彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天
好充實的一天. 開心

最近都過得好充實~

今日都係一樣咁充實la~

9點半到到sch了~

都挺無聊~

頭半hr都在hea,

同著左PE3入唔到ge蔡蔡吹水~

我真係好想知,

柳柳到底係點比人鬧完先入到黎~

之後都去hymnsing了~

聽呀毛余仁的分享.

還不錯的啦~

不過一聽完時間剛好10點半~

上去見MS MA~

wow~april都超時~

我成10點78先入得~

同ms ma都傾左ok多野.

先傾我的家事. 我樂意之至~

之後佢問我最近點解灰~

我就話: 唔知喎~我係唔想講你知wor~

搞到佢好無奈@@ 佢問我係關咩事~

我就話: 都冇野la~e家冇事la~唔知呢~是旦la~你鍾意la~

之後就轉傾成績~佢問我滿唔滿意~我一定say yes ga la~

也許呢次會係我考得最好的一次la~

之後同佢討論左好耐點去解決我ge超強短暫記憶-.-

作左好多"理性分析"!?

不過講真~我唔到F4唔衰返次都唔識change的la~

之後落返hymnsing~

練到11點過dd就過去sac排下歌先~

之後12點又過返hymnsing~

then就一直練到12點半~

榮美恩主~~~~~

之後返SAC練一陣XD

又過左hall stage~

then又去左hall台下~

其間1點11食野.....

有d不幸之事發生耶~算吧

then都上返去練下歌,

幫jo cup完哥900張lu~

之後都睇佢地排舞~

又玩下野咁la~

wow~一玩就是6點了~

見住大家愈來愈熟, 愈來愈跳得齊~

真係好好好開心^^

之後去幫hymnsing整board~(我有幫過ma!?)

then去ok食野~

我同劉惠玩無聊野~

之後劉惠講d 刻突野,

講到我同小邱都爆無奈吧!

之後都回家吧~

就此完結我的一天.

刊登時間︰2006-11-10 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


學生輔導日

今日係學生輔導日.

o係臨leave前say返句先~

wow~原來又一年加一個月la~

上年學生輔導日都10月10日

我冇記錯哥朝大伙兒都在做board~

em. 我仲記得哥日應該係我第1日知道有教會office呢樣野.

之後都好似忙捉一日!?

我唔記得左lu~

好似去左specgetti house度食(又係第1次)

之後唔知係唔係有人要趕返sch做野!?

算la~唔打la~

今晚再打~我遲到了

刊登時間︰2006-11-10 08:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天
你會點做. 無奈

當你係一個gp,

你識好多F1,

所以前排幫過2班唔同ge F1做board

結果自己d仔仔女女話你25仔,

好似嬲左你唔睬你咁樣喎...

咁你會點做呢!?

---

我一直都以為d F1嬲係因為board的關係,

因為要比賽, 因為有利害衝突...

所以先嬲. 先唔鍾意個GP去幫其他班~

覺得個GP要幫返自己...

所以如果我係哥個GP,

我會選擇去等多排, 諗住d F1嬲下就唔嬲...

只要唔再做錯多樣野. 過左火就冇事.

---

然而,  今日話左比我知..

原來我好幼稚~我ge諗法係錯ga, 一開始哥步已經錯左.

我咁ge做法將會只係一個逃避的方法.

原來. d F1最重要唔係真係咁嬲個GP幫其他班,

而係因為個GP幫左其他班而對個GP失去信心...

個GP要做ge唔係逃避去等d F1唔嬲佢...

而係應該主動去搵返d方法去叫d F1重拾對佢ge信心...

如果好似我咁諗咁樣一直等, 只會令到d F1對個GP更冇信心...

個GP要令d F1對佢有信心, 最簡單首先都要對d F1有信心...

仲未和好期間千祈唔可以有更多野搞到d f1覺得個GP唔信自己~

如果唔係, D f1要對個GP有信心都難la~要和好就更加難了..

---

睇完d對話..真係覺得自己係個幾冇用ge GP...

