彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天
251315 191715 1924 3716 29182413

221513 102913212213  251315 191715 1924  3716 29182413

18 2319362-15 12213615 1519 3513 17362621101016 21361637191413

2219 26211423 1519 1519291314211513

102932 25183413 3713 21 122116 1519 231813

18 2319362-15 12213615 1519 29193413 161917 21361637191413

刊登時間︰2006-11-27 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


日記

剛睇過人地的日記. 

大家的日記都好少字好精簡..

點解我ge日記咁多字咁x ge!?

試過好多次sum up d野~

唔打咁長la~都係唔得...

(看~咁又5行了...)

但係奇怪的係...

每當我打pw日記, 打s日記..

就會變得簡-.-

真係唔知點解呢!?

好想試下改下日記風格tim!

(10行了-.-)

刊登時間︰2006-11-27 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


心情超差 滿足

心情超差lor~

唔想打我今日的日程la...

只係想打2點...

呀爸o岩o岩打返黎..

叫我cancel哂聽日所有aft act.

原因係我呀女麻跌親!!!

為她代禱吧...

一聽到呢個消息....

不曉得比咩反應la...

佢係講: 唔理你死得人定點.

你聽日5點半至7點都要出現o係香港xxx醫院.

不過我聽日有野做黎唔到...

我o了...e家個仔唔到but孫女must到!?

算! 老人家ma~

好好襯呢個chance傳福音!?

========================

第2樣野就真係火la~

話說我手機上台~

呀媽叫我去影印張電話卡....

so我去左最近ge一間哂相鋪la~

我: 唔該可唔可以幫我影印張電話卡(o岩o岩o係電話入面拎出黎)!?

個呀伯:  下? 小朋友~唔得ga喎

我: 下!? 唔知請問點解ge!?

呀伯: 咁技術上問題係唔得ga喎...

我:  影印ja喎..唔知係唔係太細了~或者放大黎影唔影到..

伯: 小妹妹~家下你明唔明呀~係技術上問題!!     
     你放大都唔得ga la~就好似..拿你個係近視眼鏡,
     我個係老花眼鏡~我比你wear你都睇唔到ga la係唔係!?

我: 係! 我明!! 咁好la~唔該哂....咁我去第2間問下la...

伯: 你明唔明呀...咁你近視眼鏡...(下刪n字)...間間都係幫唔到你ga la...

我:(開始唔耐煩~想走好耐) 咁唔知請問我有咩方法先可以影印到張卡呢!?

伯: 你呀~小妹妹你真係蠹到呀~要張佢connect去電腦~
     再copy落張cd度~再影印..

我:(下!?點!? 電話卡放電腦!? 影印cd把鬼~我要影印電話卡!!!)   
    哦~咁好la....唔該你ge指點..我諗我明點影印ga la-.- 唔該哂...

伯:咁你下次唔好再搞錯la...一個係老花眼鏡...一個係

(下刪n字) (我leaving but佢繼續up-.-)

我一離開間店...我先明原來我頭先同佢都牛頭不對馬嘴....

家下佢低能的嗎~當我係白痴嗎!?

我估唔到我講得咁清楚佢仲以為我係拎張電話卡叫佢哂相lor~

家下佢當我低能~

低能ge都知電話卡唔係store相~都知道電話卡哂唔到相la~

e家分明佢低能過我la~仲話咩要connect去電腦入落cd喎~

你入呀笨....係ge..真係好對唔住...要你教我咩係老花同近視...

仲要你教我知道唔可以拎電話卡哂相...

你唔講我真係唔知道電話卡入面會有相~會可以connect到去電腦喎!!!

真係多謝哂!!! 你教本小姐點忍你咁耐~

點樣o係唔耐煩, 火緊之中去講d客氣說話~

教本小姐點樣忍你唔打你唔鬧你-.-

教本小姐點忍住做個好見證好學生.=.=

不過我真係好鬼火-.- 我以後都唔敢再去哥度影印!

e家都好火lor~我唔介意比人話我kai~

不過家下明明係佢唔明我要做咩就話我蠹...

係! sorry一直都係我蠹我唔知佢get錯野~

一直都係我痴線陪佢"爭議"5min-.-

刊登時間︰2006-11-27 09:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


打日記都唔DO hw~ 不安

e家係星期一ge朝早5點半~

我的eng quiz/ math act b/eng news仲未搞~

不過因為我尋晚冇得打日記ge關係~

我e家真係好好好想打返~

---------------------------------------------------
話說尋日就去左步行x款la~

我懶搵3著~so班3算數~

竟然比呀茄話我潮左!? 呢個咩世界呀!!!

