彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天
討厭

討厭寂寞 討厭孤單

但更加討厭給麻煩別人

如果我有給麻煩大家的話.

請開口告訴我.

 

對. 這才是我 


刊登時間︰2006-12-03 10:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


起身也/ 驚訝

勁呀! 我竟然訓左12個鐘....

哎呀....尋日約團話人哥陣....

唔記得o係哥個f1背上寫低: 

"小朋友, 唔該你下次未問過人就唔好拎人地d筆黎整眼鏡...
  你知唔知道, 一支筆比你拎黎整完眼鏡係會死ge呢!?
  唔洗你say sorry同賠錢已經好好ga la~
  唔該你下次真係唔好咁ok!?"

尋晚都訓得ok好la~

不過竟然咩夢都冇做過lor~

好似都好耐冇試過唔發夢訓覺XD

好la~唔打住~去食早餐...

刊登時間︰2006-12-03 10:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天
12月2日之行 驚訝

今日一早要出美乎~

探我呀女麻.....

唉...我一向都唔多like我呀女麻~

佢真係好煩!!!

不過la~今日出到去見到佢跌傷左...

真係有點兒...嘆息吧!

同呀媽sit左o係床邊~

聽呀女麻講左好耐ge野...

佢邊講邊喊 喊左好耐好耐...

佢講左好多野我同我呀媽知..

全部全部都係講佢個衰仔--我呀爸..

聽聽下. 我都唔識形容自己有咩feeling la...

淨係覺得..我呀爸真係比左好多麻煩好多人.

唔少得我呀女麻.

我呀女麻養大我呀爸養得好辛苦.

忍左我呀爸捱左我呀爸好辛苦..

呀女麻一直講一直bill眼水....停唔到la....

唉...點解我呀爸係個咁ge人......

都要多謝女麻女麻....如果唔係佢忍我呀爸捱大我呀爸....

都唔會有今日ge我吧!!!

之後又同2姑媽傾左陣計咁la....

又係講我呀爸....我又聽左d我唔應該聽都係一d我唔知ge野....

原來我呀爸借下借下~借落我2姑丈過百萬都冇還.....

佢冇還我姑媽同姑丈都算la.....

更可惡ge係....佢係一見到我2姑丈2姑媽~

only叫一聲"姐"~當見唔到個"姐夫"咁!!!

真係搞錯呀~點可以咁ga..話我兩兄妹無禮貌.佢呢!?

最痛心係2姑媽的一句: 我係認你呀媽同你地兩兄妹~佢!? 如果唔係你地我真係唔認.

我呀爸...唉....無可救藥了吧!

仲要係正一淆底怪...又係佢話今日會出美乎ge...但係呢!? 怕比2姑媽鬧!唔出!

算la~今日美乎之行有感:

我的爸爸, 你何時才肯醒覺, 你何時才肯改.

我唔曉得你有咩苦哀有咩原因. 不過我真係. 唔想睇到個個咁唔gur你.

我唔想家變! 我唔想全世界的人都討厭你. 自覺吧!

5....仲有一件事ge.....話說美乎哥間屋度有隻好可愛ge狗同一隻好黑好可怕ge貓.....

唔知咩事. 2隻野今日都超親我lor~狂有d身體and口水接觸-,-

但係我竟然好定, 唔驚....神奇....我仲諗起一個人耶~

之後11點到飛巴士返sch練敬拜~

路上30蚊一杯的去咳荼真的很有效..不過..好苦!!!!!

苦過24味-.- 飲到想嘔!!!!!!

之後都11點8到友愛~去買lunch食去toilet....

then12點2到sch~

sac有人~去toilet again....

廁所裡有creamy的tel聲~

so又出左去搵place練....

呀茄竟然12點2仲o係家,,,

原因仲要係因為煲劇so遲到!!!!!!!

之後都12點8先有place~

練一下到la~我肚痛呀~

一去又20min!!!!! all死我la~

之後1點回到去~

謝謝關心~all完之後好d也.

不過..還是咳...

搞到2點3去主日學...

late!? wuwawuwa><

3點落返sac.

去搞掂埋d野....

3點半開始....

今次好似仲差過上次咁..

唔知係唔係因為咳死呢!?

