彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天
尋晚我無理取鬧!

講樣幾搞笑ge野你知ar~

尋晚我同呀媽鬧交呀!!

你一定會話我痴線la~ 

鬧交都好笑!

不過幾實係個過程gag!

_______________________________________ 

我尋晚去沖涼la~
沖完涼著33 la喎~

一著條fu...咁大ge!

e~呀媽又放左呀哥條fu(灰色的)落我衣櫃!
(我有條fu同呀哥哥條差唔多樣)

so我大叫呀媽幫我拎多條la

咁佢又拎多條灰色ge入黎la喎!

我一睇...e...好似呢條係我ga la喎~

不過點解長左一段ge~.~   我著上去...唔對路喎...

個feel唔o岩ge@@    個fu浪低左la~

d毛粒又多左la~

仲有呀~我記得明明之前條fu冇咁長ga!!!

我又叫呀媽入黎幫我換~

佢又唔肯~佢再3強調話條fu係我ge~

不過講真~我o係哥個moment真係唔o岩feel喎!!

我真係唔覺得哥條fu係我ga喎!

咁我叫多呀ma2次la~

佢話: 呀哥條fu點會咁窄呀!!

e..又係...試著多次先!!

不過都唔係尼! 真係唔似係我哥條喎!!

then聞下d味...都唔似係我ga姐!

so我再叫呀媽換fu~

呀媽唔換~

then我sit左o係toilet度睇coco~

睇完1本我呀媽終於換左比我la~

著完舒服哂~因為哥條fufu一定係我ge~

出到去我又同呀媽講話哥條灰色fu唔係我~

佢話係我ge∼

我都話:我都有條咁ge fu...不過真係唔o岩feel唔係呢條尼!

then呀媽就話:真係你ga la~呀哥冇條咁ge fu!你唔要就pat左佢落垃圾桶la!


ho...我真係pat左佢wor~

____________________________________________________

e家都覺我真係太莫名其妙la~

明明條fu就係我ga la...

不過點解真係唔似係我ga wor~

唔通因為多左毛粒個feel唔o岩

定係因為之前哥條錯左so有錯覺!

真奇怪! 算la~

都因為咁樣~

我哥條最愛著ge灰色fu就咁冇左lu...

自己經過一年又變得莫名其妙左-.-

刊登時間︰2006-08-05 07:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天
10min即成日記 驚訝

今日睇完青出於藍就出左tm~

去哥陣都ok灰呀~

都係因為聽左d無奈野la>< 

出去做咩!?

kamo終於返來la~

好掛住呀!!!!!!!!!

跟住又見到mandy~

終於見到佢地2個電直個樣la!!

mandy好大轉變la~

冇之前咁maria~

唔知點解我覺得佢少左頭油tim~

至於kamo就一樣都係咁唔溫柔!!!

不過都係咁靚la^^"""

之後去左做好多野~

又上左mandy屋企做d變態野@@

8點3到home la~

本來我真係想打多2篇日記ga!

呢兩日好多咩隨想ma~

kaka~唔等於胡思亂想la~

不過我睇各位真係好對唔住la!

我打唔到la.................

我呀哥由今晚起唔洗返工工~

佢今晚應該要同fd打aoe la~

o岩o岩佢d fd仲打黎tim la@@

佢e家沖緊涼...

e家算唔算我臨別之言呢!?

唔講無聊野~

講返正題!

係la~今日去左影貼紙相~

同呀茄影左張card~

超唔掂~

so忍唔住再影~

好少少la~都係唔得!!!

我唔想再影card la~

已經花左30蚊o係同呀茄影card方面~

我都唔明...

點解影成3次有9個chance冇一張掂@@""""""""

哀...可能n年前同呀jo影哥次好lucky...

勸大家唔好再叫我影card...><

轉topic先...又星期5 la~

聽日我要飛3場呀~

先係8點出門去拜山~

之後12點到飛回天水圍做2工~

3點半再飛回tm去約團~

各位放心la...我...

聽日係...唔會著裙的!!!

今個星期好似過得超fast!!!

點日又星期6la...呢2日唔好落雨!

各位代禱吧!! 落雨..我地ge快樂傳播站就完的la!

今個星期真係過得快...

