彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天
曖昧

今日成日o係家家~

上網網hea下咁la~ 

曖昧!? 有一篇成日見

但係呢篇我第1次見~

post一post出黎吧.

---

不喜歡曖昧,因為我也會吃醋,雖然我知道我尚沒有資格去介意甚麼。
不喜歡曖昧,因為我很渴望嚐一嚐,切切實實感受一下和你真正相愛的滋味。
不喜歡曖昧,因為我的情緒每每被你的一言一行牽動著,患得患失。
不喜歡曖昧,因為我不喜歡每一次都有可能是最後一次的感覺。
不喜歡曖昧,因為我們都是好人,好人逃不過背叛的罪惡感。
不喜歡曖昧,因為我很怕到頭來,我只是在填補你和另一個人的感情空檔。
不喜歡曖昧,因為我不相信你會斗膽一腳踏兩船。
不喜歡曖昧,因為我已經赤誠表白了,你還顧左右而言他?
不喜歡曖昧,因為我們已經有男女朋友之實,即使我們沒有男女朋友之名。
不喜歡曖昧,因為朦朧的激盪、不明的惆悵、無止的猜心,已經令我很累了。
不喜歡曖昧,因為我討厭被人覺得我是第三者。
不喜歡曖昧,因為我怕如此耽誤下去,我們會分開,最後僅留永遠的惦念。
不喜歡曖昧,因為我不想到最後,才覺悟自己是自作多情。
不喜歡曖昧,因為我想介紹你認識我的朋友,我想和你過正常的拍拖生活。
不喜歡曖昧,因為我想和你有發展,有將來。我是認真的。
不喜歡曖昧,因為你驟來驟去,我不知道那天你驟去之後會否不再驟來了?
不喜歡曖昧,因為我想肯定你的愛。如果你很愛我,你不會有這麼多顧慮。
不喜歡曖昧,因為我想獨個兒佔有你,尤其是當我已全然為你付出的時候。
不喜歡曖昧,因為我真的很愛你,我按捺不住想進一步。
不喜歡曖昧,因為我不想覺得你自私,認為你優柔寡斷。
不喜歡曖昧,因為一旦沒有你在身邊,我不是胡思亂想,就是失魂落魄。
不喜歡曖昧,因為我沒有安全感,我怕明天你告訴我你要結婚了。
不喜歡曖昧,因為這是一種病。要麼我們快痊癒,要麼我們就一命嗚呼了。
不喜歡曖昧,因為我的情緒每每被你的一言一行牽動著,此時忐忑,彼時不安,患得患失。
不喜歡曖昧,因為我不單想開花,也想有結果。沒有結果的曖昧,最終也是遺憾。
不喜歡曖昧,因為我不害怕不穩定性和危機,我只想平平穩穩地和你過簡單的生活。
不喜歡曖昧,因為我想堂堂正正你你的另一半,而不是那些甚麼情人知己好朋友。
不喜歡曖昧,因為我並不嚮往找不到你,焦急得惶惶然,之後你又苦無其事,而且對我百般殷勤的感覺。
不喜歡曖昧,因為我討厭你被人問及我們的關係時,那副支唔以對又置身事外的嘴臉。
不喜歡曖昧,因為我想你正正式式作一個選擇。糊塗夠了,我想你放棄那一個人。
不喜歡曖昧,因為能夠享受最真實的愛情感覺,但又同時不附帶責任,世間上沒有如此便宜的事。
不喜歡曖昧,因為即使我樂在其中,總有一天你都要抉擇。我們始終不能一直這樣曖昧下去。
不喜歡曖昧,因為你太喜歡曖昧了。

刊登時間︰2007-02-06 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-02-05 11:07 PM  


陸運會第2日 驚訝

今日又到左星期一~

幾好wa~ 又6點11先起身~

7點5出門~7點10到去到LA~

換完褲好快就跳左遠~

fou左~唔想跳第2次~原來跳遠真係咁煩= =

去100 final~第1線

死仔最尾都係有睇到- -

博哂命就係唔要包尾...

跑完...以為自己包尾~

先知有人慢過我.

咁已經嬴左LA~第6~

3D包左456 XD

幾好. 16秒1幾~快左0.3x秒^^

之後好曬...都好暈...腳好痛...

好似去左唔知咩仙境咁....

之後就....30min後回復正常

要sit o係看台好好rest返下~

班接力~女仔嬴得好勁~

男仔..衰得好值得. 盡左力就冇悔la

之後lunch ok la~太長的lunch time

返黎唔舒服~暈tim! rest下~

社制幾好睇~

睇跳舞好亂@@

之後就分獎~

同上年上上年都一樣....

又係matthew女嬴luke男嬴

overall又係matthew...

講真...其實學校分社方法係唔係應該改下呢!?

之後都係咁la~完左影左1hr相~

去銀座再去新北江再回天澤再回家

期間撞到冇數多的scc人~

屋企樓下都一班= = 可怕= =

之後回到家la~都係咁la~88

刊登時間︰2007-02-05 09:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天
不平凡的下午 熱情

下午出了一點事

不太開心

好多好多的唔知點解

又好多好多的所以咁樣跟住

其實都只不過係咁o岩一時

心情差左少少併發症

又聽左d唔係幾合時ge歌....

