彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天
2007-01-05 驚訝

o岩o岩上面一篇係第777篇...

呢篇778了!!

-------------------------------------------

謝chilung 哥種白痴直接等我得到愛的方式.

多謝佢的什麼"月亮代表我的心"

刊登時間︰2007-01-05 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


4th day exam 鬱悶

淨係訓左2HR. 都溫唔哂!

結果就係死左GEOG!

第1次做GEOG咁開心.

感覺興奮到就升仙~

成1半唔識做ge感覺終於試到la~

今次係我geog最有把握ge一次~

最有把握拎唔到高分ge一次...

除非..我真係好彩到d mc撞o岩得多la...

ho, 今次exam考左ge 6科.

高低已定la~

預計平均分可能會低成10分!

最佳退步獎有冇份呢!?

之後9點9考完. 唔慣呀~太早

hea到10點半. 先行去市心.

去左食食廣場~

佢地食同吹水

我就陶醉於森之愛情XD

之後12點行左去自修室...

我"玩"左1個HR,

唔掂, 唔想溫都冇mood lor~!

去左食野. 食到2點返自修室.

又玩下野咁la~

o岩o岩聽完一集. 點知不出半個鐘

柳柳sit左o係我後面!?

可怕. 之後見到ge係一大堆3D人!?

then佢地去定福. 姬姬都走埋~

車~咁都冇咩意思LA~最想溫哥個都走左

我地o係哥度打機睇magazine咩- -

之後都去左定福諗住玩pictionary~

3點2去到~我做左0012. 都ok la~

之後...玩pictionary真係好正~

gag到笑到"肚子痛".

之後又玩大富翁~柳柳的呀婆XD

呀毛收錢XD

笑爆我LA@@

之後..都係咁LA.

玩到7點鐘...回家去吧!!!

 

刊登時間︰2007-01-05 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天
3rd day exam 驚訝

尋晚10點訓左la~

鬧鐘我較錯左~

結果一覺訓天光6點半先起

wow!

真係開心ge姐~

訓左8個半鐘呀!

我諗我返學放假都唔知有冇訓咁多@@

回到sch.

睇埋ch 5 6 7.

嗯..都係咁上下la~

入試場~係LCM. 不詳預兆

好開心ar~第1頁淨係識2條.

第2頁同第3頁都各唔識2條.

飛飛飛~飛哂佢!

做la. 做到仲有23min到先做完識哥d~

死! 仲有成>5條唔識lor!! 點算!

返返去做. 有2條又搞掂左la喎.

last 15min. 一睇. 好似得返3條.

但係. 5分4分6分. 好大壓力~

又唔識做tim. 望住d題目好想cry QQ

哥陣好亂. 但係close eyes. 定一定神

咦~識左6分哥題. 仲有5min淨.

仲有5分哥題. 突然一睇, 下. 咩cross method黎ja.

一直我都以為係common factor同identity喎@@

用左1min搞掂左.

仲有4min. 橙哥題. 唔明佢up咩ga~

用左2,5min去load佢條題目.

明佢UP咩la~唔理~唔列式...寫左5個no出黎就算!

當我寫左1,2,4,8...差一個ge時候....pen down...

一時情急是旦..寫左13....

一放低筆唔夠2秒..就知ans係14....

好想大叫! 為何要係LCM.要是係其他老師.

要是佢地up話夠鐘哥段野up長d....唉! 算la~

但係點知..一睇..原來我都仲有題做到一半未做哂....

今日07年1月4日. 我. 記住今日. 因為今日. 係我第1次做唔哂math...

之後卷2. 又係無奈. d時間好險!

原因係我隻錶o係10點5哥陣停左.

我到10點9都以為仲有大把time...做得超slow@@

之後成份卷有8題唔識要撞到la~有2題錯左careless~

ho. 今次math expected value ~80 la.算係咁la~

一discuss. 12點3先閃人.

同maggie上左751諗住回家sleep~

點知..佢原來要去食din~

then都係要去eat lunch去自修室XD

12點9 o係屯門站落返行返去XD

去大家樂食野. 又hea到1點7先去自修室~

ho.  9人行!? 熱鬧- -

1點8到之後去到自修室...我發覺sit行最出.

