| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  | |
UT  |
快來了,
別人在努力的同時,
我仍在HEA...
想別不出3日,
我ge生理時鐘又reset la~
重回11點sleep,
12點起身的日子..
功課不再,
可UT. 只淨返2日.
死亡吧!
|
| 刊登時間︰2006-10-16 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
辛苦  |
同學,你乖嗎?
--------
當"乖"成了習慣,
"乖"就像是變成了必然.
外界都定此人為乖了,
就像是此人不可能有半點出錯的.
言而有的時候,
我們真的很想放縱一次,
憑著自己心中真正所想的而作.....
可現實之中呢?
跟本沒勇氣去作,
乖真的成了習慣, 成了本性了!
到自己忍無可忍的那天,
仍想著別人對自己的期望,
不想別人對自己失望.
如此一來,
辛苦只會不斷的加在自己身上.
我不曉得自己的容量有多少,
我只曉得.
我現在跟本不能作任何的改變.
---------------
同學, 你乖嗎?
我不曉得你對此文有否同感,
無論如何,
努力做好自己.....
就是最終的目的
|
| 刊登時間︰2006-10-16 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
short diary  |
ESD, many people forget,
PE run park:1827~excellant^^
but tired a lot!
好正呀今日~
a beautiful day^^
chem end....
在想: 大家都在revise,
為何我篇不能動工呢!?
aft sch, 幫手GP,
我真係好想o係度多謝義務幫手ge人,
雖然有d都唔係GP,,,
但某程度上,我覺得佢地應該會係個好ge GP~
|
| 刊登時間︰2006-10-16 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 15 日 星期日  | |
| 怪症... |
世上,
有的人有妄想症,
有的人有憂慮症,
那麼...
我該是過敏症
和胡思亂想症
的病患者吧! |
| 刊登時間︰2006-10-15 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
各位~見我hi一hi~  |
來一個呼籲吧!
各位,
你地msn見我online.
不妨多d hi下我ar~
我係一個每日86400秒都在胡思亂想的人~
隨時你地的一個hi會救左我一命^^
救人一命勝在7級浮圖吧!
-----------------------------------------------
ps, 也許像我的人多的是, 我們也該多些關心一下身邊的人
|
| 刊登時間︰2006-10-15 10:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日之旅  |
今日到優田之補習之旅
時間比預期中長....
竟然由1點半到6點半....
成5個鐘都係20蚊!
5. 成果也比預期差不多
比預期相差最遠的...
我諗會係: 個環境ge通透度XD
講真...真係不往此行....
與其在家中hea~
這有意義得多la~
係真係獲益良多的....
有d心yuk yuk想去補econ
if真係可以f4學哂f5 d野,
都唔錯唔錯.....
不過...
經過今日...
我先知.....
原來有咁多同學都已經為定未來鋪路,
為左哥6個A...
回想到自己今時今刻仲hea下hea下...
真係好驚呀@@
點算!!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-15 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
守秘密記  |
第1樣野係: 你講我話我因為收到人地d好處就爆其他人d秘密出去...
我認我n月前係爆過唔少野比飛鵝山知!
不過...is IN THE PAST!!!!!!
仲有. 我唔係你講哥d咩野因為佢比好處我我先爆的!!!
我爆比佢知有咩好處!? 我唔知喎!
我淨係知道我o係某日同佢chat, 講左一d我自己ge秘密佢知~
之後佢就成日逼我爆人地d秘密比佢知~
if not就將我ge秘密唱通街~次次我一唔爆.
佢就話: 你唔講ma~你睇下會點~我話哂比佢地知
(其實我都已經忘記左哥個係咩秘密, 我有咩唔比得other知~
更加唔知究竟哥個"秘密"比佢爆左出去未-.-)
HO, 重新聲明, is IN THE PAST!
如果你有留意過,又記得我講ge每一句話ge時候...
你會知道我o係7月到打過一篇野係話咩唔要再做一個扯線公仔的!
明唔明. 除得你....(ps, 飛鵝山一定唔好睇到呢篇日記, 睇到都唔好比我知!)
____________________________________________________________
第2樣野係.....如果哥d"秘密"係有關第2 d人ge是非ge.....
我會睇情況, 隨時會同當事人講返~
(in fact我一定唔會話: xxx講你點點點....我只會話:其實我地覺得...)