更加悲la咁就

又睇埋高佬篇野

搞到最終亂諗一餐~

期間謝各位有幫過我的人~

之後都ok la~

姬姬的一句話把我拉回來囉~

沒什麼~

我現在很好!

e家又就12點la- -

點算= =

聽日要sport day也= =

算~唔理咁多~

打哂日記先

刊登時間︰2007-02-04 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-02-04
幸福 王菀之

越難越愛你 可惜手也挽不起
為何沒法比她跟你早半秒一起
怎忍心看見你 喜歡兩個一位也對不起
你答應心一死 再與我做知己

萬年未算遠 否則怎配叫苦戀
尚留著甜蜜的短訊雙眼看不穿
假使很快見你 這麼快變知己愛意太短
卻更怕等得久 愛意純淨了你已百子千孫

朋友 能愛她有甚麼 也別顧
朋友需要結果 很辛苦

我眼睛雖模糊 仁慈地看出她 實在無辜
你有快樂與否不要再開估
給撇棄很苦 不要別人來像我 再受苦

越難越愛你 可惜手也挽不起
為何沒法比她跟你早半秒一起
怎忍心再抱怨 純真對你交心過那怕短
一顆心 轉不轉 能重頭來過亦同樣挑選

朋友 能愛她有甚麼 也別顧
朋友需要結果 很辛苦
我眼睛雖模糊 仍未夠你辛苦

朋友 如你早已幸福 再別顧
朋友早已很多 不辛苦
我眼睛雖模糊 仍像你看出她 實在無辜
你有快樂與否不要再開估

因愛我而迴避我 上天磨鍊著我幸福中受苦
滿天星 王菀之

浪漫長夜星河 記下了詩人留住片刻點點愛火
望著其實已不錯 美麗會痛楚 情漩動完美的心窩
不停地為愛禱告 原來上帝聽到並賜你給我
戀情終於得到麼 仍感激接近過

能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語 別要我清醒
明知手拖不到盡頭 仍願意感受試過擁有
滿天星作證 這一對逆境中溫馨

福積過幾多 有你愛著我 感動源自耳邊輕輕唱歌
越動人越怕出錯 顧慮有太多 連童話也忍心敲
依然為你去禱告 期望上帝聽到讓你我好過
戀情花開不結果 留於天國盛放

你說再見又怎捨得放手 心靈難自由
多傷心仍願放開你 用眼淚平復你傷口

能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語 別要我清醒
明知手拖不到盡頭 甜蜜痛苦畫滿星宿
滿天星作證 這一對夢裡可盡情
曖昧

曖昧讓人受盡委屈 找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄 連擁抱都沒有勇氣

只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
超過了友情 還不到愛情
遠方就要下雨的風景

到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你

曖昧讓人受盡委屈 找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄 連擁抱都沒有勇氣


曖昧讓人變得貪心 直到等待失去意義
無奈我和你 寫不出結局 放遺憾的美麗 停在這裡


repeat *

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

聽歌. 好想喊. 終於喊得出.

不過喊左又點. 究竟我想點.

刊登時間︰2007-02-04 05:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


世界上最遙遠的距離

今日睇到高佬日記

終於知道到咩係世界上最遙遠的距離

原來處於世界上最遙遠的距離

真係好辛苦

刊登時間︰2007-02-04 04:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-02-04 04:45 PM  


sun day 愉快

今日12點先起~訓左9個半HR~

e家打下機機先~

咦......我個qooza幾時過左10000 ga@@

邊個係第10000個~

tell meXD

刊登時間︰2007-02-04 01:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天
星期6的一天 驚訝

早上懶

下午出去行一陣

散下心又上左KAMO家家 

回主日學又講成功失敗

我個人目標不大

快樂就是成功

活力~幾好呀~

個topic都唔悶

有d gag位~

有d break左@@

then約團~

實戰

不竟唔係第1次

ok la...pass

我like做路人~好好玩XD

之後完左去睇表演

悶到訓...

食野then back home....

刊登時間︰2007-02-04 01:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天
SPORT DAY 不安

終於到左一年得2日ge陸運會ge第1日la~

可以6點9先起身~7點7先出門口~

7點11過dd去到lu~

入去坐下幫手整下lala隊d野~

之後就無聲無色咁start左都唔知~

去換褲~要shot put同100~

咦呀!!! 點解佢會o係shot put度ga!!!

我好唔想o係哥度見到佢wor~

好想死好想搵lon娟QQ 好樣衰ar>< 唔要比人睇到lor@@

一push完即閃~

等左好耐到100~跑跑下抽跟...其實可以快多dd

不過成日形住跑得快dd都會仆死...

之後估唔到咁都第7入到決賽~好o呀!!!我唔想入lor!

之後就成日都係sit  la~都冇賽事!!!

d lala隊其實真係ok唔齊+無聲.....

算la...努力ar><

之後睇下賽事~有d好精彩ga~

眼角又飛去310度ge位置~

kaka~好開心...又見到la又見到la~

之後lunch去左新北江食~

咦~ok ge...不過好飽...

55...無錯~如果gp出一隊其實係必win ga@@

之後痴肺!? 

回到去未又係睇下野咁~3D的哥塊布原來真係OK型xd

之後1500~大家都好好~

好快又4點9~

終於完左第1日..去新北江la...

姬姬唔好咁感動la~

我會help u的XD

之後就都係咁LA~

唉...咦..哀...車...x...?...死...下...o...

刊登時間︰2007-02-02 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]