彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最後一日ge ut終於完結la |
今日係最後一之ut的最後一天la^^""
hist溫左1個hr多d就上陣~
真係好爽ge感覺lor~
唔識都抵ma~
會好正的~
e家應該合格~
幾好
相反~
第2科ge bio溫左好耐~
不過都係唔識-.-
冇野好講lor......
算la~合格吧!!
之後就
去唱k.
11點3用左半hr就飛到家~
3個字沖涼)執野~
再半hr飛返出黎~死咁= =
係wor唔記得提tim@@
e家我唱緊k gaXD
第一次有D咁大GE房~
仲有上網tim~爽~
好la~唔打la~要比小yau用XD
陣間再用~xd
|
| 刊登時間︰2007-03-29 12:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 28 日 星期三  | |
| 尾2一天ut |
今朝早冇咩點溫書ar><...
結果冇咩prepare就入試場la...
真係開心到ar~
MATHS唔係難~
but多lor~
差d做唔哂lor.
做中史哥陣
有種o係合格線跳來跳去ge feelXD
唔錯~
我諗合格吧!!
之後完左又去左定福溫~
今日溫書進度都ok la~
不過我相信都係溫唔哂ga la........ |
| 刊登時間︰2007-03-29 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 27 日 星期二  | |
第3日最後的ut  |
今日又係死la~
考eng同chem.
都ok唔掂lor...
不過一定合格ge
完左本來想回家家溫
後尾又係去左定福lor
為ge係一齊睇我們這一kai
聽日要maths同chis ar
一定溫唔哂la家下 |
| 刊登時間︰2007-03-29 02:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 26 日 星期一  | |
| 第2日之UT |
還OK LA~
chin同econ'
我都下定決心~
今次hea溫ga la^^
ok la~
目標係級30到la
每科溫唔過4hr到la
之後又到定福hea溫 |
| 刊登時間︰2007-03-29 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 25 日 星期日  | |
今日  |
終於縮小到個area....
隻兔仔係叫 白兔仔/兔仔
個cusion係叫橙汁雪條/橙汁氣水 e家呀媽同我講返話係白兔仔同橙汁汽水wor- -
唔想溫書- -
|
| 刊登時間︰2007-03-25 01:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 24 日 星期六  | |
| church day |
崇拜好多dead air
好多設問
好辛苦
約團係無法可溫書的一個鐘
之後去左食發發...
包左半間發發!?
之後成班食飯飯.
不錯
回家又是10點3的一班車- -
好有意義的一班車
星期6飯後成日都搭
回家見到久別的哥哥
冇得打機XD
驚覺自己今日冇溫書- -
死得! 星期2必亡..
快又11點半..
訓覺
因忘記公仔名字而失眠 |
| 刊登時間︰2007-03-25 01:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 23 日 星期五  | |
| UT1 |
一生人中最後一次的ut
今日開始la~
geog o係淨係溫左2個hr下
步入試場
份卷好難下.
好開心.
我覺得60分一定有吧
有80就唔錯la...
溫左2個hr ja喎!
算咁la
如果咁都仲拎到90分已上
真係可以認真去諗下自修geog- -
之後ge phy
時間差d唔夠..
成份卷都ok ge...
就係哥兩條溶冰題lor><
好唔制lor
邊做都邊覺佢點會2條都唔夠溶ga
(a) part已經-78.x~點會ga!
照做...
o岩岩冇time淨
一收卷先醒起.
我轉左水ge單位
冇轉到冰ge單位
哥兩條total 22/100......
就咁死左- -
望佢比返d步驟分可憐下我寫得咁苦= =
之後落地下hea到1點
等佢地食野
去左綠兒島食
食完返教會拎返袋袋
閃人過定福哥邊
hea溫and研究econ
4點3....入左去睇電視
睇哥個咩比賽~笑爆!!!
原來定福d人真係咁kai
kai到o係度20人一齊睇我們這一家
之後我, 小邱留低繼續keroro
姬姬訓左!
之後同小邱一直tv...
到6點4睇完xx閒人為止!
諗住叫姬姬起身
卻發生左件驚天動地的大事件
歷時52mins
笑爆肚
不宜在此公開
第日打pw la^^
|
| 刊登時間︰2007-03-23 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 22 日 星期四  | |
| 要努力ar!!!q@ |
聽日就開始ut la~
咩都未溫過.....
我突然之間...
感到我必死亡ge感覺...
今日7點半先起身....
目標係10點開工!!!
頭先執左d書出黎擺陣!
聽日ge phy同geog我諗點都會夠time吧
e家距離入試場仲有23個鐘la~
但係又突然發現一個大問題la- -
星期一ge econ chin...ok呀~好少野溫5-6個hr一定得la....
不過星期2 ge eng同chem....點算...有d難度
星期3 ge math同chis....死!!!!!!
我d maths堆下堆下成堆唔識做/未做....
雖然只係3課~but冇返4-5個hr都一定唔掂wor- -
至於chis就更加唔掂la~依我ge溫書方法~
要成12個鐘先溫得完la- - 點算!!!!!!!!!!!
哥晚唔洗訓都似la~仲點考maths ar><
星期4又係死la!!!! hist + bio ar!!!
bio明ge~得8page...不過好多野下la~
我ge speed黎睇...用6個hr就差唔多- -
不過...hist真係好死lor~ 幾堂冇聽佢講書la~
都已經唔知佢講過d咩la~
有排溫....都唔知點算....
e家搞一搞...發現今次ut我會好死!!!
我都係鍾意exam多d....一日一科會好好多ge!
------
e家又話8點59分la= =
我突然間醒起ms ma話過我d咁ge溫書法
form3都仲會keep到唔會跌得好勁
但到左form4就好難保la...
hoho~form4真係睇我點死XD
我相信我會死得好開心好痛快的\,/
今次更加決定了...I HATE 史= =
|
| 刊登時間︰2007-03-22 09:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 21 日 星期三  | |
| ut前最後一天 |
今日係ut之前最後一日上課日la.....
好難捱ar!!!!
好眼訓!!!!!
不過in fact成日d堂都係hea到無倫- -
music堂o係度"揀歌"
dt堂gur下野咁la= =
中文同math又係hea ge- -
放左學去初團
完左之後睇返d片^^""
之後去左2樓溫書咁la
stupid教phy好掂檔ar@@
話時話...
點解會知ge!?
|
| 刊登時間︰2007-03-22 08:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 138 | »
|