彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天
軍訓後24小時記! 愉快

先講返哥日返黎~

3點幾上車...都5點半先到sch~

上左去sac涼冷氣...

所謂的返約團打bino~

其實只係返去涼冷氣~

我都唔好意思食la~

冇比$~ d野人地買ge.

又要人地洗~

所以要食都佢地食先la~

then我就冇食d咩

都好似係食左粒唔知咩丸(嘉賢媽媽請and小邱餵我食的XD...)

之後都等到7點崇拜完~

then...無聊左陣~

出發去~沿路有點鬼耶~

我地o係度傾d可怕的東東~

係la...經我問完之後...難怪男仔會話廁所得個f級.

我係佢地我頂盡都只係比到e級lor~

我想像唔到3日都冇沖過廁會點樣....

之後4圍搵野食~

搵到都成9點la~

我拎紙巾去toilet比人笑-.-

d人痴線ga~紙巾m巾都唔識分..."""

劉惠好醒~識幫我買XD

之後都食食食食食~傾傾傾傾傾~ 

無奈爆~劉惠連自己上年咩班都唔多記得.....

之後都係唔知在discuss d咩la~

就到左10點8到閃人回家也~

路上發生左d無奈ge野~

不過都有d慶幸自己行得快~

如果唔係我行得慢我真係會尖叫~

真係好變態呀!!!!!

好la~之後11點半到家~

食朱古力la~食雪糕la~

同呀媽講講軍訓d野la~

睇happy dragon...

超敏感~本書上不停出現"音樂就是力量"  "6點起床" "步操"的字

咁就12點半也~

去沖涼..沖左超多次呀~

冇法la~呢2日都冇沖過餐好ge la~

不過軍訓完左..

學識一樣野...我要save水..

都唔敢再長開住個水~

結果係....yip親隻眼-.-

then沖完1點到la~

去打下日記咁~

打到2點到去sleep也..

超gag~我訓到9點9la~

其間我做過好多好gag好kai ge野..

我會冇lala~坐左起身準備坐姿....

又會冇lala~訓o係度做向右對齊ge動作...

仲不時開口說出d知道明白...

曾有在唱"團結就是力量"...

成日會幻覺聽到d類似吹雞聲ge野...狂彈起身..

仲有時會冇lala做左軍拳d動作...

一起身就立正操出廳@@

都超k lor~(我諗緊星期2音樂堂步操出去唱國歌!?)

之後e家我都打緊日記...

我諗仲有哥3個hr我都打埋日記睇下日記先ga la~

功課遲d先do la~

我諗我ge軍訓後24小時就這樣....

刊登時間︰2006-11-19 11:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天
軍訓第3天 驚訝

原來今次軍訓係唔洗on duty~

so我都5點半先起身~今朝6點出去搞野~

6點半又早操打拳~都開始識lu~

7點打完hea返半hr~

搞gag呀~原來尋晚咁多人夢遊or開口夢XD

7點半早餐~又係難k肯之包包~

之後到8點半都係hea~

見到D人咁折墮...心痛LOR....

再去8點半係最後ge一次操隊~

只係操左半hr...就hea玩手榴彈...

hea玩槍...再步操大半hr...

哥d狗屎好臭-.- 不過比起個toilet仲差一節XD

總體真係一d都唔辛苦..hea到無綸!!! 

最後哥次步操都唔差ar~叫得好大聲~

都齊左好多ga la~冇差咁遠~我都終於知道左點樣唔同手同腳XD

(我一行尾前面一多人就好易同手同腳xd)

佢一話上午訓練完哥陣我真係又有種想喊ge feel.

我係覺得...我一入黎哥陣捱完第1次訓練~

就同自己講仲有3次姐, 已經過左4份1 la~

點知最後ge 3次訓練都咁hea~

一完左覺得有d滿足感~一諗起一入營同哥陣就要出營,...

覺得真係過得超快..好唔捨得~

好想一直留落去ar~  

最後的午餐ok la~

又係茄蛋牙菜豆腐柑~ok吧

都係k肯下搞掂~ 

下午唔係冇午休咩~12點比人趕去訓!?

