彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 20 日 星期二  | |
2007-03-20  |
星期2la~
與ut死亡日愈來愈近= =
雖然功課唔多
不過都仲係好死lor
返到屋企都8點8la
仲要搞gp d野
搞到成1點幾先down哂d歌...
歌詞都未搵tim!
家下成晚先訓得哥2-3hrs- -
苦!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-03-22 08:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 19 日 星期一  | |
突然有感  |
今日都係咁過la~
校中好多人趕hw= =
好壯觀XD
佢地d人去完wile camp返黎
個camp真係ok激= =
之後放左學補hist and quiz- -
超唔想lor係= =
o係202做下hw咁la~
佢地講下揀咩科咁...
之後7點閃人
食ok食到成8點先走
8點10到到家家la
haha~回家途中同cur作歌仔- -
笑死左XD
之後回到家就去沖個涼...
死LA~49KG...我聽日一定唔可以過50 = =
之後沖沖下涼
沖左個衝動出黎
我突然之間...
諗緊中四應該揀咩科
4E就SURE GA LA~
不過只係我突然之間...
有種好想自修GEOG同PA的感覺= =
算LA~吹吹下水
吹吹下又吹走個衝動ga la~
我呢d人根本就唔o岩自修XD
|
| 刊登時間︰2007-03-19 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-03-18 07:58 PM |
好o嘴ar  |
今朝8點起身
打左2個幾鐘
睇再說一次我愛你
之後一訓到7點
e家打機la~
5........ |
| 刊登時間︰2007-03-18 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 17 日 星期六  | |
| 2007-03-17 |
我頭先發現自己成2個week
冇去睇過人地d日記wor
so就用返多d time去睇la~
原來柳柳同劉惠同我係同一型人!?
原來2week冇睇咩都差左咁多ge@@
|
| 刊登時間︰2007-03-17 12:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-03-17 |
今朝7點起左身la^^
為左用4hr煲完我的花樣XD
唔錯la~
偷偷的愛著嗎? |
| 刊登時間︰2007-03-17 11:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 16 日 星期五  | |
| 怪怪的感覺了 |
今日都開始病la...
有d感冒ge feel= =
超熱wor又= =
今日ge reading period終於唔係ms lee看la~
係ms lo喔
一d都冇意義la~
個個都自己做自己野
最gag係ms lo一企起身
bump bump~好多人即刻好大動作的收野
笑死我lor><
wa~點唱原來要做好多野ga- -
之後...
夜晚有講座...
我覺得個feel好high~
好enjoy夜晚仲有咁多人o係sch ge feel^^
之後出去同mummum食野
返到家都10點3了..
好攰la><
|
| 刊登時間︰2007-03-17 11:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  | |
today  |
nothing to say
just want to sleep and sleep~
but many hw and hw= =
go die la- - |
| 刊登時間︰2007-03-15 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 14 日 星期三  | |
GAG DAY  |
今日竟然為左造就營報名
7點12分就到左scc la
我第1個報名@@
好意外~
證明如果要我早返
係可以有奇蹟ga!
未到搭半返黎哥d全部都係
3d班ge多
有15個3d的女仔報左XD
有d諷刺就係...
d男仔呢!?@@
之後上到404
好耐冇試過搭半上得到去la@@
神奇的未到搭9.
竟然有近10個3d的返左
平日可能得3-4個la- -
之後大家趕功課吧
lazy人一大堆~
個個都未做or唔做= =
之後...都係改變唔到ge事實係
到左搭1要落早會
都仍然係有1x人未返= =
咁早會la~
悶到痴- -
想死!!!
之後econ堂還ok吧!
maths堂理得咁多= =
竟然要check hw la~
趕住做返d math功課~
先唔理得d咩挑戰題咁多!
之後ge hist堂有幸唔洗/quiz住
geog都唔知咩事飛得好快
唔知佢up咩水= =
之後lunch去左econ fun day
唔錯~不過前年哥陣好好多吧
多d choice嗎~~今年得一檔= =
之後...上返課室~
聽jam講佢d假設~
笑爆...原來佢心目中...
女仔好身材的定義係要
上下圍不多於20. 中圍大於30= =
佢搞鬼錯哂...原來佢鍾意葫蘆...
笑死左當場12位同學XD (包括我在內)
佢仲要爆埋D 男MISS.....
大笑1X mins之後ge rsc堂
好正ar! i love this topic!!!
之後eng堂...好快就過左
都係講grammer多= =
個forget搞左好耐先明= =
e家又要煩try......
真衰....
em...o係佢後尾比time我地做giu時
我得閒去數有幾多課giu未do
145課之中有成56課未做ar!!!!
點算= =
|
| 刊登時間︰2007-03-14 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 138 | »
|