彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天
UT 滿足

快來了,

別人在努力的同時,

我仍在HEA...

想別不出3日,

我ge生理時鐘又reset la~

重回11點sleep,

12點起身的日子..

功課不再,

可UT. 只淨返2日.

死亡吧!
 

刊登時間︰2006-10-16 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


對唔住
STE:
 
SORRY!

  

BY Q

刊登時間︰2006-10-16 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


辛苦 驚訝

同學,你乖嗎? 

-------- 

當"乖"成了習慣,

"乖"就像是變成了必然.

外界都定此人為乖了,

就像是此人不可能有半點出錯的.

言而有的時候,

我們真的很想放縱一次,

憑著自己心中真正所想的而作.....

可現實之中呢?

跟本沒勇氣去作,

乖真的成了習慣, 成了本性了!

到自己忍無可忍的那天,

仍想著別人對自己的期望,

不想別人對自己失望.

如此一來,

辛苦只會不斷的加在自己身上.

我不曉得自己的容量有多少,

我只曉得.

我現在跟本不能作任何的改變.

---------------

同學, 你乖嗎?

我不曉得你對此文有否同感,

無論如何,

努力做好自己.....

就是最終的目的

刊登時間︰2006-10-16 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


short diary 愉快

ESD, many people forget,

PE run park:1827~excellant^^ 

but tired a lot!

好正呀今日~

a beautiful day^^

chem end....

在想: 大家都在revise,

為何我篇不能動工呢!?

aft sch, 幫手GP,

我真係好想o係度多謝義務幫手ge人,

雖然有d都唔係GP,,,

但某程度上,我覺得佢地應該會係個好ge GP~

 

刊登時間︰2006-10-16 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天
怪症...

世上,

有的人有妄想症,

有的人有憂慮症,

那麼...

我該是過敏症

和胡思亂想症

的病患者吧! 

刊登時間︰2006-10-15 11:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


各位~見我hi一hi~ 驚訝

來一個呼籲吧!

各位,

你地msn見我online.

不妨多d hi下我ar~

我係一個每日86400秒都在胡思亂想的人~

隨時你地的一個hi會救左我一命^^

救人一命勝在7級浮圖吧!

-----------------------------------------------

ps, 也許像我的人多的是, 我們也該多些關心一下身邊的人

刊登時間︰2006-10-15 10:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


今日之旅 開心

今日到優田之補習之旅

時間比預期中長....

竟然由1點半到6點半....

成5個鐘都係20蚊!

5. 成果也比預期差不多

比預期相差最遠的...

我諗會係: 個環境ge通透度XD

講真...真係不往此行....

與其在家中hea~

這有意義得多la~

係真係獲益良多的....

有d心yuk yuk想去補econ

if真係可以f4學哂f5 d野,

都唔錯唔錯.....

不過...

經過今日...

我先知.....

原來有咁多同學都已經為定未來鋪路,

為左哥6個A...

回想到自己今時今刻仲hea下hea下...

真係好驚呀@@

點算!!!!

刊登時間︰2006-10-15 08:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


守秘密記 愉快

第1樣野係: 你講我話我因為收到人地d好處就爆其他人d秘密出去...

我認我n月前係爆過唔少野比飛鵝山知!

不過...is IN THE PAST!!!!!!

仲有.  我唔係你講哥d咩野因為佢比好處我我先爆的!!!

我爆比佢知有咩好處!? 我唔知喎!

我淨係知道我o係某日同佢chat, 講左一d我自己ge秘密佢知~

之後佢就成日逼我爆人地d秘密比佢知~

if not就將我ge秘密唱通街~次次我一唔爆.

佢就話: 你唔講ma~你睇下會點~我話哂比佢地知

(其實我都已經忘記左哥個係咩秘密, 我有咩唔比得other知~
  更加唔知究竟哥個"秘密"比佢爆左出去未-.-)

HO, 重新聲明, is IN THE PAST!

如果你有留意過,又記得我講ge每一句話ge時候...

你會知道我o係7月到打過一篇野係話咩唔要再做一個扯線公仔的!

明唔明. 除得你....(ps, 飛鵝山一定唔好睇到呢篇日記, 睇到都唔好比我知!)

____________________________________________________________

第2樣野係.....如果哥d"秘密"係有關第2 d人ge是非ge.....

