| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 10 日 星期五  | |
好充實的一天.  |
最近都過得好充實~
今日都係一樣咁充實la~
9點半到到sch了~
都挺無聊~
頭半hr都在hea,
同著左PE3入唔到ge蔡蔡吹水~
我真係好想知,
柳柳到底係點比人鬧完先入到黎~
之後都去hymnsing了~
聽呀毛余仁的分享.
還不錯的啦~
不過一聽完時間剛好10點半~
上去見MS MA~
wow~april都超時~
我成10點78先入得~
同ms ma都傾左ok多野.
先傾我的家事. 我樂意之至~
之後佢問我最近點解灰~
我就話: 唔知喎~我係唔想講你知wor~
搞到佢好無奈@@ 佢問我係關咩事~
我就話: 都冇野la~e家冇事la~唔知呢~是旦la~你鍾意la~
之後就轉傾成績~佢問我滿唔滿意~我一定say yes ga la~
也許呢次會係我考得最好的一次la~
之後同佢討論左好耐點去解決我ge超強短暫記憶-.-
作左好多"理性分析"!?
不過講真~我唔到F4唔衰返次都唔識change的la~
之後落返hymnsing~
練到11點過dd就過去sac排下歌先~
之後12點又過返hymnsing~
then就一直練到12點半~
榮美恩主~~~~~
之後返SAC練一陣XD
又過左hall stage~
then又去左hall台下~
其間1點11食野.....
有d不幸之事發生耶~算吧
then都上返去練下歌,
幫jo cup完哥900張lu~
之後都睇佢地排舞~
又玩下野咁la~
wow~一玩就是6點了~
見住大家愈來愈熟, 愈來愈跳得齊~
真係好好好開心^^
之後去幫hymnsing整board~(我有幫過ma!?)
then去ok食野~
我同劉惠玩無聊野~
之後劉惠講d 刻突野,
講到我同小邱都爆無奈吧!
之後都回家吧~
就此完結我的一天.
|
| 刊登時間︰2006-11-10 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 學生輔導日 |
今日係學生輔導日.
o係臨leave前say返句先~
wow~原來又一年加一個月la~
上年學生輔導日都10月10日
我冇記錯哥朝大伙兒都在做board~
em. 我仲記得哥日應該係我第1日知道有教會office呢樣野.
之後都好似忙捉一日!?
我唔記得左lu~
好似去左specgetti house度食(又係第1次)
之後唔知係唔係有人要趕返sch做野!?
算la~唔打la~
今晚再打~我遲到了
|
| 刊登時間︰2006-11-10 08:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 9 日 星期四  | |
你會點做.  |
當你係一個gp,
你識好多F1,
所以前排幫過2班唔同ge F1做board
結果自己d仔仔女女話你25仔,
好似嬲左你唔睬你咁樣喎...
咁你會點做呢!?
---
我一直都以為d F1嬲係因為board的關係,
因為要比賽, 因為有利害衝突...
所以先嬲. 先唔鍾意個GP去幫其他班~
覺得個GP要幫返自己...
所以如果我係哥個GP,
我會選擇去等多排, 諗住d F1嬲下就唔嬲...
只要唔再做錯多樣野. 過左火就冇事.
---
然而, 今日話左比我知..
原來我好幼稚~我ge諗法係錯ga, 一開始哥步已經錯左.
我咁ge做法將會只係一個逃避的方法.
原來. d F1最重要唔係真係咁嬲個GP幫其他班,
而係因為個GP幫左其他班而對個GP失去信心...
個GP要做ge唔係逃避去等d F1唔嬲佢...
而係應該主動去搵返d方法去叫d F1重拾對佢ge信心...
如果好似我咁諗咁樣一直等, 只會令到d F1對個GP更冇信心...
個GP要令d F1對佢有信心, 最簡單首先都要對d F1有信心...
仲未和好期間千祈唔可以有更多野搞到d f1覺得個GP唔信自己~
如果唔係, D f1要對個GP有信心都難la~要和好就更加難了..
