彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  | |
小孩不笨2有感  |
小孩不笨2 i'm not stupid~
真係等左成年終於有得我睇la!!!
初頭唔係咁名佢講咩
但係睇睇下. 好有feel
有d同感
e家ge父母好多都唔識點去教好個仔
佢地都係想自己個仔好
不過就成日都係會用錯method~
可能知道個仔做錯又好冇做錯都好都鬧一餐~
但係就忽略左仔女ge感覺~
都再唔識去欣賞佢地ge優點讚下佢地
父母.其實最終都係想佢地好~都係一樣愛佢地姐...
e家ge老師, 往往又好多時都用錯方法去教學生
可能做錯d事就罰佢地~
就算佢地想改過都冇chance
一尾淨係講到佢地冇得救咁喎
咁搞法真係一個好ge小朋友都變壞la~
5...唔打la~showhapi都打左dd~
e家打打下又想喊la><
唔打唔打QQ
係la~講樣好搞gag ge野你地知la~
話說頭先我打日記打打下就閃去睇小孩不笨la~
跟住我呀哥返家家就玩comp la~
我叫佢唔好close左佢就得~
點知當我一睇完洗個面冷靜左小小~
一行到去佢話佢唔知~
咁好自然o岩o岩收入去ge眼淚出返黎~
喊唔停@@
|
| 刊登時間︰2007-01-27 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
grey  |
尋日ge日記~
唔知咩事開完唔想打~
hold左~e家決定不如唔好打@@
打返今日ge野~
想打showhapi先~
but開唔到- -
今朝6點9好唔情願地因為要比賽~
7點4出門口~
真係好~265m 50min直達~
其間呆hea一陣, 又同cur傾左陣tel~
仲想睇下road show~
好心la~有人o係度拎到份報紙鬼咁高
我睇咩喎= =
仲有lor~我後面有5個香島ge分明同我同路~
o係度研究maths= =
落左車~o係a出口見到ofung...佢唔認我- -
之後行左好耐去到c出口....
見到2個f2同哥個唔知咩林生~
救命! dead air足咁耐~
20min內都冇人出聲...
我只好o係度睇站入面dd人~
好多好多中學生呀!!!
5個5個同校ge圍埋一齊有講有笑~
又傾下數咁~
點解...偏偏我就咁苦要dead足咁耐..
真係發覺~點解間間sch都係派老師帶~
但係scc就派個唔識開話匣子ge ta= =
之後搭7芯芯到la~好好多~終於有人陪我chat下~
之後經綠x新村行過去~
wa! 超gag喔~TA的03年地圖~and佢帶錯路XD
之後搞左一輪又問左人終於去得到LA@@
點名報到~再hea半hr等開卷~
哥間sch真係比起我地scc....有d比較..
main pt係原來廁所ge廁紙真係唔係必然
又o係度研究各校代表ge action~
wa..好有比賽氣氛@@
見到2個小學同學~
唔通多年不見...
樣好ge真係會樣衰化!?
樣差ge真係會樣好化!?
之後9點9開卷la~
真係難到痴~
又係撞下撞下~
18short question+3long~
頭18條o係p1~我叫都識6條ge...
都係撞足咁耐~用左1個鐘9個字玩撞撞估估下~
本來諗住giveup哥3條~
但係佢每條1page咁空白feel好唔自在~
結果我又做我最love做ge野~
我寫低左: wt is this! i dun know! so hard
最後..o係我寫到最尾一page最尾一行:
寫下sorry, but i ve try my best~佢就叫停筆,
哥一刻我真係好後悔~
唔係因為我ge math...係因為我醒起我唔記得將try轉pp form...
講返~今次係我第1次做2個hr長ge卷~
完來都ok好feel的= =
之後走la~個ta帶我地行新路~
走哥陣好好多~有返多d topic傾下~
ho..朱紫軒其實真係收得檔ga la~
因為佢真係太勁~唔係我地有心唔理佢~
係因為佢太勁我地跟本聽唔明~
算la~我地d識幾題ge唔夠佢d話o岩左多過1半都失手ge比得起~
last只好同芯芯研究佢會入全港頭3, 頭40(一等獎),定點~
之後我閃人la~
12點4~飛去搭車~
好神奇ar~29mins到家la~
快快吃快快換3~快快執袋快快出門~
1點5出門~為左唔遲主日學而dash
都2點0x分先到sch- -
主日學~因為朝早太趕and用得太多腦~
半腦死亡壯態~
之後主日學完左陪wingwing
then崇拜~ok la~都係冇咩feel...
約團....好冇mood....好攰...好呆....
之後都係聽下咁la~
ok ge....有d主日學聽過下...再溫故知新下咁la~
今日所有act都冇咩大感覺~
last分組哥陣更冇奈~冷清場面~
係後期講sport day先好丁點~
之後自己回家去~都係咁la~
88~
|
| 刊登時間︰2007-01-27 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 25 日 星期四  | |
TODAY GREY  |
今朝心情唔多好~
GP又未搞
DICT又未溫
最後結果.
