彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 21 日 星期四  | |
假前最後上課天=上學期最後上課天  |
wow!
wt the!
咁快就1st term last day!
死得la~
咁容咩易又話過左個f3.
又話f4, f5 ga~
今日.
回校提人做econ ws~
原來我一唔提真係全班好多人都唔知lor~
之後早會.
OK吧...
之後chin堂冇心上.
rsc堂無奈上
小息忙住.
va畫.
eng屈機上
lunch cell group.
(發生左件只有14個人知ge事)
bio聽住上.
aft sch,
4點去左202.
hea住整班會數,寫卡
比人整- -
搞鬼咩. 嚇人.
不過算著佢陪左我hea左成個鐘.
(2人世界!? 傾左成粒鐘無聊白痴野)
原諒佢la~下次小隆子再敢亂黎一步. 受死吧
之後再寫卡
6點多d走人
去市心食野
7點2食完野
回到家8點1.
聽日又唔知點呢.
e家要寫christmas card!
係la.....
去打pw去寫card去沖涼之前..
話比大家一個真係幾suprise ge消息...
今日下午.
我呀爸打比我呀哥.
我呀哥竟然話: 聽緊查經, 你遲d先打返黎la.
我...o 左...
呀哥轉性!?
|
| 刊登時間︰2006-12-21 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-20 09:49 PM |
| 無感想. |
今日2math.
quiZ...唉...
真係錯左~
so o係份卷寫下死kai子幾隻大字!
好多HOT.
自己懂不代表要出去.
是的話不少人出了去吧.
爆頭...畫書過日..
任何事也該回歸原始嗎...
----------
2ENG, Oral...
好差...(事後我見到自己第1part7分ja. 第2part單位數.)
*第1part好多10, 第2part好多9-11
之後 睇片!?
----------
chin作文....
----------
lunch好想死,
因為太多野do lor...
----------
hist堂唔錯ar.
完來有"備"課的hist會開心好多
----------
aft sch,. gp!!!
之後冇la.
buy gift, sch , buy gift!
5. that's all !
----------
|
| 刊登時間︰2006-12-20 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-19 10:08 PM |
好攰的一天  |
今朝塞車!?
4個字的k76~
無奈~
害我7點9先到sch- -
之後都係搞搞drama.
好攰..
so rest!
早會想死.
又要收錢- -
之後...
econ唔想聽.
想訓...
之後都小息~
話教書唔教書.
害我o係課室~
訓又唔係點又唔係- -
之後落左去換3...
真係好好好樣衰~
似白衣天使不過唔似天使...
then整整下就來la~
之後就係無奈的公佈結果.
呵..真係開心ar- -
之後仲無奈lor~.~
去changing rm換3比人串!?
之後上到去chin堂ing~
對語練.
對完又話geog堂.
唔想上. 不過都要上
好攰咁捱過了- -
lunch.
訓左10min.
鎖locker
就去左食少少野
搭8回404溫書書...
溫rsc- -
結果...到左評估哥陣....
ok ge. 手軟lor~
仲有就係收卷我先發現..
原來我all "禱"字都寫錯lor~
我係將個"口"放左o係個"工"右手邊lor-0-
之後eng堂考oral~
好開心.
初頭做ws~
考唔到我- -
都係o係度chat la~
講左d超正ge話題~
當然內容都ok保密...
不過講個故事比大家知ba~
話說有個男仔同佢女友話: 不如我地kiss lor.
個女仔就話: 你娶左我先la. 我ge初吻要留比我老公ga!
situation1) 男:咁呀.彩你都傻! 我地分手la
situation2) 男:好呀~求你嫁比我la...
點知. 結婚之後當個男ge kiss完女哥個
頂唔順佢ge口氣. 結果離左婚....
好~繼續講.
之後放學la~
去左202吧!
溫hist.
wow! 好多要溫!
謝雪提我們溫dictation!
我真係唔記得左la~
之後最gag係哥個高form姐姐聽唔過耳~
過黎教我地hist@@
之後講下揀科...
ho. 自己ge抉擇 吧!
