彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天
新春營2 驚訝

新春營第2天

朝早

同心圓.

真係好正~

之後係狂影相

就係咁多la~

新春營就完左lor><

刊登時間︰2007-02-25 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天
新春營1

新春營第1天.

朝頭早好早就起身出門la

要8點半到sch...

早左dd到..

不過後尾都要等人

感覺好特別~

F3人數同F1人數相若

會不錯的吧

好好襯呢個chance識下d F1先^^

hoho~!

之後出發la.

去到營地..

上次去哥度係小2 ge事

成7年冇去

仲有dd印象...

比我估中左.

未拎得家家住...

so..咩住個包包流浪

第1站係聽左d唔知咩先~

再去籃球場

去到哥陣10點多d到la~

hoho~派營刊la

唔錯的喔...揀選...

em...何解封面有我=-=

分組~有小邱同momo耶!!

仲有3個唔識ge~我諗係f1掛

導師係mable同simone~

hoho~今次冇得再搞亂嘉賢同mable個樣lu~

but..wt!!!又係simone@@

em..算吧...宿命...

分房 難怪simone話唔會比我kamo茄3個訓...

竟然同佢一間@@ 算!!!

之後先係唱營歌.

好似唔知o係where聽過 

不過真係唔多識唱

聽得哥2-3次= =

之後團訓..

惟有你們是被揀選的族類 是有君尊的祭司 是聖潔的國度

是屬神的子民 要叫你們宣揚那召你們出黑暗入奇妙光明者的美德

彼得前書 2:9

(好yeah~過左成個WEEK E家都背得出XD)

之後分組畫旗...終於見到我唔識哥3個LA~

個男仔叫崔崔~另外哥2個女仔真係超難認wor...

一個芸嫻一個文詩...好難認

到左晚上先話認得下..

之後去左禮堂度玩破冰ar~

第1個係咩鬥長...唔錯吧...

之後就11點2~玩成長之路.

bb要爬同飲奶 幼稚園要爬要玩彈彈ball?

小學要穿橡筋and跳 初中要飲水= =

高中背八福  大學要做sit up  成人要搵鞋

老人家要教太極

wa!!! 飲水真係好waste time- -

ps. d袋放哂o係hall

之後就話12點幾去食飯lor

食完都未有房房~

2點幾到又有破冰la~

護蛋大行動...

又要做咩mission

第一個就去左simone哥度超waste time- -

搞到成3點半ar!!!

我仆左3次~好爽~

搞左好耐先拎到= =

拎完ge tips係我要努力向上

成班白痴唔知咩事行到死上左去觀星台

又要見到hemmy先好yeah喎= =

解手...5個人玩. 沒趣. 半min閃人

烽煙四起>燒烤場....

喔...無奈...先發覺係第5張紙..

我地搵錯地方....

去燒烤場哥陣行錯路卻意外接返小邱

到米缸哥度mun報紙同sip報紙- -

我地已經係last組.but玩左just 3game><

可憐的小邱咁就傷左

之後米缸出哂tips叫我地去攀石場同50

去la... 見到48房前有個女人..亂認一餐以為係joey

之後50號房哥個好快ko左~

哥陣衝去攀石場...可怕的!

先覺唔見2隻egg

到攀石場好快就ko左la~

唔洗去last place搵mable就返去lor~

比人偷左3隻egg又爆左1隻~失敗@@

egg ge意義~.~ 唉...

之後就靈修la~入左35號房傾左一陣

then 6點多d~去食din din...

好la~night之活動開始LA~

大約7點到la~

要去哥個咩露天劇場@@

個氣氛好特別...哥場敬拜好好feel好投入 

聽講道...唔錯~你有幾兩呢!?

我地點去為神做返多d野好ar?  要發下夢la

之後就等night walk夜行開始la...

開始有dd怯...

我係冇諗過要由8點4至到凌晨期間咁耐

都要mun住隻眼lor@@

之後分好組企...一直sit o係度等start...