誤導錯人. 什至連個F1的講法都仲有理過我...

我唔知係因為我係局外人 定係 因為我幼稚la 定係我唔明d f1諗咩la..

我都唔知點講好la-.-

=======================================================

做一個成功的GP真係好難...

The road to success is always in construton.

我要改ge要學ge仲有好多好多

刊登時間︰2006-11-09 11:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


an excited day 滿足

今日係令人激動, 振奮的一日.

首先la~今朝我返到sch~

中左~真係check校服~

kaka~尋日一早就知la~

不過都係比人捉~腰帶過鬆(我瘦左!?上次都冇比人捉la)

最搞笑ge係我呢個kai low~

人人都"谷"肚check腰帶~我就相反, 同佢縮XD

衰左lu~第1次比人捉校服~

是旦la~其實捉唔捉都冇咩所謂.

真係唔得未捉下lor~又唔會死人的~

要記名就記飽佢la~我唔gur的都只不過係自己kai到明知會check都衰XD

算la~我下次一定唔會咁kai的la~XD

之後都係上到去~開locker,

做下board, 見住大家都肯幫手~

真係好開心ga~又話上堂la...

math堂同cl堂都ok la~

再之後係eng堂, 冇溫都有90~好開心><

kaka~柳又尖叫2次..佢搶波搶到跌到...

真係唔洗咁驚la~我地唔會再危害佢生命安全...

之後2nd小息落去食定lunch!?

chin堂, 都係hea下傾下過左lu~

lunchtime, 一直在努力做board~

ok吧~之後落去oral, 唔錯唔錯..

當我一上返課室, 見到大家都處於非常狀態咁,,,

大家都係好激動咁...忙個不停...

見到成1x-2x個人都o係度忙緊board.

到左打鐘, prefect趕人都趕唔到...

講真,唔係想令prefect難做, 而係真係冷靜唔到落黎,,,

個個都咁緊急>< 點冷靜....

見到大家都咁團結為左個board. 哥刻真係好開心好開心.

之後hist堂都唔知佢up左d咩~

就第8堂落去聽軍訓d野.

wow~好正咁喎~

不過我就覺得...(咁cut開咁多part, 個feel都會好似會好快完咁)

又問下問題, 好waste time...

當我一望個鐘, 3點8, 3點11, 4點2...

真係好無奈...個board dead左la....

之後完左仲要比校長訓話, suen sir鬧人~

真係仲家無奈...男排d人真係好慘...

其實...都係心急d姐...態度可能真係差d...

不過洗唔洗咁絕呀~人地練左咁耐,,,竟然.....

之後上到去..一連串ge bad luck再降臨~

我地沖上去後都努力趕住貼埋個motto上去...

當我地o岩o岩貼左3個英文字 " T-H-E"的時候...

竟然....竟然...MS lau黎比分..

哥一刻我真係好唔gur...唔係軍訓哥度遲左放就唔會咁...

我地都已經盡哂力la~你比我10min我地一定得ga...

就真係連哥10min都唔比我地..

講下講下. 求ms lau哥陣..開始有少少眼濕濕...

係見住眼前ge board愈來愈朦朧咁...

同自己講左好多次唔喊得要繼續趕埋個board~

先忍得住冇喊過..呼.... 之後都係比ms lau扣左分...

算了...整board ge意義已經唔係再在於比賽.

已經係為左整而整. 即使你話扣分. 咁就扣la.,

我地都係要整埋佢. 與其比個board整唔好, 唔再整埋佢...

不如同心協力整好佢...win唔到個比賽都要win到d團結!

仲有第2樣無奈事. 係SAC比人霸左....

真係好嬲呀...一連串down事出現o係我地班到lor=.=

謝柳柳最後都拎得返個場~

第3樣無奈事....唉...poor娟娟...

之後4點半到la~完左board... 去左lib搵食譜....

咩都借左先~第日先再choose...天...叫我點算....

我1個人點諗掂d野.......

