ge@@

之後上返去~d男仔都係唔應我地...

麻煩左佢地一次幫手拎呀朱條橡皮圈~

kaka~oscar講d野好鬼搞笑~不過講真佢都好人la~

之後3點3到3點9到 la~

我地唔多想sleep又冇野做~所以去左搵水錄杯面!!!

竟然冇熱水!!!! 唔係掛~好o嘴喎~

成個camp site一杯熱水都冇!!!

咁我地又返上房hea la~

咦...男仔哥邊識哂燈~不過真係仲好嘈la-.-

好難捱la~想捱落去睇日出同捱到5點幾6點先sleep~

不過又衰到冇野好做冇野好傾~

咩我真係好笨咩~聽唔明句訓覺係點解...><

不過我真係唔明ma>< 訓覺就訓覺la~同hup下係唔同ga~

之後o係我地最冇野做ge time~4點到ba~

森煜上左黎問我地玩唔玩解手~

then我地6個小妹妹就落左去同105佢地哥班人玩解手la~

我地途經男仔房~森煜佢開門開燈比我地睇下~

wow~好鬼死正~蔡蔡sleep好可愛~

張"幼稚園"床好親佢!!!

都幾搞笑~11個人o係籃球場中間~咩都睇唔到咁濟咁玩解手~

仲要解極...解左5次有4次都係有2個圈ge@@

kaka~有得玩下time都過得快d~又話4點8la~

入左去105聽佢地d大哥哥大姐姐傾計~

後尾得返我同tracy聽聽~佢地4個上返去~

我地繼續傾下中3中4中6 d科目la~

又傾下學校d人士調動同老師的是非吧~

kaka~我地成日又wawa又下下~嘈到劉sir都成日醒~

佢聽左下我地講d咩~呀德就好有技巧咁好大聲同我地(劉sir)講話~

拿~其實我地就講緊老師ge是非~em~o係組入面所有ge分享內容不得外傳ar~

(ps. 即係話: 劉sir~你識做la~唔好講出去ar~)

咁傾下傾下就到5點5 la~(其實105個鐘係壞ga~永遠的10點4)

我地玩左哥隻"羊咩咩"新game~

好好玩ar~玩到5點11到 la~ 我同tracy決定上返去睇下佢地訓未~

kaka~識左燈lu上面~睇到佢地幾個圍埋傾計吧!

wear住眼鏡訓左!? 朱朱發夢發到識笑!?

算la~我同tracy落去105 hea多下先~

玩傷心小x~wawawa~3打1~好唔公平ge~

佢地hup人唔識玩~好奸la~

算la~之後睇到6點8~我同tracy終於真係返上去搞下野先~

就係咁樣我地最終就冇sleep過...好無奈la~

之後都其實夠精神ge...

只係7點9一做完哥3個字可怕又無聊ge早操~

成個人本來小小浮~邊到又呆又浮起咁樣~

本來係8點食早餐~後尾外賣又遲黎~

傾下有關gp d野先...

我地又係成組好呆咁pa o係度傾...

人地分享跟本就係入唔到耳~

佢一問到有who係冇訓過...

我哥組6個組員計埋呀德當7個人~

有4個係完全冇訓過la~

有1個訓左3個幾鐘有1個訓左個半鐘,有1個訓左1個鐘

ho~不過就成組人都係咁呆lor.....

有d無奈...未食野玩星戰....

好浮呀~浮下浮下輸鬼左........

之後又要成搭半先有早餐la...><

食早餐...我食食食...食到9點ba~

佢叫我地10點3拎返隻蛋落黎~

進行我地ge特別任務...就係咁樣我地就冇左隻蛋la~

先係要拋蛋~6隻冇左1半~

之後係loo蛋~無埋~

我地哥組又心急又唔夠技巧...

算la~我相信我地已經try our best ga la-.-

唔夠訓真係好浮... 係精神不足ba!

咁整整下我地就loo到唔知10點幾11點~

再之後係棋王~玩下gp d棋~有d都好無聊~

有d都幾好玩ge...玩到12點到~

分享返~人地講我地就聽唔多入耳

到我地la~爭取機會我地4個出去講返下la~

其實都係唔多知自己講咩ge~

多謝各組員ge鼓勵ba!  多謝你地讚我地講得好la-.-

之後12點3...上房收埋d行裝...

