彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天
去做2lone~ 開心

今日去左做2lone~

好好玩!!!

又係畫畫畫~

個阮氐紅藝, 黃海 同個 x大建...

kakala....

好好玩呀!!!!

之後仲有個狂畫權哥哥同小暉!!!

kakaka~

係la~

唔知點解我覺得權哥哥...

佢wear眼鏡唔gel頭好樣d姐...

可能先入為主ge思想影響了-.-

 之後玩到咁上下就back home!!!

聽日又去做2lone la~

什麼 組組都約2點...!?

omg@@!!

_____________________________________

今日仲黑仔左...

msn ge野全部開唔到都唔企,,,

屋企部無線電話都比呀爸整壞左!

幸而e家開得返ie~

都好少少0.0

刊登時間︰2006-07-27 07:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天
今日... 感動

今日本應patrick生日...

好開心ga....

不過一返到home就受左個超大ge打擊!

就係...................

......

.....

......

........

.....

.......

.......

........

......

.......

.......

.......

.

.

....

.....

......

.......

........

.......

....

..................................

.........................................

............

......

........

......

....

...

...

.......

........

我開唔到msn messenger呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲有msn exploror...

全部都開唔到!!!

部機同中毒般慢~

唔想打la~

好慢呀!

閃呀~

刊登時間︰2006-07-26 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


驚訝

最近諗太多野

發左好幾個夢...

說說吧!!!

以下是o岩o岩發的

________________________________________________

地點係o係我小學ge課室ge窗邊

人物係呢兩年同過我一班又fd ge同學一堆 同埋mrs ip仲有楊姑娘!?

主角係....我同死仔溫諾

話說o係lunch time哥陣

我唔知咩事同溫諾玩玩下~

根住佢成隻手損左紅左喎~

(大哥~我咩都冇do過ga~just玩下)

咁我狂say sorry la~

但係佢都唔理我喎~

兩隻手係咁捉住我隻唔知左手定右手~

佢ge瞼上當然就只有凶狠la@@

kakakaka~根住我猛話"痛ga!"

不過佢都冇放手喎~

咁我就用第2隻手蚊開佢哥2隻手la~

之後比佢捉住哂我兩隻手~

(都幾真la! 平日玩到呢個地步都一定係咁!)

之後我唔動我隻手~就定左o係度咁樣la!

回氣中ge時候~我已經發現又2對眼望左我地好耐~

就當然係來自傾緊公事ge mrs ip同楊姑娘la!

佢地一叫就叫左 我同溫諾 個名喔!

咁好la~我地停手行左過去~

mrs ip就講左句: 你地知唔知道男女有別唔可以動手動腳ga!?

(呢句說話上年哥陣MMP同我地去班會BBQ哥次都say過)

咁緊係話知la~ 不過平日都係咁玩gala-.-

之後mrs ip分別指住我同溫諾講左2句

"你做咩捉住佢隻手唔放呀!?"   "你做咩比佢捉住你隻手唔走呀!?"

咁溫諾就即刻show佢隻手出黎話我之前整到佢隻手又紅又損~

咁當然mrs ip就問返我點解la~

我就話我玩得過份左, 不過我都講左好多聲對唔住~

點知佢都係咁好大力捉住我隻手唔放...我走唔到!

之後我同溫諾分別比人帶左入社工室傾計~

我都唔知傾左d咩喔~哥part快帶飛左~

之後就話一人記返一個小過~

記小過都唔只~仲唔知who張我同佢關左入一間黑房度~

初頭哥個多hr都係我打佢佢打我互相埋怨對方搞到自己有缺點~

之後打攰左就一齊訓著左~

訓醒之後就...........................................................

欲知後事如何~可問我

______________________________________________

發完上面哥個夢令我終於明白左d野la^^

 

刊登時間︰2006-07-26 09:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


班主任 驚訝

好!

先同patrick講句

生日快樂呀^^""

之後講返正題...

o岩o岩睇返個個人d日記

我都好幾日冇睇耶

有唔少人都談及到班主任la...