---
睇完d對話..真係覺得自己係個幾冇用ge GP...
誤導錯人. 什至連個F1的講法都仲有理過我...
我唔知係因為我係局外人 定係 因為我幼稚la 定係我唔明d f1諗咩la..
我都唔知點講好la-.-
=======================================================
做一個成功的GP真係好難...
The road to success is always in construton.
我要改ge要學ge仲有好多好多
|
| 刊登時間︰2006-11-09 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
an excited day  |
今日係令人激動, 振奮的一日.
首先la~今朝我返到sch~
中左~真係check校服~
kaka~尋日一早就知la~
不過都係比人捉~腰帶過鬆(我瘦左!?上次都冇比人捉la)
最搞笑ge係我呢個kai low~
人人都"谷"肚check腰帶~我就相反, 同佢縮XD
衰左lu~第1次比人捉校服~
是旦la~其實捉唔捉都冇咩所謂.
真係唔得未捉下lor~又唔會死人的~
要記名就記飽佢la~我唔gur的都只不過係自己kai到明知會check都衰XD
算la~我下次一定唔會咁kai的la~XD
之後都係上到去~開locker,
做下board, 見住大家都肯幫手~
真係好開心ga~又話上堂la...
math堂同cl堂都ok la~
再之後係eng堂, 冇溫都有90~好開心><
kaka~柳又尖叫2次..佢搶波搶到跌到...
真係唔洗咁驚la~我地唔會再危害佢生命安全...
之後2nd小息落去食定lunch!?
chin堂, 都係hea下傾下過左lu~
lunchtime, 一直在努力做board~
ok吧~之後落去oral, 唔錯唔錯..
當我一上返課室, 見到大家都處於非常狀態咁,,,
大家都係好激動咁...忙個不停...
見到成1x-2x個人都o係度忙緊board.
到左打鐘, prefect趕人都趕唔到...
講真,唔係想令prefect難做, 而係真係冷靜唔到落黎,,,
個個都咁緊急>< 點冷靜....
見到大家都咁團結為左個board. 哥刻真係好開心好開心.
之後hist堂都唔知佢up左d咩~
就第8堂落去聽軍訓d野.
wow~好正咁喎~
不過我就覺得...(咁cut開咁多part, 個feel都會好似會好快完咁)
又問下問題, 好waste time...
當我一望個鐘, 3點8, 3點11, 4點2...
真係好無奈...個board dead左la....
之後完左仲要比校長訓話, suen sir鬧人~
真係仲家無奈...男排d人真係好慘...
其實...都係心急d姐...態度可能真係差d...
不過洗唔洗咁絕呀~人地練左咁耐,,,竟然.....
之後上到去..一連串ge bad luck再降臨~
我地沖上去後都努力趕住貼埋個motto上去...
當我地o岩o岩貼左3個英文字 " T-H-E"的時候...
竟然....竟然...MS lau黎比分..
哥一刻我真係好唔gur...唔係軍訓哥度遲左放就唔會咁...
我地都已經盡哂力la~你比我10min我地一定得ga...
就真係連哥10min都唔比我地..
講下講下. 求ms lau哥陣..開始有少少眼濕濕...
係見住眼前ge board愈來愈朦朧咁...
同自己講左好多次唔喊得要繼續趕埋個board~
先忍得住冇喊過..呼.... 之後都係比ms lau扣左分...
算了...整board ge意義已經唔係再在於比賽.
已經係為左整而整. 即使你話扣分. 咁就扣la.,
我地都係要整埋佢. 與其比個board整唔好, 唔再整埋佢...
不如同心協力整好佢...win唔到個比賽都要win到d團結!
仲有第2樣無奈事. 係SAC比人霸左....
真係好嬲呀...一連串down事出現o係我地班到lor=.=
謝柳柳最後都拎得返個場~
第3樣無奈事....唉...poor娟娟...
之後4點半到la~完左board... 去左lib搵食譜....
咩都借左先~第日先再choose...天...叫我點算....
我1個人點諗掂d野.......
之後5點2下返去SAC...睇佢地練舞...