之後5點2下返去SAC...睇佢地練舞...

大家都不斷在進步了!

之後都在發呆...好想訓個夠-,-

發呆左好耐~又THINK下野~

then就去左幫jojo手~

整福音週ge時間表(實不相瞞, 呢一刻我都做緊呢樣野)

之後都充實多la~ 一直  畫>剪...  

到左7點4~沛叔黎趕人先走~

wow~又係好夜~全sch最後幾個leave sch的學生@@

仲要去ok食lunch. 先搭車回家~

搭車回去, 遇上"能"得利~ 下車,

呀茄唔記得拎銀包..結果跑左一個站@@

真係好彩係總站同唔總站, 1個彎的分別. 未跑死! 

之後竟然見到大口..什麼...佢住天逸ga@@

之後回到家都8點半了....e家仲努力在剪程序表....

8la~

刊登時間︰2006-11-09 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天
happy~ 疑惑

今日好開心下呀^^

我ge天空開始變回彩色去~

----------------------------------

首先講早會先la~

填回應表真係好暢快~

我真係好想填phy哥張,

可惜冇我份><

之後econ堂都係悶下呆下聽下書咁~

1st recess去影印之旅~

之後ge math堂都係呆呆下過去的~

assembly. sex education~

math堂一見到個題目係 "戀愛成敗"

第1個反應係: 下!? 又係d咁ge野, 悶到嘔泡la~
第2個反應係: 戀愛成敗!? 得失成敗!? 初團!?....

不過點知個週會真係咁鬼死正斗la~

mr wong講d野好正, 有d題材正, 有d係好有共鳴咁la~

真係超gag~拍手歡呼不下n次. ps.茄, 你好yeah!

不過都唔係個個舉手~唔好玩ge~ 

<~這也許是我多個ass中最難忘的幾個之一 

2nd recess去食野之旅~

食食下食到d 唔gur出黎~

之後chin同geog, 真係好sor,

我又係呆悶攰過左la~

冇力聽書-.-

之後等左好耐終於lunch也!

wow~5蚊1餐北海道連drink~正~

之後玩下踩波~好玩!

最好玩都係尾哥part!!!

有5個人最後要sit爆個波~

結果造成了倫常慘案!?

2點02分, o係sac傳來一連串長達20秒的尖叫聲~

初步懷疑係一名姓柳的小男孩被多名女子和男子強暴!

nonono~唔係咁~只係我地幫佢手~ 壓佢落去整爆個波姐~

點知個波唔爆~佢又唔肯坐-.-

狂o係到尖叫~ 搞到都好似我地成班強姦佢咁~

之後上返404未玩夠想整多柳柳一次...失敗左...-.- 吹走左個波@@

之後rsc堂..睇埋衰鬼上帝~個尾真係好正^^

又上eng堂. 都ok la~

今次break ge pa低最高人數為26人

之後都放學後做board+睇人練舞etc...

大家都忙不過來...努力吧~捱過去就成了!

 

刊登時間︰2006-11-08 11:01 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天
grey day

grey day!?

i don't know~is ok~

----

hymnsing is better than yesterday~

then advertising of the junior fellowship..

the speech of ms chan make me o mouth~

----

chis les. is ok~ quite funny~

also i am having some observation of mr ho~

-----

then chin less, so great~

make the tea~

yau is so brilliant!

a hea lesson!

yau and tsoi fans club!?

-------

then math less. is ok.

make me dizzy become sleepy~

--------

music lesson~

how come i am the last 5people who haven't sing the song

and i need to worried 1 cycle more-.-

-------

lunch, not special feeling~

just become dizzy~want to rest rest~

but my memory is full of sth~

--------

hec less, is all well...

i 習慣 him~ anything is ok~

blame by ms tam for many times~

also, this 2 hec lesson,

my 靈魂have already go away to another place~

fine, the food that i cook is ok~

------

then junior fellowship and board~

em....maggie and maikong sing well~

the grouping is quite gd for me~

(ie. no teacher and all 3d-ers)

 in fact today only have me~(+ying!?)

