彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天
暑假的最後24小時~ 驚訝

最後24小時la~

唔知大家趕完功課未呢!?

未就快d lor~

em...下年3D...會更精彩吧~

記得上年ge暑假我真係好無聊咁過~

打足一暑假機吧~

好似出假不多於10日~

可今個暑假呢!?

留在家不多於10日就是咧!

上年的9月1開學~

我只認識連自己48個ge同級同學~

可現在呢~我想也過100個了吧!

好la~都算夠la~

下年中三要靠自己努力了~

沒了哥是更大的挑戰吧~

少了學業上的幫5助~

卻多了玩樂的引誘吧!

下年除左中三~

還有GP啦~

決心要做個好GP喔~

希望part個好partner^^

em...新一年...很多都是新吧!

希望真的會開開心心的過吧~

就此要8呢~

祝福大家新一年,

3A的3A, 3B的3B. 3C的3C, 3D的3D, 3E的3E~

也要過得好~

SU的SU, GP的GP, prefect的prefect, stage p的stage p........

有職為ge要做得開心盡責做好佢, 冇職位ge都要過得開開心心~

刊登時間︰2006-08-31 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


有感~

剛又看過april的小巴有感la....

ho~我確定那篇不是亂打一通la.....

因為我還有同感的...

現在的我...還像小時ge小april一樣...

成日都為著一d好少ge事而煩惱~

可能連小april都不如呢~

有時真係好細膽~少少事講一句半句說話都要諗好耐~

又要驚一餐~什至真係用埋d好屎ge藉口去逃避la~

自己真係有點兒差勁la~

april都大個左~e家都唔再好似以前咁lor~

但係我呢~就好似由細到大都差唔多~

都係咁上下~冇咩大進步~

最大ge進步~也許就係唔敢o係快餐店買野到e家敢吧!

其他的也就都太依賴人了吧!

也許這個就是我吧~

每一個人ge成長速度都唔同...

我相信只要我試下呀努力下呀~

咁終有一日會好似april咁ba!

刊登時間︰2006-08-31 12:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-08-30 11:47 PM  


呀茄行~撞到人~ 不安

今日同呀茄去左TM~

為左我GE造型打扮ba!

呵呵~先講la~出到去冇耐~

就撞到mandy個fd yuki喔~

之後行去新都~

真神奇la~再遇yuki同yuki另一個fd...

之後o係哥度買左一裙一短褲~66

之後去智樂睇呀~

萬寶的背心裝~未買外套...50

再行返萬琪睇夾夾la~10

之後o係萬寶睇下d頭飾~6

你知唔知行返去途中遇上邊個呢~

係我地非常之掛住ge ma sim sim呀~

佢仲問我同呀茄入左邊班tim~

我地sure開心到大聲話係佢哥班la~

佢就笑住咁話91見la~

之後去拎相ba~

ho~見到kamo哥張耶~

唔夠茄哥d掂la~

行到euro gogo就見到peggy同佢個fd吧~

呵..行大運~去完萬琪呀茄先記得佢未買耳針~

so又回萬寶去耶~

行去哥陣去到途中後面突然有人叫唐啟倩~

wa le~嚇死我~以前又係ms ma!!!!!!!!

fu..原來係聽日就要飛ge benson~

我地都好lucky喔...佢聽日都飛我地都撞到佢~

hoho~呀茄問佢係唔係陣間2個人行~

佢話係可能2人可能好多人喎~點解呢!?

之後我地去返萬寶~去買完耳針...再buy冷面~

o係上面hea左一陣~

估唔到就係hea一陣~搞到timing o岩o岩好!!!

wa le...一落去我食食下面ng左一聲...

其實我ng哥下仲未認得出哥個係benson,,,

不過就係覺佢件3好熟...好面善..

一睇...wow...原來係呀茄中...2人行....

佢同arbingor一齊行耶~

笑到我爆咳~sor la我不想的~剛在吃面ma!

不過講真~看著佢地2個ge表情~

一個狂揮手~一個好似有點懢介ge笑~都好好笑@@

好la~真係好sorry~唔講呢個~

wa~行到咁上下都已經見左5個識ge人~

之後去左唔知邊~想落去大家樂食野哥陣..

竟然...見到肥仔跟佢媽跟佢妹la~

講真~真係有點o耶~我見到佢妹q住肥仔隻手~

我以為係佢女友耶~ho 真sorry~

反而我見唔到佢媽la...@@ sorry again...

第6個識ge人lor...再去到大家樂~

我先去買野~還在想會不會再見多幾個識ge人...

