彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 6 日 星期五  | |
hoho  |
今日成日唔係玩game
就係煲十四歲的媽媽
再唔係就睇電視~
一係就玩msn
都係咁上下la~
功課當然未掂過la!
|
| 刊登時間︰2007-04-07 10:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 5 日 星期四  | |
| 2007-04-05 |
冇出街la~
成日o係家家hea下咁ja= =
好攰- -
冇咩mood tim- -"
|
| 刊登時間︰2007-04-07 10:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 4 日 星期三  | |
| 2007-04-04 |
都係做BOARD
約9點半
10點10先齊人= =
之後做到1點9
去左KFC食
食完之後又行左唔知去WHERE LU- -
好LA~
係咁先LA~
唔打LU~
88 |
| 刊登時間︰2007-04-04 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 3 日 星期二  | |
做board  |
----
今日做board呀~
就係咁做做做~
做左3個hrs board
剪哂d字only- -
em.....算係咁la...
仲有就...12點9
做完6人行去食mum mum
食euro gogo
食完都2點半la
走人
回到家3點幾到la
之後同人傾左3個鐘msn
爆頭- -
努力吧~
日子仲好長
有排我講....
用那源源不絕不力量
要抗戰到底
|
| 刊登時間︰2007-04-03 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 2 日 星期一  | |
| 2007-04-02 |
今日朝早回到scc做board
12點到大風襲scc
我比風吹走左~
吹左去好遠lu~
一吹~走ar
2點到到家家
今日終於見到carmen仔on~
好掛住佢
5點幾
開始煲森之一
之後完左62天之旅
打下故事先
打完又話8點lu~
玩下msn咁la~
已經可以依稀看見那通向未來的征途.
最初大家描述的那些凌亂的地平線.
現在已經可以在一架望遠鏡中看到.
那困擾你心靈的迷惑的命運之羅盤.
已經可以輕鬆操縱
|
| 刊登時間︰2007-04-02 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-04-02 02:40 PM |
2007 年 4 月 1 日 星期日  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-04-01 09:26 PM |
| 愚人節 |
假期的第2天
愚人節
光光生日快樂
今日星期日la~
o係屋企hea
上forum去玩下game
又去youtube睇片
我o係度諗緊
到底
惡作劇之吻(上年easter)
惡魔在身邊(??)
花樣(今年年假)
我鍾意睇邊套多d呢!? |
| 刊登時間︰2007-04-01 12:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 31 日 星期六  | |
| 返church |
今日331~
mandy生日快樂
本來返去做board ge..
因為遲起身
今日唔做住- -
之後好快就12點
出門也
唉...難得主日學早到10mins
simone竟然遲到- -
之後崇拜很好
好快又約團
睇食人人片
amuzing
nothing else
之後又分下組咁la~
分完之後
wow~好la~咁上下吃下蛋糕////
佢地玩- -
無奈
玩完閃人咁la
男女男= =
你睇住黎la
自己好自為之吧 |
| 刊登時間︰2007-04-01 12:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 30 日 星期五  | |
| 復活崇拜 |
今日ge時間匆匆流逝- -
一早返sch等崇拜
hea下傾下計
落去崇拜lu...
敬拜gd呀
simone的道很有趣
都唔知點講tim
算la~
之後10點到完左
hea下hea下...
又去左402玩下game咁la
爆下爛gag
之後12點佢地落去gp
我留在402睇佢地大富翁
真係好鬼正ga!
patrick屈機到13萬
真係超搞笑lorXD
睇佢地玩都笑死
之後1點多D就去食MUM MUM?
去C房又話成2點先出發LA
食完都3點la
去左定富hea
吹下水
玩下咁
又話4點幾5點la
姬姬又來也
ha................
冇野好講
之後6點鐘
閃人回家去
白kai的一天..... |
| 刊登時間︰2007-04-01 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 138 | »
|