彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天
星期六 熱情

今朝6點5起身搵料~

then9點半先出門口XD

10點幾到sch做下board咁la~

1點去食野~

2個KAI的去食PIZZA~

食到2點. 唔係返主日學

而係去kamo家家傾proj~

OK la~撞就預左的la~

各有各做就是了~

之後...3點半崇拜...

係一個OK無奈的喔

都OK辛苦~

又熱又悶...

有D唔係咁開心..

之後完左都ok ge~

去sac唱團歌and.....

咦...e家醒起...點解冇左奉獻part ge@@

之後就分組查經~

玩game~好正ar><

多謝2位組長

我有信心麼?

還可以啦...最簡單又最重要的吧.

之後去食飯

有d 無奈...搵野食由友愛行去安定

到置樂再去市中心 再去新墟海皇粥

今日請左cur食成10蚊野@@

算la^^

之後都係比stu 笑到死

then 8點半la~又去返市中心~

去hea行!? 睇下野咁la~

都係咁上下la~

回家路上傾左成5個字電話

好kai的cur搶tel@@?

之後就都係咁la~

今晚返到黎~

都因為哥要回家用comp的關係

我應該呢2日都用唔到機機la~

快d打完今日日記先XD

其實我好多hw未do~

聽日仲要下午去團年= =

刊登時間︰2007-02-10 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-02-10

前晚copy左篇野上黎

唔記得左鎖private tim XD

有WHO睇左呢唔知 

刊登時間︰2007-02-10 07:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天
無奈 不安

無奈著又過左1week

不過攰死..唔想返學la我...

特別係day f的music....

仲有星期一的proj learning

同埋board deadline...

死得la....

一個weekend.

完全唔開心..

太多野做

好似仲有math quiz

我由9.3同9c一直開始冇做過數

懶~唔想寫野...唔識做..有排追- -

今個星期日又要出街....

即係我得返個星期日朝早

聰明的...你覺得有可能麼

好想放棄哂呢個世界上所以ge野

刊登時間︰2007-02-10 06:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-02-08 10:41 PM  


2007-02-08 滿足

今日返學

好攰

e家咩hw都冇做

係唔想做

唔做

係咁先

日記

唔打住

88 

刊登時間︰2007-02-08 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天
2007-02-07 驚訝

很攰的一天

唔想打任何野...

又係同一句~

要打ge showhappy打左la~

今晚上網睇下野咁la

覺得真係好攰好攰...

唔再講咁多..閃先= =

88

刊登時間︰2007-02-07 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


CL堂

CL堂呀!!!\

好肚餓~

有DD頭暈TIM@@

又悶WOR!!!

好攰呀- -

快D小息LA...

刊登時間︰2007-02-07 09:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天
對唔住

hea玩, 做hw~ 

搞到7點去左訓~

訓到8點3醒左~食飯沖涼~

跟住9點半lu~開返comp~

仲有maths未do不過唔想do

玩msn... 突然之間覺得自己好自私

變得淨係理自己感受而忽略左人地ge感受

真係好後悔....對唔住呀>"<

之後都係咁la~唔知點講好...

e家11點半la~off la...做下hw先

刊登時間︰2007-02-06 11:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-02-06 11:29 PM  


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-02-06 06:52 PM