彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天
交流生.... 驚訝

今日...度日如年....好似好長ge一日咁!

先say一樣野...

一回到家上xanga...

中文版....真係超樣衰.....講完....

============================

今日ok早回到sch~everyone busy with hw!

呵..我卻ok hea~then都係早會and上堂...

早會又寫謝謝老師卡....

之後math堂....搭10 lote上黎也...

先說~高度對比really ok大~

then...lote真係ok靜!

繼續math堂...唔係好悶ge~

好快又話cl堂...打左篇野鬧人~

唔再講~不過算la~哥篇野大家當c唔到la~

小息搵f1...之後去食mummum~

then英文堂....song好玩~game好玩~

then中文堂~hea ok~

聆聽gag~說話好玩!

lunch gp! hea~ lunch forum...

原來哥個女仔同"alan"係姊弟. 同lote係情侶...

之後上返去hist堂....

前半講wb~後半睇film....

套film...好可怕吧...hk真係好!

之後aft sch影相做board~

then閃去食野....

食完野收到d消息la~

冇咩mood再講~

就咁冇左20min...

唔想再講咁多..

都無謂講...

下雨了...........

刊登時間︰2006-12-12 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-12-12

無奈lor~要個交流生咁無奈咁睇住你睇日記同打日記!

係唔係路ga黎子進~

平日cl堂睇就算la~

人地o係你隔你比mr chan睇住都仲掛住睇人日記~打日記-.-

有點兒不gur~令我偷上來打下這篇不fur的日記-.-

(第一次cl堂打日記.....就是如此不gur lor)

刊登時間︰2006-12-12 09:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天
愛上愛的日誌... 驚訝

愛上打愛的日誌.

------------- 

不曉得將來會有多少篇.

10篇!? 100篇!?

不知道.

只知道我仍有很長的路要走.

仍有很多篇要打!

------------ 

大家! 考慮下都整返篇吧!

pw...唔比大家住...

刊登時間︰2006-12-11 10:06 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-11 10:01 PM  


好簡單的一篇. 不安

今日回校路上遇cur~一齊行.

then回到去好hea的等早會...

落左去睇d交流生~oh~果真黑人~

不過有個個樣都好正la!!! 

臨早會(我指班主任課)先醒起要做econ.

sor mr wong~所以我都好冇心於早會~

飛左個心去做去諗econ...

不過我真係其鍾意今日個topic la!!

快樂! 真係可以好簡單吧~

我的一生也算是一個尋求快樂的旅程!?

econ堂. ok la~d concept又係咁上下咁~

到exam先再消化吧!!!!

小息再落樓下....見到好多交流生..

個女仔好中國feel~ omg!!! 個lote fakatava咁高ga~

咁strong ga!! 好唔o岩feel tim!!!

分明配搭錯左la><

之後都係hea左個小息~

math堂都etv. 再hea也...

assembly. 冇咩大感想. 不過ok欣賞.

then係中文堂. 又係hea也!!!

唉~聽日聆聽+說話~個交流生唔洗玩! 可憐!

geog係soso呀!!! 佢好gag~ 匡匡都好gag!

之後對對對~對ans~ 抄抄抄~又1堂.

lunch. hea到搭4到落去buy food~

食左好多野~!? 之後上返去....

唔舒服吧. sleep rest一下~

上堂...rsc堂都ok la~ 討論婚前性行為.

then繼續講真理!

我好急lor~諗住轉堂去...不過vienna去左廢事la~

eng堂...sor呀ms lee~其實我唔多舒服.

都冇咩心機上堂...

好努力聽書...不過真係好急~忍住唔去toilet忍左好耐....

搞搞下仲死! 唔止急細, 由3點起肚痛呀!!!

痴線ga~都唔知咩事~仲痛過上次練敬拜哥陣lor~

又急又痛!! 係劇痛lor~ m痛都冇咁痛! 拎左我條命la....

真係好想pa低~不過我知ms lee唔鍾意人pa o係度上堂...

我忍!!! 好辛苦呀!!!! sit咁 耐痛咁耐lor!!!!

捱到哥個2min的break....朱朱拎左我去toilet的良機><

繼續忍....到左oral practise..唔得la我....

我覺得我再忍會死....

so~終於去左toilet...不過仲死...我係痛到all唔出哥隻lor~

連忍左好耐ge細都all唔出(不過超急)...<~有d怕自己忍到中左毒@@

我又唔敢o係toilet sit咁耐..又冇錶又唔想waste太多time~

結果死左返404上埋堂先...捱埋佢聽人present~

一落堂知要開班會..so同柳柳講聲~再去toilet再奮鬥過...

仲係痛死都all唔出- -

最後都又係忍痛開埋班會先.

謝各位有心人的關心. 

sor~今日班會都pa左o係度開... 

then仲有mood落去睇手球~ok悶but ok正~

faka傷左呀>< 聽日拎小進做扶手@@!?

之後都回到10周吹水~6點半閃人...

去等cwai!! 6個街童ar XD~好搞笑><

之後7點多D先去M記食野...討論D好serious ge野!?

7點9閃人la~搭751慢慢返~我同cur笑足全程~kai了~

喂! 笑多d吧! 唔笑好唔比見姐! 唔好執著咁多la!

執著太多唔開心ga~XD

is time for me to type my hw again!

刊登時間︰2006-12-11 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-11 12:38 AM  


醒起la~

o岩o岩沖完涼洗完頭~

出到黎冇mood去溫geog~

都用唔到腦做maths.

但係就比我發現左仲有d野未do~

我仲未打我今日的愛的日誌~

打返先~pw照舊.

刊登時間︰2006-12-11 12:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天
今日 不安

今日係星期日~

12點訓完又玩~

3點玩完又訓~

5點訓完又玩~

7點終於start do hw~

hea做到8點半~

做harry potter~

睇左5-6次~

不過又好想睇~

so start邊做邊睇...

e家近12點.

做完HP之時~

就是我做完聽日要交ge HW之時.

亦是我沖涼之時.....

刊登時間︰2006-12-10 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


HO~突然之想.

如果唔係肥仔講起,

我都唔會記得~

原來當初黎到約團我竟同肥仔講過:

你唔洗記得我個名ga la~

我黎完今次以後都唔會再黎!

<<~點解我e家又有返ge呢!?

刊登時間︰2006-12-10 01:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


一d野. 愉快

有一d野.

http://www.youtube.com/watch?v=lDE25C7kPkM

大家~去睇ba~睇完你會好感恩~

因為你會發覺自己d math真係好勁~

--------------------------------------------------------------------

第二樣野...

好多野要do呀!!!

點算好la!!!!!!

----------------------------------------------------------------------

第三樣野...

未諗到...咁樣la~.~

xxx~我愛你~

刊登時間︰2006-12-10 12:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]