彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天
簡單快打日記~

仲有2min12點~

so快打我要去sleep~

加上我聽朝要5點起身do hw-.-

--------

今日o係sch~

派卷不錯la~

再次比預期中的好~

但感覺都不太良好~

總覺得自己會一路走下波-.-

--------

lunch同simone食,

討論良多~好開心~

---------

aft sch做下board~

之後start from6點半~

成班kai的去左藍球場sit~

個feel好正~

一直hea到7點3~

比ms ng發現/話我地要早d返家家~

so4人閃人去~

冇同cur走but最後返到天逸見到pat~XD

------------

今晚, 9點半開會.

開到10點9到完到la~

wow~跟住我hea下hea下~ 

e家又話12點la~

but我未do all hw@@

ho死人了~

-------------

神奇的, 好耐未試過5min打得完diary

------------

無聊來打2句吧:

我好dry呀~都冇人wet下我~

唉~冇人送我返家家-.-

刊登時間︰2006-11-01 12:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


我發覺....

死la~e家我睇返我呢個月來ge pw日記~

我先發覺自己冇睇清楚就比左pw人~

大煲了~同我去死吧~

刊登時間︰2006-10-31 12:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


超gag~

哇咧~

超gag呀~

睇完柳柳個msn名~

反 反kai佬偵探社主席ge蔡蔡~

笑爆我wa~

-------------------------

ka~對也~

kai佬偵探社社長已經公佈左:

我地唔會因為你地ge反對而停止社務~

我地會繼續無聊繼續kai落去~ 

刊登時間︰2006-10-31 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天
-0- 滿足

今日爆無奈~

11點半起身~

搞掂埋d偵探社社務~oh ya~

第一次行動ge回顧同photo post左la~

pw...就係...唔記得問我吧~

--------------------

趕工完成cur的業~

係ar~我哥個雖然細~不過佢一定會係最cuty ga!!!

--------------------

2點8先搞掂~

趕出tm~

wa~跑左好多次追車~

好耐未試過25min由家門出到市中~

3點1到左la~

之後都係hea下吹下水~

等kamo cur~

之後食蛋糕~

等ste黎再等佢食完~

去toilet-.- 搞錯~個個都冇~

搞到我要問人借=.= 我有點nor...

多謝哥位"小姐"~

hoho~可能我做得善事多成日借比人XD

(yeah~我軍訓都大步lam過~)

之後玩ste~佢真係好似哥d失業/等女友/睇馬經~

then去4處走, 又去左chi lok~

then 6點半閃人-.-

唉~無奈著~

前2日出街太多~今日淨係出黎3hr覺得好空hui...

仲要好冇目的耶, 為著食哥個蛋糕!?

件野又未送喎-.- 無奈吧~

---------------------

7點半到家~now功課都未趕完~

去死la我~88

刊登時間︰2006-10-30 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-10-30 12:57 PM  


^^開一篇~ 不安

我跟住開返篇pw日記la~

係放相相的~

pw大家要有的早就有la~ 

刊登時間︰2006-10-30 12:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


OP之行~ 滿足

o係4處睇人日記之前~

等我先打左今日ge OP之行先LA~

去左海洋公園的HA LO喂XD(just for fun)

----------------------------------------

今日我整野整到2點2~

出門口, 3點到TM了~

之後都4點9去到OP了~

等小邱等到5點半到la~

之後入去, wa都會有人嚇你la~

不過!唔係好可怕ba~行下行下搵地方玩,

結果又由山上面話搭cable car落返山~

but超多人~so回去搭888號車吧~

搞到6點11,7點到la~終於到左正門入口~

去玩第1個鬼屋~我唔記得係咩殯儀館....

