彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天
打返今日 愉快

今日ar~

8點先起身~

訓左11個半鐘~

o岩o岩打返哂尋日d日記lor~

qooza呢篇好多野都唔記得左lorQQ~

showhapi哥篇~

hoho~我真係發現我愈來愈醒ge姐~

原來我已經可以勁度打一段野可以套入3件事度~

好開心~不過都好唔開心~

開心在自己咁勁~

唔開心在自己都睇唔明其實自己講緊邊件事多d XD~

算la~反正都係打黎玩下姐嗎~

wow~e家係時候去睇下日記 la~

刊登時間︰2007-01-21 09:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天
賣旗xchurch 驚訝

今日一早起身要賣旗~

點知真係賣左一陣就唔想賣~

去左交旗袋~

但係點知交完之後後尾又去幫下其他人手賣下咁la~

11點半到去左影照紙相相~

9個人~影閃閃機~有4張都見得哂咁多個人ga^^

hoho~第1次同justin影~真係好gag~

之後佢地畫ge同時~我地4條柴木同一堆火緊係去影返次la~

影50蚊哥部唔知咩coach ge機~

kai佬果然係kai佬~有2次都笑死~

因為成班白kai的企得太後比個background遮住~

影~有4張都ok wa~不過畫得慢->畫得好少好少XD

不過好滿足ge都~終於有左社照la~

之後都去交埋d旗袋~

交完想去拎自由x ~不過冇~

then同jo 姬去食euro gogo~

食完行一陣買dd野就回sch主日學la~

今日的苦難觀..唔錯唔錯...

約伯的故事......想起my jesus...

之後落去去toilet~

去完都崇拜la~崇拜~好好wa~

展棚ge話我會記得ge...

要忠心..唔好知而不行...

之後joshua~

都ok la~不過唔多like o係操場~

感覺不大良好~怪怪的~

次後分組玩XD~

幸運的4條柴木同creamy都一組@@

之後都係咁la~

起城堡ok wor~好玩~

一講話4條柱stand for d咩~就諗起盡心盡性盡意盡力.

但係其實我唔知放落哥4條柱度有咩meaning~

之後再諗就..stand for 我地4條野~

之後玩完上去開組~5錯唔錯~

但係好似simone講錯好多野咁~

小yau的雙眼皮同move耳仔好正XD

之後走la~帶劉惠去香~

4條行~其間爭論d野爭論左好耐~

好似送劉惠入"死門關"~

之後我姬要上返去~yau落去~

佢竟然爆左句: 咦~乜你上返去拿

笑死我同姬姬~研究左呢句ok耐~

跟住我地2個繼續kai返去la~

都係咁la~回到家~7點幾到~

食飯~有chicken wings XD~

之後因為我ar哥o係家家~

佢要打機~

so我抉擇8點半上床訓聽朝早d起身先打返日記~

結果就係咁la~88

刊登時間︰2007-01-21 09:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天
又一天 驚訝

今朝落車唔見銀包~

SURE搵唔返la~

e家醒起..最重要可能係

哥幾張細個ge photo....= =

之後100蚊算la~

最煩係key同八達通~

最好運係圖書證,學生證同身份證唔o係入面~

5..今次...

要多謝呀茄~佢陪我搵都花左唔少time~

多謝hiukaye~佢好有義氣幫我飛去前卡~

講左好多句"唔該借借"都肯幫我手睇下有冇跌左o係車度

多謝stupid~唔係佢遲還張圖書證比我我會放埋落銀包而唔係散紙包~

多謝cwai~因為之前幫你借書先將學生證放左o係散紙包~

多謝ying, sister, kamo因為你地差我total19蚊我今日先有錢用

仲有~多謝咁多位有為我pray的人%^^

之後上堂都冇咩野..

係la~reading period~

kamo本書d pth, cantonese同english對照超gag!

chin堂的王菲版但願人長久真係好唔掂- -

phy派左卷~78%~比想像中低少少la~衰mc lor- -

唔緊要~我唔會好care分ge~

cell ok la~吹水好正~

mr wong的媽媽好正斗@@

勁到無與論比~

之後math堂好急- -

做下d好令人迷茫的數~

再之後就用程式調位~

調頭哥幾次都前後適中~

真係哥次就前左d~不過都ok wa^^

調位...算係咁la...

一早預左會係咁ga la~冇咩大期望~

放學hymnsing~

珊琦講d野我知....諗左d野XD

之後去左食M記~

食完去買D野~

閃人回家~

8點正.

