彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天
相相

post左d手機相相o係s2004070的相薄到~

去睇睇吧!! 

刊登時間︰2006-12-26 12:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ha.... 驚訝

真好笑.

一個咁ge大笑話.

用左我13min....

好彩我部手機仲大把分鐘xd

刊登時間︰2006-12-26 12:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


HO... 不安

無奈wor~

o嘴wor!

又係誤會一場lor

估唔到

次次我一想打返d有深度ge日記XD

就都係搞鬼錯哂lor!

藍色字哥篇野.

e家睇返都真係好想笑XD

O哂~

個誤會又會咁好笑ge~

好la~

原來咩事都冇發生過.

只係有d人講得唔清唔楚~

又唔直接d講wor~

算la~

一切返返去n日前~

咩都冇發生過= =

刊登時間︰2006-12-26 11:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


睇日記有感. 不安

睇人日記...

今個聖誕節=唔開心的嗎...

--------------------------------------------- 

柳柳的日記...

太有深度...

不明白....

只覺得...

佢諗得太多la.

諗少d la~

===

jojo ge....

都係諗太多了吧!

===

kamo同april的日記...

都有同一首叫電燈x的歌!?

呵...唔知呢...

===

lolo ge...真係又係哥句..

唔好諗咁多la...

===

睇到上面咁多人ge日記.

有d係明ge~

有d係唔明ge~

不過都係令到我好無奈ge!

----------------------------

o係之前ge我...

我會話我有同感...

但係e家ge我會話...

你收得聲la..

煩煩煩~煩咩煩!

正白痴自尋煩惱.

唔好諗咁多laXD~

(某程度上話緊自己XD)

===========================

呢個都唔係重點!

重點係christmas is a time to "laught"

點可以咁ga~點可以唔開心ga XD~

要煩過左Christmas先la~

要玩ge玩盡佢先~

要溫書ge專心溫書~

諗咁多. 做咩喎.

刊登時間︰2006-12-26 10:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-25 10:51 PM  


痴左線ge chilung!?

呢篇野其實唔多關事ge...

話說呢...頭先就同小隆子傾msn ma.

佢冇lala唔知咩事同我講話我好快唔會單身喎XD

咁我問你做咩事冇LALA咁講la~

講下笑問佢係唔係幫我搵返個咁話.

咁佢就兜返話因為我係christmas~

神與我同在. so我唔會單身咁話la.

咁我又無聊玩佢問佢點解仲要用好快2個字la~

佢比我問到冇野好講.

then佢先話叫我唔好擔心(?), 話d f1話f3一定有拖拍.

跟住我又串下佢: 咁你f3有冇拖拍ar~聽聞好多高form過我ge都未拍過l~

發現...佢講d野真係成日自相矛盾XD

捉佢錯處真係好好玩wor XD

之後都o係度坳到底scc學生純唔純. 高form學生又純唔純~

d evidence超gag! 笑死我la>w<

佢ge結論係: scc有好純ge學生埋最壞ge都會比其他學校ge純

搞笑ge係...其實都唔知爭論一餐過後為左d咩,

我問佢咁佢即係咩意思...

佢竟然答:  "錫你lor =.=+"

佢話佢去打機講88~不過冇lala又問我住邊~

我答完佢又話本來想搵我幫手, but no la! (?)

之後佢又冇lala又thx唔知咩...仲要家多2個啜字@@

神奇....chilung今日聖誕節痴痴地!? 

刊登時間︰2006-12-25 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-12-25 開心
testing
刊登時間︰2006-12-25 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


聖誕日

今日係聖誕日~

祝大家聖誕快樂la^^

-------------------------

em...打呢篇野之前...

我好火...因為呢次又係我第2次打la!!!

我o岩o岩打好左~

死qooza又冇哂~害我e家重打!!

--------------------------

早晨. 10點半起床

成朝就比qooza玩死!

補打篇pw打到12點幾- -

--------------------------

下午. 都係hea玩電腦.

比ebuddy玩死- -

成日都又off左我msn,
 
叫我點同人chat0 0

------------------------

4點. 交機比我哥哥~

oh ya~forget to say

我呀哥返左黎. 1月8先走

即係...未來ge日子...

又少左機會玩comp laQQ.

--------------------------

6點. 醒起NOW 139台鋼鍊劇場.

wow~原來上完hist堂睇唔同d ga~

e家睇第4次~先知道原來門ge後面.

係第2次世界大戰前夕ge德國~

有好多咩 納粹黨同希特拉ge出現!!!

又睇到想喊but冇喊- -

不過睇完又係想重煲鋼鍊..

其實都得wor~e家開始煲都仲得wor~

50集1集25 min...即係1250min..

即係..20個鐘多dd姐~

星期6之前可能得wor!

------------------------------------------

之後訓左半hr! 睇高朋滿座~

食飯! 食完. 沖涼

沖完~哥哥讓給我的個半鐘打日記時間...

---------------------------

ho...發現今日都ok high order thinking lor~

諗左好多高智野.....

刊登時間︰2006-12-25 10:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


有感 驚訝

即使肯付出努力.

願意作出這樣的付出.

並認真的對待.

但絕乏天份. 不是材料.

事情還會有點難.

---

各人的看法不同.

就是你有你的看法.

我們會接受你的看法.

但不等於所有人的看法.

都要跟你一樣... 

真的可以是享受.

但很抱歉. 

對於其他人,

包括我在內.

也套不進這種看法.

---

對. 要是好朋友真心想她好.

她是會感覺得到的.

但是. 想她好的方法未免用錯了吧.

不一定要罵一頓.

不一定要在背後說她的朋友.

---- 

何況.

說那麼多東西之先.

也該先弄清楚事實吧.

這樣.

傷害是傷害過了.

她會感到你的好意.

可是.

更是會對你失望...

呵呵...這就是突然有感la~

有d發up瘋ge感覺@@

唔係好知自己講緊咩

如果上面真係講錯左好多野.

得罪左大家~

咁真係好對唔住><

但係都唔好意思...

唔想講...

都要講...

畢竟呢2日ge感覺太差la0.0

-------------------

如果我錯在misunderstand左d野ge~

tell me lor~

我del左篇野算吧
  

刊登時間︰2006-12-25 02:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-12-25 呆滯

WA~咩QOOZA真係咁X ga!

好火lor~

尋晚打左我1hr的pw日記.

冇左.

算,,,

今朝打返...

打左我1hr...

竟然又食左我半篇~

有半篇d字唔見左~

好彩我怕重蹈覆轍.

我copy左先姐!

但係都未話夠lor~

當我打好post好~

明明有鎖pw ge.

不過竟是又冇鎖到wor~!

爆無奈就係比左d唔想比佢睇ge人睇左!

係la~哥篇係第16篇..

應該冇打錯的la.

pw如舊...我sd ge....

sd左比你地ga la

有pw ge就睇la

冇就等我有mood哥陣tell u pw la~

刊登時間︰2006-12-25 12:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]