彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天
假前最後上課天=上學期最後上課天 驚訝

wow!

wt the!

咁快就1st term last day!

死得la~

咁容咩易又話過左個f3.

又話f4, f5 ga~

今日.

回校提人做econ ws~

原來我一唔提真係全班好多人都唔知lor~

之後早會.

OK吧...

之後chin堂冇心上.

rsc堂無奈上

小息忙住.

va畫.

eng屈機上

lunch cell group.
(發生左件只有14個人知ge事)

bio聽住上.

aft sch,

4點去左202.

hea住整班會數,寫卡

比人整- -

搞鬼咩. 嚇人.

不過算著佢陪左我hea左成個鐘.
(2人世界!? 傾左成粒鐘無聊白痴野)

原諒佢la~下次小隆子再敢亂黎一步. 受死吧

之後再寫卡

6點多d走人

去市心食野 

7點2食完野

回到家8點1.

聽日又唔知點呢.

e家要寫christmas card!

係la.....

去打pw去寫card去沖涼之前..

話比大家一個真係幾suprise ge消息...

今日下午.

我呀爸打比我呀哥.

我呀哥竟然話: 聽緊查經, 你遲d先打返黎la.

我...o 左...

呀哥轉性!?

刊登時間︰2006-12-21 09:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-20 09:49 PM  


無感想.

今日2math.

quiZ...唉...

真係錯左~

so o係份卷寫下死kai子幾隻大字!

好多HOT.

自己懂不代表要出去.

是的話不少人出了去吧.

爆頭...畫書過日.. 

任何事也該回歸原始嗎...

----------

2ENG, Oral...

好差...(事後我見到自己第1part7分ja. 第2part單位數.)

*第1part好多10, 第2part好多9-11

之後 睇片!?

----------

chin作文....

----------

lunch好想死,

因為太多野do lor...

----------

hist堂唔錯ar.

完來有"備"課的hist會開心好多

----------

aft sch,. gp!!!

之後冇la.

buy gift, sch , buy gift!

5. that's all !

----------

刊登時間︰2006-12-20 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-19 10:08 PM  


好攰的一天 開心

今朝塞車!?

4個字的k76~

無奈~

害我7點9先到sch- -

之後都係搞搞drama.

好攰..

so rest!

早會想死.

又要收錢- -

之後...

econ唔想聽.

想訓...

之後都小息~

話教書唔教書.

害我o係課室~

訓又唔係點又唔係- -

之後落左去換3...

真係好好好樣衰~

似白衣天使不過唔似天使...

then整整下就來la~

之後就係無奈的公佈結果.

呵..真係開心ar- -

之後仲無奈lor~.~

去changing rm換3比人串!?

之後上到去chin堂ing~

對語練.

對完又話geog堂.

唔想上. 不過都要上

好攰咁捱過了- -

lunch.

訓左10min.

鎖locker 

就去左食少少野

搭8回404溫書書...

溫rsc- -

結果...到左評估哥陣....

ok ge. 手軟lor~

仲有就係收卷我先發現..

原來我all "禱"字都寫錯lor~

我係將個"口"放左o係個"工"右手邊lor-0-

之後eng堂考oral~

好開心.

初頭做ws~

考唔到我- -

都係o係度chat la~

講左d超正ge話題~

當然內容都ok保密...

不過講個故事比大家知ba~

話說有個男仔同佢女友話: 不如我地kiss lor.

個女仔就話: 你娶左我先la. 我ge初吻要留比我老公ga!

situation1) 男:咁呀.彩你都傻! 我地分手la
situation2) 男:好呀~求你嫁比我la...   
                  點知. 結婚之後當個男ge kiss完女哥個
                  頂唔順佢ge口氣. 結果離左婚....

好~繼續講.

之後放學la~ 

去左202吧!

溫hist.

wow! 好多要溫!

謝雪提我們溫dictation!

我真係唔記得左la~

之後最gag係哥個高form姐姐聽唔過耳~

過黎教我地hist@@

之後講下揀科...

ho. 自己ge抉擇 吧!

