彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  | |
暑假的最後24小時~  |
最後24小時la~
唔知大家趕完功課未呢!?
未就快d lor~
em...下年3D...會更精彩吧~
記得上年ge暑假我真係好無聊咁過~
打足一暑假機吧~
好似出假不多於10日~
可今個暑假呢!?
留在家不多於10日就是咧!
上年的9月1開學~
我只認識連自己48個ge同級同學~
可現在呢~我想也過100個了吧!
好la~都算夠la~
下年中三要靠自己努力了~
沒了哥是更大的挑戰吧~
少了學業上的幫5助~
卻多了玩樂的引誘吧!
下年除左中三~
還有GP啦~
決心要做個好GP喔~
希望part個好partner^^
em...新一年...很多都是新吧!
希望真的會開開心心的過吧~
就此要8呢~
祝福大家新一年,
3A的3A, 3B的3B. 3C的3C, 3D的3D, 3E的3E~
也要過得好~
SU的SU, GP的GP, prefect的prefect, stage p的stage p........
有職為ge要做得開心盡責做好佢, 冇職位ge都要過得開開心心~
|
| 刊登時間︰2006-08-31 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 有感~ |
剛又看過april的小巴有感la....
ho~我確定那篇不是亂打一通la.....
因為我還有同感的...
現在的我...還像小時ge小april一樣...
成日都為著一d好少ge事而煩惱~
可能連小april都不如呢~
有時真係好細膽~少少事講一句半句說話都要諗好耐~
又要驚一餐~什至真係用埋d好屎ge藉口去逃避la~
自己真係有點兒差勁la~
april都大個左~e家都唔再好似以前咁lor~
但係我呢~就好似由細到大都差唔多~
都係咁上下~冇咩大進步~
最大ge進步~也許就係唔敢o係快餐店買野到e家敢吧!
其他的也就都太依賴人了吧!
也許這個就是我吧~
每一個人ge成長速度都唔同...
我相信只要我試下呀努力下呀~
咁終有一日會好似april咁ba! |
| 刊登時間︰2006-08-31 12:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 30 日 星期三  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-08-30 11:47 PM |
呀茄行~撞到人~  |
今日同呀茄去左TM~
為左我GE造型打扮ba!
呵呵~先講la~出到去冇耐~
就撞到mandy個fd yuki喔~
之後行去新都~
真神奇la~再遇yuki同yuki另一個fd...
之後o係哥度買左一裙一短褲~66
之後去智樂睇呀~
萬寶的背心裝~未買外套...50
再行返萬琪睇夾夾la~10
之後o係萬寶睇下d頭飾~6
你知唔知行返去途中遇上邊個呢~
係我地非常之掛住ge ma sim sim呀~
佢仲問我同呀茄入左邊班tim~
我地sure開心到大聲話係佢哥班la~
佢就笑住咁話91見la~
之後去拎相ba~
ho~見到kamo哥張耶~
唔夠茄哥d掂la~
行到euro gogo就見到peggy同佢個fd吧~
呵..行大運~去完萬琪呀茄先記得佢未買耳針~
so又回萬寶去耶~
行去哥陣去到途中後面突然有人叫唐啟倩~
wa le~嚇死我~以前又係ms ma!!!!!!!!
fu..原來係聽日就要飛ge benson~
我地都好lucky喔...佢聽日都飛我地都撞到佢~
hoho~呀茄問佢係唔係陣間2個人行~
佢話係可能2人可能好多人喎~點解呢!?
之後我地去返萬寶~去買完耳針...再buy冷面~
o係上面hea左一陣~
估唔到就係hea一陣~搞到timing o岩o岩好!!!
wa le...一落去我食食下面ng左一聲...
其實我ng哥下仲未認得出哥個係benson,,,
不過就係覺佢件3好熟...好面善..
一睇...wow...原來係呀茄中...2人行....
佢同arbingor一齊行耶~
笑到我爆咳~sor la我不想的~剛在吃面ma!
不過講真~看著佢地2個ge表情~
一個狂揮手~一個好似有點懢介ge笑~都好好笑@@
好la~真係好sorry~唔講呢個~
wa~行到咁上下都已經見左5個識ge人~
之後去左唔知邊~想落去大家樂食野哥陣..
竟然...見到肥仔跟佢媽跟佢妹la~
講真~真係有點o耶~我見到佢妹q住肥仔隻手~
我以為係佢女友耶~ho 真sorry~
反而我見唔到佢媽la...@@ sorry again...
第6個識ge人lor...再去到大家樂~
我先去買野~還在想會不會再見多幾個識ge人...
