彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天
扯線公仔!?

扯線公仔...

一直都比人握住把柄,

比人玩弄著...

但係到左呢個時候,

佢都決左要解開束縛,

去爭取昔日的自由!!

刊登時間︰2006-07-02 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


總結今日之行~ 驚訝

今日是如意料中ge充實!

朝早早左半hr到 XD~

算~之後出到去~

行左好耐wa~

佢地買左好多野wa~

超充實~

之後去左APM hea左唔夠半hr~

返屯門影貼紙相~

then back home~

車上say左一d野~

都下左一d決定咁話la~

之後回家時間forget左~

算~唔緊要~都係咁上下la~

我閃人lor~

唉.下左ge決定e家都未做到~

都係因為有人未on~

刊登時間︰2006-07-02 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


無聊一問 開心

如果你知道~

你同你鍾意ge人可以好開心咁拍一年拖~

不過佢一年之後將會好絕情咁話

佢一直都玩緊你~冇鍾意過你~

咁你仲會唔會同佢一齊一年, 開心一年咁耐呢!?

------------------------------------------------------------------

無聊一問

刊登時間︰2006-07-02 08:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-07-02 08:18 AM  


今日去街街 疑惑

今日又出去lu~

wakakaka~

生活好充實wa~

kekekeke~

就痴線lu~

lalalala

唔緊要~

痴下唔死人~

hahahaha~

e家差唔多執野出門口lor

yeahyeahyeahyeah!

我已經痴線la~

XD XD XD XD~

算~

唔玩la~

加開一篇密碼日記~

刊登時間︰2006-07-02 08:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天
練歌+約團+貼紙相 驚訝

今朝成11點先起!

之後hea左個多hr~

就出門回校練歌!

我未練過首歌~so錄左音..

print左歌詞先出門口la~

點知我印完唔記得拎...

結果成程車都聽左n次都唔知佢唱咩!

太沙了~

回到sch都o係DT rm...

成班避rainbow~kaka~

超gag~鎖埋門就為一隻狗~

之後上hall試左次!

wt!? 有獎的!?

之後我地3點半返約!

今日個mic好唔掂~

kaka~唱團歌哥時比我發現一樣野!

stupid 高低膊ga!!!

左高右低~

then分組~

超happy~全程都傾715d野wa~

之後6點2 3閃人~

去左哥間3樓新ge閃紙相城度~

d機超正wa~

樓下50蚊佢40蚊~樓下30佢20!!!

so忍唔住同jo cur影影wa~

影左2部40蚊ge~

都好靚靚><

不枉此行la!~

仲有幾部機好想影tim!

之後7點8先back home~

去到8點半先返到去wa@@

then hea~

睇電車男la~

睇到1000個留言哥時我忍唔住...

算la~唔講la~

差唔多訓 lu...

我發現一樣野.

就係...

算la~唔講~

刊登時間︰2006-07-01 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天
考試+hea 滿足

考試

eng III死左.

pth 好快

but ok.

係聽哥d差d

chin III唔差~

我肯定合格!

之後又要去咩影相...

無聊+廢耶!

我好似影車頭相咁XD

之後等姬~

出發去西鐵站~

Then go to hea~

可怕ge係~

hea極又係狂撞到人!

之後去左影相~

超閃la!

呀茄買左d 33~

唔係~係fufu

我諗我地行街ge同時

應該都會有人狂打乞痴!

之後6點半過d就到back home~

都好攰la~

不過要出去同哥哥慶祝佢ge全科合格~

原來是 1A 1D 3E 是也~

同我個惡夢中ge 1D 3E 1F都中左3個耶!!

kaka~

之後食完趕返home睇高朋!

都好攰攰........

快死得~

死死去!!!!

刊登時間︰2006-07-01 11:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天
捱過左la! 不安

終於捱過左la!!!

今日ge geog~

都死死地la~

有d都唔識呀~

預計70-85到la~

算la~

因為終於完結la~

要捱ge日子完左lor~

聽日係中英listen,

仲有pth呀~

pth我今晚睇下la~

兩科listen冇得溫ge~

望佢唔好出奪命4式la~

e家見呀哥o係屋企~

問下路先~

係喎~

佢聽日派成績單~

祝佢唔好有唔合格!!!

好~

e家玩多陣~

去sleep夠先~

係la~

咁多位

我今晚呀哥放假at home~

我可能on唔到好耐~.~

刊登時間︰2006-06-29 03:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天
再次超失敗!!! 感動

e家先start溫書....

wa!

geog唔同IS...

有排我死!!!

我得返唔夠7個鐘比我溫ja~

唔講la~

88~

就考完試...

有d想快d考完~

但係又有d想長考不休~

唔想think野-,-

刊登時間︰2006-06-28 08:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


IS 驚訝

先講尋日la~

我2點3訓到6點3~

wa~4個鐘ye~

之後溫左一陣去睇高朋.

之後溫到10點半到又訓lu~

加埋溫左3個hr到la~

再訓到今朝2點到~

又訓左4個hr~

then睇一次第11課~

4點再去sleep~

又sleep兩hr~

結果係訓10hr 溫5hr@@"

不過ok la~

都識呀~

一定唔死得的~

不過...wa 我隔離個F.1...

佢冇野MA@@

佢好唔舒服~bill冷汗, 發冷...

頭半個鐘都係訓下做下...

d字超亂~

then last半個鐘先起到身坐o係度做...

o岩o岩做得哂~

我好佩服佢咁有毅力la~

之後考完去食野~

陪茄拎左眼鏡la~

幾好~

but still唔慣...

55...返到home係12點半ge事~

e家一點~

although我唔係好sleepy~

不過我都係訓返2個hr先~

陣間再戰geog!

最後一科要背ge~

我要做好佢la~

最後一日係pth + 聽~

唔洗點大溫特溫la~

好~

距離完結不完~

期待考完試~

e家!?

人都好地地~

control自己唔好再亂黎la~

唔講la~

我訓先~

3點見la~

刊登時間︰2006-06-28 12:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]