彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 30 日 星期六  | |
今日不如暫停一日la....  |
本來呢...
今日又約左jojo 9點出去溫溫ga~
不過呢...
唔想起身又唔想郁~
唔出住..
再加上...睇日記喔...
我終於上返到xanga la!
追返d日記la.
em...愈睇愈開心^^
to柳柳:
你搞錯左..24號哥晚唔係kamo係我...
and..你返唔到約團...so poor><
to cwai:
ho. 證明我地仍然係一樣的kai.
套悲劇都可以笑一餐的.
不過唔識切扒都唔係咁出奇姐...
to 姬姬:
唔得呀! 好似都冇咩試過同你食din
你快d搵日得ge一齊din la><
to rebecccachan:
其實我覺得你睇唔到呢段野.
不過真係好多謝你3篇文XD
to jojo:
你d cm真係都好.....唔知點講la..
to stupid:
你ge日記依然係有深度到我唔想睇.
to ta_siu:
唔想下下登入呀QQ...
to kamo:
你首歌都ok煩...令人的電腦load爆了!
to lolo:
好開心..終於見到你好似諗通la.
對吧. 專心應付exam先la!
to yau:
溫書努力la...
|
| 刊登時間︰2006-12-30 09:06 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 29 日 星期五  | |
XDDDDD  |
TO小隆子弟弟..
記住唔好再亂講野...
如果唔係姐姐唔知會點對你xd
|
| 刊登時間︰2006-12-29 11:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006-12-29  |
MSN!!! 好勞氣!!!
搞左成2個HR.
終於SD到MSG la....
不過真係好唔順LOR...
sd到msg不過係傾唔到計哥隻lor....
如有要事...
請打24415216或是62343621....
冇事ge都歡迎打黎吹水...
唔係我會悶死...
wawawa~
仲有la!!!
有我pw ge.
記住要睇我ge pw日記lla!
唔係打完冇人睇會好似自己同自己講野...
會真係好白痴XD
仲有仲有.
算LA~E家冇mood打! |
| 刊登時間︰2006-12-29 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-29 10:26 PM |
amusing day!?  |
今日一早出tm自修室溫書..
溫econ..好輕鬆自在
去到12點閃左去eurogogo食野~
食完1點半去到定福再溫書
(其實唔係開放ga...- -)
之後溫下bio. 抄下chem. 做下chis...
咦..就係咁樣...
除左中英數...
我ge全科(total7科)pre-revise工作finish!!!
不過真係好pre.
pre完同冇冇咩分別!
之後閃去自修室做多左一陣...
8點2就比媽吹回家la....
咦呀! 原來我聽錯...
我呀哥唔係o係tm!
仲等我諗住一齊返tim!
咁我結果就成程751"間"埋我哥7p中史!
之後..落車8點多dd
打比媽話我返到!
媽話左我知一個好amusing ge消息!!
我呀哥e家落屋企樓下m記查經!?
下!? o 左wor!
哥個帶查經ge人係勛士助教+專程o係中大入黎tsw為同我呀哥查經!?
更加o左la...
八卦ge我回家途中專登上m記到睇左睇哥個人咩鬼樣XD
之後都係咁LA....
E家回到家....
好想開msn呀!!!
開唔到lor...QQ
時得時唔得...
真係好想X lor!
無奈ba!
so打日記..
仲有篇pw要打...
其實....篇pw..有冇人睇ga呢.... |
| 刊登時間︰2006-12-29 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四  | |
wt day?  |
wt day today is!?
今日1228....
記得1028係咩日子嗎...
5位一體...
都忘記了...
原來已經2個月...
但係又好唔同la....
|
| 刊登時間︰2006-12-28 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-12-28 09:17 PM |
溫書之行2  |
今早市心自修室溫左3個半鐘~
去定福..溫下玩下至到3點幾..
食完野返到4點...
o係定福溫到6點...
大型自修室ge首批使用者...
ho~我要做002號會員!
then閃回家吃p
-----------------------------------
溫書...今次真係第1次對呢樣野咁認真過...
第1次咁認真. 有機唔打...
sit o係sofa到..研究聽日溫咩書..
點先可以o係考試之前溫得到...
但係突然之間又覺得....
真係好空虛ge感覺...
試問...我呢2日...話就話叫做睇左3科..
之前又叫做睇左hist....
4科la~用左成5-6個鐘落去..
得到ge呢!? 我背左d咩!? 冇lor!
抄左d咩note? 冇lor!
記得d咩? 5..都冇lor!
有ge. 大題目lor! 內容呢!? 冇wor....
開始諗緊..會唔會真係白花時間~.~
反正我呢d pre-revise ge工作....
e家做左. 同冇做到...真係唔會有咩影響lor!
但係做左. 又為左d咩呢!? |
| 刊登時間︰2006-12-28 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 27 日 星期三  | |
| .. |
今日一度...
原來我今年全年高左1.35cm..
晚上9點為標準, 身高為151.8....(上年得150.45)
以朝早一起身為準..今年有153.65 (上年只有152.3)
ho...至於體重...(唔係我ge秘密- -)
上年係45.8...今年...47.8- -
.................................
身高...如果keep住加....第日有冇望呢155(晚上計..)
體重AR...中學畢業前keep唔keep到under50呢XD,
--------------------
好LA~只係無聊一度....
冇計. 無電腦玩...
無聊下先- -
唔玩la~訓覺!聽日我要做個勤力人! |
| 刊登時間︰2006-12-27 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊一post |
菊花台
歌手:周杰倫 | 作曲:周杰倫
填詞:方文山 | 編曲:鍾興民
妳 的淚光 柔弱中帶傷
慘白的月彎彎 勾住過往
夜 太漫長 凝結成了霜
是誰在閣樓上 冰冷的絕望
雨 輕輕彈 朱紅色的窗
我一生在紙上 被風吹亂
夢 在遠方 化成一縷香
隨風飄散 妳的模樣
*菊花殘 滿地傷 妳的笑容已泛黃
花落人斷腸 我心事靜靜躺
北風亂 夜未央 妳的影子剪不斷
徒留我孤單 在湖面 成雙*
花 已向晚 飄落了燦爛
凋謝的世道上 命運不堪
愁 莫渡江 秋心拆兩半
怕妳上不了岸 一輩子搖晃
誰 的江山 馬蹄聲狂亂
我一身的戎裝 呼嘯滄桑
天 微微亮 妳輕聲的嘆
一夜惆悵 如此委婉
REPEAT** |
| 刊登時間︰2006-12-27 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 138 | »
|