咁就完左la...我地ge GP camp~

好似真係太少~2日1夜都唔多夠~

不過事實上又好似發生左好多野咁喎~

咁我ge GP camp打到呢度都接近尾聲la~

都77 88ga la~

第2篇(即係呢篇) d架構都好似亂dd la~

都唔記得左好多部份ge時間~同特別事件~

請大家見諒~

渴望大家打日記哥陣可以為我已忘記ge,不詳細ge補充返~

o係呢度都幾多野仲想同人講~

特別係下年看1A~我第1組ge組員們!

o係度打埋lor~不過恐怕冇咩人睇到lor~

-------------------------------------------------------

首先係...最想多謝ge呀德~
em...佢呢兩日真係分享左好多好多...
每一句我都聽得出係佢係真心ga! 一d都唔lor saw~
好開心做到佢ge組員~我地呢組每一個都係佢精心揀出黎...
當我知道呢個事實哥陣...我真係好感動ga~
佢ge分享都成為左我ge動力吧~好希望可以做到個好GP!
係la~仲有~知佢都好想sleep~不過都陪我地玩足一晚~
and佢個膊頭真係A得好勁~不過佢係個好有責任感ge人^^"""
第1組...看1A...呀德佢ge分享...一切都唔淨只係有緣吧~

跟住就有我ge組長fafa吧~
佢今年做第2年ge GP ga la~
都要多謝佢o係呢22個hr之內都分享左好多比我地d升中3 ge~
我知道佢係得ge~我"餐"佢~支持佢去揀head!~

再之後係輔組長"大口"吧~首先講下引象先la~佢個口我一d都唔覺大吧!KAKA
呵呵~不過講返~佢10點就走左LA~
同我相處ge日子都唔太多吧~
只係有哥6個鐘到...
不過最深刻ge就係佢團火~
希望大家都會一樣~o係來年~心入面團火唔好熄!!!

and then講埋中3人先~wa~盧佬~
佢又係早走的~都係唔多熟咁la~
引象真係唔多大~我諗我真係好需要多d同佢溝通下xd
講返la~其實佢o係當中ge分享都對我都幾有幫助~

哎呀~因為分組名單冇佢個名~所以都差d唔記得左..."呀隆"佢升中6啦~不過點解佢會o係camp度呢!?
因為佢choose左GP嗎!?
咁係唔係代表左佢就會係來年ge head/v-head呢!?
6A的男仔是也~佢真係都幾文靜咁喎~
其實佢好好人吧~不過我就係覺得佢有少少怕羞咁姐~
聽佢所講~我地ge相遇都唔算偶然la~都要多謝下某d提點佢ge老師~

之後先講下同我一樣係升f3的組員benben
hoho~同我同年同月同日生ge哥哥~
因為都係新gp ge關係~都好多謝佢陪我地一齊出去分享過~
em~祝下年佢同我地仲有大家都係做個好GP!

之後到Carol同tracy先la~2個1齊講埋la~多謝佢地o係一分組都陪我咁多la~
都係哥句la~一齊做GP仲要係同組唔係淨係緣份LA~
希望係我地3個都會努力~做個好gp~

都希望無論佢係點樣分組好LA~
我地成組哥7個人都可以互相幫助~
努力搞好1A佢呀!!!!!!!!!

好開心有呢個CAMP~同以上各位有過20小時or6小時ge接觸!
都多謝各位呢2日1夜ge照顧,提點與分享

---------------------------------------------------------------------

仲未講完~仲有d非第1組人ge鳴謝~

先係我ge一班kai fd子la~(cur e 朱 mandy kamo 娟 etc~)
一定唔少得你地~呢2日1夜特別係夜晚~
你地都陪我陪左好多la^^冇你地我呢個camp一定冇咁happy

之後係哥班F3 ge女仔~
多謝你地容忍我地前晚/今朝之kai事吧!

之後係d ex-head~
多謝你地ge提點and分享~
你地都好好人la~
hoho~聖深~多謝你做我地軍師~
又陪我地玩成晚~

當然仲有哥班有陪我地痴過線ge男仔ba~
真係好好玩呀前晚!!!

--------------------------------------------------------------------------

係咁多先la~


刊登時間︰2006-08-18 10:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


sleep 不安

今日係17號~

我出左camp~

回到家...