哀...3B係ms ng+mr kwong

3D係ms ma(LS)+mr wong(YH)...

個個3D ge都唔多想係3D吧!!

不竟要2年都同一個班主任...

甚至係3年都同一個GEOG老師...

我當然都唔想係3D...

不過我冇得choose啦...

周SIR ge一句已經斷定左...

我最係都係如朱sir哥張結果一樣...

入左3D....望佢睇錯!? 好難la!

望佢手上哥張都唔係最新ge!? 都有可能wa~

算la~3D就3D~至起碼我現在知道~

我一生中惟一3年GEOG課都在佢手上過~

(我想我不會入文科的吧-.-要不隨時又係佢做班主任-.-)

3年都係MS MA做班主任...只係唔同一個MA la~

如果今年都係ms MLS...我寧可2個班主任都冇變

同樣是MR LEE...至起碼比mr wong好la~

相差ge係一年ge相處ma!

總之到左e家班主任我都唔可以求咁多la~

求多d fd同我一班把la~

刊登時間︰2006-07-26 09:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天
今日出左tm呀! 滿足

今日出左tm呀!! kakakaka~超gag~

發生左好多事wa~不過唔係咁想動手打...

打少少la~

出去ge路程中....一個無聊而生ge短訊...

竟然花左我2.8ge短訊費 同埋6蚊ge電話費-.-

仲有係hea ge途中第1次差dd落唔到輕鐵=.=

之後我地研究左好幾個鐘..發現左一樣野

就係每樣美麗ge野ge背後都係黑暗ge!

刊登時間︰2006-07-26 08:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天
做2lone + 食飯 愉快

今朝同stupid傾msn~

有d 特別 feel耶

今日去左做義工~

kaka~我好醒~自己搵到去...

之後等佢地期間呀邊個黎左...

不過佢個樣好似kk地咁!!

唔想見到佢tim@@

算la~等埋佢地黎~

終於見過姬的表妹yoyo la~

我遠睇佢似呀朱wor@@

之後成程都幾好玩ar~

初頭玩左個game...

不過...我都仲係唔記得支筆係who ge!

喂各位有去做2lone的~

哥個著青松xxx pe3~巡遊哥個叫咩名呀!?

哀...我條橡筋比人拈污左..QQ

幸而我唔洗入巡遊...

廢事睇到都眼淵...

APRIL, STUPID對唔住lor...陪唔到你地la~

kaka~cwai就係我ge la~kaka~

之後做支援~

做d野都好好玩呀!宣傳wor~

kaka~分組哥陣呀權(?)問我地跟邊個黎~

我第1時間話本來係溫諾黎先~

跟住我地跟埋去~1個拉1個咁~

佢就第1時間話: 原來溫諾係大佬!

之後聽左一陣要do咩~

就去睇佢地跳舞

哥陣真係超笑

前排d跳得好好!

不過後兩排巡遊哥d就...

kaka~笑死我la~

其他人都ok ge~我冇咩心笑佢地

我ge笑聲都只係矛頭直指溫生~

佢太gag了! 冇表情咁跳生命有價隻歌~

指住隻眼同個嘴都係the same!

人地原地踏跑佢就好似冇食野冇力咁move2下

隻腳90度曲佢就輕輕一踢@@

仲有同stupid手拖手哥下~我笑足全程笑到喊呀!

何謂快樂!? 就係當你見到d gag野笑到b眼水!!!

之後到左再分工do things~

我地去左畫碟...wakakakakaka~

要寫名!? 我地就緊係....

唔知呢~想知到時730就黎睇la~!

超好笑wa! 個唔知楊姑娘s唔知咩la話我地好偉大點辛苦法~

but in fact我地玩得好kai好開心~

之後走la~見到有個幾"cute" ge"職員"!?

佢好似叫 余建x...死la~叫咩呢@@

一定要記得佢wa~><

之後就閃la...

閃途中氣氛不大好...

發生左dd野~

之後我出tm食飯...

em...ok wa~

同小學同學聚聚..

