彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天
諗諗諗諗諗.

諗諗諗諗諗諗諗...

最近2個星期內太多野了...

思考過無數過的問題...

一百個!? 一千個!?

我不曉得有多少...

只曉得距離答案的道路很遠很遠..

不斷在尋找答案, 也不斷在等.

答案. 仍未出現...

開始迷失了...

到底我要的是什麼!?

到底我諗的是什麼!?

到底...我想點呢!?

慢慢隨著眾多的問題.

總要面臨這個迷失的地步.

迷失自我, 真的是很辛苦.

但我不會解決.

不敢再問自己怎去解決~

我已無力再為自己多添一個問題.

無奈著辛苦是要捱落去.

看來我要走的路沒見盡頭.

我要思想的問題也不見句號.

我不知要怎去應付.

只知道. 仍是要堅持, 仍是要面對, 仍是要生存...

刊登時間︰2006-11-23 10:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好開心的福音週4th day^^ 疑惑

今日一早就返到去pth la~

5...終於西左人走..poor-.-

之後向高班的show~

ok la~又可以睇埋d咩表演片tim!

之後hea到9點先到大會堂..

沿途都在討論一個好有趣的話題~

之後睇人表演...

我終於明白點解scc要拎獎唔難..

唔係因為我地好.

而係因為差的隊不少!

之後都champion了~算開心吧!

搞鬼lor~10點就完左~

so dum波鐘~去左20min廁所~

又狂影相相-.-

之後慢步回sch...真係好慢-.-

之後又影相-.-

then就去食野+hea~

11點先上返去eng les.

ok ge.....不過都唔知佢地玩咩-.-

之後ge chin堂....

救命~作文....

我狂有字唔識寫=.=

之後lunch都作埋文先~

落去個人佈道哥度~

好似得2單生'意~

有單有2個男仔信左~

之後都唔知點la~

em...then hist堂~

又係聽下見證~

有個福音週真好!

不過諗返~點解....上2年都冇老師講過d咩見證....

之後上多一陣陣的堂.

就aft sch la~

收左一陣$~

then去hall~

趕到都遲左d~

不過好開心ar~

愈唱愈正~

mr kwong分享.

sor我真係聽唔明~

ms lai分享好正^^

之後都再唱再興奮^^

唱到唔想停..

死la~之後練歌到6點3到!?

大煲la~聲開始唔掂~

聽日一定唔好衰呀><

now到左家la~都在打日記吧~

打完我諗我會去沖涼先~

then就去做hw ga la~

888888888888888 

刊登時間︰2006-11-23 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 22 日  星期三   晴天
福音週第3日la!!! 愉快

今日返到去~

趕下hw~

收下錢~

傾下計~

開下locker咁la...

今日有點空虛ge feel lor-.-

唔知做咩好咁~

--------------------------

chin堂都係好sleepy~

好sor~我想sleep~

--------------------------

之後rsc堂分享很好呀~

只係期間有些o嘴事發生了~

vienna講哥句好gag呀!!!

"人會遇到好多挫折, 但係唔好失敗"

-----------------------

小息係空虛空空下咁過左la~

------------------------

VA堂悶到嘔泡lor~

我不知幾想sleep~

不過都聽佢up埋d我覺得好廢的廢話~

好辛苦先捱到80min><

-------------------------

之後ge小息我餓到去eat野~

不錯的吧~第1次咁失敗要3MIN食10粒魚蛋-.-

------------------------

ENG堂講here and now....

男仔應唔應該喊...

男女有咩分別....

我諗左好多野~

不過又唔知自己諗左d咩~

係咁ga la~不過呢d咁有討論價值ge野~

我有mood絕對會think下^^

之後聽哥首hymns~

真係f1聽過ga~f1哥陣張ws我仲o係度~ 

做唔到listening~hapi~ 

-------------------------

放lunch~去個人佈道helper~

同tra, cur 3人一齊講.

有3個已信的. 有1個當場信. 有2個考慮.

見到有唔少christian ge同學陪人入黎~真係好開心ge...

之後完左都係無奈著上404~

--------------------------- 

去bio lab~ ms lo萬歲~

成堂冇teach過野wor~

先講佢的仔仔女女故事...

有d 心up, 有時又好恩惠~

好鍾意聽ar我><

之後佢又講埋佢讀書同愛情之故事~

ms lolo真係好正正呀~

佢的補習哥哥XD

我係ms lo我一定LUM死><

-------------------------

之後aft sch有hymnsing la~

都練la....好開心呀~

唱得好放~我愈來愈like唱cc~好好玩~

-------------------------

之後去左ok食野~一食由6點2.3到食到去7點8-.-

之後都係狂爆gag爆kai~

等埋jo黎就走la~

751回家的路上又是kai><

8點半先回到家~都在打日記看日記喔!

--------------------------

404小隊仲有5個未信主la..

不過希望大家唔好比佢地pressure~

--------------------------

今日cwai話我去完軍訓正經左..

是嗎!? 我第1個反應係: 最近心情差了而已吧

第2個反應係: kamo就話跟得joyce多kai左姐. 我呢!?

for me來說~我本來就係d~

要kai可以kai盡d~其他要正經的時間就正經d la~

---------------------------

對喔....明天仲有pth比賽, gd luck吧~

明天仲有個人佈道~i hope多d人信並一切順利!

