彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天
無奈... 不安

難怪上唔到xanga....

難怪咁少人on msn....5x人變到10人...

難怪上網咁慢...

天要我好好溫書也!?

---------------------------

地震毀電纜影響國際通訊(明報)12月 27日 星期三 08:40PM

台灣昨晚的強烈地震,令部分海底通信電纜受損,整個東南亞、歐洲和美國的互聯網和電話報務受到影響。


中國電信(相關新聞 - 網站)負 責人表示,受強烈地震影響,中美海纜、亞太1號、亞太2號海纜、FLAG海纜、亞歐海纜、FNAL海纜等多條國際海底通信光纜發生中斷,中斷點在台灣以南 15公里的海域,造成附近國家和地區的國際和地區性通信受到嚴重影響。估計要完全恢復正常要至少一個星期,但會一天比一天好。

新浪網報道,中國大陸至台灣地區、美國、歐洲等方向國際港澳台通信線路受此影響亦大量中斷,國際港澳台互聯網訪問質量受到嚴重影響,國際港澳台話音和專線業務也受到一定影響。

台灣中華電信表示,昨晚的地震破壞了一條海底電纜,令台灣與香港、新加坡(相關新聞 - 網站)、馬來西亞(相關新聞 - 網站)及泰國的通信受影響。發言人表示,與中國大陸的通信亦被中斷,因為兩岸的通信是經由香港進行的。

本港部分互聯網用戶上網時,無法瀏覽部分海外網站,亦不能到訪台灣的網站,但部分台灣網站已於傍晚陸續恢復,但上網速度較慢。

香港的電盈表示,傳乾能力大約只剩下一半,影響了商業和家庭的網上用戶,暫時未知道何時才恢復,可能最少要幾天。

分析家稱,現時大部分的國際電信是依靠海底電纜,總值數以十億美元計,伸延至全球。從今次事件的影響可見,現代人極之依賴這種很脆弱的系統,有需要檢討。

 

電訊局料網絡擠塞將延續數日(星島)12月 27日 星期三 07:36PM

昨晚台灣附近發生地震後,電訊局證實,本港的對外電訊服務,包括經互聯網接駁至海外網站、國際直撥電話(IDD)及漫遊電話服務均受到地震影響。電訊局發言人表示,昨日約十二時二十六分(協調世界
時間),台灣高雄(相關新聞 - 網站)東 南偏南發生一連串地震,損毀了多條途經地震區的海底電纜。根據電訊營辦商向電訊局提交的報告,用戶在使用多種對外電訊服務時遇上嚴重網絡擠塞。由於損毀程 度嚴重,預期網絡擠塞將延續數日。營辦商現正採取緊急措施,盡量擴大現有設施的容量,並使用其他線路將通訊轉經其他途徑傳送。發言人補充,海底電纜營辦商 亦已安排搶修損毀的電纜,預計部分海底電纜需維修至少五日。電訊局一直與所有對外電訊服務營辦商保持緊密聯繫,並會監察維修進度。發言人建議市民如無必 要,應盡量避免透過互聯網接駁海外網站。當未能接通海外電話時,如非緊急,不要立即重撥。

刊登時間︰2006-12-27 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-27 09:29 PM  


上網煩死!!! 驚訝

上網煩死lor~

成日都唔多上到咁~

好唔stable呀!!!

on唔到msn~

so令到我想溫書@@

好掛住人lor~

冇得on msn呀QQ...

好彩日記照打到...

o岩o岩睇新閒..

先知原來上網唔stable係關地震事!?

刊登時間︰2006-12-27 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


溫書之行 驚訝

話說我今日未話要溫書ge..

不過未又話說我d mood去到12點幾冇哂wor~

但係呢...就話說哥陣cur打黎問我出唔出去溫書la~

咁就...都又有返d mood咁wor~

then就去la~

1點半出門...4圍搵地方溫書la~

搵搵搵搵搵..o係tsw搵. o係tm搵...

最後3點2先o係屯市美食廣場落腳...

唔錯wa~ 一溫到6點..

我做左d咩??...

醒目ge我o係哥3個hr只不過寫左geog每頁ge topic...

