彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 26 日 星期二  | |
| 相相 |
post左d手機相相o係s2004070的相薄到~
去睇睇吧!!
|
| 刊登時間︰2006-12-26 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
ha....  |
真好笑.
一個咁ge大笑話.
用左我13min....
好彩我部手機仲大把分鐘xd
|
| 刊登時間︰2006-12-26 12:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
HO...  |
無奈wor~
o嘴wor!
又係誤會一場lor
估唔到
次次我一想打返d有深度ge日記XD
就都係搞鬼錯哂lor!
藍色字哥篇野.
e家睇返都真係好想笑XD
O哂~
個誤會又會咁好笑ge~
好la~
原來咩事都冇發生過.
只係有d人講得唔清唔楚~
又唔直接d講wor~
算la~
一切返返去n日前~
咩都冇發生過= =
|
| 刊登時間︰2006-12-26 11:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
睇日記有感.  |
睇人日記...
今個聖誕節=唔開心的嗎...
---------------------------------------------
柳柳的日記...
太有深度...
不明白....
只覺得...
佢諗得太多la.
諗少d la~
===
jojo ge....
都係諗太多了吧!
===
kamo同april的日記...
都有同一首叫電燈x的歌!?
呵...唔知呢...
===
lolo ge...真係又係哥句..
唔好諗咁多la...
===
睇到上面咁多人ge日記.
有d係明ge~
有d係唔明ge~
不過都係令到我好無奈ge!
----------------------------
o係之前ge我...
我會話我有同感...
但係e家ge我會話...
你收得聲la..
煩煩煩~煩咩煩!
正白痴自尋煩惱.
唔好諗咁多laXD~
(某程度上話緊自己XD)
===========================
呢個都唔係重點!
重點係christmas is a time to "laught"
點可以咁ga~點可以唔開心ga XD~
要煩過左Christmas先la~
要玩ge玩盡佢先~
要溫書ge專心溫書~
諗咁多. 做咩喎. |
| 刊登時間︰2006-12-26 10:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 25 日 星期一  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-25 10:51 PM |
| 痴左線ge chilung!? |
呢篇野其實唔多關事ge...
話說呢...頭先就同小隆子傾msn ma.
佢冇lala唔知咩事同我講話我好快唔會單身喎XD
咁我問你做咩事冇LALA咁講la~
講下笑問佢係唔係幫我搵返個咁話.
咁佢就兜返話因為我係christmas~
神與我同在. so我唔會單身咁話la.
咁我又無聊玩佢問佢點解仲要用好快2個字la~
佢比我問到冇野好講.
then佢先話叫我唔好擔心(?), 話d f1話f3一定有拖拍.
跟住我又串下佢: 咁你f3有冇拖拍ar~聽聞好多高form過我ge都未拍過l~
發現...佢講d野真係成日自相矛盾XD
捉佢錯處真係好好玩wor XD
之後都o係度坳到底scc學生純唔純. 高form學生又純唔純~
d evidence超gag! 笑死我la>w<
佢ge結論係: scc有好純ge學生埋最壞ge都會比其他學校ge純
搞笑ge係...其實都唔知爭論一餐過後為左d咩,
我問佢咁佢即係咩意思...
佢竟然答: "錫你lor =.=+"
佢話佢去打機講88~不過冇lala又問我住邊~
我答完佢又話本來想搵我幫手, but no la! (?)
之後佢又冇lala又thx唔知咩...仲要家多2個啜字@@
神奇....chilung今日聖誕節痴痴地!? |
| 刊登時間︰2006-12-25 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 聖誕日 |
今日係聖誕日~
祝大家聖誕快樂la^^
-------------------------
em...打呢篇野之前...
我好火...因為呢次又係我第2次打la!!!
我o岩o岩打好左~
死qooza又冇哂~害我e家重打!!
--------------------------
早晨. 10點半起床
成朝就比qooza玩死!
補打篇pw打到12點幾- -
--------------------------
下午. 都係hea玩電腦.
比ebuddy玩死- -
成日都又off左我msn,
叫我點同人chat0 0
------------------------
4點. 交機比我哥哥~
oh ya~forget to say
我呀哥返左黎. 1月8先走
即係...未來ge日子...
又少左機會玩comp laQQ.
--------------------------
6點. 醒起NOW 139台鋼鍊劇場.
wow~原來上完hist堂睇唔同d ga~
e家睇第4次~先知道原來門ge後面.
係第2次世界大戰前夕ge德國~
有好多咩 納粹黨同希特拉ge出現!!!
又睇到想喊but冇喊- -
不過睇完又係想重煲鋼鍊..
其實都得wor~e家開始煲都仲得wor~
50集1集25 min...即係1250min..
即係..20個鐘多dd姐~
星期6之前可能得wor!
------------------------------------------
之後訓左半hr! 睇高朋滿座~
食飯! 食完. 沖涼
沖完~哥哥讓給我的個半鐘打日記時間...
---------------------------
ho...發現今日都ok high order thinking lor~
諗左好多高智野..... |
| 刊登時間︰2006-12-25 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
有感  |
即使肯付出努力.
願意作出這樣的付出.
並認真的對待.
但絕乏天份. 不是材料.
事情還會有點難.
---
各人的看法不同.
就是你有你的看法.
我們會接受你的看法.
但不等於所有人的看法.
都要跟你一樣...
真的可以是享受.
但很抱歉.
對於其他人,
包括我在內.
也套不進這種看法.
---
對. 要是好朋友真心想她好.
她是會感覺得到的.
但是. 想她好的方法未免用錯了吧.
不一定要罵一頓.
不一定要在背後說她的朋友.
----
何況.
說那麼多東西之先.
也該先弄清楚事實吧.
這樣.
傷害是傷害過了.
她會感到你的好意.
可是. 更是會對你失望...
呵呵...這就是突然有感la~
有d發up瘋ge感覺@@
唔係好知自己講緊咩
如果上面真係講錯左好多野.
得罪左大家~
咁真係好對唔住><
但係都唔好意思...
唔想講...
都要講...
畢竟呢2日ge感覺太差la0.0
-------------------
如果我錯在misunderstand左d野ge~
tell me lor~
我del左篇野算吧
|
| 刊登時間︰2006-12-25 02:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006-12-25  |
WA~咩QOOZA真係咁X ga!
好火lor~
尋晚打左我1hr的pw日記.
冇左.
算,,,
今朝打返...
打左我1hr...
竟然又食左我半篇~
有半篇d字唔見左~
好彩我怕重蹈覆轍.
我copy左先姐!
但係都未話夠lor~
當我打好post好~
明明有鎖pw ge.
不過竟是又冇鎖到wor~!
爆無奈就係比左d唔想比佢睇ge人睇左!
係la~哥篇係第16篇..
應該冇打錯的la.
pw如舊...我sd ge....
sd左比你地ga la
有pw ge就睇la
冇就等我有mood哥陣tell u pw la~
|
| 刊登時間︰2006-12-25 12:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 138 | »
|