去toilet方面. 不過我集中唔到成日4圍望ga!

結果溫到4點半5點到. 溫左5page ja!

唔得la我. 同jo閃去行返陣~

行到5點半. 去自修室同姬say bye~

then5點9閃~6點上車~

咦呀! 我唔gur lor~前面個人坐o係度"un"腳~

我唔mind人un腳~but唔好著d咁重咁硬ge鞋~

都唔好dum到個地下la唔該!

o係度tata聲好嘈lor. 仲有ar...

佢un ge frequency好高lor~個地震ga!!!!!!!

初頭我仲以為部LRT有問題- -

係LA~之後6點3到杭尾村~

媽打黎叫我買肉鬆...

SO. 行左9條街又上西鐵站....

係la..又撞到ms ma lor~比人問話@@ 

死人優之良品close左- -

打到呢度... 醒起一樣野.

要提下jojo呀~佢到家前...

遇到一隻公雞(!?) 超gag@@

之後回到家. 因為搵得耐.

都7點la qq.

e家打埋日記又8點la@@ 

刊登時間︰2007-01-04 07:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天
2007-01-03 驚訝

二年

一開始的20.

現在的48 

刊登時間︰2007-01-03 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2nd day exam 不安

第2日的考試.

CHEM. 明明識了仲去溫.

CHIN明明沒怎樣溫過.

卻去訓覺.

結果. 中文死了.

死在閱讀理解有8分到做唔哂

有17分到係撞.

語文知識.

我係x後語白痴...

白痴到你叫我諗一個x後語我都諗唔到

叫我點填

神仙放屁....臭死人?

啞子吃黃蓮..聽過好多次做過好多次.

都係唔識. 用左3min諗緊寫

"真係好難"定"難到想吃屎"好ga....

結果...當然要文雅d...寫左: 我會吃零蛋

其他. 不要再提.

無溫ge結果真係就係炒~

之後考chem...

一定要考得好!

唔係對唔住呀哥.

佢尋晚幫我抄左2hr note...

結果ok easy ge份卷.

有返咁上下ok la-.-

之後去左食野.

一食食到成1點!

姬的夢really gag 

去自修室溫.

溫math. 抄下content

一抄. 6個ch抄左我3個半hr.

佢地2個kai佬傳紙0 . 0

之後抄完閃人~

陪tsoi回sch~

回到去又吹下水hea下.

wa~5點7先leave sch~

行返去市心.

行到去姬想食野

4人行去食m記

食完坐左o係哥度吹水hea左好耐XD

6點9. 閃人la

咁又hea左2個hr~

回家搭751 with姬姬.

姬姬落左車..我研究佢地張"紙仔"

好亂ar! 睇明d唔明d- -

之後都係咁la~

到家8點la~

打日記~

睇tv

then去沖涼~

沖完涼睇下人日記

睇完就做math~

精神唔好then sleep!

刊登時間︰2007-01-03 08:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天
1st day exam 不安

近日考試來臨 大家都發多了夢喔...

今朝行1-3 5-5.5溫書制.

結果eng竟然o係溫左2.5hr下出奇的易.

phy卻出奇的難. 難在吹得太多.

表示吹錯愈多. 吹小都愈多.

呵. 考完. 不想花時間試後檢討.

試後關上自己的耳朵.

錯處保留到派卷的一刻才研究吧.

也許. 這樣我會考得開心d安心d.

去自修室嗎? 本能告訴我.

我更該先回家玩夠電腦.

更該先回家睡個覺.

各位. 努力吧! 加油呀!

刊登時間︰2007-01-02 01:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天
2007-01-01

http://diary.showhappy.net/?id=256211

刊登時間︰2007-01-01 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


溫書失敗. 無奈

玩HEA一整天.

7點才開工,

PHY不懂怎溫

ENG沒時間去溫.

失敗.

現在. 很累了.

是時候休息了.

刊登時間︰2007-01-01 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


~ 不安

誰勝

誰負 

刊登時間︰2007-01-01 03:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-01-01

07與06

同樣是數字而已

分別只在於--人

 

 

刊登時間︰2007-01-01 01:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]