| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 31 日 星期二  | |
| 簡單快打日記~ |
仲有2min12點~
so快打我要去sleep~
加上我聽朝要5點起身do hw-.-
--------
今日o係sch~
派卷不錯la~
再次比預期中的好~
但感覺都不太良好~
總覺得自己會一路走下波-.-
--------
lunch同simone食,
討論良多~好開心~
---------
aft sch做下board~
之後start from6點半~
成班kai的去左藍球場sit~
個feel好正~
一直hea到7點3~
比ms ng發現/話我地要早d返家家~
so4人閃人去~
冇同cur走but最後返到天逸見到pat~XD
------------
今晚, 9點半開會.
開到10點9到完到la~
wow~跟住我hea下hea下~
e家又話12點la~
but我未do all hw@@
ho死人了~
-------------
神奇的, 好耐未試過5min打得完diary
------------
無聊來打2句吧:
我好dry呀~都冇人wet下我~
唉~冇人送我返家家-.-
|
| 刊登時間︰2006-11-01 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 我發覺.... |
死la~e家我睇返我呢個月來ge pw日記~
我先發覺自己冇睇清楚就比左pw人~
大煲了~同我去死吧~
|
| 刊登時間︰2006-10-31 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 超gag~ |
哇咧~
超gag呀~
睇完柳柳個msn名~
反 反kai佬偵探社主席ge蔡蔡~
笑爆我wa~
-------------------------
ka~對也~
kai佬偵探社社長已經公佈左:
我地唔會因為你地ge反對而停止社務~
我地會繼續無聊繼續kai落去~ |
| 刊登時間︰2006-10-31 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 30 日 星期一  | |
-0-  |
今日爆無奈~
11點半起身~
搞掂埋d偵探社社務~oh ya~
第一次行動ge回顧同photo post左la~
pw...就係...唔記得問我吧~
--------------------
趕工完成cur的業~
係ar~我哥個雖然細~不過佢一定會係最cuty ga!!!
--------------------
2點8先搞掂~
趕出tm~
wa~跑左好多次追車~
好耐未試過25min由家門出到市中~
3點1到左la~
之後都係hea下吹下水~
等kamo cur~
之後食蛋糕~
等ste黎再等佢食完~
去toilet-.- 搞錯~個個都冇~
搞到我要問人借=.= 我有點nor...
多謝哥位"小姐"~
hoho~可能我做得善事多成日借比人XD
(yeah~我軍訓都大步lam過~)
之後玩ste~佢真係好似哥d失業/等女友/睇馬經~
then去4處走, 又去左chi lok~
then 6點半閃人-.-
唉~無奈著~
前2日出街太多~今日淨係出黎3hr覺得好空hui...
仲要好冇目的耶, 為著食哥個蛋糕!?
件野又未送喎-.- 無奈吧~
---------------------
7點半到家~now功課都未趕完~
去死la我~88 |
| 刊登時間︰2006-10-30 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-10-30 12:57 PM |
OP之行~  |
o係4處睇人日記之前~
等我先打左今日ge OP之行先LA~
去左海洋公園的HA LO喂XD(just for fun)
----------------------------------------
今日我整野整到2點2~
出門口, 3點到TM了~
之後都4點9去到OP了~
等小邱等到5點半到la~
之後入去, wa都會有人嚇你la~
不過!唔係好可怕ba~行下行下搵地方玩,
結果又由山上面話搭cable car落返山~
but超多人~so回去搭888號車吧~
搞到6點11,7點到la~終於到左正門入口~
去玩第1個鬼屋~我唔記得係咩殯儀館....
