今日回校路上遇cur~一齊行.
then回到去好hea的等早會...
落左去睇d交流生~oh~果真黑人~
不過有個個樣都好正la!!!
臨早會(我指班主任課)先醒起要做econ.
sor mr wong~所以我都好冇心於早會~
飛左個心去做去諗econ...
不過我真係其鍾意今日個topic la!!
快樂! 真係可以好簡單吧~
我的一生也算是一個尋求快樂的旅程!?
econ堂. ok la~d concept又係咁上下咁~
到exam先再消化吧!!!!
小息再落樓下....見到好多交流生..
個女仔好中國feel~ omg!!! 個lote fakatava咁高ga~
咁strong ga!! 好唔o岩feel tim!!!
分明配搭錯左la><
之後都係hea左個小息~
math堂都etv. 再hea也...
assembly. 冇咩大感想. 不過ok欣賞.
then係中文堂. 又係hea也!!!
唉~聽日聆聽+說話~個交流生唔洗玩! 可憐!
geog係soso呀!!! 佢好gag~ 匡匡都好gag!
之後對對對~對ans~ 抄抄抄~又1堂.
lunch. hea到搭4到落去buy food~
食左好多野~!? 之後上返去....
唔舒服吧. sleep rest一下~
上堂...rsc堂都ok la~ 討論婚前性行為.
then繼續講真理!
我好急lor~諗住轉堂去...不過vienna去左廢事la~
eng堂...sor呀ms lee~其實我唔多舒服.
都冇咩心機上堂...
好努力聽書...不過真係好急~忍住唔去toilet忍左好耐....
搞搞下仲死! 唔止急細, 由3點起肚痛呀!!!
痴線ga~都唔知咩事~仲痛過上次練敬拜哥陣lor~
又急又痛!! 係劇痛lor~ m痛都冇咁痛! 拎左我條命la....
真係好想pa低~不過我知ms lee唔鍾意人pa o係度上堂...
我忍!!! 好辛苦呀!!!! sit咁 耐痛咁耐lor!!!!
捱到哥個2min的break....朱朱拎左我去toilet的良機><
繼續忍....到左oral practise..唔得la我....
我覺得我再忍會死....
so~終於去左toilet...不過仲死...我係痛到all唔出哥隻lor~
連忍左好耐ge細都all唔出(不過超急)...<~有d怕自己忍到中左毒@@
我又唔敢o係toilet sit咁耐..又冇錶又唔想waste太多time~
結果死左返404上埋堂先...捱埋佢聽人present~
一落堂知要開班會..so同柳柳講聲~再去toilet再奮鬥過...
仲係痛死都all唔出- -
最後都又係忍痛開埋班會先.
謝各位有心人的關心.
sor~今日班會都pa左o係度開...
then仲有mood落去睇手球~ok悶but ok正~
faka傷左呀>< 聽日拎小進做扶手@@!?
之後都回到10周吹水~6點半閃人...
去等cwai!! 6個街童ar XD~好搞笑><
之後7點多D先去M記食野...討論D好serious ge野!?
7點9閃人la~搭751慢慢返~我同cur笑足全程~kai了~
喂! 笑多d吧! 唔笑好唔比見姐! 唔好執著咁多la!
執著太多唔開心ga~XD
is time for me to type my hw again! |