彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天
2007-03-20 不安

星期2la~

與ut死亡日愈來愈近= =

雖然功課唔多

不過都仲係好死lor

返到屋企都8點8la

仲要搞gp d野

搞到成1點幾先down哂d歌...

歌詞都未搵tim!

家下成晚先訓得哥2-3hrs- -

苦!!!!!


刊登時間︰2007-03-22 08:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天
突然有感 不安

今日都係咁過la~

校中好多人趕hw= =

好壯觀XD

佢地d人去完wile camp返黎

個camp真係ok激= =

之後放左學補hist and quiz- -

超唔想lor係= =

o係202做下hw咁la~

佢地講下揀咩科咁...

之後7點閃人

食ok食到成8點先走

8點10到到家家la

haha~回家途中同cur作歌仔- -

笑死左XD

之後回到家就去沖個涼...

死LA~49KG...我聽日一定唔可以過50 = =

之後沖沖下涼

沖左個衝動出黎

我突然之間...

諗緊中四應該揀咩科

4E就SURE GA LA~

不過只係我突然之間...

有種好想自修GEOG同PA的感覺= =

算LA~吹吹下水

吹吹下又吹走個衝動ga la~

我呢d人根本就唔o岩自修XD

刊登時間︰2007-03-19 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天
2007-03-18

大煲

未開始做功課- -

死la

刊登時間︰2007-03-18 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-03-18 07:58 PM  


好o嘴ar 滿足

今朝8點起身

打左2個幾鐘

睇再說一次我愛你

之後一訓到7點

e家打機la~

5........

刊登時間︰2007-03-18 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天
2007-03-17

我頭先發現自己成2個week

冇去睇過人地d日記wor

so就用返多d time去睇la~

原來柳柳同劉惠同我係同一型人!?

原來2week冇睇咩都差左咁多ge@@

刊登時間︰2007-03-17 12:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007-03-17

今朝7點起左身la^^

為左用4hr煲完我的花樣XD

唔錯la~

偷偷的愛著嗎? 

刊登時間︰2007-03-17 11:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天
怪怪的感覺了

今日都開始病la...

有d感冒ge feel= =

超熱wor又= =

今日ge reading period終於唔係ms lee看la~

係ms lo喔

一d都冇意義la~

個個都自己做自己野

最gag係ms lo一企起身

bump bump~好多人即刻好大動作的收野

笑死我lor><

wa~點唱原來要做好多野ga- -

之後...

夜晚有講座...

我覺得個feel好high~

好enjoy夜晚仲有咁多人o係sch ge feel^^

之後出去同mummum食野

返到家都10點3了..

好攰la><

刊登時間︰2007-03-17 11:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天
today 開心

nothing to say

just want to sleep and  sleep~

but many hw and hw= =

go die la- -

刊登時間︰2007-03-15 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天
GAG DAY 愉快

今日竟然為左造就營報名

7點12分就到左scc  la

我第1個報名@@

好意外~

證明如果要我早返

係可以有奇蹟ga!

未到搭半返黎哥d全部都係

3d班ge多

有15個3d的女仔報左XD

有d諷刺就係...

d男仔呢!?@@

之後上到404

好耐冇試過搭半上得到去la@@

神奇的未到搭9.

竟然有近10個3d的返左

平日可能得3-4個la- -

之後大家趕功課吧

lazy人一大堆~

個個都未做or唔做= =

之後...都係改變唔到ge事實係

到左搭1要落早會

都仍然係有1x人未返= =

咁早會la~

悶到痴- -

想死!!!

之後econ堂還ok吧!

maths堂理得咁多= =

竟然要check hw la~

趕住做返d math功課~

先唔理得d咩挑戰題咁多!

之後ge hist堂有幸唔洗/quiz住

geog都唔知咩事飛得好快

唔知佢up咩水= =

之後lunch去左econ fun day

唔錯~不過前年哥陣好好多吧

多d choice嗎~~今年得一檔= =

之後...上返課室~

聽jam講佢d假設~

笑爆...原來佢心目中...

女仔好身材的定義係要

上下圍不多於20. 中圍大於30= =

佢搞鬼錯哂...原來佢鍾意葫蘆...

笑死左當場12位同學XD (包括我在內)

佢仲要爆埋D 男MISS.....

大笑1X mins之後ge rsc堂

好正ar! i love this topic!!!

之後eng堂...好快就過左

都係講grammer多= =

個forget搞左好耐先明= =

e家又要煩try......

真衰....

em...o係佢後尾比time我地做giu時

我得閒去數有幾多課giu未do

145課之中有成56課未做ar!!!!

點算= =

刊登時間︰2007-03-14 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]