上星期6:2工,約...        星期日:2工     星期一開大會

星期2:動漫節(係la~之前應丞過人,
得la~我遲兩日開返篇同老公仔ge動漫節專輯!)

星期3留在家   星期4知分班   星期5 kamo返

wawawa~真係好多野做喎~

我計過la~再過埋星期1...

我地ge summer holiday剛1半!

可我ge功課呢!? math做左大半..eng剛1半...chin只做左錯字!

點算!!! 功課好多未做!!

係la~我買齊bk la~不過仲有排我包書!!!

算la~我太多野做了吧!!!

不過點都好過悶ge...

不過真係好多野要做~

我諗我要的 衫 裙 褲 鞋 眼鏡 剪頭髮 遲d先la~

oh~我諗我呀哥都差唔多沖完涼la~

em.......仲有咩要講呢!?

遲d先再打la~

 我上埋blog同guessbk先!!

 

刊登時間︰2006-08-04 10:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天
打日記都唔知有冇人睇... 滿足

好傷心呀!!

打日記都好似冇咩人睇咁la~

今日好大風呀~

11點幾12點哥陣仲橫風橫雨~

放左本假作o係台面~

之後去完toilet返到黎wet左@@

本來出TM~

因為大風而留在家中~

悲哀的!

我不想被風吹走!

今天大多的時候都在研究分班~

再不是就是在上網LA~

不停咁上人地ge日記版同d留言版~

都ok悶~

開下工do下hw又唔想do

math唔想用brain

eng好多唔識

chin唔想寫口咁多字...

仲有好多hw la~

就係動唔到工~

真係寧願日日去做2工~

真係好悶呀呀呀呀呀呀!!!

聽到天氣報告話未來幾日都天氣不穩~

omg!!!

剛又醒起了今個星期六日都仲要義工的!!!

都唔知點搞lor~

 你唔好又o係哥2日先黎rain!!!

我唔想呀!!
 

刊登時間︰2006-08-03 07:31 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


分班~ 驚訝

今日係重要ge分班公佈日~

當然就係講下分班la~

都好多謝stupid~

佢尋晚已經話左我知好多人ge去向~

而當中佢提供ge  4x個資料~

好似係一個都冇錯過ga!

之後就講下今朝la~

今朝我不斷reflesh個firefox~

就係為左想快d知la~

到左10點到~

蔡sd左個訊息黎話我知...

出左la!!! 不過我都ok平靜的上去c

都因為大部分fd子都知道讀邊班la

同時佢都9成跟朱sir ge名單~

我早已經估到哂邊個入咩班lor~

e家再講返la~3D...起初係極唔想GA~

雖然有Cwai同kamo仲有april stupid tsoi...  etc...

不過我真係好想同csk benny patrick佢地一班la~kaka

仲有係因為班主任又係佢緣故~都唔多想要D...

不過到上個week都開始接受到d la~

何況尋晚知道左呀茄會入到3D喎~同佢同班好耶^^

我由哥一刻起個心已經飛左入3D la~^^

今朝10點一睇~e~自己真係入左3D喎~幾好呀~

55~同Stupid講ge名都一樣~幾好幾好~

遲下睇埋比例仲開心tim~比起3B 的比例好多LA~

15男30女...o岩o岩1比2~2B同2D比係21:21~即係1比1^^

我相信跟住哥一年我o係3D404都會幾開心呀~

不過最遺憾都係哥樣LA~ 我要patrick, 我要csk, 我要benny, 我要mandy呀!!!!!!!

中一中二都同班...中三唔同班~ 突然好似冇左好多野咁喎@@

好傷心呀!!!! 不過算la~ 有緣ge o係中四一定會再會ga!!!

