彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  | |
| 扯線公仔!? |
扯線公仔...
一直都比人握住把柄,
比人玩弄著...
但係到左呢個時候,
佢都決左要解開束縛,
去爭取昔日的自由!!
|
| 刊登時間︰2006-07-02 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
總結今日之行~  |
今日是如意料中ge充實!
朝早早左半hr到 XD~
算~之後出到去~
行左好耐wa~
佢地買左好多野wa~
超充實~
之後去左APM hea左唔夠半hr~
返屯門影貼紙相~
then back home~
車上say左一d野~
都下左一d決定咁話la~
之後回家時間forget左~
算~唔緊要~都係咁上下la~
我閃人lor~
唉.下左ge決定e家都未做到~
都係因為有人未on~ |
| 刊登時間︰2006-07-02 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
無聊一問  |
如果你知道~
你同你鍾意ge人可以好開心咁拍一年拖~
不過佢一年之後將會好絕情咁話
佢一直都玩緊你~冇鍾意過你~
咁你仲會唔會同佢一齊一年, 開心一年咁耐呢!?
------------------------------------------------------------------
無聊一問 |
| 刊登時間︰2006-07-02 08:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-07-02 08:18 AM |
今日去街街  |
今日又出去lu~
wakakaka~
生活好充實wa~
kekekeke~
就痴線lu~
lalalala
唔緊要~
痴下唔死人~
hahahaha~
e家差唔多執野出門口lor
yeahyeahyeahyeah!
我已經痴線la~
XD XD XD XD~
算~
唔玩la~
加開一篇密碼日記~ |
| 刊登時間︰2006-07-02 08:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 1 日 星期六  | |
練歌+約團+貼紙相  |
今朝成11點先起!
之後hea左個多hr~
就出門回校練歌!
我未練過首歌~so錄左音..
print左歌詞先出門口la~
點知我印完唔記得拎...
結果成程車都聽左n次都唔知佢唱咩!
太沙了~
回到sch都o係DT rm...
成班避rainbow~kaka~
超gag~鎖埋門就為一隻狗~
之後上hall試左次!
wt!? 有獎的!?
之後我地3點半返約!
今日個mic好唔掂~
kaka~唱團歌哥時比我發現一樣野!
stupid 高低膊ga!!!
左高右低~
then分組~
超happy~全程都傾715d野wa~
之後6點2 3閃人~
去左哥間3樓新ge閃紙相城度~
d機超正wa~
樓下50蚊佢40蚊~樓下30佢20!!!
so忍唔住同jo cur影影wa~
影左2部40蚊ge~
都好靚靚><
不枉此行la!~
仲有幾部機好想影tim!
之後7點8先back home~
去到8點半先返到去wa@@
then hea~
睇電車男la~
睇到1000個留言哥時我忍唔住...
算la~唔講la~
差唔多訓 lu...
我發現一樣野.
就係...
算la~唔講~ |
| 刊登時間︰2006-07-01 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  | |
考試+hea  |
考試
eng III死左.
pth 好快
but ok.
係聽哥d差d
chin III唔差~
我肯定合格!
之後又要去咩影相...
無聊+廢耶!
我好似影車頭相咁XD
之後等姬~
出發去西鐵站~
Then go to hea~
可怕ge係~
hea極又係狂撞到人!
之後去左影相~
超閃la!
呀茄買左d 33~
唔係~係fufu
我諗我地行街ge同時
應該都會有人狂打乞痴!
之後6點半過d就到back home~
都好攰la~
不過要出去同哥哥慶祝佢ge全科合格~
原來是 1A 1D 3E 是也~
同我個惡夢中ge 1D 3E 1F都中左3個耶!!
kaka~
之後食完趕返home睇高朋!
都好攰攰........
快死得~
死死去!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-01 11:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 29 日 星期四  | |
捱過左la!  |
終於捱過左la!!!
今日ge geog~
都死死地la~
有d都唔識呀~
預計70-85到la~
算la~
因為終於完結la~
要捱ge日子完左lor~
聽日係中英listen,
仲有pth呀~
pth我今晚睇下la~
兩科listen冇得溫ge~
望佢唔好出奪命4式la~
e家見呀哥o係屋企~
問下路先~
係喎~
佢聽日派成績單~
祝佢唔好有唔合格!!!
好~
e家玩多陣~
去sleep夠先~
係la~
咁多位
我今晚呀哥放假at home~
我可能on唔到好耐~.~ |
| 刊登時間︰2006-06-29 03:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 28 日 星期三  | |
再次超失敗!!!  |
e家先start溫書....
wa!
geog唔同IS...
有排我死!!!
我得返唔夠7個鐘比我溫ja~
唔講la~
88~
就考完試...
有d想快d考完~
但係又有d想長考不休~
唔想think野-,- |
| 刊登時間︰2006-06-28 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
IS  |
先講尋日la~
我2點3訓到6點3~
wa~4個鐘ye~
之後溫左一陣去睇高朋.
之後溫到10點半到又訓lu~
加埋溫左3個hr到la~
再訓到今朝2點到~
又訓左4個hr~
then睇一次第11課~
4點再去sleep~
又sleep兩hr~
結果係訓10hr 溫5hr@@"
不過ok la~
都識呀~
一定唔死得的~
不過...wa 我隔離個F.1...
佢冇野MA@@
佢好唔舒服~bill冷汗, 發冷...
頭半個鐘都係訓下做下...
d字超亂~
then last半個鐘先起到身坐o係度做...
o岩o岩做得哂~
我好佩服佢咁有毅力la~
之後考完去食野~
陪茄拎左眼鏡la~
幾好~
but still唔慣...
55...返到home係12點半ge事~
e家一點~
although我唔係好sleepy~
不過我都係訓返2個hr先~
陣間再戰geog!
最後一科要背ge~
我要做好佢la~
最後一日係pth + 聽~
唔洗點大溫特溫la~
好~
距離完結不完~
期待考完試~
e家!?
人都好地地~
control自己唔好再亂黎la~
唔講la~
我訓先~
3點見la~ |
| 刊登時間︰2006-06-28 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 138 | »
|