彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天
今日不如暫停一日la.... 滿足

本來呢...

今日又約左jojo 9點出去溫溫ga~

不過呢...

唔想起身又唔想郁~

唔出住..

再加上...睇日記喔...

我終於上返到xanga la!

追返d日記la.

em...愈睇愈開心^^

to柳柳:
你搞錯左..24號哥晚唔係kamo係我...
and..你返唔到約團...so poor><

to cwai:
ho. 證明我地仍然係一樣的kai.
套悲劇都可以笑一餐的.
不過唔識切扒都唔係咁出奇姐...

to 姬姬:
唔得呀! 好似都冇咩試過同你食din
你快d搵日得ge一齊din la><

to rebecccachan:
其實我覺得你睇唔到呢段野.
不過真係好多謝你3篇文XD

to jojo:
你d cm真係都好.....唔知點講la..

to stupid:
你ge日記依然係有深度到我唔想睇.

to ta_siu:
唔想下下登入呀QQ...

to kamo:
你首歌都ok煩...令人的電腦load爆了!

to lolo:
好開心..終於見到你好似諗通la.
對吧. 專心應付exam先la!

to yau:
溫書努力la...

刊登時間︰2006-12-30 09:06 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天
XDDDDD 不安

TO小隆子弟弟..

記住唔好再亂講野...

如果唔係姐姐唔知會點對你xd

刊登時間︰2006-12-29 11:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-12-29 鬱悶

MSN!!! 好勞氣!!!

搞左成2個HR.

終於SD到MSG la.... 

不過真係好唔順LOR...

sd到msg不過係傾唔到計哥隻lor....

如有要事...

請打24415216或是62343621....

冇事ge都歡迎打黎吹水...

唔係我會悶死...

wawawa~

仲有la!!!

有我pw ge.

記住要睇我ge pw日記lla!

唔係打完冇人睇會好似自己同自己講野...

會真係好白痴XD

仲有仲有.

算LA~E家冇mood打!

刊登時間︰2006-12-29 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-29 10:26 PM  


amusing day!? 疑惑

今日一早出tm自修室溫書..

溫econ..好輕鬆自在

去到12點閃左去eurogogo食野~

食完1點半去到定福再溫書

(其實唔係開放ga...- -)

之後溫下bio. 抄下chem. 做下chis...

咦..就係咁樣...

除左中英數...

我ge全科(total7科)pre-revise工作finish!!!

不過真係好pre.

pre完同冇冇咩分別!

之後閃去自修室做多左一陣...

8點2就比媽吹回家la....

咦呀! 原來我聽錯...

我呀哥唔係o係tm!

仲等我諗住一齊返tim!

咁我結果就成程751"間"埋我哥7p中史!

之後..落車8點多dd

打比媽話我返到!

媽話左我知一個好amusing ge消息!!

我呀哥e家落屋企樓下m記查經!?

下!? o 左wor!

哥個帶查經ge人係勛士助教+專程o係中大入黎tsw為同我呀哥查經!?

更加o左la...

八卦ge我回家途中專登上m記到睇左睇哥個人咩鬼樣XD

之後都係咁LA....

E家回到家....

好想開msn呀!!!

開唔到lor...QQ

時得時唔得...

真係好想X lor!

無奈ba!

so打日記..

仲有篇pw要打...

其實....篇pw..有冇人睇ga呢.... 

刊登時間︰2006-12-29 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天
wt day? 熱情

wt day today is!?

今日1228....

記得1028係咩日子嗎...

5位一體...

都忘記了...

原來已經2個月...

但係又好唔同la....

刊登時間︰2006-12-28 09:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-28 09:17 PM  


溫書之行2 驚訝

今早市心自修室溫左3個半鐘~

去定福..溫下玩下至到3點幾..

食完野返到4點...

o係定福溫到6點...

大型自修室ge首批使用者...

ho~我要做002號會員!

then閃回家吃p

-----------------------------------

溫書...今次真係第1次對呢樣野咁認真過...

第1次咁認真. 有機唔打...

sit o係sofa到..研究聽日溫咩書..

點先可以o係考試之前溫得到...

但係突然之間又覺得....

真係好空虛ge感覺...

試問...我呢2日...話就話叫做睇左3科..

之前又叫做睇左hist....

4科la~用左成5-6個鐘落去..

得到ge呢!? 我背左d咩!? 冇lor!

抄左d咩note? 冇lor!

記得d咩? 5..都冇lor!

有ge. 大題目lor! 內容呢!? 冇wor....

開始諗緊..會唔會真係白花時間~.~

反正我呢d pre-revise ge工作....

e家做左. 同冇做到...真係唔會有咩影響lor!

但係做左. 又為左d咩呢!?

刊登時間︰2006-12-28 09:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天
..

今日一度...

原來我今年全年高左1.35cm..

晚上9點為標準, 身高為151.8....(上年得150.45)

以朝早一起身為準..今年有153.65 (上年只有152.3)

ho...至於體重...(唔係我ge秘密- -)

上年係45.8...今年...47.8- -

.................................

身高...如果keep住加....第日有冇望呢155(晚上計..)
體重AR...中學畢業前keep唔keep到under50呢XD,

--------------------

好LA~只係無聊一度....
冇計. 無電腦玩...
無聊下先- -

唔玩la~訓覺!聽日我要做個勤力人!

刊登時間︰2006-12-27 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


無聊一post

菊花台

歌手:周杰倫 | 作曲:周杰倫
填詞:方文山 | 編曲:鍾興民

妳 的淚光 柔弱中帶傷
慘白的月彎彎 勾住過往
夜 太漫長 凝結成了霜
是誰在閣樓上 冰冷的絕望

雨 輕輕彈 朱紅色的窗
我一生在紙上 被風吹亂
夢 在遠方 化成一縷香
隨風飄散 妳的模樣

*菊花殘 滿地傷 妳的笑容已泛黃
花落人斷腸 我心事靜靜躺
北風亂 夜未央 妳的影子剪不斷
徒留我孤單 在湖面 成雙*

花 已向晚 飄落了燦爛
凋謝的世道上 命運不堪
愁 莫渡江 秋心拆兩半
怕妳上不了岸 一輩子搖晃

誰 的江山 馬蹄聲狂亂
我一身的戎裝 呼嘯滄桑
天 微微亮 妳輕聲的嘆
一夜惆悵 如此委婉

REPEAT**

刊登時間︰2006-12-27 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]