算叫睇左2次到la~

不過呢...之後先發覺...原來我抄左咁耐ge野...

係每個ch一開始ge quick reference比左....

有點兒無奈...即係話我今日接近冇溫過...

不過以考前n日ge溫書動力咁低...

睇左1-2次. 算係咁lor xd~好滿意^^

之後去左陪jo月睇眼鏡~

又去左自修室"倒亂"!?

之後話去影貼紙相...

不過因為我冇$冇影到...

痴線ga..pat的2蚊..cur的一按...一隻好可愛的公仔...

天...點解冇人送公仔比我...恨死人la><

之後走la.....7點9回到家...

ar!!唔記得左講d好重要ge野!

今日唔知咩事la~

狂撞到識ge人lor@@

先係o係銀座2度見到快樂lone程某個女仔(哥個聽到自己把聲會蓋耳哥個...)

之後出到tm. 見到 蘇x婷. 周x凝

之後...送完jojo見到黃啟榮主任.

就又見到王x洛....最後o係70x見到杜x龍....

我終於知邊個係杜x龍la...

冇野好講..真係...好靚仔@@""


刊登時間︰2006-12-27 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-12-27


<~梳化的凌亂

 


<~tv隔離的亂


<~呢度係我個書相面同一張chair...

<~呀媽e車台! 比我堆到好高!!!XD

 <~櫃面! 堆積如山~唔知咩垃圾黎- -


<~書櫃D漫畫書又如山泥傾瀉!!

<~垃圾重災區:茶几! 一年冇執過.算係咁LA


<~茶几上面哥度~都係超亂..應該係上年年28執完就..


<~哥床邊的櫃面.滿是袋...滿是我同我呀哥換完but未放入洗衣籃ge衫- -


<~電腦台隔離...影得唔清~but相信大家都睇到. 入面其實有3棟書山. 由其上面中間哥棟...高到幾日就書泥傾瀉一次~


<~我e家背後ge地方...其實斜左45度影...不過...真係好亂...d人傾倒ge頻率同上面哥幅差唔多

<~最後一個重災區電腦台...係o米好似都唔係好亂咁呢!? 實不相瞞~其實我尋日朝因為要搵野o岩o岩執完!

__________________________________________________________________________________

相信大家睇完d相...都會覺得...原來...自己都好整齊....
跟住就會發現...wa~咩呀卒咁冇手尾ga.....

皆因...上面12個垃圾江..有9成都係我製造出黎ge!
多謝哂咁多位""
刊登時間︰2006-12-27 11:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


要開工la~ 驚訝

轉左死性!?

尋晚同人msn.

傾下傾下先發現...

我只係得返今日聽日後日大後日大大後日同大大大後日...

咦...原來得返6日ja喎!

唔係唔係!

扣除左大後日要返教會...

咁都...好似得返5日ja喎..

有生以來...

我諗呢一刻..

係我第一次停低黎..

思索一下: 究竟...5日...足唔足夠...

得唔得呢!?

突然有個衝動想開工...

但係又未諗到從何入手喎!

結果...

e家都係執哂d要考ge有關書本出黎先...

好多wor....

等我度下先...

咦..成疊野高30cm呀!!

執完出黎..好攰...

hea一陣打左呢篇日記先...

好~e家都hea得7788.

等我去張d書分返類先...

分返第幾日考...我完全唔知邊科第幾日考lor!

唔係wor...分書之前...

要搵個地方比我攤書....

但係自上次exam將台比我整亂哂....

e家仲成個垃圾江咁!

即係話要執左台先!!!! (去)

(返黎)車..執台..好易姐..執左5min...搞掂!!!

只不過係將一個垃圾江ge垃圾~

轉移去第2個垃圾江度.

或是再o係第2度開發第3個垃圾江姐!

(一定比ma鬧死XD) (打完呢篇..真係要影d垃圾江相比大家睇!)

好! 執完台...真係要排時間表la! (閃)

(回)死la!!!大煲la!!! econ書唔見左!?(找)

fu! 搵返~好彩姐! 幾驚冇拎@@

排完時間表la....