ho..board. is quite 順利~

then near 7pm,

discuss sth~mr wong is terrible, like a ghost~

then left,

time that back to home is 835 !!!!!!!!!

sth really want to say but no time for me to say~

刊登時間︰2006-11-07 10:12 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天
everything is ok~

today ESD, and i am 1 of the undercovers~

i just run to sch~ since i haven't finish the  hw~

745 go down to hymnsing...

so great...so many wrong go out!!!!!

how come!!! how can we nor be4 f1-f3...

later is the english les. is ok~

math les. so sleepy~

chin les is ok...

2nd recess~wow many cantonese

pe les. i nor for 1time~

i just run and pick up the stick!

how great i am!!!

but in fact. everything is also ok~

then lunchtime...

em...forget-.-

chem les. receive the paper~

out of the blue~

so happy~i haven't thought that i can got a high marks.

and later in chem les. discuss for sth~

aft sch, find teacher 1st~

math con: 27th jan...sat morning 9-11 -.-

then find ms lee and hand in my report~

my report is so rubbish~

i just write down all of us speak in chinese,

and tell ms lee that they are forgetful only...

and then do board~see practise dance~

i know all of u done a gd job~give it up~

then the sing part..@@... later will be gd~

then go down and do sth,

back home...850=.=

so late.... i want to die-.-

now i just finish reading other diary and 

finish typing today diary~

i need to go bath and do hw later~

88~ 

刊登時間︰2006-11-06 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天
昨晚睡不好 驚訝

昨晚不停想著一個人,

那個在我夢境出現過的身影,

那個令我增添煩惱的人,

那個把我的天空變灰的人.

刊登時間︰2006-11-05 10:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-11-04 10:31 PM  


又係充實星期6~

今日係星期6~

一朝6點半起身~

7點9出到sch...

4個kai的約去食早餐~

證明我地是真的kai的~

仲要係行極都唔知食咩=.=

ho~我地狂玩屈機~

仲完成左份偉大之詩比劉惠~

之後回art rm去hea!?

10點半終於start了練歌...

上左去306...... 

真係得小貓數隻...

3個男仔+7個女仔到吧~

初頭幾個男仔是不肯唱, 不停埋怨~

不過後尾都ok的wa~

11點rest落左去hea左10min...

d舞真係好難跳不過會ok好玩la~

好正呀個feel~

之後上返去練多下歌歌...

錄音黎, 成班都好kai~

pa哂o係張desk度聽@@

之後玩左陣...

omg, 比suen sir發現左,

比佢鬧. 1)開電話   2)冇book場

都落去art rm搵柳柳搞返掂..sor.. 

之後o係art rm練到12點半.

又比suen sir鬧多一獲~

好似話要上報比班主任知吧-.-

之後都去練敬拜~

then主日學, 唔錯唔錯...

2點9落返sac練多下敬拜~

omg. 3點4先知冇ppt...

哥時我真係有dd想cry..but fine~

鳴謝ste哥哥打字打得咁快打左4首歌詞.

but我冇記錯淨係用左半首~

不過都真係thx哂~

(今次變左3D敬拜小組!? 7個3D的人帶xd) 

之後開始也. 全因為你+天地讚美+讚美之泉~

wow~真係唔知咩事咁好彩~

傳奉獻哥陣又出error@@

第1次我有份帶ge敬拜就o係唔多順利的情況下完結

算吧~try our best and no regret~

下次做得更好就是la~

之後歡迎歌~

出左去玩下唱下咁la~

結果比pat打到手"於"左~

之後週會. 有d唔自在,

好似覺得大家反應過盛左d.

之後分組~ok吧~

6點去左練舞~好玩~

錄錄錄影影影~

之後去左music rm, 又是gag的~

我同姬跳埋一份~超無聊耶~

之後7點走人~

又等jo揀cc...結果都7點半先閃la~

8點半到家...就這樣la~88

刊登時間︰2006-11-04 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]