超浮and攰~

各位~

我先送上

p train 2

gp camp 1

之日記~

gp camp的下半聽日打ba!

去沖涼~

刊登時間︰2006-08-17 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天
GP camp 1~ 開心

下晝1點9我地返到sch~

上到sac~見到gp們la~

去點名~拎營刊同分組紙~

一睇張分組紙...

wa~佢好黑心呀~

將我地9個主要ge girl拆開左~

不過都ok la~

我哥組7個人都係得3個唔識姐~

算~諗住分組姐~分房一齊,

第日partner自選都算la~

點知佢話partner都係哥7個人組出黎!!!!

有d無奈tim~都好彩我哥組都有人陪~

多謝tracy, carol, benben陪我過左起初未熟的一段~!

之後入返正題la~

我地2點3上車到la~

到左2點9到就到lor~

咦~真係幾跟營刊個time table喎!!!

之後去到個營社~

都係咁ga la~同明愛明暉營哥d都咁上下la個look~

我都預左~我事先上網c過下~

跟住去左哥度ge禮堂...

比人個look都係ok ge~!

之後聽佢講左一陣野就影左相相先la~

第1次見下自己組d組員吧~

組長叫盧焯樺~我第1眼睇完佢個樣就認得la~

唔知點解我覺佢似小學ge某人~有dd得意ge...

之後就見過下個輔組長~

女仔黎ga~叫盧桂汶...em~認得佢個樣ge...

不過成日唔記得佢全叫~是旦~都係叫佢盧佬吧!

之後係另外3個男仔黎左拍photo...

一個係上年ge v-head~叫李俊德~即係呀德la~

一個好高下!? 都唔知叫咩名...

一個就wear粗框眼鏡~似升中四...就係哥個陳嘉祺吧!

影組相...笑死左wa~我地本來o係哥幾個車頭相前面影~

唔知who say話多左幾個榮譽組員!

之後我地上房放放野~

我地13個f2女+4個f3 ge~

哥4個f3個名我一邊聽佢up一邊記~

好似係楊思燕,吳潔妍,吳潔冰同廖梓慧la~

hoho~3點上到去親眼cc床~

男仔哥邊好似幼稚園~

女仔哥邊好似哥d 監獄

3點半之後落返去開始我地ge game~

有個互相認識ge 我有我力量...玩左一陣到la~

先至係玩個講記人名ge遊戲la~

咩野同類ge人走埋一齊~

wa~佢一講sport~羽毛球ge人好多wa~

講唔哂~結果佢比我地出兩個~

咁得la~我地一人記得半個圈ma~

中2出一個中3出一個未得lor~

之後玩第2個game叫忘我地帶~

1人5支牙籤~要5min內聊人講個"我"字~

講左就要比支牙籤人地la~

我後尾有5支冇多冇少~

之後分左5組計牙籤~ho~第2多la~

之後跳左一隻舞~舞係易跳...

不過後尾加埋fun noodle就難到唔洗跳~

之後繼續分組玩尋寶(?)la~

oh~原來好高哥個組員叫呀隆~升中6ga la~

咦!? 點解佢有得入camp ge..唔係未choose咩!?

而個組長就...可以叫佢fafa~另外個哥男仔可以叫佢大口...

講返尋寶哥part~係都幾yeah ga~

成班都o係度蒙眼...你撞我我撞你~

ho~真係笑死人la~我都唔知途中去過禮堂邊一忽la~

一開眼直情好似未去過哥個方位tim!

之後5min6張拎到3張~ok la~

中中地~唔多唔少咁la~

玩完以上5個小game~都5點la~

5點我地就正經返d講返下年gp d野la~

講左1個hr到6點...本來可以食飯~

但係佢飯遲左黎~要7點半先有~

so佢比左個break我地~

買左好多咩薯片等等ge東東~

驚我地餓ma!break到6點9到la~

我地start另一part~講下小組活動同技巧

呀head教我地點應付中一d人發脾氣~

仲有其他點應付某d特發情況喎~

演左共5套drama...幾gag ge......

之後7點9定8點終於食得野la!!!!!!

好肚餓! 我地ge晚餐係咩!?

就係銀龍茶餐廳ge外賣ba!

都係自助餐型式la~ok好味ge...

