心情超差lor~
唔想打我今日的日程la...
只係想打2點...
呀爸o岩o岩打返黎..
叫我cancel哂聽日所有aft act.
原因係我呀女麻跌親!!!
為她代禱吧...
一聽到呢個消息....
不曉得比咩反應la...
佢係講: 唔理你死得人定點.
你聽日5點半至7點都要出現o係香港xxx醫院.
不過我聽日有野做黎唔到...
我o了...e家個仔唔到but孫女must到!?
算! 老人家ma~
好好襯呢個chance傳福音!?
========================
第2樣野就真係火la~
話說我手機上台~
呀媽叫我去影印張電話卡....
so我去左最近ge一間哂相鋪la~
我: 唔該可唔可以幫我影印張電話卡(o岩o岩o係電話入面拎出黎)!?
個呀伯: 下? 小朋友~唔得ga喎
我: 下!? 唔知請問點解ge!?
呀伯: 咁技術上問題係唔得ga喎...
我: 影印ja喎..唔知係唔係太細了~或者放大黎影唔影到..
伯: 小妹妹~家下你明唔明呀~係技術上問題!!
你放大都唔得ga la~就好似..拿你個係近視眼鏡,
我個係老花眼鏡~我比你wear你都睇唔到ga la係唔係!?
我: 係! 我明!! 咁好la~唔該哂....咁我去第2間問下la...
伯: 你明唔明呀...咁你近視眼鏡...(下刪n字)...間間都係幫唔到你ga la...
我:(開始唔耐煩~想走好耐) 咁唔知請問我有咩方法先可以影印到張卡呢!?
伯: 你呀~小妹妹你真係蠹到呀~要張佢connect去電腦~
再copy落張cd度~再影印..
我:(下!?點!? 電話卡放電腦!? 影印cd把鬼~我要影印電話卡!!!)
哦~咁好la....唔該你ge指點..我諗我明點影印ga la-.- 唔該哂...
伯:咁你下次唔好再搞錯la...一個係老花眼鏡...一個係
(下刪n字) (我leaving but佢繼續up-.-)
我一離開間店...我先明原來我頭先同佢都牛頭不對馬嘴....
家下佢低能的嗎~當我係白痴嗎!?
我估唔到我講得咁清楚佢仲以為我係拎張電話卡叫佢哂相lor~
家下佢當我低能~
低能ge都知電話卡唔係store相~都知道電話卡哂唔到相la~
e家分明佢低能過我la~仲話咩要connect去電腦入落cd喎~
你入呀笨....係ge..真係好對唔住...要你教我咩係老花同近視...
仲要你教我知道唔可以拎電話卡哂相...
你唔講我真係唔知道電話卡入面會有相~會可以connect到去電腦喎!!!
真係多謝哂!!! 你教本小姐點忍你咁耐~
點樣o係唔耐煩, 火緊之中去講d客氣說話~
教本小姐點樣忍你唔打你唔鬧你-.-
教本小姐點忍住做個好見證好學生.=.=
不過我真係好鬼火-.- 我以後都唔敢再去哥度影印!
e家都好火lor~我唔介意比人話我kai~
不過家下明明係佢唔明我要做咩就話我蠹...
係! sorry一直都係我蠹我唔知佢get錯野~
一直都係我痴線陪佢"爭議"5min-.- |