大家都不斷在進步了!
之後都在發呆...好想訓個夠-,-
發呆左好耐~又THINK下野~
then就去左幫jojo手~
整福音週ge時間表(實不相瞞, 呢一刻我都做緊呢樣野)
之後都充實多la~ 一直 畫>剪...
到左7點4~沛叔黎趕人先走~
wow~又係好夜~全sch最後幾個leave sch的學生@@
仲要去ok食lunch. 先搭車回家~
搭車回去, 遇上"能"得利~ 下車,
呀茄唔記得拎銀包..結果跑左一個站@@
真係好彩係總站同唔總站, 1個彎的分別. 未跑死!
之後竟然見到大口..什麼...佢住天逸ga@@
之後回到家都8點半了....e家仲努力在剪程序表....
8la~
|
| 刊登時間︰2006-11-09 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 8 日 星期三  | |
happy~  |
今日好開心下呀^^
我ge天空開始變回彩色去~
----------------------------------
首先講早會先la~
填回應表真係好暢快~
我真係好想填phy哥張,
可惜冇我份><
之後econ堂都係悶下呆下聽下書咁~
1st recess去影印之旅~
之後ge math堂都係呆呆下過去的~
assembly. sex education~
math堂一見到個題目係 "戀愛成敗"
第1個反應係: 下!? 又係d咁ge野, 悶到嘔泡la~
第2個反應係: 戀愛成敗!? 得失成敗!? 初團!?....
不過點知個週會真係咁鬼死正斗la~
mr wong講d野好正, 有d題材正, 有d係好有共鳴咁la~
真係超gag~拍手歡呼不下n次. ps.茄, 你好yeah!
不過都唔係個個舉手~唔好玩ge~
<~這也許是我多個ass中最難忘的幾個之一
2nd recess去食野之旅~
食食下食到d 唔gur出黎~
之後chin同geog, 真係好sor,
我又係呆悶攰過左la~
冇力聽書-.-
之後等左好耐終於lunch也!
wow~5蚊1餐北海道連drink~正~
之後玩下踩波~好玩!
最好玩都係尾哥part!!!
有5個人最後要sit爆個波~
結果造成了倫常慘案!?
2點02分, o係sac傳來一連串長達20秒的尖叫聲~
初步懷疑係一名姓柳的小男孩被多名女子和男子強暴!
nonono~唔係咁~只係我地幫佢手~ 壓佢落去整爆個波姐~
點知個波唔爆~佢又唔肯坐-.-
狂o係到尖叫~ 搞到都好似我地成班強姦佢咁~
之後上返404未玩夠想整多柳柳一次...失敗左...-.- 吹走左個波@@
之後rsc堂..睇埋衰鬼上帝~個尾真係好正^^
又上eng堂. 都ok la~
今次break ge pa低最高人數為26人
之後都放學後做board+睇人練舞etc...
大家都忙不過來...努力吧~捱過去就成了!
|
| 刊登時間︰2006-11-08 11:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 7 日 星期二  | |
| grey day |
grey day!?
i don't know~is ok~
----
hymnsing is better than yesterday~
then advertising of the junior fellowship..
the speech of ms chan make me o mouth~
----
chis les. is ok~ quite funny~
also i am having some observation of mr ho~
-----
then chin less, so great~
make the tea~
yau is so brilliant!
a hea lesson!
yau and tsoi fans club!?
-------
then math less. is ok.
make me dizzy become sleepy~
--------
music lesson~
how come i am the last 5people who haven't sing the song
and i need to worried 1 cycle more-.-
-------
lunch, not special feeling~
just become dizzy~want to rest rest~
but my memory is full of sth~
--------
hec less, is all well...
i 習慣 him~ anything is ok~
blame by ms tam for many times~
also, this 2 hec lesson,
my 靈魂have already go away to another place~
fine, the food that i cook is ok~
------
then junior fellowship and board~
em....maggie and maikong sing well~
the grouping is quite gd for me~
(ie. no teacher and all 3d-ers)
in fact today only have me~(+ying!?)
ho..board. is quite 順利~
then near 7pm,
discuss sth~mr wong is terrible, like a ghost~
then left,
time that back to home is 835 !!!!!!!!!
sth really want to say but no time for me to say~
|
| 刊登時間︰2006-11-07 10:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 6 日 星期一  | |
| everything is ok~ |
today ESD, and i am 1 of the undercovers~
i just run to sch~ since i haven't finish the hw~
745 go down to hymnsing...
so great...so many wrong go out!!!!!
how come!!! how can we nor be4 f1-f3...
later is the english les. is ok~
math les. so sleepy~
chin les is ok...