之後食完野又hea左幾個字~

9點la~我地開始左夜晚最後ge一個活動~

"情深說話未曾講" 係一個要分享ge環節呀~

畫一隻代表自己ge蛋蛋~跟住講返下點解~

再分享下自己ge內在外在~

呢part真係好深刻~

o係我哥組入面d人都唔多熟la~

到左呢一part大家仍然係比較少野講

不過真係睇得出大家個心lor~

kaka~ms lee看我哥組呀~好yeah~

聽完呢一part有d組有人cry tim...

而我哥組...少人講野~冇咩人分享咩野大secret~

所以差唔多大半場都係呀德講佢做gp ge分享la~...

聽完我都真係感動到o係度諗...我遲幾年做唔做多幾次gp好!?

真係好想好似呀德咁...見得返自己ge中一去做gp...仲係自己哥組~

係ge話真係會幾正ga 喎~

是旦la~努力做好今年佢~

我要做好d!!!!  try my best~

之後聽完感受良多~都唔多講la~

好享受聽呀德講野~其實係一D都唔lor saw lor~

之後又傾下選科咁~

之後10點我地未傾夠咁@@

不過盧佬同大口要出camp la~

冇咩機會可以再識下佢地!~

完左呀德話可以過佢間房沖涼~

都得~不過好似上面沖一定快d lor~

我地上返房先~

去沖涼~沖到10點10~

靈埋修係11點4到~

hea一下hea到11點半~

再吹下吹下水~落去行左一個round~

去探下房~又話12點la~

(待續) (精彩的12個鐘o係聽日打!)

 

刊登時間︰2006-08-17 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天
prefect training 2~ 驚訝

好~首先say返p train第2日先~

我行返友愛又見到yu珊同oliver la@@

之後到左sch~今日都係聽人講野多喎~

首先就聽mr wong講野~

之後係su同house講~

跟住到gp同p~

有d都講得幾搞笑...

之後11點4就完左p train lu~

完左之後我地去左kamo家hea左1hr~

then 去影左次貼紙相~~

影完就去食小丸子~

食完回校~

ho~見到我ge gp oi ling~

kaka~我繼承佢!?

之後就回到校la~

gp camp的東東下一篇有la~

刊登時間︰2006-08-17 08:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


prefect training~ 驚訝

今日p train~

所以7點3到就出左門門~

路程中遇上oliver同yu珊

7點11到出到去~

上左kamo屋企hea左一陣呀~

mandy真係行得好慢耶!

華都去友愛要成半個hr有多呀!

之後8點4到校~

上左hall點名~

點完名一sit down冇耐~

有人同我地講話gp同其他post好似o係sac~

我地太醒la!!!

成班去左sac喎~

我地2x人坐左成半個鐘~

wakaka~仲等我地話佢想train我地耐性...

到左9點到la~

我茄e朱4個...

終於覺得有q k~

會唔會係hall哥度講緊野~

講完先黎sac呢!?

好問題!

so我地4個過左去探路~

好驚好驚...

原來真係中左!

好nor呀!!!!!

咁我地即閃返sac~

入去太nor la~

寧可遲d等佢地完wor...

我地衝返入sac~

通風報信~

一sit down返~

原來我地頭先入sac比mr sk發現左la@@

佢過黎話我地...

好nor耶......><

之後成班過返hall...

真係nor-.-

之後聽左一陣~

玩左個咩好似modle ge game!?

黎子進好樣衰!!!!!

9點半到之後過返sac~

玩貓貓要橙坐~

都ok無聊~

我地個個都唔喵~

kaka~岑生好gentlemen呀!!

之後分左小組...

唉...佢拆開哂...

不過都仲有april carol ge........

之後玩(?)左個好無聊ge bingo~

都ok悶ga~

寫16樣野~

之後一樣一樣又刪左佢~

學時間管理~

有時都好gag~

最後2個choice~你揀祈禱定呼吸!?

玩完傾返之後都11點3 la~

之後因為我地太悶la~

so佢比我地break3min~

不過我諗都唔止3min la~

之後返到去終於比換組~

好好多la~ e朱kamo茄carol我tracy娟mandy ada~ 

佢叫我地自我介紹...

我地都識哂~所以吹水only~ 

玩左個咩報數+掂波波

我地玩得好kai~不過好投入~

真係超享受個kai ge過程!

