彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天
GD day~ 鬱悶

今日係唔錯GE一日ar~

special sch time 喎!!! great!

好快就上完哂d堂咁la~

小息相比起黎係異常的長~

之後放左學回到家2點半

4點出到去bbq呀~

都ok好玩開心咁la~

hoho~我ge事擴散到茄kamo同cwai度XD

之後燒到8點多D到la~

落左去沙灘慢步~

好正~

同cwai二人世界吹水~

唔錯唔錯^^

跟住...9點3到就走lu~

行去碼頭~

再上614~

去安定buy野

再751回家~

聽歌歌~

愈來愈愛"滿天星"

滿天星 王菀之

浪漫長夜星河 記下了詩人留住片刻點點愛火
望著其實已不錯 美麗會痛楚 情漩動完美的心窩
不停地為愛禱告 原來上帝聽到並賜你給我
戀情終於得到麼 仍感激接近過

能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語 別要我清醒

 明知手拖不到盡頭 仍願意感受試過擁有
滿天星作證 這一對逆境中溫馨

福積過幾多 有你愛著我 感動源自耳邊輕輕唱歌
越動人越怕出錯 顧慮有太多 連童話也忍心敲破
依然為你去禱告 期望上帝聽到讓你我好過
戀情花開不結果 留於天國盛放

你說再見又怎捨得放手 心靈難自由
多傷心仍願放開你 用眼淚平復你傷口


能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語 別要我清醒
 明知手拖不到盡頭 甜蜜痛苦畫滿星宿
 滿天星作證 這一對夢裡可盡情 

 

諗住high light我like ge歌詞~

點知等於冇high light過@@

刊登時間︰2007-02-01 11:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天
美好的一天 滿足

今日ok開心~

返到sch做埋d hw~la

早會又有若你能看見...

都好多次la~

有dd厭咁tim

不過d歌詞都係咁正la~

之後chis堂ok吧~

一頭無緒唔多想上

math堂又計數.

chin作句作到好sleepy~

之後mus堂...

講哥首歌ar 哥d咁la~

唔知點解呢2,3日呢

我總係成日聽埋好多好多有同感ge野lor@@

唔係第1次~第5,6次都唔止tim la,,,""

之後lunch la~一過左mus的day f係美好的

lunch食完上左404hea下咁la~

hea完上dt堂

都係hea~

不過好慘~

lack of 圓規QQ

之後好怏又放SCH lu....

kaka~之後都係咁la~

去初團遲完大大到 係唔會明佢講咩ge= =

之後好快開下組又完

去整sport day d野

不過後尾好冇mood整~

太多人~

so做功課吧!

蔡蔡get到 la~

結果就係佢係第1個知得最詳細ge人~

恭喜佢吧

之後走la...

真係好sorry咁遲先走- -

閃了!

去到市中心m記...

都係返家先la....

結果自己閃回家了

感覺良好!

8點半到了吧!