1點2出黎最後的結營禮~

會操衰左. 我一時唔記得左轉後係向右轉180度~

我錯左ar~nor左!!! 竟然左右不分><

之後軍拳又唔記得點收..QQ

最後又聽下人講野~

叻叻所講ge..同意吧!

冇拎任何豬肉獎, 算~冇所謂吧~

再sign name同影相~超開心~

(哥陣先知原來唐sir係學生) 

3點2影相完左5min執野閃人離校..

3點4都開車了!?

軍訓生活完左la~ 

-------------------------------------------------------------------------

搭近2hr車..5點半到sch...

唔見銀包!? 原來係放左o係一個我唔知道有ge暗格度!!!

刊登時間︰2006-11-19 10:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天
軍訓第2天 愉快

朝早5點半起左~摸黑執下野, 好多人出左去好無奈...

佢冇話可以出去....咁冇理由出哂去仲咁嘈...

又開哂房燈..如果佢後尾話唔得咁點~

6點半集合出去練~練返操~

再加頭2式拳~ ok難ar~因為我唔知要做咩~

我聽唔明佢講咩又睇唔到. 又分唔到左右~...

7點半有早餐~超難食的包~同好似唔熟ge粥.

我個人認為呢餐係3餐中最難k肯的!!!!

之後8點半前比我地執野同hea~

我超無奈, 見到好多人唔要d包~一啖都無咬過~

成座包山...之後一開飯就有好多人閃去食面=.=

加下如果你食哂d包都飽我冇咩所謂...

不過都唔食包就食面..我真係好想打人...

加下你咁樣根本唔算係軍訓. 軍訓就預左要捱ga la~

8點半又開始操la~先教埋d拳...好難...

再操下隊, 終於齊返dd la~

9點半到又話去坦克~

真係好好玩呀~好似機動遊戲...

不過d男仔..真係好冇風度...要d女仔食塵-.-

跳lone...證明404小隊係得ge~

好多人都跳到上黎...不過真係好唔同...

男女兩邊~唔係唔同在個lone深淺...

而係唔同在...女仔, 係落到去你扶我拉咁上..

男仔係靠自己..唔想人幫..唔知大家有冇同感呢!?

之後又玩下野, 咩爬下野之類哥d~

再玩下炮台~再去練多1x min步操~

趕真. 真係開始唔似係軍訓Lor~咁鬼hea!!!!!! 

11點4 hea左2個字~

11點半食lunch~再叫歌-.-好大聲XD

今餐係茄蛋加唔知咩加柑~

好好味ga~不過我得好少茄QQ..... 

下午12點午休~都真係唔出得房..

我間房d人(除左我kamo曉君emily思慧april)好無聊呀...o係度玩埋d xxx....

真係都唔知話佢地變態定無聊lor~

又嘈wor...又問人借xxx黎做實驗~好waste野呀佢地~

知唔知要錢ga~真係鬼唔望佢地黎哥陣冇哂xxx用XD(講下ja~)

佢地都玩左好耐..我訓左1hr都冇~1點半都已經好多人嘈哂出去~

真係鬼唔望d人比教官鬧~嘈鬼住哂!!!!!!!!!!!! 

2點半再操...無奈...等左教官15min@@.

聽小邱話係集合前佢見到唐教官拎住個面盤行左去!?

操半hr到3點3, then彩彈去, 去左一間紅屋..

原來d老師住哥度@@ 環境唔差wor~

等左一個鐘等玩彩彈~無奈著我未出戰就先死~

誤中榴彈-.- 有粒彈飛中了我-.-

校長黎左@@.....之後去玩哥陣我冇中彈~

不過ok無奈.係咩都睇唔到. 亂射一通!!!

玩完都成4點9~我比小邱笑死~先係中槍位置~

2係佢爆tai~再係佢講ge野..佢真係好大膽..問我地點解唔試下對天開XD~

之後回到軍校近5點~revise多下步操~

又5點2~hea 20min~去下Toilet~

5點半食飯去~又要叫歌~

今晚有蕉蕉食呀>< 不過d茄子真係食到我嘔xd

5點11食完衝去排隊沖涼~

無奈吧! 比d f2話...我想講話我地排定先姐..就算真係排到都要比你地沖先ga!