我諗定ga la~我呢個暑假要好好搞返掂我d理科~

我要4E!!!! 一定得ge~ 向4E進發!!!!!!!!!!!!

haha~今朝我成朝都計數數咁呀~

不過唔係計假作哥D~係計張class name list呀!!!

hoho~邊計邊打先~以下淨係計左以我所知3年都B/D哥d~

___________________________________________________ 

DDD: 陳浩x  張嘉x  范如x  紀x諾  梁景x  x駿鵬  x盈盈  蕭皓x       (再續前緣! 以上8人即係同我F1,F3同班)

DBD:  陳潔x  陳思x  周永x  葉x婷  林嘉x  劉惠x  蕭x娟                (有緣的~以上7人都係同我F1,F2,F3同班)

DBB:  陳x榆  周冠x  趙善x  劉x婷  x麗敏  黃x聰                        (今年冇緣~以上6人都係同我F1,F2同班) 

DDB:  陳x希  x祝如  侯x蓉  李梓x  謝x賢  溫x   黃x霖  黃x希 葉x如  (以上9人都係同我F1同班)

BBB:  鄭芷x  張偉x   梁x賢  潘x慧  x雅琳 譚善x  謝x琳                   (以上7人都係同我F2同班)

BBD:  鍾x儀   劉x芯   羅x洋  梁x雯  唐x倩 黃x倫                            (以以上6人都係同我F2,F3同班)

BDD:  陳x君  張珮x    朱靜x  黎子x  伍美x x曉慧    (唔知仲有冇,我唔知有who係ex-1B) (以上6人都同我F3一班吧)

BDB: 翟青x 陳顯x  陳雪x  鍾慧x   黎x儀  劉曉x (唔知仲有冇,我唔知有who係ex-1B)(最冇緣之6個,3年同樣係精英班都未同過班)

___________________________________________________________________

以上堆data計左我成粒鐘-.- 都唔知咩鬼黎~

總之我知道: 唔計自己~3年都同我1班有6個~  3年中有2年同班ge有31個~  得1年同班有 52~

刊登時間︰2006-08-03 04:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天
尋日今日聽日 鬱悶

講返尋晚~

我同link成功破左patrick同benny的紀錄呀!

拎住個電話dead air左over 40min~

我終於知點解可以dead到咁耐la~

反正就係我打我日記佢打佢日記~
(ps. jamlow有新日記呀~.~)

掛住個電話黎打日記 如同掛住網黎做功課@@~kaka~

陣間又開篇pw -.- ...................

到今日又話出去2 lone~冇約到ga~

不過真係好想做-.- 希望得la~

聽日就開分班la~都再冇咩野求la~是旦la~

哎呀~本來有好多野要打ge~

不過還是pw/ secret la∼

刊登時間︰2006-08-02 09:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天
今日 不安

今日出去動漫節~

佢遲左成半個hr~

搭左1hr車~

出到去1230~

行左2個hr~

其間見到巡遊組2位組員~

then1430閃人回tm~

唔記得落車-.-

去到山景轉lrt~

1710閃人with茄~

18xx到家~

各位, 我今日安好

只係一切都歸0 la

所有野歷時27日完結

咩事都冇發生過~

冇人鍾意溫諾~

都冇人為佢反面~

在此小妹陪罪~

對唔住!

刊登時間︰2006-08-01 06:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


得左la! 開心

今日又話8月la~

8月的第1天喔!

今朝訓得唔多好~

由4點起都成日訓醒~

訓醒完都好在訓得返著~

不過訓多大半個鐘又訓醒...

就係咁樣我4點半醒1次

5點3又醒1次~5點11又醒1次~

之後6點半又醒左1次~

再醒就是7點2開始幾分鐘幾分鐘咁訓!!

即係話7點起差唔多醒左5,6次~7點8先起身-.-

不過各位千祈唔好懷疑我係冇訓著過~

因為一晚間我發過成7,8個夢~

就連o係醒與醒之間哥3分鐘都可以發大夢la!

真糟~訓得唔多好~算是失眠嗎!? 我看不是啦~

但又為何呢~醒n次咁鬼多喎!

算la~當係緊張呀哥今日大學聯招放榜個結果好la~

講返la~我呀哥得左la~

congratulation^^  佢入左1st choice呀
(因為佢有1A同埋揀得低吧!)

hong kong university of hong kong : computer science~

講真我都唔知咩鬼黎ge~    中大的計算機科學~

據佢d同學了解係好多hw ga喎~

唔緊要la~我呀哥liky就好la~

好yeah~煩少樣!!!

o岩o岩先醒起一樣野~ 約左人11點呀~

e家咩都未搞喎~閃去搞lor~ 88~

刊登時間︰2006-08-01 09:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


100問

2B獨家100問!

