彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天
小孩不笨2有感 感動

小孩不笨2 i'm not stupid~

真係等左成年終於有得我睇la!!!

初頭唔係咁名佢講咩

但係睇睇下. 好有feel

有d同感 

e家ge父母好多都唔識點去教好個仔

佢地都係想自己個仔好

不過就成日都係會用錯method~

可能知道個仔做錯又好冇做錯都好都鬧一餐~

但係就忽略左仔女ge感覺~

都再唔識去欣賞佢地ge優點讚下佢地

父母.其實最終都係想佢地好~都係一樣愛佢地姐...

e家ge老師, 往往又好多時都用錯方法去教學生

可能做錯d事就罰佢地~

就算佢地想改過都冇chance

一尾淨係講到佢地冇得救咁喎 

咁搞法真係一個好ge小朋友都變壞la~

5...唔打la~showhapi都打左dd~

e家打打下又想喊la><

唔打唔打QQ

係la~講樣好搞gag ge野你地知la~

話說頭先我打日記打打下就閃去睇小孩不笨la~

跟住我呀哥返家家就玩comp la~

我叫佢唔好close左佢就得~

點知當我一睇完洗個面冷靜左小小~

一行到去佢話佢唔知~

咁好自然o岩o岩收入去ge眼淚出返黎~

喊唔停@@

刊登時間︰2007-01-27 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


grey 驚訝

尋日ge日記~

唔知咩事開完唔想打~

hold左~e家決定不如唔好打@@

打返今日ge野~

想打showhapi先~

but開唔到- - 

今朝6點9好唔情願地因為要比賽~

7點4出門口~

真係好~265m 50min直達~

其間呆hea一陣, 又同cur傾左陣tel~

仲想睇下road show~

好心la~有人o係度拎到份報紙鬼咁高

我睇咩喎= =

仲有lor~我後面有5個香島ge分明同我同路~

o係度研究maths= =

落左車~o係a出口見到ofung...佢唔認我- -

之後行左好耐去到c出口....

見到2個f2同哥個唔知咩林生~

救命! dead air足咁耐~

20min內都冇人出聲...

我只好o係度睇站入面dd人~

好多好多中學生呀!!!

5個5個同校ge圍埋一齊有講有笑~

又傾下數咁~

點解...偏偏我就咁苦要dead足咁耐..

真係發覺~點解間間sch都係派老師帶~

但係scc就派個唔識開話匣子ge ta= =

之後搭7芯芯到la~好好多~終於有人陪我chat下~

之後經綠x新村行過去~

wa! 超gag喔~TA的03年地圖~and佢帶錯路XD

之後搞左一輪又問左人終於去得到LA@@

點名報到~再hea半hr等開卷~

哥間sch真係比起我地scc....有d比較..

main pt係原來廁所ge廁紙真係唔係必然

又o係度研究各校代表ge action~

wa..好有比賽氣氛@@

見到2個小學同學~

唔通多年不見...

樣好ge真係會樣衰化!?

樣差ge真係會樣好化!?

之後9點9開卷la~

真係難到痴~

又係撞下撞下~

18short question+3long~

頭18條o係p1~我叫都識6條ge...

都係撞足咁耐~用左1個鐘9個字玩撞撞估估下~

本來諗住giveup哥3條~

但係佢每條1page咁空白feel好唔自在~

結果我又做我最love做ge野~

我寫低左: wt is this! i dun know! so hard

最後..o係我寫到最尾一page最尾一行:

寫下sorry, but i ve try my best~佢就叫停筆,

哥一刻我真係好後悔~

唔係因為我ge math...係因為我醒起我唔記得將try轉pp form...

講返~今次係我第1次做2個hr長ge卷~

完來都ok好feel的= = 

之後走la~個ta帶我地行新路~

走哥陣好好多~有返多d topic傾下~

ho..朱紫軒其實真係收得檔ga la~

因為佢真係太勁~唔係我地有心唔理佢~

係因為佢太勁我地跟本聽唔明~

算la~我地d識幾題ge唔夠佢d話o岩左多過1半都失手ge比得起~

last只好同芯芯研究佢會入全港頭3, 頭40(一等獎),定點~

之後我閃人la~

12點4~飛去搭車~

好神奇ar~29mins到家la~

快快吃快快換3~快快執袋快快出門~

1點5出門~為左唔遲主日學而dash

都2點0x分先到sch- -

主日學~因為朝早太趕and用得太多腦~

半腦死亡壯態~

之後主日學完左陪wingwing

then崇拜~ok la~都係冇咩feel...

約團....好冇mood....好攰...好呆....

之後都係聽下咁la~

ok ge....有d主日學聽過下...再溫故知新下咁la~

今日所有act都冇咩大感覺~

last分組哥陣更冇奈~冷清場面~

係後期講sport day先好丁點~

之後自己回家去~都係咁la~

88~

刊登時間︰2007-01-27 08:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天
f

HOLD

 

刊登時間︰2007-01-26 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天
TODAY GREY 驚訝

今朝心情唔多好~

GP又未搞

DICT又未溫

最後結果.