由6點排到6點半都係冇得沖~前面仲有5x人....

無奈著做男仔真好...唔洗點排!!!

一聽到清男仔場比女仔沖我真係好開心ga~(不過校長唔比-.-)

更無奈係d f2唔為我地d f3諗下..

明知用緊後備水仲有一陣就冇水停水ga la~

佢地都仲唔止話我地阻住佢地排...

仲話佢地都已經係沖3個字~~已經係好快~仲要開住水黎搽"揀"

但係相反我地d f3就幫佢地諗...幫其他人諗...

驚有人冇得沖....諗定去買水洗頭...諗定2個人一齊沖..

諗定話著左底3就去第2度著3唔好waste位.

真係有d無奈~幸而最後都有得沖..好似開左4min水都冇

不過因為後面冇哂人~著3都可以慢慢~

ka~一生人第1次同第2個一齊沖...茄比我睇哂...

(其實都沖得快到快到冇睇過.....^^)

晚上7點2開始晚會~初頭無聊左好耐-.-

咩野123, 12345, 1234567. 無聊!!!!

之後都係為著隻牒花左...無奈><

後來真係表演就ok好睇~....

oliver同呀佘做c儀~唔錯呀^^ 

打拳哥班..em...無奈lor...12 12 12來來去去都係哥2個動作~

有人唱愛是不保留

有人唱偶然遇上的驚喜+恩典太英麗

有人唱兒歌....

唱歌ge好多都係播歌多~ 

有4班定5班唱hymns!?

之後有6班定7班跳舞~

大家都唔錯吧....

講真~我相信大家只要有出過努力ge~

咁表演係點都冇咩所謂~

成個晚會都好精彩~成個3d都好kai!!!

學人揮手!? 無奈的kai~

個軍校馬校長的口琴真係如同盧所說的好

10點晚會完~10點2趕人去sleep~

我執野到搭8~先攤低訓訓~

不過比佢地隔離床傾計ge嘈到12點半-.-

其間都訓唔得好~

刊登時間︰2006-11-19 10:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天
軍訓第1天. 開心

為方面我明早續文.

先打上時間.

----------------------

早上出發之前.

7點半就返左去404等人練表演la.

個個著班3好型呀@@

之後搭9先落hall stage練表演...

8點2前都在練表演. 不錯的la~都希望哥晚唔好衰.

上返404聽人講野. 個導遊sunny哥哥...

我對佢冇咩好感. 第1個印象係. 超多broken gag~

8點半落去集隊~又聽下人講野~

9點到就出發了(好似)

搭車la~好快就到左文錦度過關...原來我係用到e道ga!!

之後都好嘈..不過咁上下就想睡覺...

個導遊話仲有3個字就到..事實係成半個hr都唔到..

10點半過多D到la就到了~一去到個感覺比到我都係好唔同lor~

係好好多哥隻呀我指!!!! 個唐英年(唐連軍)教官ok好人^^

分房先,112房.
我 kamo 茄 april 思慧 joyce

劉惠 emily 曉君 bonnie 2個tract

唔錯. 之後佢比3min擺行理.

再係分好行企. 教我地咩係行隊縱隊~

再去分軍服~拎seat, 練放seat...

練到11點到好似有個hea ge time...!?

去toilet... ok喎...通透度超高...

好似比人睇到咁,..不過其實又應該睇唔到..

(後尾我係發現..係會睇到的~我都睇到人地個pat.

咁若果人地係高人~就咩都會睇到ga la~不過都習慣左-.-)

去沖涼房~喂~真係ok喎~唔差lor~

11點半到第1餐午餐~出到去要集隊.

跟住唔知點聽佢up下野la~記得有薯仔, 蘋果. 好味呀!

比我想像中好左好多好多..

當然我話好味.. 都係難食..只係因為比想像中好~

一諗到比想像中好~都唔會"k肯"得好辛苦~

仲ok開心d~d湯好飲呀~同ma煲d差唔多^^

12點幾好似唔知咩事有個開營儀式之類的東東!?......

再係由12點幾到2點半午休~

不過大家都唔知要訓~大家都在4圍走,在換軍服

超無奈~佢套軍服真係掂到ar-.-要自己剪.....