步行x款其實是ok無聊的!!!!

一返到去見到人派包~

ka~我仲以為係邊行邊派ga tim!!!

之後出發都係成班人一齊去heahea的行下公園咁la

之後25min都冇就到la~

途中我們的哦哦哦真係好正~

研究左d野...發現左d野XD~

then就講返行完la~

又參觀下咁~

係la~先小提一句~

姬姬係....算la~唔蝦佢....(其實係我唔識打哥個字-.-)

之後去左heaheahea~

hea到4點幾5點就搵多3個人~

去影貼紙相相....

今次係影得最無奈的一次~

都係比人畫得最無奈的一次XD

之後又係有目的咁hea多左一陣就back home~

6點半到home~

我o係有媽媽的協助下煮HEC...

我想講話呢~

我整得超"呢" "HEA"~

不過都整左唔洗半個鐘搞掂哂!!!

之後去左食自己煮GE野~

唔錯~食左超多xd

之後都係唔肯do hw~

hea到9點9去左sleep!!!!

先閃la~我都唔知我e家都未do完hw點算!!!!

刊登時間︰2006-11-27 05:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天
今朝 不安

今朝一起身~

打返尋日ge日記~

再睇返各人ge日記~

都係咁la~

說是習慣了...

之後同人msn~

又m左好耐wor@@   

ho~msn真係一件幾開心ge事~

又令我諗返起之前d野...

我冇諗到會有人好似我咁~

都唔想有人好似我咁~

算la~我覺得佢好過我好多ga la~

努力吧~支持你呀朋友.

我唔會厭你煩ga~

你msn的聲音令我的eng bca變得不再沈悶XD

我比ge意見你跟唔跟隨你~決定在你手~

祝你開心快樂XD

下次有野歡迎搵我^^

刊登時間︰2006-11-26 09:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天
開心ge星期6 愉快

近來都唔係咁開心la~

今日終於好返丁點吧~

原因就係...上帝真的聽禱告XD...

----------------------------------

今日我好勁呀~約左9點SCC

不過8點3都仲唔肯起身~

結果改約10點...

就9點9都未出門口..

結果10點半先到la~

-----------------------------------

傾here and now~

傾左d野la~

不過仲有千千萬萬的未傾.-.-

之後見到ofung呀!!!

吹水吹左好耐!!

呀茄就好la~

ofung比左100蚊佢呀!!!

早知我一早都拎張野出黎la><

之後傾左傾左好耐耐~

成半hr都有la~

一傾就12點2~

去開locker去toilet~

then就去左食野...

有d無奈~

o係市中心歸左無數咁危個圈都冇位~

最尾都係返返友愛哥邊叫外賣...

結果返到去1點10~

開始食哥陣舒媚打比我話佢地遲d黎

結果我一食完佢地就到也..

今日課題係: 罪

跟住又講左好多何謂犯罪~

同埋犯左咩罪, 點認罪

ho~呢排成日妒忌人~真係死得@@

之後3點3放lu~

落sac hea左一下吧...

都等到3點半la~

敬拜then週會...

今日週會超好玩wor真係XD

不過我唔多覺話敏感..

只不過又好自然think返起中一d野XD

之後完左都係分組...

喔.哈...哈...哈...

大家...一起在無奈吧!!!

傾下軍訓....

THEN 5點8就放左la~

去搵下歌咁la~

終於諗掂揀咩歌la....

不過家下先覺好似高音了點.

唔緊要~我地降降降~降個key吧~

之後去食野..

行去個陣個feel好差呀~

又係怪怪地咁...

總覺好似好耐未試過全女班食晚餐...

行去路途都ok長~

ya~jojo我支持你XD~勇D上la~

去到又係4圍都冇位ga la...

可惜係哥陣都7點la~

jojo要8點走人..QQ

之後去左樓下間大家樂...

7點3到有位LA~

食食食~邊食呀茄就開左個新的話題~

wow~原來呀B君真係咁鬼受歡迎~

成10個人鍾意過佢..

HOHO~話唔定仲有第20第30個tim XD~

之後呢~到問我ge時間la~

講完一身鬆哂~想知我講左d咩就問我la~

之後到jojo~仲有curcur~

爆爆下爆完都8點唔知幾多la~

jojo要走~不過都係一齊走..

