為方面我明早續文.
先打上時間.
----------------------
早上出發之前.
7點半就返左去404等人練表演la.
個個著班3好型呀@@
之後搭9先落hall stage練表演...
8點2前都在練表演. 不錯的la~都希望哥晚唔好衰.
上返404聽人講野. 個導遊sunny哥哥...
我對佢冇咩好感. 第1個印象係. 超多broken gag~
8點半落去集隊~又聽下人講野~
9點到就出發了(好似)
搭車la~好快就到左文錦度過關...原來我係用到e道ga!!
之後都好嘈..不過咁上下就想睡覺...
個導遊話仲有3個字就到..事實係成半個hr都唔到..
10點半過多D到la就到了~一去到個感覺比到我都係好唔同lor~
係好好多哥隻呀我指!!!! 個唐英年(唐連軍)教官ok好人^^
分房先,112房.
我 kamo 茄 april 思慧 joyce
劉惠 emily 曉君 bonnie 2個tract
唔錯. 之後佢比3min擺行理.
再係分好行企. 教我地咩係行隊縱隊~
再去分軍服~拎seat, 練放seat...
練到11點到好似有個hea ge time...!?
去toilet... ok喎...通透度超高...
好似比人睇到咁,..不過其實又應該睇唔到..
(後尾我係發現..係會睇到的~我都睇到人地個pat.
咁若果人地係高人~就咩都會睇到ga la~不過都習慣左-.-)
去沖涼房~喂~真係ok喎~唔差lor~
11點半到第1餐午餐~出到去要集隊.
跟住唔知點聽佢up下野la~記得有薯仔, 蘋果. 好味呀!
比我想像中好左好多好多..
當然我話好味.. 都係難食..只係因為比想像中好~
一諗到比想像中好~都唔會"k肯"得好辛苦~
仲ok開心d~d湯好飲呀~同ma煲d差唔多^^
12點幾好似唔知咩事有個開營儀式之類的東東!?......
再係由12點幾到2點半午休~
不過大家都唔知要訓~大家都在4圍走,在換軍服
超無奈~佢套軍服真係掂到ar-.-要自己剪.....
之後2點半操了~佢先o係食飯哥度教左我地最基本d野先la~
1.向右對齊...我都唔知要做d咩...淨係趕原地搭步...移下位...
2.稍息+立正. 唔難ar~不過我反應成日慢左
3.停止間轉法~我做到右做唔到左..各後就更加唔明...
佢一講得快. 二係pth(我聽唔明), 三係佢示範哥陣我分唔到左右...
佢有時係講咩"向右頓"ga~
4.敬禮: 半轉體+敬禮與禮畢+"歡禮"立正!?
之後都去左50x房門哥邊~
教我地條令...教我地唱軍歌,
團結就是力量,.........
之後都o係哥度繼續幫我地操...
5.整理組裝: 唔知做咩~ok無聊的動作吧
6.齊步擺臂. 呢個唔難ge...
但係"齊步操"就難d...行到走哂位@@
操左都好耐都係好難.又教我地立正...
5點3操完. 好攰(我諗呢次係成個軍訓4次操隊時間最辛苦最長哥次)
5點半就要出食飯~要叫歌~好excited呀~好好玩~
要一齊放seat..我成日一放完起唔到身@@
食咩呢!? 唔記得la~好似有個柑!? 不過我冇拎....QQ
then 6點2我地要出去聽內務課~
坐直咁耐唔move得, 超辛苦lor~我pat痛腰痛...
wa~個唐教官真係摺到張被o哂嘴..
之後好似7點到多ddddd la~
又有咩儀式喎=.= 開營禮!?
又係要坐直............
8點去鍊練下舞~唱出黎練~超gag~. 正,好玩
9點到去沖涼. 第1天感覺ok吧!
自己一個沖...我都盡快ga la...
不過都沖左1x min...只好怪我太急趕去去到搵唔到d衫
sorry要後面3x人等..不過哥個人趕叫我地發揮我地ge團結精神~
我真係好想打佢~佢唔見我已經盡快~已經好快手ga la咩~
你愈趕我~我愈搵唔到d衫~
我夠知後面好多人我要沖快d la!!!!
10點吹雞了要人回房睡...準時熄燈~唔敢開電同 同出聲..
不過鎖壞左, 鎖左好耐先鎖到-.-
10點半我地都未訓~仲執緊野, 研究緊野..
佢就吹雞話要夜行軍...真係好廢呀!!!!
有人話你知前面有危險用電同照住你~
有人叫你小心d叫你慢慢行唔好急..真係爆無奈lor~
個feel好差. 一秒都前進唔到一米-.-
之後11點半返到去比教官鬧話前後等左3個字..
我想講話我都想行快d...只係旅行社d人怕我地行快仆死唔比我地行快~
12點再吹雞去訓....
|