排左半個hr到la~入去之前都有d驚la我~

入到去佢地好驚咁..我ok la~都唔係好可怕姐,

未又係見到佢彈出黎. 驚訝+岳然一下+喔一聲,

之後都冇咩野ba~ 但係佢地真係叫得好勁耶~

姬姬捉緊小邱唔放, 呀jo,cur同pat都係chi埋一堆.

wow~我都唔夠小邱勁la~

佢唔會比d鬼彈出黎而驚訝吧~夠膽開口同每一隻鬼say hi~

仲夠膽叫d鬼努力d etc-.-

之後好快~黎黎去去都係哥d咁ge鬼, 出黎出去都係哥d位~

之後就玩完一間也,

行左一陣, 去左第2間鬼屋,唔知咩上路ge~

我都覺得呢間可怕d la~因為我預唔到d鬼o係where出~

同埋會突然有d野發出d好大聲ge聲音嚇你~

但係都好似慣了, 姬cur jo仍怕得利害~

cur就狂hapi birthday, merry christmas,gd morninig....etc...

yau就繼續hi, halo, 你好, 早晨~

都係我最多元化la~

如果隻鬼彈出黎, 我話:wa~好yeah喎~我都估唔到你彈出黎tim~

如果有怪聲出,我又話佢無聊, 同埋d聲唔好咁大,我會龍~

之後玩完第2間都7點4,5到la~

去等cable car~搭10上到car~

8點1都到了山上了,

一看鬼屋等待時數, wow, 2hr-.-

唔玩la~2間已足夠~

then yau,姬me 3個kailow去左玩滑浪飛船~

夜晚玩個feel好唔同耶~but我超wet-.-

之後8點半到jo唔舒服~去左觀光tap hea左一陣~

想去玩鬼屋but超多人!!!! so去玩同鬼影相!

先再去海洋館hea~kaakak~

之後9點2,3到la~都搵埋sheron~一齊走ma~

又影左好多相相~kaka~我地好有禮貌!

之後9點7搭patrick爸的的士,送姬姬,回元朗~

11個字就到了@@, 之後都食好味的西米露~

11點3,4到食完就閃也~又搶patrick的的士,

入到去行多3min都到homw了~

之後都12點到ba~

now打埋呢篩日記,先sleep了~

 

刊登時間︰2006-10-30 12:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-10-29 04:00 AM  


2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天
由開學至今, 可算是最難忘的一天

今日真係過得好開心~

我唔可以forget ga!

so我覺得我有必要...

即使打到半夜4點我都要打左佢先!!!!!!

------------------------------------------------------------------

今朝早我7點起左身la,

o係家hea到9點5~

wow~我的f1仔仔ut衰左唔開心><

安慰佢+開始寫信信比佢地5個f1仔女~

之後出門口回sch敬拜briefing~

都o岩o岩10點半到耶~

10點9等埋呀leun子進就開始也~

everything is gd~

分左la>< 下個星期就是第1次出也~

老實說, 敬拜, 我真的不清楚自己適合與否~

anyway~我靠著那加給我力量的, 凡事都能作~

5, 我相信我得ge~ try my best and god do the rest!?

then去置樂buy dd野~

去搭輕鐵~then...我今日ge精彩節目轉入part2

---------------------------------------------

1點去到美樂~但係都成1點半先入去bbq site,

成2點3先開始燒la~

ho~約團的7個爐~很壯觀耶~

2點半有個太太黎等, 一直等到7點...佢想點@@

之後我地燒比自己食燒到3點半,

就開始狂燒野比未黎d 白痴們笨蛋們食也~

前後燒左成4蝶都有~ 有: >20條腸, >6塊pa, >5隻chicken wing~bread同min花tong都有~

(ps.有燒比你地la~唔好話因為見唔到/比人食哂而冇得食)

之後5點至6點d人都一個個黎la~

而我地就到6點半都仲繼續燒野比人食!

柳柳好gag, 著住校服but蓋住校章, 赤腳上黎,

我地話佢有損校容佢仲sh我地!

未到6點半期間~我都好冇聊~

我研究出話cwai ste都冇聽手機, 亂吹一通話cwai會有危險~

之後過左6點半, 我地先落去beach玩閃避球!