班房
因MR CHAN唔o係度~
成為鬧戲一場
gag到d人唔多想聽~
只係為chocolate多
but又唔想玩遊戲
結果仲加無聊~
我玩填充- -
加問答...
之後數學
ex9c冇條識lor~
又煩到死~
give up!
cl ok la~
之後eng堂都唔錯~
我listening聽到好high~
之後chin堂d詩個個都好正wor~
好有詩意XD
之後最gag的斷腸
同埋ms lo最尾10min竟然講句
"wa!仲有十分鐘, 點算!?" 注意間住哥2個字~
之後lunch唔錯~
hist堂都差唔多~
aft sch~傾project~
之後都係咁上下la~
之後6點半走去左m記~
之後回到家8點2= =
e家終於打左日記la~
睇埋日記去沖涼~
之後就先做hw~
要做va同埋eng呀QQ
|
| 刊登時間︰2007-01-25 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 24 日 星期三  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-01-24 10:06 PM |
NO TIME  |
本來今日夜晚9點至10點ge time~
我係預黎打埋今日我好想打ge日記...
但係整整下又去左諗個project~
o係yahoo搵到第8x頁~
估都估到la~就係用哂d time~
搞到e家唔夠time用la qq
仲要溫eng dict同埋寫gp d野...
結果未又係咁lor. 又做唔切~e家又想sleep= =
唉...好悲哀...
我好需要你ar!!
我好掛住你ar...點解你唔on ga>< |
| 刊登時間︰2007-01-24 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 23 日 星期二  | |
又一天la  |
今日又好似尋日咁~
突然又唔多想打咁多野wor~算la
不過本來我今日真係預定左有好多個gag位要記
不過開始唔想打d咁無聊ge日記= =
所以今日都唔打lu...
無咩心情打落去+.-
|
| 刊登時間︰2007-01-23 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 22 日 星期一  | |
冇咩文彩ge文字~  |
本來呢篇野想打o係showhapi度~
不過為免影響showhapi ge文風~
打返o係呢度算la~
----------------------------------------
咦呀! 個msn好鬼煩lor~
又收唔到msg又有時sd唔到msg出去~
點傾msn喎!!! 煩到死!
好想快d format左部機佢ar~
有冇人可唔可以教我點format ar?
唔好tell me入隻recovery disk落去~
我想話我部comp係冇任何cd-rom dvd-rom哥d ga lor~
你入咩蝶落入去都冇用ga la~
咦呀! 到底點format姐!!!
仲有lor~o係我msn病入膏肓ge時候~
問呀a問題又推比呀b~問呀b又推返比呀a~
問呀c就唔肯答. 問呀d就9唔搭8~
真係好鬼死激氣! 好想打人lor!!!
好鬼死煩呀個msn~一收就3min內收到ge所有msg~
一係就咩都冇自動登出~唔係路呀佢~
我sd msg就唔知係d人收唔到定咩喎~
狂問我咩咩咩~家下我都好想知咩事~.~
msn...真係好煩.....
鬧完msn~係時候又要鬧下中史作業~
又係唔多係路~都唔明點解咁多question~
我做左2個幾3個鐘e家先做哂= =
之後ge都算la~
係la~講返....
其實有d野真係早d響好d geXD~
唔係我都唔話重要la~
如果唔係有d人早d響仲o係度呢呢呢~
唔知我會做左d咩呢hea!
|
| 刊登時間︰2007-01-22 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唔知點打  |
今日神奇的冇咩mood一樣樣打~
1)english speaking day冇型的消失了~
2)新位>唔錯
3)pe堂5個圈跑死人- -
4)新班會>都唔錯
5)kai佬>愈來愈愛.
6)chem派卷了...感覺見showhapi~
要做hw ge時候開始厭倦我煩人長氣的qooza~
多hw ge時候我更need ge係showhapi吧~
|
| 刊登時間︰2007-01-22 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 21 日 星期日  | |
| LONGMAN EXPRESS |
wa~今日成朝都唔想DO HW喎~
咁就BACKUP下電腦D廢檔同埋~
又好無聊WOR!
我一時興起~
醒起呀哥F3係用LONGMAN EXPRESS 1ST EDITION~
咁我就幾經辛苦去搵出黎睇下la~
WA@@ 本野超Gag!
個封面真係比起2nd edition樣衰好多~
入面d圖都係好樣衰好樣衰~
咁我突然又好好奇wor!
我拎左自己本2nd edition黎諗住睇下係唔係好大分別la~
結論係...2nd edition係多d exercise~
仲有就係除左ch6完全唔同,ch7小小唔同次外~
ch8,9,10篇passage都係一樣ga!!!
其中d exercise有d係一樣冇變過...
不過d排位同圖就緊係差好多好多la~
仲有就係有時d ex係一樣~不過d人名會轉左lor!
係la~ch9未話哥3個人寫信比polly ge...
1st edition哥度係有埋polly張相ga....
個polly個樣我覺得有d似某位老師
之後研究完都係咁la~
我想format左部機佢ar~
不過唔識lor~
又搵唔到window xp隻蝶wor- -
|
| 刊登時間︰2007-01-21 12:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 138 | »
|