只不過係佢同劉惠搭車車~

我同curcur去買野野~

then逛到8點半閃人去西鐵站了.

wow~9點半先到家家@@

返到家家冇電腦玩~

不過有哥哥o係度~

so又捉住呀哥講我呢2week發生左d咩事~

一講就是半hr也~

沖完涼10點3~

睇左1個鐘的TV~

就上床sleep了!!! 
刊登時間︰2006-11-26 08:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


都係未出門口

臨出門口..

諗起步行x款張野.

見到呀爸問下佢..

我冇預佢比多我ga la~

一定冇呀ma呀哥50蚊咁多...

結果佢半願意咁捐左20(我冇逼佢ga)

佢話: 佢發過誓以後唔再做善事ga...

佢同我講左一段history...

佢話佢哥陣華東水災捐左3800蚊~

好多時有善事有錢ge都會捐..

不過左哥次就冇再做la~

因為. 佢話: 係做過善事幫過人...

但係到左今時今刻我冇錢又有冇人會幫返我呢!?

d善款又唔知係唔係真係有用到la...

聽完佢所講..有d慨嘆..

我只係回左句:

唔好放棄自己幫人ge心la~善有善報ga~

今日不報只係時晨未到...

如果你當年真係做過善事. 個天唔會唔知...

o係未來總會有一日...你會有好報!

刊登時間︰2006-11-25 09:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-11-24 10:00 PM  


福音週LAST DAY 熱情

今日乃最後一天的福音週.

晨早的出了門.

晨早的等學校開門-,-

then落hall練歌.

初頭話一定要cut人.

最後都唔cut~thx god~

之後衝上去chin堂!?

又好似係reading period!?

我都唔知做緊咩~

oh ya~一上去就話要去toilet~XD

多得有姬姬cookie伊琳在toilet^^

之後ge dict我有幸拎53分.

ho! 錯別字女皇非我莫熟吧!

之後geog堂都唔多想上la...

tang o係度....

就快就要佈道會...好淆la~

之後小息衝落去練多一陣..

拎咪~好怕怕>w<

之後都ok ge....

佈道會開始. 唱了.

其實我不大聽到自己在唱什麼~

但feel到自己走的音還不少的說@@

聽聞又話我把聲好出!? 仲淆-.-

大家~if any 意見請講低~

之後聽陳牧師的道.

內容我都不大記得-.-

係講從主黎ge力量吧!

em. 說真的~真係好大反思空間.

不過我仲未load得哂佢up過d咩~

55....ok吧.....

之後都係繼續去上堂堂~

econ, 我開始唔鍾意.

我唔想再上堂.

我想歸家去~

我好想訓個夠..好辛苦!

之後lunch冇食d咩野~

在404聽歌=.=

很愛那幾首歌XD

之後都RSC堂.

很喜歡今日4人的分享..

令我諗起好多好多.

好有feel咁la...

講真..我真係覺得幾好-.-

之後GE eng堂好對唔住ms lee~

我真係唔想再上堂...

我好煩! 我想訓個飽!!!

所以我即使人在, 眼睛望實黑板.

我的心我的靈都走左去諗其他野..

之後aft sch有hymnsing~

wow~d人分享好正!!!!!!!!!

d f5 f7要走了...時間好似好快...><

之後都6點去左pizza~

我的toilet之旅真的好長喔...

then7點半走人~8點半到家~

就這好了!^^

刊登時間︰2006-11-24 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天
我是個... 不安

我是個怎樣的人我不曉得.

-----------------------------------

有人說. 軍訓後我正經了.

我真感覺不出.

我看, 軍訓前的我和軍訓後的我是一樣的.

一樣白痴的. 一樣叫人無奈的.

改變是有, 但不在於軍訓吧.

不曉得有沒有人會知道我改變之處.

說真那句. 我也不曉得自己改變之處...

只是, 感到自己一切都不同了.

已經不如以前的小Q,以前的呀卒了...

-----------------------------------

有人說我是高人,

我的指點是有用的.

對吧!? 我不知道!

我的指點...全因我自己的失敗.

指點的原因~

全因我不想看見別人和我一樣失敗.

不想要別人去走我走過的那段辛苦難走的道路....

何況, 跟那人有點相似.

有種很特別的感覺..是同感吧!

刊登時間︰2006-11-23 10:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]