我個人開始o係度震

都唔知係因為有d緊張~

定係真係凍到震

應該2樣都有d吧

之後就...出發了

一開始的時候..前面係momo

後面係唔知who...

淨係行左幾轉

一開始未習慣到有dd怯...

下面有lon偷睇到dd..

不過係愈睇愈震~

so close eyes^^

我feel到大約係行到上hall哥個位到la~

就行返落去...

sit返o係露天劇場哥度

mable開始講野...

話要wear d "經激"

我諗左好耐咩係"經激"

我唔記得左係帶o係手度定頭度定where

我聽到d"經激"ge聲~

不過我一直都feel唔到...

我真係有諗過佢係唔係冇幫我帶

and then又要比佢拎綿繩打

我一開始聽到d聲仲以為係咩係嚇下我地

點知跟住mable一行黎第1個就打我

我嚇一跳震一震..

不過其實好搞gag...

係佢打落黎我件3太厚.

book一聲不過一d都唔痛...

佢自己都笑左一聲....

之後"榜"手~我又係好無奈...

我聽到d索帶聲...o係度等左好耐...

都好似唔覺有野"榜"住我...

佢叫我imagine哥下...

我都唔知點好...

我諗: 可能佢"榜"得鬆我feel唔到姐

我不斷同自己講佢已經"榜"左~

原來有效ga~即刻feel到有d野"榜"住左自己...

(事後mable講返事實係佢唔記得榜我)

之後解返手, 又出發....要食苦瓜again~

冇咩感覺...反而太耐冇講野口乾~

食完仲好- - 之後要拎個大十字架

前面係小邱wa~佢一張個十字架放o係shoulder度

我已經咩都唔洗拎咁濟..舉高隻手都受唔到力

我feel到小邱一個拎得好辛苦.><

辛苦la小邱...你幫我地體驗埋我地要體驗ge野- -

因為我醒起...

我哥組好似個個都唔過160...

咁多弱質女流~得2個boy ja= =

之後行左陣...因為行得耐. 慣左mun眼la

之後停左之後rest左5min到....9點4...

原來咁就1hr la...share少少野.

又默想咁la...講真

當中ge meaning我係明的

但係無奈是真的好多感覺都體驗唔到

之後又再出發也...進入part 2~

好興奮~小邱o係後面wa~

佢隻手好warm><

行去繩網哥邊玩迷工...

去到聽到tsoi佢地把聲= =

好嘈好冇feel......

之後就ok la...等start...

先係跟o係容容後面...

捉繩行得好快下...

好快就追到小邱佢地- -

成日塞住SO o係度傾計XD

D軟"賤"好煩- -之後有個大石級

之後就我行先...ok 吧...

開始聽到前面有d 叮叮聲

仲研究話以為係有咩釘十架ge模擬模式- -

行多陣就到盡頭la條繩

講真. 我停左o係度

冇諗過盡頭=終點

信條繩...我信wa~咁未停o係度lor~

佢又狂how條柱都唔知佢想點

咁終點未出黎lor~

我知係終點不過我都get唔到會要係下而個lone....

之後就咁樣...10點正..

完成第2part...

等埋後面的momo同chui.

就出發下山了...

今次搭小邱個博頭~yo.

之後落返去咁la...落到去攀登場哥度又rest 1min

then就係搭chui chui博頭胡蓉蓉跟我後面~唔錯.

不過今次唔知咩事一係前面行得過快跟唔切

一係就前面行得慢後面推我行快d結果接近要平排行哥隻...

我邊行邊計..45min一個part.

咁未聽得到sammy love大結局lor@@

行下行下..mable"針"水~呀毛嚇我地= =

唔好嚇ge都.~.~ 無聊- -

之後行左ok耐都唔知去左where就到la

我眼底見到有d鞋

耳則聽到simone的聲音

佢話咩點解有聲同埋點你個頭就出去etc~

之後mable叫左我哥組坐左o係個博上面...

叫我地除鞋...我諗哥陣10點3到la...