刊登時間︰2007-01-19 09:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天
2007-01-18

原來半年前
我們曾有過天真的計劃.
回想起. 真是好笑...

不期望些什麼.
但是這樣又有必要嗎?

對吧.
從來你也沒體會過我的感受

朋友. 知我者也
但其實我也不知道

迷失在浩瀚的沙漠裡.
眼前有條橋.
惟恐那橋的背後
是比沙漠更可怕的海洋

哭. 最終還是哭了.
到底我還要哭多少次.
這次. 也不知第幾次了.

就不能一直的哭下去
哭過後最終也是要清醒過來
醒過來又怎麼了

我答應我永不要
重覆犯錯...

 

刊登時間︰2007-01-18 09:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


day c day 不安

今早發現了好多好笑的錯order的句子...

不過...唔想打la~算la- -

今日rsc堂ok好玩...

va堂講返半年前的plan~

同drama~超gag!

eng堂hea下又過左...

lunch. gp哥度講左arrangement...

得左. 我原來係最幸福的一位.

thx god!

之後bio派埋卷la~

72.5/80....好好!!!

之後調位...自己揀哂咁濟~

只不過係要限住每組都有男有女咁揀位....

我kamo劉惠tsoi柳XD好正的一組....

我深信下學期BIO會OK開心...

AFT SCH~HEA到咁上下同jo cur出去行市中心~

到6點半先回家

到家7點3.....

睇書, 打日記, 冇HW...

都係咁LA....

到咁上下

刊登時間︰2007-01-18 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天
歌歌.... 熱情

呢2日唔多開心~

跟住聽左d歌歌~

好自然的喊左喎@@

-----------------------------------

幸福

越難越愛你 可惜手也挽不起
為何沒法比她跟你早半秒一起

怎忍心看見你 喜歡兩個一位也對不起
你答應心一死 再與我做知己
萬年未算遠 否則怎配叫苦戀
尚留著甜蜜的短訊雙眼看不穿
假使很快見你 這麼快變知己愛意太短
卻更怕等得久 愛意純淨了你已百子千孫
 朋友 能愛他有甚麼 也別顧
朋友需要結果 很辛苦

我眼睛雖模糊 仁慈地看出她 實在無辜
你有快樂與否不要再開估
給撇棄很苦 不要別人來像我 再受苦
越難越愛你 可惜手也挽不起
為何沒法比她跟你早半秒一起
怎忍心再抱怨 純真對你交心過那怕短
一顆心 轉不轉 能重頭來過亦同樣挑選
朋友 能愛她有甚麼 也別顧
朋友需要結果 很辛苦
我眼睛雖模糊 仍未夠你辛苦
朋友 如你早已幸福 再別顧
朋友早已很多 不辛苦
我眼睛雖模糊 仍像你看出她 實在無辜
你有快樂與否不要再開估
因愛我而迴避我 上天磨鍊著我幸福中受苦

想愛不相愛
越近越失望 聲線動作太清楚
沒有了感覺 沒可能從頭再喜歡過

有病就陪自己禱告 疲倦了不寄望能被抱
然而若你擔心我 要知天空跌甚麼也要好好過
情若轉淡 想愛不相愛之間
等不到的不應再貪
快樂被冷淡及時拖慢
下決心多想喊仍然學放膽的去揀

無用慨嘆 心痛只需要歸家
分開了 眼淚你有嗎
從前入黑開燈都不夠膽 也已成習慣

最絕望時或者想吐 平復了一切從頭預告
當初你曾說每天都想見最多
到此時再不理我剩餘晚安
Repeat *#
無論夜深幾多風飛雨翻 過了雲便散

寧願望清楚好過等你珍惜我

我真的受傷了 (國語)

燈光也暗了 音樂低聲了
口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了 人是無聊了
我的心開始想你了

*電話響起了 你要說話了
還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了
是你變了 是你變了
燈光熄滅了 音樂靜止了
滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂
我的心真的受傷了