之後7點3先走la~

7點9先上751~

到左8點3竟然神速到家了!!!

刊登時間︰2006-12-19 09:27 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-18 10:01 PM  


呵! 今日第3篇日記!? 驚訝

今朝約7點3sch~

我7點9先到XD

之後都冇練過.

幫手包包包gift.

之後上早會

細孫sir把聲真係好好聽呀~

i love it!

之後聽歌~很好!

之後chis堂.

頭2堂都唔悶ar~

聽左哥首好gag的歌..

仲睇左2套好得意ge片!

之後小息~再是包包包!

之後第3.4堂中史~

都ok la~

冇咩mood聽書...都唔知佢say過咩lor~

之後都分專題研習分組~

then係小息again.

先搵f.1, then去mus rm練.

ok喎~

之後some不幸唔見野事件!?

then perform started

wa~第5組. 我o哂lor~

勁屈機. 每人玩3樣樂器@@

好無奈wa我!!!!

之後睇多一組~

is our time!

ok la~第1次咁唔怯(不過都係怯)

之後都冇唔記好多~

吹錯左5粒音到 la~接到ba~

之後睇多2組~

then再吹下水~聽佢upup下.

又好快lunch也.

去sac廢開組.

開完搭9上返去.

last2堂係最後的hec.

冇咩做. 無聊ba.

不過我會記住今日...

係我一生中最後一次上hec堂...

好唔捨得...

時間...真係過得太快了....

之後aft sch, 落sac jf.

抽獎誰會想抽到的!

對了! SUMEI的生日要快樂!

之後回404. 無奈著.

唔想講野.

出左去吹吹風~

由5點9就企左o係4樓走廊也...

(希望冇凍親la)

之後企到6點. 真係多謝小隆子陪我吹水XD

吹吹下冇錯係真係醒神D的~

一直吹到6點11. 4去202拎返書包.

好怕怕耶~識哂燈LOR~真係好怕佢鎖我個書包

(mainpt係o岩o岩笑完紀先生失敗. 冇理由自己都..)

好彩冇ja!!! 不過. 黑色的202真係都ok有feel !

之後落去cp. 好累....hea到7點9先走...

其實其他人都做緊道具...

之後走la~到家都....8點9!!!!!!

e家唔講咁多la~去沖涼~then打pw~

then做hw! 

 

刊登時間︰2006-12-18 09:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-18 06:29 AM  


朝早6點12分

星期一早6點12分

我要趕打返尋日GE野~

話說我尋晚整完hec玩到6點半~

同媽落左街買野同食野~

8點上返家~又寫下聖誕卡.

8點半先終於肯開工...

仲要好有mood地o係度做geog RQ,

同埋語練同埋MATH act bk.

 你睇. 好多星期2交ge我都有做ga~

仲要同人傾住msn咁做tim~

ho~之後成10點去沖涼~

沖完終於知死la~

要做math 2次/hw bk~

5...都ok la...做左我半個hr.

之後做chis...做做做...

由11點半開始do中史...

到左12點3到. 終於ko左作業la(之前未做哂)

之後想做問答.

先有人同我講要做cl ppt~

我一上it-sch check...

what!!!!好x喎~

星期3上黎不過我就星期3部腦開始short!

今日一上去睇就話截止日期係18號5點...

即係逼我一定要e家做la~

結果...12點半至1點半...做ppt....

做完交埋..等識機期間~做埋2條問答(o係作業度)

之後去訓....

諗住4點半起身抄...

無奈著冇野叫得醒我.

5點半起身.

好彩. 要做ge野唔多姐...

6點2做完~

好la~仲有篇要打! 唔講~

唔係遲到~88


刊登時間︰2006-12-18 06:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天
hw day~

今日9點起身開始做HEC.

整到3點終於算整完LA~

e家都係玩多陣comp先~

聽日要交的hec...好像都沒很多.

只不過係後日大後日多d野要do~

好la~就講咁多先la~唔講住~88

刊登時間︰2006-12-17 04:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]