心諗:完來第3個part係除鞋行!!

之後都係咁la

叫我地安靜下自己默想一下...

一直等等等...好無奈- -

我初頭真係默想...

但係到左10點7到我忍唔住la

已經默到冇野好默...

我偷睇下錶...

又開始o係度計數...

我諗緊咁如果又要等第2組玩完先..

45min一組咁都ok吧~

應該會剛剛趕得切吧...

咁繼續等..邊等邊偷睇手錶...

到左搭9~等左成半hr la...

我同自己講話可能就係要test我地忍附力-.-

之後cur tsoi ste佢地哥組黎左~嘈到死- -

之後仲倒數sammy love- -

我愈來愈怯.

唔係驚話陣間要行咩會有咩danger

我係feel到身邊的組員一個一個咁走左wa

其實我眼底見到我身邊ge組員分別比hemmy同joey拖走

我好驚走淨我一個

做最後的心情好唔掂...

結果到左11點4到...

死...一來冇得聽sammy love

2來...我哥組真係得返我一個...

o係哥個時候...

一隻好warm好多肉好舒服拖住我

好感動ar! 一睇~我認得係肥仔隻鞋

赤腳行跟本冇咩special

只係一諗度自己哥陣係拖住肥手隻手~

好warm ar><

已經sweet到傻笑XD

為著拖到肥仔隻手而興奮~

YEAH! 之後肥仔拖到我去一條欄杆度...

叫我等陣就扶條野行...

佢走左LA....突然有種失落感tim@@

之後呀毛爆左句"葉卒婷過黎la"

我不知幾想大叫我唔係葉卒婷

不過算數la~玩完先同佢算帳

跟住就行行行la~狂聽到有人叫= =

之後都冇咩野...

到simone哥度我根本get到係咩好耐

反正一定唔會有事. 冇咩驚過...

then走過後就去著返鞋呀咁la~

就話行入去分享~撞鬼咩~咁quiet咁可怕...

不過都係冇咩感覺...一睇錶....11點7...

唉..my sammy love- -

之後行返去籃球場哥邊分享返成日ge act.

then 12點5到分享完.

hoho~小邱真係好大哥哥

之後12點唔知幾多定成一點先返到房...

rest左陣....等下人沖涼...

就成2點半先沖得完...

佢地d男仔話3點先黎~

訓陣先~最好扮下訓~

唔想同simone玩= =terrible

之後3點幾d男仔先黎~

佢地黎完...幫手叫醒埋simone同cur佢地

我同momo仍然係決定...扮訓is the best

結果我3點9訓著左lu.

訓到5點幾醒過ga^^

就係d男仔話走哥陣喔~

之後唔理咁多繼續sleep~

到7點8先起身@@

8點早餐lor- -

結果好遲先落到去....

係wor~! 唔記得要留返"新春營2"先打

停筆也...

新春營2...遲d再打- -

 

刊登時間︰2007-02-25 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天
突然有感 驚訝

今天回家

看著車箱外的雲

勾起了一段GP camp的回憶

想了很多很多

 

8月16日至8月17日

GP camp. 回味無窮

 

想到那次GP camp

就會想到那段話語

世間上

兩個人的相遇和相識

絕不是偶然

那段話語很深刻

它 時常提醒我要學懂珍惜 

 

今天想起來

若果我不是GP 會怎樣

若果我不是3D 會怎樣

若果我沒考進SCC 會怎樣

若果爸媽又沒有把我生下來 又會怎樣

 

世事 太奇妙了

刊登時間︰2007-02-22 11:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2222222222 不安

今日係2月22不過唔係星期2~

e家係2月22日22時22分....

室內氣溫22.2度- -

都唔知咩事咁多2 XD

今日出左去傾PROJ~

sor...真係冇咩精力qq

好攰好頭痛~

咩都唔多想做....

搵完資傾左一陣

就去食野~

然後買野去camp~

再去睇鞋.....

