今日係重要ge分班公佈日~
當然就係講下分班la~
都好多謝stupid~
佢尋晚已經話左我知好多人ge去向~
而當中佢提供ge 4x個資料~
好似係一個都冇錯過ga!
之後就講下今朝la~
今朝我不斷reflesh個firefox~
就係為左想快d知la~
到左10點到~
蔡sd左個訊息黎話我知...
出左la!!! 不過我都ok平靜的上去c
都因為大部分fd子都知道讀邊班la
同時佢都9成跟朱sir ge名單~
我早已經估到哂邊個入咩班lor~
e家再講返la~3D...起初係極唔想GA~
雖然有Cwai同kamo仲有april stupid tsoi... etc...
不過我真係好想同csk benny patrick佢地一班la~kaka
仲有係因為班主任又係佢緣故~都唔多想要D...
不過到上個week都開始接受到d la~
何況尋晚知道左呀茄會入到3D喎~同佢同班好耶^^
我由哥一刻起個心已經飛左入3D la~^^
今朝10點一睇~e~自己真係入左3D喎~幾好呀~
55~同Stupid講ge名都一樣~幾好幾好~
遲下睇埋比例仲開心tim~比起3B 的比例好多LA~
15男30女...o岩o岩1比2~2B同2D比係21:21~即係1比1^^
我相信跟住哥一年我o係3D404都會幾開心呀~
不過最遺憾都係哥樣LA~ 我要patrick, 我要csk, 我要benny, 我要mandy呀!!!!!!!
中一中二都同班...中三唔同班~ 突然好似冇左好多野咁喎@@
好傷心呀!!!! 不過算la~ 有緣ge o係中四一定會再會ga!!!
我諗定ga la~我呢個暑假要好好搞返掂我d理科~
我要4E!!!! 一定得ge~ 向4E進發!!!!!!!!!!!!
haha~今朝我成朝都計數數咁呀~
不過唔係計假作哥D~係計張class name list呀!!!
hoho~邊計邊打先~以下淨係計左以我所知3年都B/D哥d~
___________________________________________________
DDD: 陳浩x 張嘉x 范如x 紀x諾 梁景x x駿鵬 x盈盈 蕭皓x (再續前緣! 以上8人即係同我F1,F3同班)
DBD: 陳潔x 陳思x 周永x 葉x婷 林嘉x 劉惠x 蕭x娟 (有緣的~以上7人都係同我F1,F2,F3同班)
DBB: 陳x榆 周冠x 趙善x 劉x婷 x麗敏 黃x聰 (今年冇緣~以上6人都係同我F1,F2同班)
DDB: 陳x希 x祝如 侯x蓉 李梓x 謝x賢 溫x 黃x霖 黃x希 葉x如 (以上9人都係同我F1同班)
BBB: 鄭芷x 張偉x 梁x賢 潘x慧 x雅琳 譚善x 謝x琳 (以上7人都係同我F2同班)
BBD: 鍾x儀 劉x芯 羅x洋 梁x雯 唐x倩 黃x倫 (以以上6人都係同我F2,F3同班)
BDD: 陳x君 張珮x 朱靜x 黎子x 伍美x x曉慧 (唔知仲有冇,我唔知有who係ex-1B) (以上6人都同我F3一班吧)
BDB: 翟青x 陳顯x 陳雪x 鍾慧x 黎x儀 劉曉x (唔知仲有冇,我唔知有who係ex-1B)(最冇緣之6個,3年同樣係精英班都未同過班)
___________________________________________________________________
以上堆data計左我成粒鐘-.- 都唔知咩鬼黎~
總之我知道: 唔計自己~3年都同我1班有6個~ 3年中有2年同班ge有31個~ 得1年同班有 52~ |