彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天
sleepy 不安

sorry~

now i am so sleepy><

and much more hw haven't finished yet

i can't imagine that i can work without sleeping

maybe, i should sleep a while be4 i do hw><

today? wt is the comment?

just so much hw

刊登時間︰2007-03-13 09:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天
神奇 滿足

今日...

em...都怪怪的

一早的早會笑爆左

狂笑笑笑..

一開頭大家好齊心咁"下"哥下好正

要做mus- -'

唔記得係day e交

都唔知係咩事

我今朝就諗住bring返sch做= =

好彩有bring姐^^""

之後ge eng堂同maths堂恨不得快d完

講真~maths ch8好多條都唔識la~

問問問~都廢事la~

到左臨近ut先再慢慢搞返掂就得la= =

之後chin堂超gag....

問d互文研究左好耐

又話仲有5min就落堂lu= =

一樣大發現~

原來loklok咁叻仔ga~

唔知佢部電視機同電腦幾時安裝呢

之後pe堂玩跳馬...

terrible- -

唔曉lor= ="""

sor c wai.......

之後gp要食食...

聽佢講左一大堆我冇咩點聽ge野

又話上chem堂la~

睇人做實驗..ok la...

我覺得lab個feel會好dd....

之後就放學la~

4點4到去左202做hw...

聽日ge hw都7788~

係作文差一段+未抄~

同埋mus未練recorder= =

好~之後就.......

e家打完日記...練返半hour mus~

再抄埋comp...

有time我一定要煲多集花樣....

ho...聽日死得la

geog AB+RQ.....

hist WB+test.....

Econ WB.......

去死la~hist調咩堂wor= =

刊登時間︰2007-03-12 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天
花樣

今日o係家家~

9至10食野 

10至3打機睇花樣

4至7訓覺

7至8食野

8至e家打機睇花樣

===

冇錯~就係回到當初最hea ge生活

好開心~食完訓~訓完食~

我又睇左4集花樣la~

e家去到12~好興奮~

maybe呢2日快d睇埋佢先

e家唔洗再追10兄弟~

又多返一個hr用lu~

===

呵~還不錯的吧!

這樣的生活很好...

很想回到當初去

刊登時間︰2007-03-11 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天
2007-03-10

星期6的下午~

都係咁過la~

主日學真係同冇上冇分別~

略過真係好略

真係唔好聽好過

聽完等於0= =

之後都係咁樣la~

係la~

最後一次咁樣合組@@

之後又要回到全女班之中la

hoho...

還ok吧

去食飯~

食飽飽~

返家家~

o,o 呀哥又返左黎@@

好~難得可以打機

又變做冇得打

本來仲諗住今日煲爆花樣tim!

刊登時間︰2007-03-11 10:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-03-10 不安

今日又到星期6~

終於係有返dd時間比我hea la><

今朝一起身....

還ok吧....

10點半先起身~

呀爸就同我講野d 野...

聽到o哂口嘴~

算吧la~佢d貪錢ge性格都仲係咁ga la- -

之後想開電腦

睇返集花樣再打下日記= =

點知一搞去到成11點半先開好上到網~

唉...時間唔多夠...

所以睇到第9集part 5就停左la~

e家要開始執野lor= =

如果唔係我會執唔切

下晝好多野要做

刊登時間︰2007-03-10 12:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天
2007-03-09

今日唔錯LA~

reading period個feel好正

大家都好努力的溫書

坐到咁後~

美妙的景觀

前面有成1x個人溫緊中文@@

有d就do緊hw咁la

真係好正wor- -

reading period早就咩意思都冇la

仲要黎做咩

...

之後上ge堂又ok喎

中文默書我唔制~

錯左一個字- -

之後ge phy堂

chiu sir竟然又爆gag~

唔悶wor...係sleepy姐!

之後lunch為proj而努力

maths 堂sleepy到死= =

又做做做唔知做左d咩

就落堂lu~

proj~成果滿意^^

今日都可能多一日prepare

大家ge水準都高左><

大家都做得好好耶...

尾2組..搞gag!?

之後reflection咁la~

之後做hw到7點到就閃lor~

去左m記食dd野

lastly8點半到家

睇埋10兄弟lu~

今晚~終於可以鬆下la

刊登時間︰2007-03-09 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-03-08 10:39 PM  


38婦女節 不安

今日係婦女節....

冇咩special feel~

返學~ok la~

上堂都ok快過

最正係rsc堂

又玩寫人背脊...

好正ar~玩得好開心

我真係寫真心話gA~仲會留名tim XD

今日第1日人地proj present

唔錯的吧

開始愈來愈緊張la><

之後就...

睇完人pre,,,,

自己哥組落地下搞到成7點2先走

回家的時候

遇到d野...

有機會同大家講返la....

奈何...點解會咁ga呢

哥兩個畫面不斷重覆在我腦海中

我想不是吧...

茄話我塊面好紅wor

maybe la~

em....希望冇第2個會知la><

不過呢

點解每次最need u的時候

你都唔o係度....

突然之間...唔知點呢

心變得沉重...一直的墮下去

這時. 下雨了

如同無奈的感覺 落在我心中

刊登時間︰2007-03-08 08:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天
2007-03-07

因為專題研習

所有東西都忙不過來了

日記

好幾天也沒時間打- -

 

今日day b呀~

有d堂都ok ge...

有d就悶左d~

太多連堂la- -

好辛苦......

maths....無謂多說

his堂就不同la~

唔知咩事呢

好正~

爆左好多gag~

雖是broken~

i still love it~

反正就冇咁悶ma~

刊登時間︰2007-03-07 09:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天
^^"" 驚訝

今日ge assembly講緋聞

仲有就...

原來一有身體接觸

就已經係性行為- -""

之後就都gag左下咁la~

上堂還ok的吧

不過呢2日都真係凍到死la><

好凍....

aft sch傾proj.

傾完自己一個閃先><

到家後都忙得不可開交....

就咁多先la

刊登時間︰2007-03-07 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]