彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  | |
開唔到工有感  |
12月5日. 0時16分.
閱讀報告工作紙仍是空白一片.
腦袋裡卻漂浮著千萬段的思想.
沒有空間容下來消化我要閱讀的中文書.
明天. 就容許我死掉吧!
還有SCC WB跟bio dict!
真精彩. 今晚該不用睡的了.
|
| 刊登時間︰2006-12-05 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-05 12:08 AM |
| 睇愛情小說有感 |
縱然你背後站著x人心肺的妖獸伺機著.
但這夜, 在這細小, 朦朧的空間裡,
我仍願意為你鍾情, 鍾情那貼心的感覺.
-------------------------------------------
QQ...打得一句ja><
我想打多d ga~
都有好多好正正ge句句la~
不過...
基於睇到喊ge關係.
打唔到...
5. 係時候認真做左hw先...
|
| 刊登時間︰2006-12-04 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
hw  |
兩個小時前
棄下CRS,
棄下所有的功課,
棄下BIO DICT,
爬上床去訓覺.
現在起來.
CRS, 不知怎死.
其他功課, 也是如此.
很想再爬回去,
睡個夠,
什麼也忘掉了.
什麼也不用交.
你說.
要是明天不是上課天.
世界多麼美麗! |
| 刊登時間︰2006-12-04 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 正式的日記 |
呢篇係今日正正式式ge日記.
----------------------------------------
今日. 回到校7點9~
creamy同cur竟是頭2個返到的3d人~
我都只係第3個!
wt!? d人死哂@@!?
之後因為special sch time~
所以都過得超快~
好hapi呀!
今年ge special sch time改左la~
小息多返1個字~
頭6堂仲小返1個字tim!
講返la~math quiz~
最差的一次的胡來一通XD
全因我到左最後關頭都未溫CH5~
結果!? d reason亂吹一通吧.
我都不曉得where出了一個eq side opp <s
之後cl堂都係hea下跟下佢做下野就完la~
then eng x2~
好快過lor~狂do ws~
又係做完又1hr了~小息!
比人3次上紙叫我去搵佢.
今日終於去左la
原來就係填資料.....
填完走人~
去左1A搵下仔...
原來N個GP都未約過.
都諗住just約食飯收尾!
之後chin x2~
作篇好無聊的文章~
作完又係好無聊咁抄野.
真快又1hr~
又係3個字比例比起上黎好長ge小息!
之後有hist堂la~
wow~今日hist堂係我上得最精神ge一次!
全因朝早太hea!? 全因哥陣先12點多d!?
我記得一開始未教書哥陣我仲好有mood咁話.
"唉. 可惜. 一堂hist堂咁就過左10分1"
之後都係睇下d唔係非常可怕ge相~
又睇下d超搞gag ge片咁la~
wow~真係好開心呀~
我仲有dd覺..1hr真係太快la~
咁又1點也.
放學,先去lib, then鎖locker.
then返404 貼住班會d數佢....
終於"齊"數la~ total全個學期自嘔左...$32.2....
唔該大家快d還錢呀!!!!!!!!!
之後是無奈的一事!!!!
then去m記食食!
無奈的2事~hemmy出事!?
pray for her..........
so∼kamo比人放左lu~
之後3點先返到sch~
傾下art~
不過其實都係hea!
hea左好耐!!!!
吹水~畫畫~玩!!!!
好開心ar~
之後4點半閃去buy card~
買完5點幾.
6點多dd閃人~
3人行搭車回家去~
kai了很久!!!!!
biscussssssssssssss~
之後都係...
5...都係咁la~
好la~回家la~
終於打完日記~
去食野>沖涼>做我好多好多的hw-.- |
| 刊登時間︰2006-12-04 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
凌晨未溫書有感  |
凌晨12點17分,
訓唔著.
不過未想溫math.
聽朝先吧.
不過. 真係唔想訓.
又唔想溫....
算~
上床灘下就訓得著ga la~
88
|
| 刊登時間︰2006-12-04 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-03 10:11 PM |
| 有感 |
剛剛憑感覺
又打左一篇
冇人會睇到的private.
打完之後有個衝動.
返左去n頁前.
睇返11月8 ge一篇private.
又睇返10月17 ge一篇pw.
睇睇下
覺得自己真是神奇的
都是不斷在醒, 不斷在睡.
記起又忘記, 爬起來又再墮落.
呵, 神奇吧!
睇睇下.
又哭了.
最近真易哭.
我到底何時才肯長大... |
| 刊登時間︰2006-12-03 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
來la~正式的日記  |
e家係夜晚9點01分!
打日記lu~
----------------------------------
今日10點幾起完身~
都係一直hea到1點幾2點~
到12點都係玩下電腦咁la~
之後機交左比哥玩~
then我就去左睇tv~
邊睇邊摺星星.
曾經有段時間的我.
很愛摺星星~
因為星星就是我的故事.
我會把我的故事寫o係星星紙上面.
記低佢.
仲有諗過第日拆開佢黎睇返tim~XD~
記得o係哥千多粒的星星我記下左2個故事.
那麼. 我該繼續記下第3個!?
呵~sure not la.
我太lazy la~just想摺~唔想寫~
so. 決定唔再做埋d無聊野XD
之後摺到3點2,
去左午睡~
一睡就是6點半....
發左個夢.
好怕耶~ 千祈唔好有哥一刻ge來臨><
6點半一起身就去沖涼洗頭~
7點2. 又再摺摺摺!
不停的邊摺邊睇tv邊聽歌(+邊食飯)
咁都係等我哥用完comp la.
係la~頭先我仲見到我呀哥收左個短訊話:
dear brother xxxx: today查經,11pm,rm201^^
什麼!? 我呀哥會去查經!? 神奇吧!
(其實也不是. 佢都係讀天主教學校吧!)
55...之後又吹左下口琴(白痴學人吹口琴-.-)
then都等到e家9點~
終於有得用comp la~玩下先la~
e. hw!? 算吧~慢慢來~
聽聞都只係得history姐~
咁少野~好快吧~
math quiz~e家未有mood溫~
聽朝先la......
希望唔好咁難la.....
如果得ge話...好想full...XD
算la~nonsense吧~ |
| 刊登時間︰2006-12-03 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 138 | »
|