之後2點半操了~佢先o係食飯哥度教左我地最基本d野先la~

1.向右對齊...我都唔知要做d咩...淨係趕原地搭步...移下位...

2.稍息+立正. 唔難ar~不過我反應成日慢左

3.停止間轉法~我做到右做唔到左..各後就更加唔明...

佢一講得快. 二係pth(我聽唔明), 三係佢示範哥陣我分唔到左右...

佢有時係講咩"向右頓"ga~

4.敬禮: 半轉體+敬禮與禮畢+"歡禮"立正!?

之後都去左50x房門哥邊~

教我地條令...教我地唱軍歌,

團結就是力量,.........

之後都o係哥度繼續幫我地操...

5.整理組裝: 唔知做咩~ok無聊的動作吧

6.齊步擺臂. 呢個唔難ge...

但係"齊步操"就難d...行到走哂位@@

操左都好耐都係好難.又教我地立正...

5點3操完. 好攰(我諗呢次係成個軍訓4次操隊時間最辛苦最長哥次)

5點半就要出食飯~要叫歌~好excited呀~好好玩~

要一齊放seat..我成日一放完起唔到身@@

食咩呢!? 唔記得la~好似有個柑!? 不過我冇拎....QQ

then 6點2我地要出去聽內務課~

坐直咁耐唔move得, 超辛苦lor~我pat痛腰痛...

wa~個唐教官真係摺到張被o哂嘴..

之後好似7點到多ddddd la~

又有咩儀式喎=.= 開營禮!?

又係要坐直............

8點去鍊練下舞~唱出黎練~超gag~. 正,好玩

9點到去沖涼. 第1天感覺ok吧!

自己一個沖...我都盡快ga la...

不過都沖左1x min...只好怪我太急趕去去到搵唔到d衫

sorry要後面3x人等..不過哥個人趕叫我地發揮我地ge團結精神~

我真係好想打佢~佢唔見我已經盡快~已經好快手ga la咩~

你愈趕我~我愈搵唔到d衫~

我夠知後面好多人我要沖快d la!!!!

10點吹雞了要人回房睡...準時熄燈~唔敢開電同 同出聲..

不過鎖壞左, 鎖左好耐先鎖到-.-

10點半我地都未訓~仲執緊野, 研究緊野..

佢就吹雞話要夜行軍...真係好廢呀!!!!

有人話你知前面有危險用電同照住你~

有人叫你小心d叫你慢慢行唔好急..真係爆無奈lor~

個feel好差. 一秒都前進唔到一米-.-

之後11點半返到去比教官鬧話前後等左3個字..

我想講話我都想行快d...只係旅行社d人怕我地行快仆死唔比我地行快~

12點再吹雞去訓....

刊登時間︰2006-11-19 01:35 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 15 日  星期三   晴天
好緊張耶 開心

距離軍訓入營大約仲有12小時~

要執野. 好驚執少左野ar!!! 

----------------------------------------

講下我收到ge料la...

咩12人一房, 同班一間. 最多一班5間!?

佢每行8房, 有6-8行.

沖涼time冇限~ 佢有拖鞋比你~

不過超殘! 石屎地. 房離bathrm最少半條走廊~

要沖就快~一定唔夠位沖..

on duty. 1個鐘1更. 每房1人.就企o係房門口~

d呀sir12點到會訓!? (同男仔同房訓)

前年有人試過on duty玩探險@@!?

食飯前記得叫大聲d~唔係冇得你食~

每朝早d起身o係佢未召集前搞掂哂梳洗~

因為佢根本唔會比時間比機會你梳洗~

每晚其實冇咩得你訓~

因為你一on親duty真係唔洗訓.

 

------------------------------------------------ 

刊登時間︰2006-11-15 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


簡記

今日之行始於茄之遲.

then hymnsing~

fantastic.

各位~入hymnsing吧!

之後pth係無奈.

根本就冇心在pth,

真係唔想再理佢-.-

係咁2讀左3-4次到.

就話完la...

好似都係得哥15min.

我想像唔到...

如果你叫我搭n耐的車出黎為3個字..