第1日eng+phy...(eng好多野!8個鐘到la!) (phy.成4x頁lor!不過明左ge要背ge野唔多...8個鐘ok吧!)=16
第2日chin+chem...(chin5篇文6個鐘+語文運用2個鐘到la) (chem 38頁.不過明左ge...我諗.5-6個鐘得吧)=14
第3日math...(6個ch)(max 6個鐘至7個鐘到la..)=7
第4日geog...(24page)(多野...12個鐘一定夠掛...)=12

週未

第5日eng comp+bio...(前者唔洗點溫...1hr吧)(後者...同geog都係24頁..10個鐘吧)=12
第6日chin comp+hist..(前者溫格式.2hr吧)(後者19頁ja!? max10個鐘得吧)=12
第7日chin hist...(6個範疇...27頁..13個鐘一定ok吧!)=13
第8日econ+listen x2...(前者好多喎!31page!but ok la~10個鐘should be ok!)(後者廢的)=10

x! 我最討厭係要放11點幾lor~

d時間好難安排的la~明知我最尾哥24小時好important ga la~           

wow!! 都ok可怕16 14 7 12 12 12 10 13...

mean=12, median=12, mode=12 (咁o岩ge)

min=7, max=16.....

死la~開始有d怕溫唔哂!!!

let me cc...考前1日抽到出黎溫書ge max time(跟據以往經驗評估):

考eng同phy前係星期日...10至1, 2至8, 11至5...=15 !? (-1)
考chin同chem前哥日放11點3...4至8, 11至5...=10 !? (-4)
考math前日放11前3...4-9, 要補眠- -,  2-6...=9 !? (+2)
考geog前日放11點半...4至9, 12至4,...=9 !? (-3)
考bio同eng comp前係星期日...so 10至1, 3至7, 1至4...=10? (-2)
考chin comp同hist前放11點3...4至7. 12至4. 5至6..=8? (-4)
考chis前放11點半...4至6 8至11 1至4 5至6...=9? (-4)
考econ前放9點9.有...3至7 8至9 2至4...=7? (-3)

15 10 9 9 10 8 9 7...

mean=9.625  median=9  mode=9  max=15   min=7

ps.唔係喎..回校仲有7至8哥段~all plus 1 la^^..

mean>10.625  median>10  mode>10  max>16  min>8....

死la~即係話點計都差11個鐘....即係...要溫定先la@@

又會唔會係自己估得太誇張呢?!唔知la~

咁用左2個鐘 打完呢篇同現實同步進行ge執書記+溫書估計.

又係時候開工未呢!?

55...呀爸食緊煙. 呀哥睇緊tv.

搞到好冇mood~唔溫住la!!!

刊登時間︰2006-12-27 10:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


點解..... 愉快

點解...

點解冇人送公仔比我...

點解...
 

刊登時間︰2006-12-27 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-27 12:28 AM  


充實!? 驚訝

今日ge總結可用2字: 充實^^

em...講返先la......

今日12點至2點半都好似又係hea下落下街..

之後3點LRT站等!!!

D!!!!  搞錯呀!!!

我遲3分鐘都仲要等佢15MIN@@

好彩未走第3班車車~

之後去到都係咁上下LA~

3點8入左場!?

之後睇la~都ok喎...

睇到5點半多d !?

之後去搭車...

都唔知去邊食咁!

等下搭下.....

行下搵下野食咁la.

點知.

洪水橋都係唔o岩...

後尾去返搭車..

去返市中...

後尾去左珊瑚堡...

ok貴XD~

之後去睇眼鏡

影貼紙相.

再跟住...

去食糖水....

之後10點1回家家

10點10到LA~

ho. 同自己一個返分別不大xd

一返家有2個人add我@@

之後打日記~

ma叫我食湯圓~

ho. 唔夠哥度d好味~

全因冇左ginger水><

之後...

受左dd ok 驚嚇ge野wor~

好la~打住咁多先~

PW去!!!!



刊登時間︰2006-12-26 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


記起了... 愉快

昨天晚上做夢..

夢見了快樂lone程.

一堆可愛的笑臉^^

真的. 很開心""

刊登時間︰2006-12-26 12:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]