尋晚10點訓左la~
鬧鐘我較錯左~
結果一覺訓天光6點半先起
wow!
真係開心ge姐~
訓左8個半鐘呀!
我諗我返學放假都唔知有冇訓咁多@@
回到sch.
睇埋ch 5 6 7.
嗯..都係咁上下la~
入試場~係LCM. 不詳預兆
好開心ar~第1頁淨係識2條.
第2頁同第3頁都各唔識2條.
飛飛飛~飛哂佢!
做la. 做到仲有23min到先做完識哥d~
死! 仲有成>5條唔識lor!! 點算!
返返去做. 有2條又搞掂左la喎.
last 15min. 一睇. 好似得返3條.
但係. 5分4分6分. 好大壓力~
又唔識做tim. 望住d題目好想cry QQ
哥陣好亂. 但係close eyes. 定一定神
咦~識左6分哥題. 仲有5min淨.
仲有5分哥題. 突然一睇, 下. 咩cross method黎ja.
一直我都以為係common factor同identity喎@@
用左1min搞掂左.
仲有4min. 橙哥題. 唔明佢up咩ga~
用左2,5min去load佢條題目.
明佢UP咩la~唔理~唔列式...寫左5個no出黎就算!
當我寫左1,2,4,8...差一個ge時候....pen down...
一時情急是旦..寫左13....
一放低筆唔夠2秒..就知ans係14....
好想大叫! 為何要係LCM.要是係其他老師.
要是佢地up話夠鐘哥段野up長d....唉! 算la~
但係點知..一睇..原來我都仲有題做到一半未做哂....
今日07年1月4日. 我. 記住今日. 因為今日. 係我第1次做唔哂math...
之後卷2. 又係無奈. d時間好險!
原因係我隻錶o係10點5哥陣停左.
我到10點9都以為仲有大把time...做得超slow@@
之後成份卷有8題唔識要撞到la~有2題錯左careless~
ho. 今次math expected value ~80 la.算係咁la~
一discuss. 12點3先閃人.
同maggie上左751諗住回家sleep~
點知..佢原來要去食din~
then都係要去eat lunch去自修室XD
12點9 o係屯門站落返行返去XD
去大家樂食野. 又hea到1點7先去自修室~
ho. 9人行!? 熱鬧- -
1點8到之後去到自修室...我發覺sit行最出.
去toilet方面. 不過我集中唔到成日4圍望ga!
結果溫到4點半5點到. 溫左5page ja!
唔得la我. 同jo閃去行返陣~
行到5點半. 去自修室同姬say bye~
then5點9閃~6點上車~
咦呀! 我唔gur lor~前面個人坐o係度"un"腳~
我唔mind人un腳~but唔好著d咁重咁硬ge鞋~
都唔好dum到個地下la唔該!
o係度tata聲好嘈lor. 仲有ar...
佢un ge frequency好高lor~個地震ga!!!!!!!
初頭我仲以為部LRT有問題- -
係LA~之後6點3到杭尾村~
媽打黎叫我買肉鬆...
SO. 行左9條街又上西鐵站....
係la..又撞到ms ma lor~比人問話@@
死人優之良品close左- -
打到呢度... 醒起一樣野.
要提下jojo呀~佢到家前...
遇到一隻公雞(!?) 超gag@@
之後回到家. 因為搵得耐.
都7點la qq.
e家打埋日記又8點la@@ |