轉左死性!?
尋晚同人msn.
傾下傾下先發現...
我只係得返今日聽日後日大後日大大後日同大大大後日...
咦...原來得返6日ja喎!
唔係唔係!
扣除左大後日要返教會...
咁都...好似得返5日ja喎..
有生以來...
我諗呢一刻..
係我第一次停低黎..
思索一下: 究竟...5日...足唔足夠...
得唔得呢!?
突然有個衝動想開工...
但係又未諗到從何入手喎!
結果...
e家都係執哂d要考ge有關書本出黎先...
好多wor....
等我度下先...
咦..成疊野高30cm呀!!
執完出黎..好攰...
hea一陣打左呢篇日記先...
好~e家都hea得7788.
等我去張d書分返類先...
分返第幾日考...我完全唔知邊科第幾日考lor!
唔係wor...分書之前...
要搵個地方比我攤書....
但係自上次exam將台比我整亂哂....
e家仲成個垃圾江咁!
即係話要執左台先!!!! (去)
(返黎)車..執台..好易姐..執左5min...搞掂!!!
只不過係將一個垃圾江ge垃圾~
轉移去第2個垃圾江度.
或是再o係第2度開發第3個垃圾江姐!
(一定比ma鬧死XD) (打完呢篇..真係要影d垃圾江相比大家睇!)
好! 執完台...真係要排時間表la! (閃)
(回)死la!!!大煲la!!! econ書唔見左!?(找)
fu! 搵返~好彩姐! 幾驚冇拎@@
排完時間表la....
第1日eng+phy...(eng好多野!8個鐘到la!) (phy.成4x頁lor!不過明左ge要背ge野唔多...8個鐘ok吧!)=16
第2日chin+chem...(chin5篇文6個鐘+語文運用2個鐘到la) (chem 38頁.不過明左ge...我諗.5-6個鐘得吧)=14
第3日math...(6個ch)(max 6個鐘至7個鐘到la..)=7
第4日geog...(24page)(多野...12個鐘一定夠掛...)=12
週未
第5日eng comp+bio...(前者唔洗點溫...1hr吧)(後者...同geog都係24頁..10個鐘吧)=12
第6日chin comp+hist..(前者溫格式.2hr吧)(後者19頁ja!? max10個鐘得吧)=12
第7日chin hist...(6個範疇...27頁..13個鐘一定ok吧!)=13
第8日econ+listen x2...(前者好多喎!31page!but ok la~10個鐘should be ok!)(後者廢的)=10
x! 我最討厭係要放11點幾lor~
d時間好難安排的la~明知我最尾哥24小時好important ga la~
wow!! 都ok可怕16 14 7 12 12 12 10 13...
mean=12, median=12, mode=12 (咁o岩ge)
min=7, max=16.....
死la~開始有d怕溫唔哂!!!
let me cc...考前1日抽到出黎溫書ge max time(跟據以往經驗評估):
考eng同phy前係星期日...10至1, 2至8, 11至5...=15 !? (-1)
考chin同chem前哥日放11點3...4至8, 11至5...=10 !? (-4)
考math前日放11前3...4-9, 要補眠- -, 2-6...=9 !? (+2)
考geog前日放11點半...4至9, 12至4,...=9 !? (-3)
考bio同eng comp前係星期日...so 10至1, 3至7, 1至4...=10? (-2)
考chin comp同hist前放11點3...4至7. 12至4. 5至6..=8? (-4)
考chis前放11點半...4至6 8至11 1至4 5至6...=9? (-4)
考econ前放9點9.有...3至7 8至9 2至4...=7? (-3)
15 10 9 9 10 8 9 7...
mean=9.625 median=9 mode=9 max=15 min=7
ps.唔係喎..回校仲有7至8哥段~all plus 1 la^^..
mean>10.625 median>10 mode>10 max>16 min>8....
死la~即係話點計都差11個鐘....即係...要溫定先la@@
又會唔會係自己估得太誇張呢?!唔知la~
咁用左2個鐘 打完呢篇同現實同步進行ge執書記+溫書估計.
又係時候開工未呢!?
55...呀爸食緊煙. 呀哥睇緊tv.
搞到好冇mood~唔溫住la!!! |