我會點激氣法- -.

好彩我今日有節目姐^^

小進剪完頭真係型左ar><

之後排天才表演.

好唔開心~真係好辛苦~

多謝個hall stage~

原來. 訓o係hall stage個feel好正~

望上去ge感覺唔錯~

之後練到4點過d!?

then就完左run down~

佢地去左跳舞~

我好無聊~有d想繼續訓o係禮堂度~

不過見部琴空左冇人用

就去左玩la~

難得有琴可以比我呢個彈琴白痴~

就緊係玩盡佢la~

好爽XD

個人都開心返~正!

之後到5點幾la~

想走去買野.

but要等小邱同小進~

then6點3去buy野~

爆無奈~poor kamo~

最衰都係劉惠>< 搞到kamo咁gam gai~ 

buy完都7點5lu~

回到家8點3到la~

家下去沖涼~

then執野sleep!?

刊登時間︰2006-11-15 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


臨出門口一玩

尋晚訓覺~

今朝起身~

看人日記~

發現最近~

好多網友~

都玩緊個~

心理測驗~

來玩一個~

============

呀卒 的 思想體檢報告

魅力(Charisma):5 待人氣度與手腕
理性(Senses):5 歸納與推論的邏輯概念
感性(Sensibility):8 情感與美感的靈敏度
深度(Sophistication):4 思考的深度與透徹度
社交(Socialization):6 對於社交活動的接受度
熱情(Passion):7自動自發的執行力
知識(Intellectual):4學習與知識的駕馭潛能
樂觀(Optimism):6 積極與進取的思維
悲觀(Pessimism):6 消極與保守的思維
責任(Responsibility):6 規劃與受託的潛能

領導能量:57  你領導才能普普,屬大將型人才。
社交能量:62  你喜歡社交活動,但對其也不是非常重視。
思考能量:50  喜歡動腦,只是思維深度還有進步的空間。
鬥志能量:63  不嘗試怎麼知道自己不行,對不對?
藝術能量:67  你的藝術才能並不差,應繼續進修培養。
科學能量:46  注意自己,不要被意識形態牽著鼻子走。
創意能量:49  想要有創意,先從建立自己的觀點開始。
靈感能量:49  靈感來自於敏銳的觀察力,多觀察社會現象。
戀愛能量:69  雖不是大情聖,但是也是有自己的一番浪漫情懷。

優點:
  • 重義氣,對朋友全心全意的付出不會佔別人便宜。
  • 順其自然、性格中庸、單純,做人處事以和為貴,容易與人相處。
  • 為人正直,痛恨投機取巧者。
  • 有強烈的道德感、為人付出不遺餘力。
  • 中規中矩,盼望過無憂無慮的平凡生活。
  • 缺點:
  • 理想主義者,作決定欠缺實際利益考量。
  • 不夠成熟,若沒有靠山很容易亂了分寸。
  • 缺乏遠見、欠缺責任感與危機意識,應學習先思後行以免因為做了欠缺考量的決策而吃虧。
  • 太容易接受社會的思想灌輸、缺乏自主性。
  • 容易因為太專注於工作而忽略週遭人的感受。
  • 墨守常規、拘泥於傳統思想。
  • 缺乏自知之明、不敢多做嘗試。
  •  =======================================================================