之後7點3先走la~
7點9先上751~
到左8點3竟然神速到家了!!! |
| 刊登時間︰2006-12-19 09:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-18 10:01 PM |
呵! 今日第3篇日記!?  |
今朝約7點3sch~
我7點9先到XD
之後都冇練過.
幫手包包包gift.
之後上早會
細孫sir把聲真係好好聽呀~
i love it!
之後聽歌~很好!
之後chis堂.
頭2堂都唔悶ar~
聽左哥首好gag的歌..
仲睇左2套好得意ge片!
之後小息~再是包包包!
之後第3.4堂中史~
都ok la~
冇咩mood聽書...都唔知佢say過咩lor~
之後都分專題研習分組~
then係小息again.
先搵f.1, then去mus rm練.
ok喎~
之後some不幸唔見野事件!?
then perform started
wa~第5組. 我o哂lor~
勁屈機. 每人玩3樣樂器@@
好無奈wa我!!!!
之後睇多一組~
is our time!
ok la~第1次咁唔怯(不過都係怯)
之後都冇唔記好多~
吹錯左5粒音到 la~接到ba~
之後睇多2組~
then再吹下水~聽佢upup下.
又好快lunch也.
去sac廢開組.
開完搭9上返去.
last2堂係最後的hec.
冇咩做. 無聊ba.
不過我會記住今日...
係我一生中最後一次上hec堂...
好唔捨得...
時間...真係過得太快了....
之後aft sch, 落sac jf.
抽獎誰會想抽到的!
對了! SUMEI的生日要快樂!
之後回404. 無奈著.
唔想講野.
出左去吹吹風~
由5點9就企左o係4樓走廊也...
(希望冇凍親la)
之後企到6點. 真係多謝小隆子陪我吹水XD
吹吹下冇錯係真係醒神D的~
一直吹到6點11. 4去202拎返書包.
好怕怕耶~識哂燈LOR~真係好怕佢鎖我個書包
(mainpt係o岩o岩笑完紀先生失敗. 冇理由自己都..)
好彩冇ja!!! 不過. 黑色的202真係都ok有feel !
之後落去cp. 好累....hea到7點9先走...
其實其他人都做緊道具...
之後走la~到家都....8點9!!!!!!
e家唔講咁多la~去沖涼~then打pw~
then做hw!
|
| 刊登時間︰2006-12-18 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-18 06:29 AM |
| 朝早6點12分 |
星期一早6點12分
我要趕打返尋日GE野~
話說我尋晚整完hec玩到6點半~
同媽落左街買野同食野~
8點上返家~又寫下聖誕卡.
8點半先終於肯開工...
仲要好有mood地o係度做geog RQ,
同埋語練同埋MATH act bk.
你睇. 好多星期2交ge我都有做ga~
仲要同人傾住msn咁做tim~
ho~之後成10點去沖涼~
沖完終於知死la~
要做math 2次/hw bk~
5...都ok la...做左我半個hr.
之後做chis...做做做...
由11點半開始do中史...
到左12點3到. 終於ko左作業la(之前未做哂)
之後想做問答.
先有人同我講要做cl ppt~
我一上it-sch check...
what!!!!好x喎~
星期3上黎不過我就星期3部腦開始short!
今日一上去睇就話截止日期係18號5點...
即係逼我一定要e家做la~
結果...12點半至1點半...做ppt....
做完交埋..等識機期間~做埋2條問答(o係作業度)
之後去訓....
諗住4點半起身抄...
無奈著冇野叫得醒我.
5點半起身.
好彩. 要做ge野唔多姐...
6點2做完~
好la~仲有篇要打! 唔講~
唔係遲到~88
|
| 刊登時間︰2006-12-18 06:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 17 日 星期日  | |
| hw day~ |
今日9點起身開始做HEC.
整到3點終於算整完LA~
e家都係玩多陣comp先~
聽日要交的hec...好像都沒很多.
只不過係後日大後日多d野要do~
好la~就講咁多先la~唔講住~88
|
| 刊登時間︰2006-12-17 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 138 | »
|