彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天
開唔到工有感 無奈

12月5日. 0時16分.

閱讀報告工作紙仍是空白一片.

腦袋裡卻漂浮著千萬段的思想.

沒有空間容下來消化我要閱讀的中文書.

明天. 就容許我死掉吧!

還有SCC WB跟bio dict!

真精彩. 今晚該不用睡的了.

刊登時間︰2006-12-05 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-05 12:08 AM  


睇愛情小說有感

縱然你背後站著x人心肺的妖獸伺機著.

但這夜, 在這細小, 朦朧的空間裡,

我仍願意為你鍾情, 鍾情那貼心的感覺.

-------------------------------------------

QQ...打得一句ja><

我想打多d ga~

都有好多好正正ge句句la~

不過...

基於睇到喊ge關係.

打唔到...

5. 係時候認真做左hw先...

刊登時間︰2006-12-04 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


hw 鬱悶

兩個小時前

棄下CRS,

棄下所有的功課,

棄下BIO DICT,

爬上床去訓覺.

現在起來.

CRS, 不知怎死.

其他功課, 也是如此.

很想再爬回去,

睡個夠,

什麼也忘掉了.

什麼也不用交.

你說.

要是明天不是上課天.

世界多麼美麗!

刊登時間︰2006-12-04 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


失敗! 驚訝

今日

好失敗! 

刊登時間︰2006-12-04 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


正式的日記

呢篇係今日正正式式ge日記.

----------------------------------------

今日. 回到校7點9~

creamy同cur竟是頭2個返到的3d人~

我都只係第3個!

wt!? d人死哂@@!?

之後因為special sch time~

所以都過得超快~

好hapi呀!

今年ge special sch time改左la~

小息多返1個字~

頭6堂仲小返1個字tim!

講返la~math quiz~

最差的一次的胡來一通XD

全因我到左最後關頭都未溫CH5~

結果!? d reason亂吹一通吧.

我都不曉得where出了一個eq side opp <s

之後cl堂都係hea下跟下佢做下野就完la~

then eng x2~

好快過lor~狂do ws~

又係做完又1hr了~小息!

比人3次上紙叫我去搵佢.

今日終於去左la

原來就係填資料.....

填完走人~

去左1A搵下仔...

原來N個GP都未約過.

都諗住just約食飯收尾!

之後chin x2~

作篇好無聊的文章~

作完又係好無聊咁抄野.

真快又1hr~

又係3個字比例比起上黎好長ge小息!

之後有hist堂la~

wow~今日hist堂係我上得最精神ge一次!

全因朝早太hea!? 全因哥陣先12點多d!?

我記得一開始未教書哥陣我仲好有mood咁話.

"唉. 可惜. 一堂hist堂咁就過左10分1"

之後都係睇下d唔係非常可怕ge相~

又睇下d超搞gag ge片咁la~

wow~真係好開心呀~

我仲有dd覺..1hr真係太快la~

咁又1點也.

放學,先去lib, then鎖locker.

then返404 貼住班會d數佢....

終於"齊"數la~ total全個學期自嘔左...$32.2....

唔該大家快d還錢呀!!!!!!!!!

之後是無奈的一事!!!!

then去m記食食!

無奈的2事~hemmy出事!?

pray for her..........

so∼kamo比人放左lu~

之後3點先返到sch~

傾下art~

不過其實都係hea!

hea左好耐!!!!

吹水~畫畫~玩!!!!

好開心ar~

之後4點半閃去buy card~

買完5點幾.

6點多dd閃人~

3人行搭車回家去~

kai了很久!!!!!

biscussssssssssssss~

之後都係...

5...都係咁la~

好la~回家la~

終於打完日記~

去食野>沖涼>做我好多好多的hw-.- 

刊登時間︰2006-12-04 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


凌晨未溫書有感 無奈

凌晨12點17分,

訓唔著.

不過未想溫math.

聽朝先吧.

不過. 真係唔想訓.

又唔想溫....

算~

上床灘下就訓得著ga la~

88

刊登時間︰2006-12-04 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-03 10:11 PM  


有感

剛剛憑感覺

又打左一篇

冇人會睇到的private.

打完之後有個衝動.

返左去n頁前.

睇返11月8 ge一篇private.

又睇返10月17 ge一篇pw.

睇睇下

覺得自己真是神奇的

都是不斷在醒, 不斷在睡.

記起又忘記, 爬起來又再墮落.

呵, 神奇吧!

睇睇下.

又哭了.

最近真易哭.

我到底何時才肯長大...

刊登時間︰2006-12-03 09:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


來la~正式的日記 開心

e家係夜晚9點01分!

打日記lu~

----------------------------------

今日10點幾起完身~

都係一直hea到1點幾2點~

到12點都係玩下電腦咁la~

之後機交左比哥玩~

then我就去左睇tv~

邊睇邊摺星星.

曾經有段時間的我.

很愛摺星星~

因為星星就是我的故事.

我會把我的故事寫o係星星紙上面.

記低佢.

仲有諗過第日拆開佢黎睇返tim~XD~

記得o係哥千多粒的星星我記下左2個故事.

那麼. 我該繼續記下第3個!?

呵~sure not la.

我太lazy la~just想摺~唔想寫~

so. 決定唔再做埋d無聊野XD

之後摺到3點2,

去左午睡~

一睡就是6點半....

發左個夢.

好怕耶~ 千祈唔好有哥一刻ge來臨><

6點半一起身就去沖涼洗頭~

7點2. 又再摺摺摺!

不停的邊摺邊睇tv邊聽歌(+邊食飯)

咁都係等我哥用完comp la.

係la~頭先我仲見到我呀哥收左個短訊話:

dear brother xxxx: today查經,11pm,rm201^^

什麼!? 我呀哥會去查經!? 神奇吧!

(其實也不是. 佢都係讀天主教學校吧!)

55...之後又吹左下口琴(白痴學人吹口琴-.-)

then都等到e家9點~

終於有得用comp la~玩下先la~

e. hw!? 算吧~慢慢來~

聽聞都只係得history姐~

咁少野~好快吧~

math quiz~e家未有mood溫~

聽朝先la......

希望唔好咁難la.....

如果得ge話...好想full...XD

算la~nonsense吧~ 

刊登時間︰2006-12-03 09:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]