    個性
    你有很好的平衡感,偏重邏輯式的思考方式。在想要某東西之前,都會冷靜的判斷自己的經濟能力。你不會勉強的貸一筆鉅款去 買房子。乍看之下,似乎在你的舉止、行動中都散發出成熟的氣息。然而實際上,你卻不折 不扣的是個極需依賴別人的人,你沒有辦法好好地認清自己,為自己定位。即使你從事 已完全定案的事務,雖然努力地做,但達到的效果卻只能到一定的水準而已,不能有更大的突破。由於你不能擁有自我主張,有時候就因此被誤認為你非常成熟。你 是那種吵架吵完就忘的類型。無論吵得再凶,對方說得多難聽 ,睡了一覺之後,你都好像沒發生過一樣地能和對方繼續相處。這樣的態度,反倒是讓對方自己覺得慚愧,而能順利地言歸於好。你很會存錢,常在不知不覺的情形 下,存了很多錢,而且方法也很合理。你對金錢的態度,認為該花時就不該太吝嗇、但不用花的錢,你也不會花,是個心胸相當大的人。你是一個有自信的人,雖然 你不是做到態度上的咄咄逼人,可是只要你堅持一個想法,無論別人如何去唆使、蠱惑你,你都不為所動,不過這不代表你是剛愎自用的,相反的,你很喜歡聽到別 人對你的建言,是一個很不錯的人喲!你喜歡正大光明與人迎面鬥上,因為你認為自己好像是舞臺上的主角,一定要有出色的表現。所以一開始可能只是一個小爭 端,但你會戲劇性誇大其嚴重性,將現場緊繃的張力延伸至最大,你不過是想爭取群眾的注意罷了。只要給你面子,讓你得到一些掌聲,事情就可以馬上落幕。 這是非常小心謹慎的人, 不會為了感情而衝動的作出冒險的事,所以深得部屬及晚輩的信賴,是一個合理主義者,但小心別一味的我行我素,這會使他人無法跟上。你非常重視人際關係 喜歡照顧別人.對於他人的一舉一動非常注意.你很具有社交性格朋友也很多 而且個性很開放,在戀愛方面也是相當浪漫,容易與對方一見鍾情,很會營造氣氛,讓戀情可以進行的很順利。還有,你脾氣變化無常,有興趣時,能認真踏實做下 去,一旦失去興趣,就會對所做的事感到莫明其妙,予以放棄。

    愛情
    你的感情表現常常是勇敢、開明、自由的,因為你非常 的坦然,因此從來不喜歡猜忌或懷疑別人對你的態度和心意。你對人有很好的包容力,如果遇到實在不喜歡的人,採取態度是迴避,不會直接衝突。暗戀是你最拿手 的戀愛方式!永遠只在遠遠的地方看著心儀的人,幻想著有一天他會主動來約你.愛他就要勇敢說出來!加油唷。先天上你就是一個會掌控戀情的人,不管是怎樣的 戀情,一但讓你遇上了,你都能順利地照著自己的意思運作;而且你非常地瞭解異性的心理,知道什麼時候該撒嬌、什麼時候該使性子,這也正是你的魅力所在,所 以對方很快地就會被你吸引。只站在遠處觀看,是不會為自己帶來任何機會的。但是,也許有第三者會被你那謹慎的態度所吸引,這時,即使那個人長得不帥,仍然 會使你被他的真誠所感動。你喜歡比你年輕,可愛而嬌小的異性,戀愛時會樂於工作賺錢。男性會喜歡古典型,順從丈夫而文靜老實的女人。你的個性比較沈靜,可 是你卻喜歡上陽光、活潑,甚至做事有點傻勁的異性,你們之間像是互補的組合,讓人充滿了甜蜜和期待的感覺。你喜歡不受打擾的兩人世界,或許也因為生活範疇 較為狹隘的關係,讓你覺得一旦找到心目中的完美對象,就希望能夠找到一處孤絕的所在,兩個人快快樂樂終此一生。你的眼中只有對方,要求對方也是這樣。在你 的強壓政策下,如果愛人肯吃這一套,那你們真可說是舉世無雙的絕配啊!墜入情網的你,就像飛到了美麗的天堂,一切都變得如此美好,你會幻想你和他是一對神 仙眷侶,遠離凡塵,生活在無憂無慮的世界中,這種幻想是令人陶醉啊!你有點花蝴蝶的心態,在行為上總會有意無意的想勾引人,可是當別人深陷其中 ,你就會裝出不關己事的樣子,好像是別人纏著你,原則上你不太會出軌,但是你對性的態度又是很隨便,高興和誰就和誰,道德的制約力薄弱!你給異性的感覺是 個喜歡交朋友的人,所以跟你較相近的對象也應該是個悠然自得、懂得享受愛情的人。你們兩人很可能成為令人近羨的鴛鴦夫妻。這種注意格調的人,多半都是注意 外表的人。你是否會認為沒戀人是件很沒面子的事呢??而當你到他家作客時,由你所在意的事情便可以看出你是否真的喜歡他。你的醋勁不算太大,但是偶爾會疾 火中燒,不過不是很強烈,不過忍耐太久 就會有爆發的可能。