排左半個hr到la~入去之前都有d驚la我~
入到去佢地好驚咁..我ok la~都唔係好可怕姐,
未又係見到佢彈出黎. 驚訝+岳然一下+喔一聲,
之後都冇咩野ba~ 但係佢地真係叫得好勁耶~
姬姬捉緊小邱唔放, 呀jo,cur同pat都係chi埋一堆.
wow~我都唔夠小邱勁la~
佢唔會比d鬼彈出黎而驚訝吧~夠膽開口同每一隻鬼say hi~
仲夠膽叫d鬼努力d etc-.-
之後好快~黎黎去去都係哥d咁ge鬼, 出黎出去都係哥d位~
之後就玩完一間也,
行左一陣, 去左第2間鬼屋,唔知咩上路ge~
我都覺得呢間可怕d la~因為我預唔到d鬼o係where出~
同埋會突然有d野發出d好大聲ge聲音嚇你~
但係都好似慣了, 姬cur jo仍怕得利害~
cur就狂hapi birthday, merry christmas,gd morninig....etc...
yau就繼續hi, halo, 你好, 早晨~
都係我最多元化la~
如果隻鬼彈出黎, 我話:wa~好yeah喎~我都估唔到你彈出黎tim~
如果有怪聲出,我又話佢無聊, 同埋d聲唔好咁大,我會龍~
之後玩完第2間都7點4,5到la~
去等cable car~搭10上到car~
8點1都到了山上了,
一看鬼屋等待時數, wow, 2hr-.-
唔玩la~2間已足夠~
then yau,姬me 3個kailow去左玩滑浪飛船~
夜晚玩個feel好唔同耶~but我超wet-.-
之後8點半到jo唔舒服~去左觀光tap hea左一陣~
想去玩鬼屋but超多人!!!! so去玩同鬼影相!
先再去海洋館hea~kaakak~
之後9點2,3到la~都搵埋sheron~一齊走ma~
又影左好多相相~kaka~我地好有禮貌!
之後9點7搭patrick爸的的士,送姬姬,回元朗~
11個字就到了@@, 之後都食好味的西米露~
11點3,4到食完就閃也~又搶patrick的的士,
入到去行多3min都到homw了~
之後都12點到ba~
now打埋呢篩日記,先sleep了~
|
| 刊登時間︰2006-10-30 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 29 日 星期日  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-10-29 04:00 AM |
2006 年 10 月 28 日 星期六  | |
| 由開學至今, 可算是最難忘的一天 |
今日真係過得好開心~
我唔可以forget ga!
so我覺得我有必要...
即使打到半夜4點我都要打左佢先!!!!!!
------------------------------------------------------------------
今朝早我7點起左身la,
o係家hea到9點5~
wow~我的f1仔仔ut衰左唔開心><
安慰佢+開始寫信信比佢地5個f1仔女~
之後出門口回sch敬拜briefing~
都o岩o岩10點半到耶~
10點9等埋呀leun子進就開始也~
everything is gd~
分左la>< 下個星期就是第1次出也~
老實說, 敬拜, 我真的不清楚自己適合與否~
anyway~我靠著那加給我力量的, 凡事都能作~
5, 我相信我得ge~ try my best and god do the rest!?
then去置樂buy dd野~
去搭輕鐵~then...我今日ge精彩節目轉入part2
---------------------------------------------
1點去到美樂~但係都成1點半先入去bbq site,
成2點3先開始燒la~
ho~約團的7個爐~很壯觀耶~
2點半有個太太黎等, 一直等到7點...佢想點@@
之後我地燒比自己食燒到3點半,
就開始狂燒野比未黎d 白痴們笨蛋們食也~
前後燒左成4蝶都有~ 有: >20條腸, >6塊pa, >5隻chicken wing~bread同min花tong都有~
(ps.有燒比你地la~唔好話因為見唔到/比人食哂而冇得食)
之後5點至6點d人都一個個黎la~
而我地就到6點半都仲繼續燒野比人食!
柳柳好gag, 著住校服but蓋住校章, 赤腳上黎,
我地話佢有損校容佢仲sh我地!
未到6點半期間~我都好冇聊~
我研究出話cwai ste都冇聽手機, 亂吹一通話cwai會有危險~
之後過左6點半, 我地先落去beach玩閃避球!