就想就見到一個我識佢佢唔識我ge陳崇bun~
頓時再度咳死~
之後high完tea~
我再陪茄走走~等他ma來la~
結果...等到7點多回家吧~
hoho~竟然o係TSW西鐵站見到yuni同袁龍軒~
之後上lrt~閃人回家~
回到去都已經7點唔知幾多lor~
好la~都差唔多la~
在此特別鳴謝tracy~
謝佢用咁多心機打字打哂成張GP ge資料比我~
先post上來ba~
唔想整唔見浪費佢一番心機la~
9月4日(11;30-12;15)hall
5' 維持秩序
20' 介紹師兄師姊計劃( 目的/內容/推行方法/紀錄等及中一同學之責任)
5' 起步禮
20'分組及派文件夾,互相認識,關心時段
9/4 (12;15-1;15)sac
12;15-12;30pm: 安頓/各班導師與gp認識/影組相
12;30-1;00 : 介紹如何使用開組資料
1;00-1;05 : GP受訓日子:放學後一小時
日期:10月3日 DAY B SAC
提醒GP10月6日放學有社迎新 活動,
勿約中一同學
-編排各班雜務(輔導板及GP RM)
1;05-1;15 : SIGN UP 各班雜務(輔導板&GP RM ) |
| 刊登時間︰2006-08-30 10:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 29 日 星期二  | |
| 剪頭髮... |
今日都係煲多左次惡吻~
我用超速煲la~半個鐘一集到la~
之後去左影學生相and剪頭髮...
好不幸la我~
不過算la~
個頭點都一樣ba~
還是要見人的~
也不是差得要死la~
之後回家都在hea呢~
煲完惡吻又重煲惡魔...
呵...忘了告訴大家耶~
我哥大學申請入宿都成功了耶~
他...9月2號就走了吧~
心情都好複雜la~
佢走左..我晚晚有機打~
不過佢走左..冇人問到HW...特別係可怕的math~
以後真的要靠自己lor..家中在冇人可以幫到我...
還要在多左重要ge phychembio先走...
唉~祝我自己捱得到吧~
今次佢入宿~算係14多年來第1次同佢分開多於1week了吧~
不的~佢星期六日會返黎la~
不過講真呀~到時有呀挮費題...有hw~就唔會成日返黎lor~
算la~唔講la~下一篇吧~
|
| 刊登時間︰2006-08-30 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  | |
義工開會~  |
今日義工開會喔~
2點-3點...
都係一個個分享返整個活動la~
我有樣唔記得say呀~
就係...經過今次快樂工程~
我聽返好多我鍾意ge兒歌^^
跟住講下superteen ge將來~
5...大家~盡可能都繼續做吧~
lv1:大型活動先出現~
lv2:大型活動+籌備
lv3:幹事~
希望做唔到lv2都可以有少少time做下lv1 la~
9月7有會開~
睇下有冇time吧~
superteen ge未來就係:
間中再搞下大型活動~去下咩幼稚園/匡智~
大約咁多吧~
今日開會~4點就準時完左la
係la~
溫諾~今日真係好對唔住la~
冇事ma你!? (唔好有事tim呀你-.-)
不過我點記得你咁皮包骨ge姐~咩肉都冇!!
總之都係sorry la~
真係有咩事同我講返吧...|||
給你一個願望當賠償~
好~之後我同茄去左新北江行下喔~
買左dd野野~
之後去影貼紙相~
wawa~新北江d機都好正~
我同呀茄影n次今次真係好好多~
10張之中10張都想choose!
影完之後都6點半la~
回家ba~
回到去都7點耶!!!
好la~88la |
| 刊登時間︰2006-08-28 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
.................  |
今日都好早起身下喎我~
緊係la~
我只為煲惡吻吧~
各位~
last 4 day la喎~
做哂hw未呀!?
hoho~
今日...
係la~
有做2lone ge各位~
今日得閒ma!?
得閒記住去開會呀~
maybe這是最後一次la~ |
| 刊登時間︰2006-08-28 07:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 27 日 星期日  | |
| 2006-08-27 |
to stupid and everybody:
here is my photo with the new glasses~taken by my mum |
| 刊登時間︰2006-08-27 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
buy~  |
今日呀"女麻"入左黎飲cha~
之後飲完去買筆~
再想去剪頭髮~
不過最終都係冇剪到~
去左買鞋and換眼鏡~
好la~真係要再見我的mickey眼鏡耶~
|
| 刊登時間︰2006-08-27 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 26 日 星期六  | |
行街約團~  |
今日11點半出tm行街~
hea下買下咁la~
ho~又食左好多野~
16蚊ice cream~
14蚊大快活~
之後去返約團~
今日多左好多升中一ga la~
希望佢地可以keep住返la~
敬拜之後分返form~
之後我地o係sac度玩下咁la~
kaka~人地美女廚房.,,
咁我地未係約書亞廚房!?
之後聽simone講野~
個氣氛今日係唔錯的耶~
之後時間過得真係好快呀!
6點...完左我jo茄3人去食野行街~
wah~食左20蚊euro gogo~
之後去買野~
then去影貼紙相~
閃閃哥部真係好~
不過...另外哥部就ok waste money la-.-
之後去左行行街街~
都行左好耐耶~
行到10點呢~
我地就回家去~
真的好攰~
不過e家沖完涼又ok喎!
好la~
唔講la~
搞下其他野ma~
|
| 刊登時間︰2006-08-26 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 138 | »
|