好la~打到呢到

為免第3次再度比qooza食左我篇野~

copy定先

刊登時間︰2007-01-31 11:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


無聊post下歌

只對你有感覺

無解的眼神 
心像海底針光是猜測 
我食慾不振

有點煩人 又有點迷人

浪漫沒天份 反應夠遲鈍
不夠謹慎 花挑錯顏色
但很矛盾 喜歡你的笨

*微笑 再美 再甜 不是妳的 都不特別
眼淚 再苦 再鹹 有你安慰 又是晴天
靠的 再近 再貼 少了擁抱 就算太遠
全世界只對你(妳)有感覺

玩的 再瘋 再野 妳瞪一眼 我就收斂
馬路 再寬 再遠 只要你牽 就很安全
我會 又乖 又黏 溫柔體貼 絕不敷衍
我只對你(妳)有感覺*

體貼卻黏人 愛哭卻溫順
有時天真 有時很邪惡
對妳耍狠 就是捨不得

請吸收養分 讓腦袋平衡
要你現身 動作慢吞吞
怎麼承認 我非你不可

REPEAT**

++++++++++++++++++++++++++++

豁出去漫遊 不通知親友
那快感少有 哪管想去多久
抱得你未夠 於這裡悶透
才誓死跟你 逛盡地球

何必每件壯舉都需要理由 伴你去出走
快活而內疚 不管舉世追究
願扣上你雙手 自繁華浪處到沙丘
戀愛 能有幸這樣放肆至足夠

別再管誰咒你 曾經荒謬闖蕩異地
亦未枉相戀超出煩惱的禁忌 
視世上人不理 想早晚能見你
曾經反叛也是我運氣 天與地
年老了不再飛 無那份勇氣

怕一世未能 沙礫中擁吻
有了你先有 這最淒美質感
縱使有地震 不因我犯禁
誰話你壞人 不減吸引

明知我做錯過的總要奉還 但我愛一眼
有自由浩嘆 都深刻過不散
讓你我似走犯 在窮途入教堂進諫
上帝 求你讓我共愛侶過更多晚

代價高仍愛你 曾經荒謬闖蕩異地
亦未枉相戀超出煩惱的禁忌
視世上人不理 想早晚能見你
曾經反叛也是我運氣 天與地
逃過約束拋開生死

這樣也許了不起 但有一日轟烈乏味
就讓彼此都別戀他人也不忘記
別個再沒法比 瘋過後能放棄
回家安樂過亦有運氣 不顧忌
才了解喜與悲 能以後銘記

人有天總怕死 才注定別離

==============================

開完個post唔知打咩~

咁o岩聽到呢2首歌歌~

就隨手post左歌詞上黎lo
刊登時間︰2007-01-31 09:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天
2007-01-30

好嬲! 本來打好哂成篇野~

死人QOOZA食左

算!

刊登時間︰2007-01-30 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-01-29 11:39 PM  


2007-01-29 驚訝

男孩很喜歡那個女孩,
女孩也很喜歡那個男孩.

一天 女孩把自己的心聲告訴了男孩
男孩對女孩說:

我也很喜歡你,但我配不起你,
你是一個好女仔,
必能找到一個比我更好的人.
那人會比我更疼愛你.

女孩因為男孩的話
感動得哭了

別天 女孩看了男孩的日誌, 上面寫著:

其實我好愛你, 只是自己不能接受自己.
我從今天起一定要變得更強, 守護你的微笑

男孩愛女孩多於愛自己.
結果就因為這個原因.
他們相愛但無法一起.

故事的情節很簡單.
也很老土
但想不到到了今天這個世代
仍有這樣的事情發生...

刊登時間︰2007-01-29 11:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-01-29 10:42 PM  


a nice day^^ 熱情

今日回到sch一開完locker~

toilet都未去就要落assembly~

聽無國界義工ge山區咩行動~

幾好幾好~

之後上堂la~

eng堂一journal同dict完就夠鐘冇左一堂

係咁2講下GIU又完左2堂lu~

chin堂同geog堂~

冇咩感覺~唔多想上~魂遊太虛~

之後phy堂都ok悶and唔多明咁~

之後lunch冇食野留在課室~

好多人都留o係404做數 - -

之後math堂算係咁la~

唔想打la~

放左學本該搞proj learning~

結果搞左sport day d 野~

7點半先走仲要去ok食左d野~

食完回到家8點10= =

今晚ge事好難忘...

另開pw~

刊登時間︰2007-01-29 10:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天
出去玩 驚訝

下午都係出左門去玩玩~

後尾冇唱kk~不過都ok盡興~

買左好多野~用左成5x蚊~

有3x蚊都係野食= =

之後又買冷冷同陪cur買33~

then回家了~

做埋news同no smoking同math~

e家差本reader~

算la~唔想睇~有dd sleepy~

又織陣頸巾~

等呀哥還機機我打QQ

等到E家終於打得~

REALLY好攰~

想訓...

又見唔到個名o係online list度出現la~

搞咩鬼呢...

來吧~睇完呢邊記ge事~

係時候到http://diary.showhappy.net/?id=256211

睇睇心情小記喔

刊登時間︰2007-01-28 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-01-28 驚訝

都仲係唔on MSN

=== 

今日仲未start做hw~

都差唔多ga la...

遲d開工la...

想去唱k

===

其實我都唔知點

到底件事係點

我應該點講好

個結果係點

anyway.

thx god~

===

開始唔知自己做緊咩

and想做d咩la

刊登時間︰2007-01-28 12:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]