    事業
    在辦公室你的角色,有點像一個小可憐蟲,雖然做什麼 都是實幹苦幹的,可是就是對自己缺乏自信心,別人隨便吼你兩句,不管你是不是有理的,總是會嚇得個半死,雖然你每天都立志要做一個有主見的強人,可是總是 有點那麼的事與願違,請努力把幻想轉為現實吧!你IQ很高,才能不錯,EQ則略欠,又對八卦消息十分熱衷,只是害怕被權力中心遺忘,雖然不是野心份子,卻 是八卦女王或王子,容易被野心份子利用,成為辦公室鬥爭放話的傳聲筒。

    人際關係
    你天生是個愛靚和趕時髦的人,而且還 像星一樣,可以收發很多訊息,知道很多事情,就算遠至南北半球,都能收到最新最重要情報。你 深信人靠衣裝的道理,對一切可凸顯品味的東西如時裝、家居布置和藝術品都有不錯的觸覺。但花心是你的缺點,無論對人對物都會很快生厭,不斷尋找新鮮刺 激,感情亦如是。你狂狷的性格總為自己帶來一點麻煩,惹得別人對你的死硬脾氣有點感冒。人家覺得不是很重要的小節,在你眼中,可是了不得的大事,要是觸犯 了你的禁忌,十年不相往來是很有可能發生的事。雖說如此,你對於合得來的知交,卻是好得不得了,願意以寶劍相贈知己,出手闊綽,令人咋舌。你對於朋友的懷 舊度似乎不高,有時候你應該好好珍惜和朋友的友誼。

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    第1個都OK的~第2個就真係-.-
     

     

    刊登時間︰2006-11-15 08:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天
    diary pw~

    hoho.

    下面篇diary.

    我冇預過有人估到個pw.

    點知april估到~

    unexpected...

    原來apri係我的知心人^^

    講真~知我ge,

    我諗你會記得我鍾意set咩pw.

    我set比人估ge原因,

    其實只我因為我自己都唔知我比個pw who好~

    所以.

    睇下你地估唔估地la.,

    我信神會幫我決定.

    佢會有佢ge旨意.

    不過...get到ge講我知吧~

    讓我來cc我的知心人有who!

    第1個係april la~

    唔知道你會唔會係第2個呢?

    刊登時間︰2006-11-14 11:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


    [ 此日誌受密碼保護 ]

    請輸入瀏覽密碼:  
    刊登時間︰2006-11-14 10:20 PM  


    last sch day be4 camp~ 愉快

    今日係軍訓前last上課天~

    大致上一切正常~

    今日早會比ms chan講中哂~

    無奈lor=.= 算! 唔係第1次la都~

    eng堂. ok吧~

    kai人討論~今日1.5分的我. 哥日竟然有3分=-=

    之後係chin同geog~

    都過得挺快活的~

    phy係真係悶爆lor~

    不過都係捱~

    好彩我今日精神ok~

    未至於訓著!

    之後lunch都係無奈的hea~

    之後的math堂搞bca-.-

    又有2present

    再加埋25min的課~

    超唔掂~我呢課math 0緊la~

    我分明就係哥d亂寫一通ge人~

    最hate呢d咁ge ch-.-

    一日做ge math要抄ge model ans.

    抄死了!

    之後放學.

    練歌~

    真係練得好唔開心..

    最無助ge時候~

    黎左個祈禱.

    經研究發現~

    祈禱是有用的.

    祈完不足2min,

    比我見到有other 2又祈禱中~

    不出3min,  練好了~

    之後hea到7點等佢地練舞哥d完.

    6點半~wow~全dark的禮堂feel正

    then走去ok~

    超多人~

    成10個3d的~

    20個scc的-.-

    之後食到成7點9先上得車..

    8點半到家~

    食飯~

    then睇人日記.

    e家心情唔多好.

    有d火...

    pw日記吧...

    但我真的唔想諗pw.

    明我的會知pw係咩的la....

    刊登時間︰2006-11-14 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]