(天音: don't play! 一樣吧! 你當我們是傻的嗎!)
我總覺得, 講人是非是冇用的! 你講極佢都唔知,
咁佢就都唔知自己衰咩, 就唔會識改,
真係做fd的, 要講是非就應該直截了當o係佢面前同佢講!!!
也許你可以話我扮野話我賤話我無聊話我白痴話我諗得單純
話我講得出做唔到話我會傷害到人話我係唔諗結果吧,
anyway, 那是my opinion, 各人有各人想法意見做法,
如果對於我上述ge做法有任何不滿反感, 歡迎同我講返,批評一下我, 絕對樂意之至~
(if u want to 鬧我打我,唔gur我, 請便! i don't mind~
不過如果你唔gur我就tell me ba~唔係ge話我會get唔到你唔gur我的)
如果你地第日tell我知d秘密泄及他人是非, 請是先同我講話可唔可以講比當事人知~
or嚴煩的話~ i don't mind你有要講人地是非之前~
叫我行開/走開/閃人唔比我聽~
------------------------------------------------------------------------------
後補1點: 可能o係第一樣我提及ge野入面,
我激動左d吧~當中會有誤解的, 盼望那善良的人兄諒解
|
| 刊登時間︰2006-10-15 11:42 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  | |
又遲到了-.-  |
sor, 加油站再度遲到....
都怪我hec買布買得mor...
---------------------------
加油站今日也不錯喔~
都又討論左好多好多的問題....
再次有條Q出返黎: 讀書到底為左d咩ga呢!?
可能大家都會答: 為左將來而讀吧...
言而....我ge想法可能有丁點不同...
講真, 讀書讀得差都好~
咁三十六行行行出壯元,
總會搵到工, 一定唔會死人GE!
讀書對我黎講....
只係因為有得讀就盡力讀吧..!
(當然最終, 讀得好出路真係會好D的)
-----------------------------------------
約團....敬拜哥陣我忍笑忍得好辛苦....
我唔想的! 都怪呀茄...
佢話我知米缸把聲似王子....
我就忍唔到笑是也-.-
--------------------------------------------
之後導師分享IS excellant!
我要死守o係友愛堂!!!
生於友愛堂, 死於友愛堂!!!
再之後分組都very gd!!
then去等jo,
閃人la wor~
個feel好正......終於試到一次是也~
唔知會唔會有第2次呢!?
ho-.- 比ste屈嗎!? 無奈...
唔得~我要打篇澄清>< |
| 刊登時間︰2006-10-15 11:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  | |
來返一篇正常又特別的la^^  |
reading period比左我溫eng dict點知冇dict...
發現一樣極gag ge野~
oscar love睇愛情小說!?
-------------------------------
之後eng quiz滿分...
還真是好彩的...paper上的紅筆字好多~
但全都唔洗扣分的.....
----------------------------------
第2個recess...
看了ste的傷勢....
還ok嚴重ba!
但我就是唔明la~
明明就係唔係好大力嗎...
對其他人都係咁大力的...
點解佢就傷la~
都唔知係唔係屈我機ge-.-
算ba~佢要求到我請佢食....
就一餐好la
(如果我預料到我會冇哂錢我都唔會請-.-)
我只可以講句:
為著尋日我整傷佢我深感抱歉~
但只要佢再做錯dd野,
仍會有下一次的~
但下次我必唔會請佢食野!
------------------------------------------
em...pth集....都ok的~
雪說哥段好gag><
上到去毒氣404-.-
geog quiz又神奇撞彩的full了~
math又派quiz....
full了.....
今日的我原來都ok好運的.....
不過都係哥句:
don't call me xxx仙女 etc=.=
full的原因也是好彩....
x唔知幾次哥條...
要是我1st sense 唔係3個3個group都一定冇full=/.=
算la~唔say math...
都係快快過了2堂
----------------------------------
到hymnsing~
真係好happy...
但請各位tell下me
how to sing 和音 in若你能看見-.-
-----------------------------------
去食野then到home....
看過某人的msn名....
說到"死"........
最近都唔知咩事~
好多人都提到個死字
有d忙到想死, 有d無聊到想死, 有d煩到想死-.-
都係死...都有咁多死ge唔同原因的........無奈吧
-------------------------
e家...都rest多d先~88
|
| 刊登時間︰2006-10-13 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 138 | »
|