我會睇情況, 隨時會同當事人講返~
(in fact我一定唔會話: xxx講你點點點....我只會話:其實我地覺得...)
(天音: don't play! 一樣吧! 你當我們是傻的嗎!)

我總覺得, 講人是非是冇用的! 你講極佢都唔知,

咁佢就都唔知自己衰咩, 就唔會識改,

真係做fd的, 要講是非就應該直截了當o係佢面前同佢講!!!

也許你可以話我扮野話我賤話我無聊話我白痴話我諗得單純

話我講得出做唔到話我會傷害到人話我係唔諗結果吧,

anyway, 那是my opinion, 各人有各人想法意見做法,

如果對於我上述ge做法有任何不滿反感, 歡迎同我講返,批評一下我, 絕對樂意之至~
(if u want to 鬧我打我,唔gur我, 請便! i don't mind~
 不過如果你唔gur我就tell me ba~唔係ge話我會get唔到你唔gur我的)

 如果你地第日tell我知d秘密泄及他人是非, 請是先同我講話可唔可以講比當事人知~

or嚴煩的話~ i don't mind你有要講人地是非之前~

叫我行開/走開/閃人唔比我聽~

------------------------------------------------------------------------------

後補1點: 可能o係第一樣我提及ge野入面,
             我激動左d吧~當中會有誤解的, 盼望那善良的人兄諒解

刊登時間︰2006-10-15 11:42 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天
又遲到了-.- 驚訝

sor, 加油站再度遲到....

都怪我hec買布買得mor...

---------------------------

加油站今日也不錯喔~

都又討論左好多好多的問題....

再次有條Q出返黎: 讀書到底為左d咩ga呢!?

可能大家都會答: 為左將來而讀吧...

言而....我ge想法可能有丁點不同...

講真, 讀書讀得差都好~

咁三十六行行行出壯元,

總會搵到工, 一定唔會死人GE!

讀書對我黎講....

只係因為有得讀就盡力讀吧..!

(當然最終, 讀得好出路真係會好D的)

-----------------------------------------

約團....敬拜哥陣我忍笑忍得好辛苦....

我唔想的! 都怪呀茄...

佢話我知米缸把聲似王子....

我就忍唔到笑是也-.-

--------------------------------------------

之後導師分享IS excellant!

我要死守o係友愛堂!!!

生於友愛堂, 死於友愛堂!!! 

再之後分組都very gd!!

then去等jo,

閃人la wor~

個feel好正......終於試到一次是也~

唔知會唔會有第2次呢!?

ho-.- 比ste屈嗎!? 無奈...

唔得~我要打篇澄清><

刊登時間︰2006-10-15 11:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天
來返一篇正常又特別的la^^ 驚訝

reading period比左我溫eng dict點知冇dict...

發現一樣極gag ge野~

oscar love睇愛情小說!?

-------------------------------

之後eng quiz滿分...

還真是好彩的...paper上的紅筆字好多~

但全都唔洗扣分的.....

----------------------------------

第2個recess...

看了ste的傷勢....

還ok嚴重ba!

但我就是唔明la~

明明就係唔係好大力嗎...

對其他人都係咁大力的...

點解佢就傷la~

都唔知係唔係屈我機ge-.-

算ba~佢要求到我請佢食....

就一餐好la
(如果我預料到我會冇哂錢我都唔會請-.-)

我只可以講句:

為著尋日我整傷佢我深感抱歉~

但只要佢再做錯dd野,

仍會有下一次的~

但下次我必唔會請佢食野!

------------------------------------------

em...pth集....都ok的~

雪說哥段好gag><

上到去毒氣404-.-

geog quiz又神奇撞彩的full了~

math又派quiz....

full了.....

今日的我原來都ok好運的.....

不過都係哥句:

don't call me xxx仙女 etc=.=

full的原因也是好彩....

x唔知幾次哥條...

要是我1st sense 唔係3個3個group都一定冇full=/.=

算la~唔say math...

都係快快過了2堂

----------------------------------

到hymnsing~

真係好happy...

但請各位tell下me

how to sing 和音 in若你能看見-.-

-----------------------------------

去食野then到home....

看過某人的msn名....

說到"死"........

最近都唔知咩事~

好多人都提到個死字

有d忙到想死, 有d無聊到想死, 有d煩到想死-.-

都係死...都有咁多死ge唔同原因的........無奈吧

-------------------------

 e家...都rest多d先~88
 

刊登時間︰2006-10-13 09:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]