最gag係....頭2首我唔敢拎咪~怕會爆咳~

但係把聲就神奇的掂, 少走音....

不過later第3首, 敢拎下咪....又發作!?

算吧....下次會更好!!!!!!

之後週會玩寫人缺點...

寫左d la~

不過我寫比人d大多都無聊至極!!!!!!

d人比我d評語好formal..

之後講返論批評....etc.

開組....開得1x mins~

then 5點3未到閃人....

我好無聊~行行下去左市中hea~

then回到天澤又是hea~

都係結果7點先到家~

o~對la. 忘了說....

我又失敗了~好明顯我忍唔到ga..

我缺乏食糧1日真係會死.><

so. 衰了....

之後e家都打緊日記咁la~

刊登時間︰2006-12-02 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


報告簡況. 驚訝

尋晚咳到嘔肺咁!

嘔水!  嘔血水潭水.

咳左2hr先訓得著~

今朝6點起左身~

仲係咳到死!

死得人la~

唔好話帶敬拜.....

我覺得我會咳到連唱都唱唔到...

尋晚又發左幾個好meaningful ge夢喎~

一個係同f4某個男仔一段msn的對話.

一個係同f3某女prefect的一段電話的對話.

 一個係我咳死返約團的惡景.

then起左身打diary~

有感作左篇野.

明ge就明la. 唔明ge就唔明la.

估到ge就估la. 估唔到ge就唔好亂估la.

估得中就恭喜你la,  估唔中就祝你下次估得中la.

<~好廢!!!!!!!

刊登時間︰2006-12-02 07:47 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-12-02

你的身影是我的盼望.

失去了盼望,

就是失去路上的光.

沒了光, 我的前路一片黑暗.

 

你的聲音是我的精神上的食糧.

失去了食糧.

就是失去每天必需的營養.

沒了食糧. 最終只得死亡.

 

沒了盼望沒了食糧.

真的是很痛苦很難捱.

 

算著才是那幾天的日子.

為何活得像度日如年呢!? 

救救我吧. 有誰願來拯救我.

 

也許. 就沒有人能拯救我.

沒有人可以給我明日的盼望.

沒有人可以給我精神上的食糧.

刊登時間︰2006-12-02 07:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天
救命了!!!! 不安

救命.....

我就死la.....

咳死.....不停咳左半hr有多la.......

家下....

咳左d唔係潭ge東西出黎....

哥d係...

口水+!!!!!!!

刊登時間︰2006-12-01 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


充實. 驚訝

今日9點半先出門.

預定遲2個字..

不過事後得知.

茄仲有排先得.

so慢行.

10點1到了.

gag在一下車見一個似蔡者飛奔.

so我又飛奔.

叫停佢.

原因係我要做第4!!!

之後等其他3人~

ok~10點半出發.

車上討論揀咩科..

我的fd子們10有98都去了4B了. (我必好掛住大家)

在想著...還有誰會留在4E陪我kai><

慘! 想喊耶, 豈不是又要做孤兒. 點解個個都唔去4E.

有諗過又轉去4B的. 不過唔好痴線la.

決定左4E就4E了~讀得唔開心就做自閉的好了xd

11點4,5到落車了...

發生左d唔開心ge野, 難搞ge野.

so企左o係new world centre門口半hr~

12點到入場la. 真係好靜好悶.

so just draw d kai畫!

20蚊ge關係~都hea耐d.

wow~見哂我成組5個f1~

都好scc的天下-.-

好多scc人!!!!!!!!!

之後都搞搞下, 又1點4 la.

jam phone to ms lau~gag!!!

之後跟jam唔知走左幾大個圈...

行左成半hr~2點到先到history m.

入面真係超多野睇~

睇到3點3都唔捨得走~

真係好後悔o係art m hea左咁耐!!!!!

之後去搭車去mk~

好無奈比人話我地讀死書-.-

我想講話我地真係冇心...比呀婆bear><

爆o lor..............

食野~食大家樂. 薄餅真的很薄.

食完cur佢地行街.

我同劉惠後尾竟然跟了3個男仔去long ho fong

買筆....點解搞搞下又話81蚊...

第一次買咁多lor-.-

之後5點3起程返TM了~

路上談及多個話題....