就想就見到一個我識佢佢唔識我ge陳崇bun~

頓時再度咳死~

之後high完tea~

我再陪茄走走~等他ma來la~

結果...等到7點多回家吧~

hoho~竟然o係TSW西鐵站見到yuni同袁龍軒~

之後上lrt~閃人回家~

回到去都已經7點唔知幾多lor~

好la~都差唔多la~

在此特別鳴謝tracy~

謝佢用咁多心機打字打哂成張GP ge資料比我~

先post上來ba~

唔想整唔見浪費佢一番心機la~

9月4日(11;30-12;15)hall
5' 維持秩序
20' 介紹師兄師姊計劃( 目的/內容/推行方法/紀錄等及中一同學之責任)
5' 起步禮
20'分組及派文件夾,互相認識,關心時段
 
9/4 (12;15-1;15)sac
12;15-12;30pm: 安頓/各班導師與gp認識/影組相
12;30-1;00 : 介紹如何使用開組資料
1;00-1;05 : GP受訓日子:放學後一小時
                 日期:10月3日 DAY B SAC
                 提醒GP10月6日放學有社迎新 活動,
                 勿約中一同學
                -編排各班雜務(輔導板及GP RM)
1;05-1;15 : SIGN UP 各班雜務(輔導板&GP RM )
刊登時間︰2006-08-30 10:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天
剪頭髮...

今日都係煲多左次惡吻~

我用超速煲la~半個鐘一集到la~

之後去左影學生相and剪頭髮...

好不幸la我~

不過算la~

個頭點都一樣ba~

還是要見人的~

也不是差得要死la~

之後回家都在hea呢~

煲完惡吻又重煲惡魔...

呵...忘了告訴大家耶~

我哥大學申請入宿都成功了耶~

他...9月2號就走了吧~

心情都好複雜la~

佢走左..我晚晚有機打~

不過佢走左..冇人問到HW...特別係可怕的math~

以後真的要靠自己lor..家中在冇人可以幫到我...

還要在多左重要ge phychembio先走...

唉~祝我自己捱得到吧~

今次佢入宿~算係14多年來第1次同佢分開多於1week了吧~

不的~佢星期六日會返黎la~

不過講真呀~到時有呀挮費題...有hw~就唔會成日返黎lor~

算la~唔講la~下一篇吧~

 

刊登時間︰2006-08-30 10:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天
義工開會~ 驚訝

今日義工開會喔~

2點-3點...

都係一個個分享返整個活動la~

我有樣唔記得say呀~

就係...經過今次快樂工程~

我聽返好多我鍾意ge兒歌^^

跟住講下superteen ge將來~

5...大家~盡可能都繼續做吧~

lv1:大型活動先出現~
lv2:大型活動+籌備
lv3:幹事~

希望做唔到lv2都可以有少少time做下lv1 la~

9月7有會開~

睇下有冇time吧~

superteen ge未來就係:

間中再搞下大型活動~去下咩幼稚園/匡智~

大約咁多吧~

今日開會~4點就準時完左la

係la~

溫諾~今日真係好對唔住la~

冇事ma你!? (唔好有事tim呀你-.-)

不過我點記得你咁皮包骨ge姐~咩肉都冇!!

總之都係sorry la~

真係有咩事同我講返吧...|||

給你一個願望當賠償~

好~之後我同茄去左新北江行下喔~

買左dd野野~

之後去影貼紙相~

wawa~新北江d機都好正~

我同呀茄影n次今次真係好好多~

10張之中10張都想choose!

影完之後都6點半la~

回家ba~

回到去都7點耶!!!

好la~88la

刊登時間︰2006-08-28 09:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


................. 愉快

今日都好早起身下喎我~

緊係la~

我只為煲惡吻吧~

各位~

last 4 day la喎~

做哂hw未呀!?

hoho~

今日...

係la~

有做2lone ge各位~

今日得閒ma!?

得閒記住去開會呀~

maybe這是最後一次la~ 

刊登時間︰2006-08-28 07:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天
2006-08-27

to stupid and everybody:

 

 here is my photo with the new glasses~taken by my mum

刊登時間︰2006-08-27 07:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


buy~ 驚訝

今日呀"女麻"入左黎飲cha~

之後飲完去買筆~

再想去剪頭髮~

不過最終都係冇剪到~

去左買鞋and換眼鏡~

好la~真係要再見我的mickey眼鏡耶~

刊登時間︰2006-08-27 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天
行街約團~ 驚訝

今日11點半出tm行街~

hea下買下咁la~

ho~又食左好多野~

16蚊ice cream~

14蚊大快活~

之後去返約團~

今日多左好多升中一ga la~

希望佢地可以keep住返la~

敬拜之後分返form~

之後我地o係sac度玩下咁la~

kaka~人地美女廚房.,,

咁我地未係約書亞廚房!?

之後聽simone講野~

個氣氛今日係唔錯的耶~

之後時間過得真係好快呀!

6點...完左我jo茄3人去食野行街~

wah~食左20蚊euro gogo~

之後去買野~

then去影貼紙相~

閃閃哥部真係好~

不過...另外哥部就ok waste money la-.-

之後去左行行街街~

都行左好耐耶~

行到10點呢~

我地就回家去~

真的好攰~

不過e家沖完涼又ok喎!

好la~

唔講la~

搞下其他野ma~

刊登時間︰2006-08-26 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]