REPEAT*

我的心真的受傷了

(巴黎沒有) 摩天輪

大家闔起雙眼 幻想在凱旋門吃早餐
也許雪花四綻 然後你驚鐵塔很冷
聽講花都是情人必經之地
真跡的畢加索看到我想飛
參觀畫展後二人相擁滋味
羅浮宮都不可以比
然後登上摩天輪 迎著細雪轉動 我笑你超重
凝望北歐的晚空 美得我怕轉面你會失蹤
為何竟有摩天輪 全為要我感動 何必不去相信
一直聽你亂說 逼真到 連頭髮亦冰凍
花都的聲浪突然歸於肅靜
你說你很想娶我叫我清醒
真跡雖真實未如假想豐盛
憑言語你我已曾經
為何想到摩天輪 然後更會轉動 替你我相送
停在思想的半空 這可算作快樂我也不懂
如能擁有摩天輪 寧願永遠不動 隨風宣佈婚訊
 哭著講我願意 多得你 成全快樂的痛
如何拖你手旅行 從沒有這好運

 我故作興奮 然而虛構的旅行太真

我好愛你

開心因我遇上你 傷心因故事太美
相識已是種福氣 相戀締造了傳奇
開心因我望遠處 傷心因約定太遠
天空降白色的雪 收起眼淚不肯說穿

*我好愛你 需要你
我得到你 怕失去你
緊緊擁抱過 傾心相愛過
然後結果不想太多
你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
他朝不理我 清醒不算錯
唯願痛苦一拖再拖

Repeat *
你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
 一生都銘記 怎麼講愛你
融掉了打開的心扉

我好愛你 你好愛我

滿天星

浪漫長夜星河 記下了詩人留住片刻點點愛火
望著其實已不錯 美麗會痛楚 情漩動完美的心窩
不停地為愛禱告 原來上帝聽到並賜你給我
戀情終於得到麼 仍感激接近過
能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語 別要我清醒
明知手拖不到盡頭 仍願意感受試過擁有
滿天星作證 這一對逆境中溫馨
福積過幾多 有你愛著我 感動源自耳邊輕輕唱歌
越動人越怕出錯 顧慮有太多 連童話也忍心敲破
依然為你去禱告 期望上帝聽到讓你我好

戀情花開不結果 留於天國盛放
你說再見又怎捨得放手 心靈難自由
多傷心仍願放開你 用眼淚平復你傷口
 能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語 別要我清醒
明知手拖不到盡頭 甜蜜痛苦畫滿星宿
滿天星作證 這一對夢裡可盡情

---------------------------------------------------

kaka~其實仲有一首..

係突然間打到呢度諗起的...

我的天,為何總下著雨,遙望長空,神啊!你在哪兒?

如若這匆匆生命真有豐盛意義,何以要面對沉痛失意

我的心,像迷失在絕處,前路無光,神啊!你在哪兒?
難道這一生彷彿只有不幸際遇,神啊!你別要無言不語!

沒法控制狂風的方向,也未能知曉,那日方可重見艷陽,
但我知主的手總會守在我旁前景雖灰暗,信念未搖晃

我沒法掌管潮水的升降,也未能阻擋遍地冰霜,隨處跌盪,
但我知,主恩典,足夠克服駭浪,無力的心可變堅壯

刊登時間︰2007-01-17 09:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


= = 感動

都唔知係唔係玩野lor~

尋日已經好down好sad ga la~

今日仲要再衰d~

一早回到sch  sch~

hea到8點3...

班主任time同math堂都用左黎選野~

真係好好好好好無奈ge一次.

咩都唔想投tim= =

之後...算la~

其實冇咩野~自己心情唔多好姐~

之後ge cl堂就..上網!?

有d人唔知咩事上人xanga鬼咁大聲~

em~小息去eat eat~

eat完上課室eng堂~

wow~ms lee冇返....

反應過度興奮了吧!

好快做LE~做到唔想做就織頸巾~

之後又係小息...

就chin堂la~派下文又堂半~

再講左好小好小書~

ok~lunchtime come la~

同cur jo去左食食...

落雨wa! 落落下開始又冇mood la...

跟住食完回sch~

hist堂派卷1st~唔錯wa~89 > 92~

之後睇film~冇咩感覺~

之後aft sch~都係咁la~

433入定福中心~641先走^^

都係織陣頸巾..唔想織就...寫野....

返到家家沖涼洗頭....

55.....唔知自己想點la!

好la! e家打完又冇hw做~

hea下吧

刊登時間︰2007-01-17 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天
唔多hapi的一日 驚訝

今日really好攰~

econ派左la~

91.5~

比想像中都高左~

原來張sir真係手鬆!

只係因為個graph吧~

是旦~

其好ge感覺~

不過之後math堂對返卷1~

個分係高不過望返自己~

永遠都係抵抵死死的~

邊對卷我邊o係份卷到舒泄!!!