1. 咩班: 2B
2. 咩名: 葉萃婷
3. 咩花名: 呀卒etc
4. 邊個班主任: ms馬麗禪..李SIR..
5. 憎邊個班主任:唔係李sir~咁你都知lor
6. 點解:呵..唔喜歡比佢教~我唔想成世ge geog都係佢教-.-
7. 俾你向佢講一句野你會講咩:你可唔可以唔好做我班主任!
8. 最鐘意邊個老師既堂:好多都幾like呀! ms chung最好呢!
9. 你覺得邊個老師最殘暴:下!?點先叫殘暴!?
10. 班有幾多人: 45個
11. 班入面邊個最靚仔:我唔多識分人靚唔靚仔~不過pat同匡都幾好..
12. 班入面邊個最靚女:都唔多識分呀~其實天翠都好靚女wa~
13. 班入面邊個最高:唔知係pat定king sir喎,過左1x日冇見又唔同la-.-
14. 班入面邊個最大隻:下!? 點先算呀!?
15. 班入面邊個最有男人味:成班都似牛奶仔多喎~
16. 班入面邊個最有女人味: 女人未!? yanyee同diana都唔差~不過我地成班就超kai
17. 班入面邊個最多花名:如選舉一樣吧~大口jam..
18. 班入面最想打邊個:em...我會choose周殷吧~幾好打呀~
19. 班入面最想同邊個玩:all of u
20. 班入面邊個鍾意乾淨:我諗好多都係ge~至起碼冇人love dirty掛.
21. 班入面邊個最污糟:咁呢個我唔知la~
22. 班入面邊個最串:下!? 唔知喎~冇留意~
23. 班入面邊個最得意:雅琳豬
24. 班入面邊個最多野講: benny叔..
25. 班入面邊個講野最好笑: csk..benny!?...好多喎~kai子一班
26. 請除手up幾個班入面人地既花名:大口jam..白b..kamo..茄...pat...d弟
27. 班入面邊個花名最好聽:csk
28. 班入面邊個最鍾意溝女:唔知
29. 班入面邊個最鍾意溝仔:唔知ar..
30. 班入面邊個成日唔返學: 無
31. 班入面邊個吸毒:冇呀
32. 你覺得你地班團唔團結: sure團la...
33. 你覺得你地勁唔勁: sure當然勁la..
34. 班入面有冇邊個傳緋聞: 好多喎~成堆..講5曬..
35. 你覺得你地小圈子多唔多: ok 多la..
36. 請隨手up幾對緋聞男女:唔知呢~唔想亂say
37. 你有冇扑過野:扑咩呀?
38. 你有冇睇過四仔:冇ar~點解問問下問呢d野ge~can i cansil呢條?
39. 班入面邊個最煩:em...ok la~唔想答la~我都幾煩ge...
40. 班入面邊個講野最大聲: benny!!
41. 班入面邊個最正:好多都好正
42. 班入面邊個有工開:義工就有~其他唔知
43. 有咩秘密淨係o係班入面:呢個board算唔算
44. 你有冇諗過轉班:一知入2b哥陣有~e家唔想2b分開~我唔想入3d呀~can i now轉3b!?
45. 班入面邊個個頭最大:唔知
46. 班入面邊個最多班點:冇留意...
47. 你係唔係煙民:係ar...2手煙哥隻...QQ
48. 班入面邊個最嗲:呀茄呀!
49. 班入面邊個有特殊能力:唔知呢~U TELL ME AR~
50. 班入面邊個唻自其他地方:Benny係的嗎!?
51. 對自己班有咩期望:唔好散~keep in touch
52. 有冇衰過: 有
53. 班入面邊個成日比人蝦:我算唔算呀
54. 班入面邊個身材最好:em....
55. 班入面邊個最貪靚:茄都算ga la
56. 班入面邊個最大食:茄吧
57. 班入面邊個成日發冷:呀茄話係佢喎~是旦la
58. 班入面邊個成日流好大汗:em...張偉彥!!!成日十足洗頭咁!
59. 班入面邊個最白痴:白b吧~其他的都不相伯仲咁kai
60. 校園之星揀左邊個:咩黎ga!?
61. 覺得班入面邊個最賢妻良母:撞鬼lor~比呀茄話係我!
62. 班入面邊個讀書最勁:白b
63. 班入面邊個唱歌最好聽:ee
64. 班入面邊個最大:wendy lau掛...唔係~should be ms ma
65. 班入面邊個最細:下!? uran?
66. 班入面邊個最長情:唔知呢!?
67. 班入面邊個最專一:呀茄話佢喎~我話唔係lor~佢成日咩都想食-.-
68. 今日串完邊個先生唻:冇串呀~都冇返學
69. 可以比你成班o係班房做一樣野,你會:宿營
70. 估下第時畢業會keep到幾多個同學: 10個呱
71. 估下第時結婚會有幾多個同學唻: 8個
72. 估下第時死左會有幾多個同學唻你葬禮:6個
73. 如果比你同你o個班一個人拍拖,你會揀:唔揀~揀都唔講你知
74. 如果比你同你o個班一個人打交,你會揀:下!? 我一定輸la~呀茄吧
75. 班入面邊個d字最靚:好多都唔差
76. 覺得班入面邊個第時會做演藝界:唔知
77. 如果上悶堂可以靈魂出竅,你會:周圍飛下睇下野/去toilet
78. 知唔知班入面邊個最鍾意食咩生果:唔知你問咩
79. 你o係咩時候覺得自己班好團結:好多時候!
80. 自己有咩"lor"野o係班入面:未think到...
81. 班入面有咩歷史好值得懷念:好多好多~ref. to my diary
82. 班入面邊個最好諗頭:csk呀~ (呀茄竟然話我!?)
83. 班相影得你靚唔靚:下!? 條裙飛起左-.- 企ms ma隔離-.-
84. 班入面邊個最成熟:好多ge....
85. 放假會唔會掛住班入面o既人:會~唔排都唔會o係度la
86. 暑假想做d咩:做緊2lone
87. 班入面邊個最長頭髮:唔知~都差唔多
88. 班入面邊個最短頭髮:下!? 大口jam吧!
89. 小息多數去邊:toilet
90. 班入面邊個最黑:tsoi吧~
91. 班入面邊個最白:白b..
92. 班入面邊個最八卦:非佢莫熟~唔講
93. 班入面邊個冇電話用:唔知你say咩
94. 班入面邊個成日寫情信:我點鬼知!! 我呀~你信唔信呀!
95. 班入面邊個最闊佬:下!?唔知呢
96. 班入面邊個上堂成日sd msg: 叻叻!?...
97. 返學會帶咩:好多野~書包有ge野
98. 你愛唔愛你果班:愛!!愛爆tim~~
tag :呢度有睇ge 2B人