大家真係變左唔少耶!

食到咁上下去行陣街~

到home10點3~

沖完涼10點半...

睇完電視12點1~

e家打埋日記12點9差少少~

係la~說少了...

stupid~真係好對唔住呀~

要你自己走@@

不過唔好咁la~

support你la~

kakakakakakakakaka~

______________________

係la~其實e家已經7月25la@@

係我呀爸生日喔...

死la~聽日約左呀茄...

唔知聽日見唔見到我呀爸呢~

anyway...呀爸...生日快樂呀!

刊登時間︰2006-07-25 12:41 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天
做咩好!? 滿足

今日..又想去剪hair~

又想去換眼鏡

之後又想去睇書書~

又想做停左工1個星期ge hw~

又想打機...

做咩好呢~

___________________

ps. 唔好話我話~到左今晚我會係咩都冇do過

刊登時間︰2006-07-23 09:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天
普通ge一 日~ 愉快

今日好普通~

最唔普通就係冇返約團

同埋有睇聖經~

同埋sd左封intranet~

為左加強宣傳效用~

費事哥d睇我日記而冇msn同埋唔check內聯ge人收唔到~

o係度post返哥段野出黎

____________________________________________

中二又完la~

好唔捨得咁多位la~

唔知中三仲同唔同班呢!?

不過, 無論同唔同班都要繼續保持聯絡 !

有用msn messenger ge各位~歡迎你地將 [email protected] 加入你地ge list~

想知道我做緊咩諗緊咩 ~就記住上 http://blog.qooza.hk/s2004070
呀! 我日日都會更新~記住上去睇呀!!!!!!!!!

同埋你地都可以用e-mail sd去 [email protected] ~ 或者內聯到現時2B15葉萃婷~
記住得閒同我吹下水 ! 唔係ge話我會好傷心ga!!!

吹左咁耐水sell左咁耐自己野, 都應該講返最重要ge野la~唔知有幾多個人真係咁好耐性睇到呢度呢!? 好耐性ge各位~今年我又開左個班ge留言版la~其實3月哥陣時都開左ga la~不過未sell出黎~E家個留言版都懷胎4個月要出世LA~為左佢唔好胎死腹中~2B ge咁多位~要上去留言ar!!! 多d宣傳出去tim la! wakakaka~網址如下: http://guestbook.com.tw/g93/gbook.php?applicant=s2004070  各位!上多d去吹下水~要keep住聯絡呀! 邊個14日內都未上去留言將會有專人通知你~

__________________________________________________________________________

hey...各位記住張消息傳出去wa

刊登時間︰2006-07-22 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kaka 開心

今日呀媽生日~

陪下佢wa~

我today唔返約la~.~

尋晚先記得

當然又係咩都冇送~

不過我引象中...

咁多年我同我呀哥除左上年呀媽生日外都冇送過野比父母~

仲要只係2個人夾一條21蚊ge電話繩~

今年...

整jelly糖好唔好呢!?

刊登時間︰2006-07-22 01:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天
書展 疑惑

講返尋晚去買書...

唔記得左講...

A加書局哥度有個職員同森美一樣樣咁濟GA!!!!

9成9似~

邊忽邊刻都咁似!!!!

____________________________________

講返今日去書展~

7點打電話叫呀茄起身~

打完自己訓返訓到7點5~

呀茄都訓著左訓到7點半!

之後出到TM 9點多D~

見到姬姬~kaka><

之後等kamo~

買包上961

搭左1hr多10min ge車就到lu~

去到一直咁行到6點先走~

我淨係買左本聖經ja!

120~超like><

其他都冇咩心頭好!

之後去左搵左好耐~

唔係搵車~

係搵野食!!!

食左d野飲左d野先去搵車搭~

返到home就都8點3lu~

沖涼睇神雕!

e家玩左電腦...

佢冇on!?

不過其實我想搵佢同佢講話...

我想同你一齊睇戲ga~

刊登時間︰2006-07-21 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]