真係玩得好hapi, 不過我好似掂唔夠5次波@@
7點2之後同sister去踢浪, 研究沙質,
後尾就同c ying^2吹左一陣水,
再玩搵扇~~~poor扇扇....@@
8點到一齊上返去, 4人行(我jo茄sister)去洗腳~
呢度個system真係好青山灣好多@@
之後回到去bbq site~同姬jo茄4人玩無聊野(男仔之頭髮)
天真的認為佢地一直都feel唔到~
但係佢地其實一早feel到 只係唔理我地~
都係好冇聊咁la~ste唔見shock
之後8點半, sister走了, 我同柳又去左buy drink~
救命~我行過女沖身室, 見有一女士o係最出最多人見到哥格~
咩3都冇著~開放到ar佢~搞到我比lemon tea逐親!
then返到去冇好耐kamo同cwai都走左~
茄jo就出左去送佢地走~
我地就一直在搞gag(我真係唔知袁x軒同珊珊對罵咁gag)
我e家就實行我ge諾言, 打下:
06年10月29日晚上9時08分, 我們在搞gag~
-------------------------------------------------------------------------------------
9時10分至9時40分成為左我今日全日活動ge轉捩點~
我,劉惠,柳,邱,姬(後來加入)5人一齊o係黑暗中走過慢慢長路~
又經歷左千辛萬苦, 走過沙灘走過草地, 走過小亭走過小橋~
經過左呢半個鐘頭, 我地唔再係5個人, 我地已經成為一體了~
(天音:wa你都講得咁變態, 成個故仔咁,分明作野la!!!!!)
wa~之後kai完都返去執野閃人~
april唔見銀包呀@@ poor april....
so我地出去輕鐵站都wait埋佢地先~
又狂爆gag, 又影左dd相......喂la~sor, 我都未放到d相比你地~
d相唔夠完美, 冇左柳柳><
係la~下次有機...今日最kai哥5個一體ge一齊影多次~
之後10點半出發去食野~wow~好彩ste去姐~沒了他. 天空會更黑,對吧!
then我地都kai唔夠la成日都kai/~\好對唔住, taxi上失禮了...都太kai了
之後落左車車~去食野~我地4個kai人又食4人餐, 又咩一體, so同笑同噴@@
仲研究過柳柳都會唔會同噴la~(係la~原來有5個碗原因在此)
sor~又太kai了.........
之後...我都再stop唔到kai. 一直kai回家!!!!!!
好可怕耶!! 要stop kai呀!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------
12點4下車了. 送完cur,搭8先到家~
沖4個字涼, 搞手機d相搞半hr...
1點半開msn開唔到~都整左我1hr la><
搞到我2點半先開始打日記~
我未話打到4點都冇所謂ge.....
我........本來打到3點3都打完la~
點知由我打到下午3點哥度ge野冇哂~
要再打過...now都真的4點了....QQ
|
| 刊登時間︰2006-10-29 03:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 27 日 星期五  | |
a hapi day  |
1st~ happy birthday to cur~
今日佢遲到15min我見冇遲到...算數...
2nd, 真係好耐冇試過8點前上樓la~
個feel真係好正~
3rd講派卷,(分數反白了,不喜勿閱)
chis~靠撞彩亂黎的我~
出乎意料的好了~有85耶~
chin~比想像中好左好多~
比chis更出乎意料...也是85啦
因為閱讀理解哥part好彩冇答錯好多野ba!
math~當然是十分滿意, 當然-.-FULL MARK都唔滿意同我去死la~
都感謝出卷ge老師,
冇出d咩HOT的題目,
否則, 發燒的我一定會諗唔到野.
(發燒是有影響的,有2題我都把1睇成2了,做錯了~
幸好,卷子都不長~讓我有空查了2次卷)
4nd~mus, 真奇的冇抽中我,
不過la~聽人唱國歌好正la~
d男仔唱歌好gag,,,
不過...下次到女仔, 即是我也要唱了吧.....
(想到ms lam叫wc唱國歌的時候,還真o了...)
5th~lunch掛住趕hec, 又要pth,冇食野,超肚餓><
pth的時候都ok gag la~排位~
排完練都有mood多了!
6th~HEC, theory+sewing~ 都好開心~ms tam冇check d咩^^
practise exam...好sad, 2個一組.
又是匡匡也......佢話要整vegeti.哥個.
真係都ok o了, 同我呢個唔食veget. ge人講要整veget.....
7th~junior fellowship~好開心~
好鍾意初團~有d後悔why自己前2年都唔返~
8th~放左都等佢地開完會,再去買ticket~
o了很多次是也!
9th~到home.................................... |
| 刊登時間︰2006-10-27 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 138 | »
|