諗到...呃...下年搶gp vice真係冇咩信心-.-

6點半到到步.

與JAM別離~盼望聽日見到佢la~

送yau到樓下. then同劉惠去行多下先

先係去toilet.

then去左冒xx園睇左2min

then去左貼紙相哥度玩公仔機~

then行去西鐵站.

沿途又o係id:c hea左下咁!

好yeah~第1次同劉惠返天水圍~

劉惠狂搞錯天盛天耀天澤天逸.

看似佢都以為係差唔多的@@

7點8到之後落車分手了. 

我搭巴士返.....成程車撞緊自己手機個保密碼!!!

死la~我撞左好耐都撞唔中QQ...><

之後去同MUM o係大家樂打binbin~

好快! 半個鐘打完XD

之後返家哥陣..

去左屈x士. 我第1份christmas gift呀!

媽買隻大大的公仔比我~超興奮><

THEN 9點4到家.

9點半沖完涼E家打緊日記.

邊打邊同人傾msn,

何解佢ge遭遇會咁鬼似我...

唔係~係同我之前遇過ge一模一樣..

簡直係天意.....

可能天要我有過咁多咁多咁ge經驗~

就係要我今日做個小小ge愛情顧問幫下人-.-

刊登時間︰2006-12-01 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


回望過去....

突然...尋回過去的一段回憶....

----------------------------------------

中一的時候. 曾經失意過....

抄下了很多很多的網文金句...

今日.  出奇的拿出這堆句子..

有非一般的感受...

------------------------------------------

愛上一個不愛自己的人是痛苦的;
但最痛苦的,莫過於你所愛的人,
並不知道你愛他, 而你也沒有勇氣讓他知道.

人若沒法忘記對過去的失敗和痛苦, 便不能活得精彩.
一個美好的將來, 在於你能否忘記過去.
在未來你一定要活得更精彩.

愛一個人不是要佔有, 而是為了令那個人開心.
你甘願為他作任何事, 甚至放棄, 唔去愛佢.

世上最美好的愛, 係對一個人默默付出時的勇敢.
即使被傷得體無完膚,也無怨無悔. (my jesus!!!!)
與其用時間去可惜不如用時間去珍惜.

愛係所有態度中最偉大的.
愛能忍受一切, 丞擔一切.
只要給它時間, 愛能治癒一切創傷.
只要有時間, 就能了解何謂愛.

每個人在一生中都在不斷學習. 愛和被愛也是學習的一種.
沒人可預知明天會如何, 也沒人可知將來會如何.
只好珍惜身邊所有的一切, 因為不管愛還是被愛都要過得幸福.

真正的愛包含一顆甘願犧牲的心,所犧牲的可以是某程度的自我和自由.
甚至是獨享生命的權利,
但只要是愛, 那些犧牲不是傷感, 而是美麗.

愛一個人一雖然不一定會得到相同的回報,
但卻能得到一種心靈的歸宿. 和一種無悔的付出.
自己所愛的人過得快樂時也就是自己最開心的時候.

愛像一場瘟疫. 說來就來.
你不能假設一個對象, 預定一個時間才去愛.
它要來就來, 不在你我控制之中.

如果你愛上一個人, 隨遇而安, 讓他自由的飛.
到了最後如果他會回到你身邊, 那就是命中注定.

愛情是什麼!? 如果你有真的愛過我根本無雖解釋,
如果你沒有真的愛過, 我根本解釋不來.
愛情只能神會, 不可言傳.

如果愛上,就不要輕易放過機會.
莽撞, 可能使你後悔一陣子
怯懦. 卻可能使你一輩子後悔.
沒有經歷過愛情的人生是不完整的.
沒有經歷過痛苦的愛情是不深刻的.
愛情使人生豐富, 痛苦使愛情昇華/

------------------------------------------

12段野終於打完la!!!

(以上所打的不一定代表我的感受)
 

 

刊登時間︰2006-12-01 08:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-01 08:15 AM  


一早起來等出門. 開心

一早起來等出門也.

9點出差不多也~

E家上下網網玩下先la..

尋晚呀..

訓得真係好好唔掂唔掂...
 

刊登時間︰2006-12-01 08:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]