彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 13 日 星期二  | |
sleepy  |
sorry~
now i am so sleepy><
and much more hw haven't finished yet
i can't imagine that i can work without sleeping
maybe, i should sleep a while be4 i do hw><
today? wt is the comment?
just so much hw
|
| 刊登時間︰2007-03-13 09:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 12 日 星期一  | |
神奇  |
今日...
em...都怪怪的
一早的早會笑爆左
狂笑笑笑..
一開頭大家好齊心咁"下"哥下好正
要做mus- -'
唔記得係day e交
都唔知係咩事
我今朝就諗住bring返sch做= =
好彩有bring姐^^""
之後ge eng堂同maths堂恨不得快d完
講真~maths ch8好多條都唔識la~
問問問~都廢事la~
到左臨近ut先再慢慢搞返掂就得la= =
之後chin堂超gag....
問d互文研究左好耐
又話仲有5min就落堂lu= =
一樣大發現~
原來loklok咁叻仔ga~
唔知佢部電視機同電腦幾時安裝呢
之後pe堂玩跳馬...
terrible- -
唔曉lor= ="""
sor c wai.......
之後gp要食食...
聽佢講左一大堆我冇咩點聽ge野
又話上chem堂la~
睇人做實驗..ok la...
我覺得lab個feel會好dd....
之後就放學la~
4點4到去左202做hw...
聽日ge hw都7788~
係作文差一段+未抄~
同埋mus未練recorder= =
好~之後就.......
e家打完日記...練返半hour mus~
再抄埋comp...
有time我一定要煲多集花樣....
ho...聽日死得la
geog AB+RQ.....
hist WB+test.....
Econ WB.......
去死la~hist調咩堂wor= =
|
| 刊登時間︰2007-03-12 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 11 日 星期日  | |
| 花樣 |
今日o係家家~
9至10食野
10至3打機睇花樣
4至7訓覺
7至8食野
8至e家打機睇花樣
===
冇錯~就係回到當初最hea ge生活
好開心~食完訓~訓完食~
我又睇左4集花樣la~
e家去到12~好興奮~
maybe呢2日快d睇埋佢先
e家唔洗再追10兄弟~
又多返一個hr用lu~
===
呵~還不錯的吧!
這樣的生活很好...
很想回到當初去
|
| 刊登時間︰2007-03-11 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六  | |
| 2007-03-10 |
星期6的下午~
都係咁過la~
主日學真係同冇上冇分別~
略過真係好略
真係唔好聽好過
聽完等於0= =
之後都係咁樣la~
係la~
最後一次咁樣合組@@
之後又要回到全女班之中la
hoho...
還ok吧
去食飯~
食飽飽~
返家家~
o,o 呀哥又返左黎@@
好~難得可以打機
又變做冇得打
本來仲諗住今日煲爆花樣tim!
|
| 刊登時間︰2007-03-11 10:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007-03-10  |
今日又到星期6~
終於係有返dd時間比我hea la><
今朝一起身....
還ok吧....
10點半先起身~
呀爸就同我講野d 野...
聽到o哂口嘴~
算吧la~佢d貪錢ge性格都仲係咁ga la- -
之後想開電腦
睇返集花樣再打下日記= =
點知一搞去到成11點半先開好上到網~
唉...時間唔多夠...
所以睇到第9集part 5就停左la~
e家要開始執野lor= =
如果唔係我會執唔切
下晝好多野要做
|
| 刊登時間︰2007-03-10 12:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 9 日 星期五  | |
| 2007-03-09 |
今日唔錯LA~
reading period個feel好正
大家都好努力的溫書
坐到咁後~
美妙的景觀
前面有成1x個人溫緊中文@@
有d就do緊hw咁la
真係好正wor- -
reading period早就咩意思都冇la
仲要黎做咩
...
之後上ge堂又ok喎
中文默書我唔制~
錯左一個字- -
之後ge phy堂
chiu sir竟然又爆gag~
唔悶wor...係sleepy姐!
之後lunch為proj而努力
maths 堂sleepy到死= =
又做做做唔知做左d咩
就落堂lu~
proj~成果滿意^^
今日都可能多一日prepare
大家ge水準都高左><
大家都做得好好耶...
尾2組..搞gag!?
之後reflection咁la~
之後做hw到7點到就閃lor~
去左m記食dd野
lastly8點半到家
睇埋10兄弟lu~
今晚~終於可以鬆下la
|
| 刊登時間︰2007-03-09 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 8 日 星期四  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-03-08 10:39 PM |
38婦女節  |
今日係婦女節....
冇咩special feel~
返學~ok la~
上堂都ok快過
最正係rsc堂
又玩寫人背脊...
好正ar~玩得好開心
我真係寫真心話gA~仲會留名tim XD
今日第1日人地proj present
唔錯的吧
開始愈來愈緊張la><
之後就...
睇完人pre,,,,
自己哥組落地下搞到成7點2先走
回家的時候
遇到d野...
有機會同大家講返la....
奈何...點解會咁ga呢
哥兩個畫面不斷重覆在我腦海中
我想不是吧...
茄話我塊面好紅wor
maybe la~
em....希望冇第2個會知la><
不過呢
點解每次最need u的時候
你都唔o係度....
突然之間...唔知點呢
心變得沉重...一直的墮下去
這時. 下雨了
如同無奈的感覺 落在我心中
|
| 刊登時間︰2007-03-08 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 7 日 星期三  | |
| 2007-03-07 |
因為專題研習
所有東西都忙不過來了
日記
好幾天也沒時間打- -
今日day b呀~
有d堂都ok ge...
有d就悶左d~
太多連堂la- -
好辛苦......
maths....無謂多說
his堂就不同la~
唔知咩事呢
好正~
爆左好多gag~
雖是broken~
i still love it~
反正就冇咁悶ma~
|
| 刊登時間︰2007-03-07 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 6 日 星期二  | |
^^""  |
今日ge assembly講緋聞
仲有就...
原來一有身體接觸
就已經係性行為- -""
之後就都gag左下咁la~
上堂還ok的吧
不過呢2日都真係凍到死la><
好凍....
aft sch傾proj.
傾完自己一個閃先><
到家後都忙得不可開交....
就咁多先la |
| 刊登時間︰2007-03-07 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 138 | »
|