之後就玩反報紙~

hoho~我地班會玩過~

今次我地都用d新方法la~

之後一直玩到12點半放左lunch~

我地都唔想唔玩~

之後去左chi lok食冷面~

食完見到ms chan買宋~

問埋佢gp camp d野~

then我地back到去o岩o岩好呀~

上返sac~

wa~佢比膠裝我地la!

繼續反反反!!!

我地反左2次唔得~

then決定由1個反+到2個~

再一個一個咁加~

到左10個先因為no time反唔到~

之後反完左2點2 la~

我地又玩(?)d靜ge~

咩畫個星星圖la~

都唔多算係game~

畫完睇下大家畫成點~

去傾返which高which低咁~

傾到咁上下我地又係吹水lor~

吹到3點3到la~

佢講左下佢ge家事~

then就開始next part~

咩夢想成真喎~

我地玩kamo and 朱~

朱朱變左垃圾婆結婚!?

講下ja~之後kamo腰22寸~

then都成4點2,3la~

我地玩最後ge game~

我幼稚園好love玩la~

不過就唔記得首飲歌~

kaka~多謝喱哥哥~

hoho~豪噴幼我地行個禮3

握握手我地猜猜拳~

程尋mo交叉燒包!

輸左個就要跟我走!

kakaka~好gag耶!!!

之後返hall~

又講左陣野~

then我地去buy thing入camp!

buy完閃人又再遇oliver@@

ho~之後7點半多d到home~

補打完成

0888888888888888

我要出門口la~

刊登時間︰2006-08-16 07:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天
兒歌~ 驚訝

呢2日狂煲兒歌~

搵到個幾得意ge網!~

http://input.foruto.com/jptxt/syaoran/cysy/sy/001.htm

大家有空去睇下ar~

係講d兒歌ge歌詞好與壞ga

原來首蠟筆小王國係ok好聽~

不過d詞就超差~

好多唔o岩音, 別字...

仲有好多重覆意思~

睇睇d中文文法~

一時第一身一時第2身~~

好怪ga!!!!

仲唔多o岩套卡通ge意思@@

各位想再知多d可以上去個網睇下ge~
 

 

 

刊登時間︰2006-08-14 11:23 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天
義工and兒歌~ 愉快

今日10點去做2lone!

做la~bump波~

其間同呀權發生左d好gag ge野~

佢...同我地鬥中文同英文...

咦...咁講我又醒起佢上次都同我地鬥過次@@

仲有呀~我地又識左個14歲哥哥~

因為我地唔知佢個名~so叫佢14歲哥哥~

之後一直bump到11點9~

我地行去新北江食~

then我地邊食邊研究stupid~

係la~...kamo今朝講左樣野令我o了!

什麼! 又係誤會!?

我地今朝討論得好大聲~

連呀權都聽到~

佢好似誤會左d野la@@

令我ge姬姬老公蒙上不白之"yuen"

oh~ sorry~

咁我地算唔算張個plan比多左個人知!?

ka...都係講返2lone la~

我地去到初期超曬~

o係prepare哥陣我地都好hea~

同呀權玩書面語!?

ka~之後係開快樂面譜~

我第1次開呢個位ja~

通常都係cwai姬yo開多ma!

wahaha~原來呢個位好正~

d時間係過得好快~

不過就做得唔多好la~

我同kamo由d細路畫~

畫咩都有ga-.- 有動物有車車@@

d細路唔係個個彩我地~

then我自己又畫下咁la~

由3點半起~

我地成班kai子kai左咁狂畫呀權~

畫左8,9張到la~

我地已經比佢迷死la!!!!

佢真係好正!!!!!!

wakakaka~超好笑tim!

我地狂大叫"權哥哥" "呀權" "張偉權"

就為叫佢埋黎比我地畫@@

之後都畫到4點2~

wawawa~又臨時比人拉去巡遊-.-

好無奈喎....

帶小朋友出去...

帶帶下...咦..佢地呢...

連我都見唔到!?

帶住個細路走失左...@@

係karen叫我跟返隊我聽唔到~

係哥個妹妹提我話"哥個姐姐叫你ar!!"

咁我先搵返大隊!!!

今日又好hapi~

好多我like ge兒歌~

then完左去ok食d野~

食完去back home~

用左3個字就到lor~

之後一直搵左3個幾hr兒歌!!

刊登時間︰2006-08-13 08:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]