明天仲有洗樓!? 咁又要個人佈道..洗咩!?

 ---------------------------

之後仲有呀~aft的讚美會~

i hope大家都黎到就黎la~

hymnsing唱的7首歌XD~

之後都仲有仲有la~

星期5 day a週會我口快快話上台~

不過e家真係覺得自己走硬音tim!

盡力吧~i hope到時不會la~

-------------------------------

 仲有~請大家交班3費!!!

-------------------------------

呢2日在研究d好複雜又冇答案ge q~

算la~boat到boat頭自然長!

---------------------------------

好la~我攰死la~去訓><

 

刊登時間︰2006-11-22 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


wow

e家係朝早6點4~

我近排又玩生理時鐘大倒亂la~

10點訓..4點起身先做hw-.-

(仲要係邊打日記邊睇日記邊做-.-) 

好la~唔講la~鬧鐘e家o岩o岩響~

我要執野出門的la~係咁先la~
 

刊登時間︰2006-11-22 06:22 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天
太累了太累了...不再飛天x地 不安

好攰la我~

我唔知仲有冇氣打today日記~

but ok la...

-------------------------

返到去都係趕hw...

好多人病了~

小心身子~

別叫我為眾人擔心~

-------------------------

chis堂我好努力唔訓~

不過都係好sleepy~

就fall down哥隻呢..."""

--------------------------

chin同math堂都好想訓..

d math唔洗計but超難-.-

chin just抄抄抄~

---------------------------

mus堂. ms lam冇返!!!

老實話: 我很高興~

本帶左好多野去do~

不過攰起來訓覺要緊!

上上下又好無聊~

有種尋日chem堂ge feel~

唔多hapi咁la~

--------------------------

lunch趕hec. 趕完有PTH.

I HATE IT!!!!

-------------------------

HEC堂. ok呀~我份野18分~yeah~

之後係好唔願意的去做sewing~

有dd失落feel~唔知why~可能攰而已~

--------------------------

執野去初團~ 又遲了~

點知4點1先start~剛剛好~

唔知咩鬼事la~

同一首求主興起禱告的心...

唱左4次all 5次chros...... 

o左lor~...咁多ge!?

個敬拜成半hr...好彩d歌我ok like姐~

之後2個呀sir分享~

很值得人多思考一些當中ge道理!

張sir好似親切左咁!!!

---------------------------

檢討!? then leave!?

好大風好大雨~

無遮!? 唔夠遮!?

之後都...........

then 去m記食....

回家時又是不停爆gag!!

----------------------------

今日diary完~ 

刊登時間︰2006-11-21 09:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天
補打冇電腦的日子 不安

試想一下我一日冇得上網會死!

謝 同我傾左1hr電話~

仍然是死...

唔想打多次~

唔多開心la呢個moment

==================

星期一 day e~
冇人記得係ESD@@
一早就要hymnsing~
之後都唱得ok開心~
之後ge 班主任時間~
ms ma分享....
聽過一次~冇咩新意.
之後eng堂. ok la~
heahea的過~
math~mr wong...
分享真係精彩到ar~笑到爆~
第2堂都係jo埋d無聊的數.
chin堂傾下計對下答案KO~
PE堂...跳GOGO~
好開心呀!!!
Ms chung讚我跳得好~
不過呢...
我做左cwai !?
lunch詩歌的過.
chem堂~
無聊+悶+發呆+唔開心....
放學ok la~
送給ste的一巴掌.
ka~冇心的~ sor~
之後去左lib散心!?
是個不錯的地方la~
好懷念lib-p的日子.
之後去左吹水~
再去食pizza-house~
之後都kai回家去

 

刊登時間︰2006-11-21 09:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天
星期日晚, 最後的上網!? 驚訝

星期日晚上8點到LA~

仲係咩HW都未do咁bor~

不過就o係度睇緊人diary~

又同緊人msn...

有點o嘴吧~同lo msn左成2 hr~

更o的是msn的內容呢XD

內容當然就是100%保密..

不過我ge反應係...

努力吧~同道中人..."""

之後就愈load愈慢~上唔到網lu~

問左STE一個問題而言~

卻是一個ok好笑的答案~

無奈著佢實在太醒XD

之後都係TEL一下~

一TEL就個幾鐘-.-

不過功課仍未do~

唔想do吧~

又冇得玩comp~

so都決定唔do~去訓~

聽朝先起身執手尾~

 

刊登時間︰2006-11-21 09:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


決定.

o岩o岩作左個決定.

我相信我做得到的.^^

對了.

說到這兒我又想起了另一樣東西...

喔...

刊登時間︰2006-11-19 04:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-11-19 04:11 PM  


唔想do HW~ 愉快

E家就黎4點la~

我終於算係搞掂d日記la~

又追返d人ge日記la^^

想做BCA..

不過我部電腦果真廢到做唔到-.-

搵人提下我搵日放學去CALC做吧...

em. 之後e家都未想做HW~

好似..都唔係好多hw姐..

我真係未想開工住喎...

---------------------------------------------------

打完軍訓哥4篇日記la.

突然間發覺左自己一d野.

我都唔知自己由when開始變左咁多我都唔知...

打pw日記~pw我會比的la~十分簡單的pw-.-

刊登時間︰2006-11-19 03:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]