真係玩得好hapi, 不過我好似掂唔夠5次波@@

7點2之後同sister去踢浪, 研究沙質,

後尾就同c ying^2吹左一陣水,

再玩搵扇~~~poor扇扇....@@

8點到一齊上返去, 4人行(我jo茄sister)去洗腳~

呢度個system真係好青山灣好多@@

之後回到去bbq site~同姬jo茄4人玩無聊野(男仔之頭髮)

天真的認為佢地一直都feel唔到~

但係佢地其實一早feel到 只係唔理我地~

都係好冇聊咁la~ste唔見shock

之後8點半, sister走了, 我同柳又去左buy drink~

救命~我行過女沖身室, 見有一女士o係最出最多人見到哥格~

咩3都冇著~開放到ar佢~搞到我比lemon tea逐親!

then返到去冇好耐kamo同cwai都走左~

茄jo就出左去送佢地走~

我地就一直在搞gag(我真係唔知袁x軒同珊珊對罵咁gag)

我e家就實行我ge諾言, 打下:

06年10月29日晚上9時08分, 我們在搞gag~

-------------------------------------------------------------------------------------

9時10分至9時40分成為左我今日全日活動ge轉捩點~

我,劉惠,柳,邱,姬(後來加入)5人一齊o係黑暗中走過慢慢長路~

又經歷左千辛萬苦, 走過沙灘走過草地, 走過小亭走過小橋~

經過左呢半個鐘頭, 我地唔再係5個人, 我地已經成為一體了~

(天音:wa你都講得咁變態, 成個故仔咁,分明作野la!!!!!)

wa~之後kai完都返去執野閃人~

april唔見銀包呀@@ poor april....

so我地出去輕鐵站都wait埋佢地先~

又狂爆gag, 又影左dd相......喂la~sor, 我都未放到d相比你地~

d相唔夠完美, 冇左柳柳><

係la~下次有機...今日最kai哥5個一體ge一齊影多次~

之後10點半出發去食野~wow~好彩ste去姐~沒了他. 天空會更黑,對吧!

then我地都kai唔夠la成日都kai/~\好對唔住, taxi上失禮了...都太kai了

之後落左車車~去食野~我地4個kai人又食4人餐, 又咩一體, so同笑同噴@@

仲研究過柳柳都會唔會同噴la~(係la~原來有5個碗原因在此)

sor~又太kai了.........

之後...我都再stop唔到kai. 一直kai回家!!!!!!

好可怕耶!! 要stop kai呀!!!!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------

12點4下車了. 送完cur,搭8先到家~

沖4個字涼, 搞手機d相搞半hr...

1點半開msn開唔到~都整左我1hr la><

搞到我2點半先開始打日記~

我未話打到4點都冇所謂ge.....

我........本來打到3點3都打完la~

點知由我打到下午3點哥度ge野冇哂~

要再打過...now都真的4點了....QQ

刊登時間︰2006-10-29 03:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天
a hapi day 疑惑

1st~ happy birthday to cur~

今日佢遲到15min我見冇遲到...算數... 

2nd, 真係好耐冇試過8點前上樓la~

個feel真係好正~

3rd講派卷,(分數反白了,不喜勿閱)

chis~靠撞彩亂黎的我~       
         出乎意料的好了~有85耶~
chin~比想像中好左好多~
        比chis更出乎意料...也是85啦
        因為閱讀理解哥part好彩冇答錯好多野ba!
math~當然是十分滿意, 當然-.-FULL MARK都唔滿意同我去死la~
           都感謝出卷ge老師,
           冇出d咩HOT的題目,
           否則, 發燒的我一定會諗唔到野.
           (發燒是有影響的,有2題我都把1睇成2了,做錯了~
            幸好,卷子都不長~讓我有空查了2次卷)

4nd~mus, 真奇的冇抽中我,
         不過la~聽人唱國歌好正la~
         d男仔唱歌好gag,,,
         不過...下次到女仔, 即是我也要唱了吧.....
         (想到ms lam叫wc唱國歌的時候,還真o了...)

5th~lunch掛住趕hec, 又要pth,冇食野,超肚餓><
        pth的時候都ok gag la~排位~
        排完練都有mood多了!

6th~HEC, theory+sewing~       都好開心~ms tam冇check d咩^^
       practise exam...好sad, 2個一組.
       又是匡匡也......佢話要整vegeti.哥個.
       真係都ok o了, 同我呢個唔食veget. ge人講要整veget.....   

 

7th~junior fellowship~好開心~
       好鍾意初團~有d後悔why自己前2年都唔返~

8th~放左都等佢地開完會,再去買ticket~      
        o了很多次是也!

9th~到home....................................

刊登時間︰2006-10-27 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]