2nd recess~wow many cantonese
pe les. i nor for 1time~
i just run and pick up the stick!
how great i am!!!
but in fact. everything is also ok~
then lunchtime...
em...forget-.-
chem les. receive the paper~
out of the blue~
so happy~i haven't thought that i can got a high marks.
and later in chem les. discuss for sth~
aft sch, find teacher 1st~
math con: 27th jan...sat morning 9-11 -.-
then find ms lee and hand in my report~
my report is so rubbish~
i just write down all of us speak in chinese,
and tell ms lee that they are forgetful only...
and then do board~see practise dance~
i know all of u done a gd job~give it up~
then the sing part..@@... later will be gd~
then go down and do sth,
back home...850=.=
so late.... i want to die-.-
now i just finish reading other diary and
finish typing today diary~
i need to go bath and do hw later~
88~ |
| 刊登時間︰2006-11-06 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 5 日 星期日  | |
昨晚睡不好  |
昨晚不停想著一個人,
那個在我夢境出現過的身影,
那個令我增添煩惱的人,
那個把我的天空變灰的人. |
| 刊登時間︰2006-11-05 10:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 4 日 星期六  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-11-04 10:31 PM |
| 又係充實星期6~ |
今日係星期6~
一朝6點半起身~
7點9出到sch...
4個kai的約去食早餐~
證明我地是真的kai的~
仲要係行極都唔知食咩=.=
ho~我地狂玩屈機~
仲完成左份偉大之詩比劉惠~
之後回art rm去hea!?
10點半終於start了練歌...
上左去306......
真係得小貓數隻...
3個男仔+7個女仔到吧~
初頭幾個男仔是不肯唱, 不停埋怨~
不過後尾都ok的wa~
11點rest落左去hea左10min...
d舞真係好難跳不過會ok好玩la~
好正呀個feel~
之後上返去練多下歌歌...
錄音黎, 成班都好kai~
pa哂o係張desk度聽@@
之後玩左陣...
omg, 比suen sir發現左,
比佢鬧. 1)開電話 2)冇book場
都落去art rm搵柳柳搞返掂..sor..
之後o係art rm練到12點半.
又比suen sir鬧多一獲~
好似話要上報比班主任知吧-.-
之後都去練敬拜~
then主日學, 唔錯唔錯...
2點9落返sac練多下敬拜~
omg. 3點4先知冇ppt...
哥時我真係有dd想cry..but fine~
鳴謝ste哥哥打字打得咁快打左4首歌詞.
but我冇記錯淨係用左半首~
不過都真係thx哂~
(今次變左3D敬拜小組!? 7個3D的人帶xd)
之後開始也. 全因為你+天地讚美+讚美之泉~
wow~真係唔知咩事咁好彩~
傳奉獻哥陣又出error@@
第1次我有份帶ge敬拜就o係唔多順利的情況下完結
算吧~try our best and no regret~
下次做得更好就是la~
之後歡迎歌~
出左去玩下唱下咁la~
結果比pat打到手"於"左~
之後週會. 有d唔自在,
好似覺得大家反應過盛左d.
之後分組~ok吧~
6點去左練舞~好玩~
錄錄錄影影影~
之後去左music rm, 又是gag的~
我同姬跳埋一份~超無聊耶~
之後7點走人~
又等jo揀cc...結果都7點半先閃la~
8點半到家...就這樣la~88
|
| 刊登時間︰2006-11-04 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 138 | »
|