今日返到去~
趕下hw~
收下錢~
傾下計~
開下locker咁la...
今日有點空虛ge feel lor-.-
唔知做咩好咁~
--------------------------
chin堂都係好sleepy~
好sor~我想sleep~
--------------------------
之後rsc堂分享很好呀~
只係期間有些o嘴事發生了~
vienna講哥句好gag呀!!!
"人會遇到好多挫折, 但係唔好失敗"
-----------------------
小息係空虛空空下咁過左la~
------------------------
VA堂悶到嘔泡lor~
我不知幾想sleep~
不過都聽佢up埋d我覺得好廢的廢話~
好辛苦先捱到80min><
-------------------------
之後ge小息我餓到去eat野~
不錯的吧~第1次咁失敗要3MIN食10粒魚蛋-.-
------------------------
ENG堂講here and now....
男仔應唔應該喊...
男女有咩分別....
我諗左好多野~
不過又唔知自己諗左d咩~
係咁ga la~不過呢d咁有討論價值ge野~
我有mood絕對會think下^^
之後聽哥首hymns~
真係f1聽過ga~f1哥陣張ws我仲o係度~
做唔到listening~hapi~
-------------------------
放lunch~去個人佈道helper~
同tra, cur 3人一齊講.
有3個已信的. 有1個當場信. 有2個考慮.
見到有唔少christian ge同學陪人入黎~真係好開心ge...
之後完左都係無奈著上404~
---------------------------
去bio lab~ ms lo萬歲~
成堂冇teach過野wor~
先講佢的仔仔女女故事...
有d 心up, 有時又好恩惠~
好鍾意聽ar我><
之後佢又講埋佢讀書同愛情之故事~
ms lolo真係好正正呀~
佢的補習哥哥XD
我係ms lo我一定LUM死><
-------------------------
之後aft sch有hymnsing la~
都練la....好開心呀~
唱得好放~我愈來愈like唱cc~好好玩~
-------------------------
之後去左ok食野~一食由6點2.3到食到去7點8-.-
之後都係狂爆gag爆kai~
等埋jo黎就走la~
751回家的路上又是kai><
8點半先回到家~都在打日記看日記喔!
--------------------------
404小隊仲有5個未信主la..
不過希望大家唔好比佢地pressure~
--------------------------
今日cwai話我去完軍訓正經左..
是嗎!? 我第1個反應係: 最近心情差了而已吧
第2個反應係: kamo就話跟得joyce多kai左姐. 我呢!?
for me來說~我本來就係d~
要kai可以kai盡d~其他要正經的時間就正經d la~
---------------------------
對喔....明天仲有pth比賽, gd luck吧~
明天仲有個人佈道~i hope多d人信並一切順利!
明天仲有洗樓!? 咁又要個人佈道..洗咩!?
---------------------------
之後仲有呀~aft的讚美會~
i hope大家都黎到就黎la~
hymnsing唱的7首歌XD~
之後都仲有仲有la~
星期5 day a週會我口快快話上台~
不過e家真係覺得自己走硬音tim!
盡力吧~i hope到時不會la~
-------------------------------
仲有~請大家交班3費!!!
-------------------------------
呢2日在研究d好複雜又冇答案ge q~
算la~boat到boat頭自然長!
---------------------------------
好la~我攰死la~去訓><
|