(點解得98題ge!?等我加多2題先)
99. 你愛唔愛你哥班d班會活動: 愛! 幾好呀~
100. 你哥班全數班會活動你總共出現左幾多次: 下!? 全數有幾次呀!? 冇記錯我咁乖100%出席呀!?

刊登時間︰2006-08-01 08:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


8月ge開始la@@ 不安

今日又話8月la~

8月的第1天喔!

今朝訓得唔多好~

由4點起都成日訓醒~

訓醒完都好在訓得返著~

不過訓多大半個鐘又訓醒...

就係咁樣我4點半醒1次

5點3又醒1次~5點11又醒1次~

之後6點半又醒左1次~

再醒就是7點2開始幾分鐘幾分鐘咁訓!!

即係話7點起差唔多醒左5,6次~7點8先起身-.-

不過各位千祈唔好懷疑我係冇訓著過~

因為一晚間我發過成7,8個夢~

就連o係醒與醒之間哥3分鐘都可以發大夢la!

真糟~訓得唔多好~算是失眠嗎!? 我看不是啦~

但又為何呢~醒n次咁鬼多喎!

算la~當係緊張呀哥今日大學聯招放榜個結果好la~

仲有53分鐘到就9點la~

不過我呀哥幾點返都成問題!~

好想快d知呀!

kaka~

佢ge高考成績:
pure math : A
chemistry  : D
physic       : E
chin          : E
eng          : E

齊來競猜佢入唔入到呀~

佢揀得唔高喔~

算la~冇人理我ga la~

今晚公佈結果吧!

刊登時間︰2006-08-01 08:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天
煩! 驚訝

煩!

到底在怕什麼?

何不一刀了斷!

刊登時間︰2006-07-31 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]