6點半要回去家附近吃飯

回到去鞋終於gameover

一定要買也= =

冇咩得揀都係要買...

唔係聽日唔洗著.....

之後去食野....

ok la~

d野唔多好味咁la

之後8點半回家睇10兄弟

睇完竟然用左40min就執好去camp d野@@

wawa~

好似少野拎

結果都ok多野拎= =

em....執完就e家lu~

打篇咁ge野mo下mo下mo左半hr- -

去沖涼la...

刊登時間︰2007-02-22 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天
2007-02-21

qooza竟然壞左~
不過臨時又好有mood打日記wor~
打住o係度第日先搬返過去= =

今日成日留o係家家~
我開始煲花樣少年少女
原來真係都幾正下

頭先去左睇我們這一家
講 硬gag
唔知硬gag同爛gag一唔一樣ge呢

好la~唔講住~
我要繼續煲劇la><
有野打比我la~
我懶開msn- - sor
 

刊登時間︰2007-02-21 07:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天
初三xd 驚訝

今日去左simone家拜年~

kai 玩

好開心~

then去左mk行

ok la~

走lu.

分左3路人馬- -

之後就到家了

刊登時間︰2007-02-20 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天
開心的年初2

今日年初2~

心情唔錯wa~

好多野都諗通左

以前有野唔識都係學ga la

e家點解唔可以繼續學好佢姐XD

今日都係去拜年AR~

ok開心~

因為多好多野玩XD

玩到5點幾走LA~

去元朗買左D野

then6點幾到家家la~

睇十兄弟, 睇千杯不醉...

之後又話10點11~

去沖埋涼就聽電燈膽

我已經迷上了

e家聽完仲回味緊~

邊打埋日記

收檔lu....

係la~

我今日經過石崗軍營

我諗起軍體拳...

不過唔記得左ar><

有冇人記得可以tell返me ar><

刊登時間︰2007-02-20 12:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天
一個不開心的年初一 鬱悶

今日年初一la~

冇咩感覺

去拜年...係唔想去ga

不過一定要去= =

真係冇咩mood咁lor~

唔想拜...

本來心情已經唔算好仲要人做d唔想做ge野

算la.

就係咁我ge一日又要過去左la

惟一比較值得一提ge只係

今朝未出門之前同今晚返到黎之後

我邊睇電視邊織頸巾.

織左3個hr多d~

織好左2條 = =

係咁先la~ 

刊登時間︰2007-02-18 10:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天
教會日+年30 驚訝

今日年30la~

團年食午飯~

又係食埋d我唔like ge野~

12點9食完~

半hr趕住執野換3沖涼~

之後1點3飛出門

o岩o岩2點正趕得切返主日學

唔知why今日主日學ge time...

過得0舍慢lor@@

講死亡~

真係未有咩大感覺tim"""

之後冇去祈禱會ar~

去搵cur cur~

又去hea左一陣~

就活力也~

個敬拜頭半亂左dd~

不過之後都ok有feel喔~

之後simone講的道..

我聽完其實都未搞得清個topic係咩

之後聖餐la.

原來又話1個月la咁快@@

真係好快喔...|||

之後就去joshua lor~

我有d short左痴左線咁~

之後唱團歌~

今日約玩整湯圓喔~

仲有寫fai春同埋去左行花市~

好yeah! april有電燈膽第3集ar><

可以聽返~hurray~

em. 跟住行到6點半多dd~

去掃街~又加個失敗的大興之行@@

之後就回家la~

回到去就7點11到la~

睇左好耐電視~

邊睇邊織頸巾XD

又一條LOR~

好la~e家終於打完日記~

唔講咁多

收線la

88

刊登時間︰2007-02-17 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天
呆一天

旅行後ge呢個星期5~

真係冇節目wor~

so決定左呆在家中一天~

都真係冇咩野好做.

瘋狂於網劇!?

我係訓完就玩~

玩陣又訓= =

好懶人ge生活.

今日就咁過左la

刊登時間︰2007-02-17 11:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]