班房

因MR CHAN唔o係度~

成為鬧戲一場

gag到d人唔多想聽~

只係為chocolate多

but又唔想玩遊戲

結果仲加無聊~

我玩填充- -

加問答...

之後數學

ex9c冇條識lor~

又煩到死~

give up!

cl ok la~

之後eng堂都唔錯~

我listening聽到好high~

之後chin堂d詩個個都好正wor~

好有詩意XD

之後最gag的斷腸

同埋ms lo最尾10min竟然講句

"wa!仲有十分鐘, 點算!?" 注意間住哥2個字~

之後lunch唔錯~

hist堂都差唔多~

aft sch~傾project~

之後都係咁上下la~

之後6點半走去左m記~

之後回到家8點2= =

e家終於打左日記la~

睇埋日記去沖涼~

之後就先做hw~

要做va同埋eng呀QQ

 

刊登時間︰2007-01-25 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-01-24 10:06 PM  


NO TIME 開心

本來今日夜晚9點至10點ge time~

我係預黎打埋今日我好想打ge日記...

但係整整下又去左諗個project~

o係yahoo搵到第8x頁~

估都估到la~就係用哂d time~

搞到e家唔夠time用la qq

仲要溫eng dict同埋寫gp d野...

結果未又係咁lor. 又做唔切~e家又想sleep= =

唉...好悲哀...

我好需要你ar!!

我好掛住你ar...點解你唔on ga><

刊登時間︰2007-01-24 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天
又一天la 不安

今日又好似尋日咁~

突然又唔多想打咁多野wor~算la

不過本來我今日真係預定左有好多個gag位要記

不過開始唔想打d咁無聊ge日記= =

所以今日都唔打lu...

無咩心情打落去+.-


刊登時間︰2007-01-23 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天
冇咩文彩ge文字~ 鬱悶

本來呢篇野想打o係showhapi度~

不過為免影響showhapi ge文風~

打返o係呢度算la~

----------------------------------------

咦呀! 個msn好鬼煩lor~

又收唔到msg又有時sd唔到msg出去~

點傾msn喎!!! 煩到死!

好想快d format左部機佢ar~

有冇人可唔可以教我點format ar?

唔好tell me入隻recovery disk落去~

我想話我部comp係冇任何cd-rom dvd-rom哥d ga lor~

你入咩蝶落入去都冇用ga la~

咦呀! 到底點format姐!!!

仲有lor~o係我msn病入膏肓ge時候~

問呀a問題又推比呀b~問呀b又推返比呀a~

問呀c就唔肯答. 問呀d就9唔搭8~

真係好鬼死激氣! 好想打人lor!!!

好鬼死煩呀個msn~一收就3min內收到ge所有msg~

一係就咩都冇自動登出~唔係路呀佢~

我sd msg就唔知係d人收唔到定咩喎~

狂問我咩咩咩~家下我都好想知咩事~.~

msn...真係好煩.....

鬧完msn~係時候又要鬧下中史作業~

又係唔多係路~都唔明點解咁多question~

我做左2個幾3個鐘e家先做哂= =

之後ge都算la~

係la~講返....

其實有d野真係早d響好d geXD~

唔係我都唔話重要la~

如果唔係有d人早d響仲o係度呢呢呢~

唔知我會做左d咩呢hea!


刊登時間︰2007-01-22 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


唔知點打 驚訝

今日神奇的冇咩mood一樣樣打~

1)english speaking day冇型的消失了~

2)新位>唔錯

3)pe堂5個圈跑死人- -

4)新班會>都唔錯

5)kai佬>愈來愈愛.

6)chem派卷了...感覺見showhapi~

要做hw ge時候開始厭倦我煩人長氣的qooza~

多hw ge時候我更need ge係showhapi吧~

刊登時間︰2007-01-22 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天
LONGMAN EXPRESS

wa~今日成朝都唔想DO HW喎~

咁就BACKUP下電腦D廢檔同埋~

又好無聊WOR!

我一時興起~

醒起呀哥F3係用LONGMAN EXPRESS 1ST EDITION~

咁我就幾經辛苦去搵出黎睇下la~

WA@@ 本野超Gag!

個封面真係比起2nd edition樣衰好多~

入面d圖都係好樣衰好樣衰~

咁我突然又好好奇wor!

我拎左自己本2nd edition黎諗住睇下係唔係好大分別la~

結論係...2nd edition係多d exercise~

仲有就係除左ch6完全唔同,ch7小小唔同次外~

ch8,9,10篇passage都係一樣ga!!!

其中d exercise有d係一樣冇變過...

不過d排位同圖就緊係差好多好多la~

仲有就係有時d ex係一樣~不過d人名會轉左lor!

係la~ch9未話哥3個人寫信比polly ge...

1st edition哥度係有埋polly張相ga....

個polly個樣我覺得有d似某位老師

之後研究完都係咁la~

我想format左部機佢ar~

不過唔識lor~

又搵唔到window xp隻蝶wor- -

刊登時間︰2007-01-21 12:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]