歸根究底其實今次係怯~

導致做得慢~導致做唔哂~

導致好多都寫少左dd野~又check唔到卷~

之後assembly ok la~未悶死的吧!

chin堂對埋另外2份~

geog...wa! 多謝ms ma早d趕返黎XD><

講真~加10分~真係冇咩大感覺~

但係真係冇諗到加完會咁高~

geog堂感覺不大良好...

就好似有d火燒緊黎唔多gur的感覺- -

唔想再爭議任何一些一定拿得到手的分...

lunch ok吧~

then rsc堂對卷ok la~

聽歌歌唔錯!

eng堂派卷了..........

卷1 76~唔錯唔錯~ 卷2 92~極度滿意~

卷3...唔制呀!! below average!!!!! 得79%

卷4有19都係...唉....eng...80.64...接受到不錯的吧!

之後aft sch hea到5點半閃人~

都係咁la~7點3回到天澤~

去食飯打binbin~食到9點半先走~

因為我食得快~當場就ko埋個hist的bk report~^^

好LA~E家打完la~

去玩下先~呀! 仲要去沖涼涼

刊登時間︰2007-01-16 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天
喔....

o岩o岩睇到某好朋友xanga

用左森之愛情ge background做背景..

搞到我又好想重聽多一次la XD~

唔理住~開工織頸巾xd...

刊登時間︰2007-01-15 10:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


派卷~ 滿足

今日終於回到sch~

正常返學學la~

冇咩野做~

一早又唔知咩事morning ass

唔想落~but落到去都ok la~

係唔想上上落落姐~

之後chis~

派卷ar. 如我所料冇點炒~

中史比上次低左0.5分~

班入面算不錯的吧!

好滿意~畢竟今次黎講~

中史竟然成為左我social science哥4科入面~

最有信心ge一科@@

冇計~鬼叫其他都唔係好表現la~

之後派chin~

作文67.8~都我所預料差唔多~

我都係預自己呢個分到la~

又係冇咩所謂~反正作文不嬲都低開ga la~

kaka~上2年都經tkk手ma (xd)

卷我好勁呀! 甲部閱讀理解唔合格~30分得14分~

乙部語文運用都係得19分..

諗住...死la! 2part加埋33/60...好危wor!

hoho~不過第3part課本我37/40~

超gag! 頭2part加埋竟然唔及第3part~

haha~其實我第3part同april同分ga!

不過前2 part低佢1x分姐XD

咁就70分~OK la~

今次的中文..大家唔好灰心.

因為o係派卷哥陣~

我見到有around 40%人6字頭或以下.... 

今次中文...唔錯ar~

我又回到f2的水準~不錯XD

listening比想像中撞o岩多左5分~有15喔~

之後math卷~

卷1...我係哥個92分...

真係都...有d意外但係又唔係非常驚訝...

不過係o在...自己橙哥題用1min寫4個數值3分~

同埋o在自己錯左d野我自己好想笑..就係...

S.A.S我寫左S.O.S..........

之後卷2...有d sad ga! 37題~不過我諗都差唔多~

本來我都預自己81-83左右~e家mc份卷差唔多la~

o岩37題唔係少都唔係多~ 我只係覺得~

係ma! 有咩理由2份卷差成10分~大家都係math嗎!

要ge就2份一齊低我唔mind~一高一低會令我有d唔知點ge feel- -

就係..唔like lor...一係一齊高, 一係一齊低..

(ho...咁mc唔識要高都高唔到~就一齊低吧!)

之後music堂係時侯rest一下la...

唱唱歌吹吹笛~

wow~1點食mum mum~

去食...去小食部買左manokchu~

好無奈..原來有咁ge用途lor~

之後姬姬超gag去sell手卷XD

em....之後借下書咁la~

HEC堂自修~

1個幾鐘做哂2個ERS~

個DIY 72分...算la~hec我唔mind~

lok個潮袋好gag!

之後閃人~近5點去左定福玩~

kaka~開軍曹d旗XD

之後玩到7點閃人...

em...都係咁la~之後發生的唔多想打...

都係唔係~cur好gag咁西鐵站下車了~

我姬2世界~又傾左d野~

好正喔XD^^

咁LA~都係咁LA~

唔想打LA~我要去沖涼XD~

沖完開工!!!!

刊登時間︰2007-01-15 09:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]