彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天
唱KK

好正ar><

e家12個人la

刊登時間︰2007-03-29 02:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最後一日ge ut終於完結la

今日係最後一之ut的最後一天la^^""

hist溫左1個hr多d就上陣~

真係好爽ge感覺lor~

唔識都抵ma~

會好正的~

e家應該合格~

幾好

相反~

第2科ge bio溫左好耐~

不過都係唔識-.-

冇野好講lor......

算la~合格吧!!

之後就

去唱k.

11點3用左半hr就飛到家~

3個字沖涼)執野~

再半hr飛返出黎~死咁= =

係wor唔記得提tim@@

e家我唱緊k gaXD

第一次有D咁大GE房~

仲有上網tim~爽~

好la~唔打la~要比小yau用XD

陣間再用~xd

 

刊登時間︰2007-03-29 12:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天
尾2一天ut

今朝早冇咩點溫書ar><...

結果冇咩prepare就入試場la...

真係開心到ar~

MATHS唔係難~

but多lor~

差d做唔哂lor.

做中史哥陣

有種o係合格線跳來跳去ge feelXD

唔錯~

我諗合格吧!!

之後完左又去左定福溫~

今日溫書進度都ok la~

不過我相信都係溫唔哂ga la........

刊登時間︰2007-03-29 01:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天
第3日最後的ut 不安

今日又係死la~

考eng同chem.

都ok唔掂lor...

不過一定合格ge

完左本來想回家家溫

後尾又係去左定福lor

為ge係一齊睇我們這一kai

聽日要maths同chis ar

一定溫唔哂la家下

刊登時間︰2007-03-29 02:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天
第2日之UT

還OK LA~

chin同econ'

我都下定決心~

今次hea溫ga la^^

ok la~

目標係級30到la

每科溫唔過4hr到la

之後又到定福hea溫

刊登時間︰2007-03-29 02:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天
今日 不安

終於縮小到個area....

隻兔仔係叫 白兔仔/兔仔

個cusion係叫橙汁雪條/橙汁氣水

e家呀媽同我講返話係白兔仔同橙汁汽水wor- -

唔想溫書- -

刊登時間︰2007-03-25 01:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天
church day

崇拜好多dead air

好多設問

好辛苦

 

約團係無法可溫書的一個鐘

之後去左食發發...

包左半間發發!?

 

之後成班食飯飯.

不錯

 

回家又是10點3的一班車- -

好有意義的一班車

星期6飯後成日都搭

 

回家見到久別的哥哥

冇得打機XD

 

驚覺自己今日冇溫書- -

死得! 星期2必亡.. 

 

快又11點半..

訓覺

因忘記公仔名字而失眠

刊登時間︰2007-03-25 01:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天
UT1

一生人中最後一次的ut

今日開始la~

geog o係淨係溫左2個hr下

步入試場

份卷好難下.

好開心.

我覺得60分一定有吧

有80就唔錯la...

溫左2個hr ja喎!

算咁la

如果咁都仲拎到90分已上

真係可以認真去諗下自修geog- -

之後ge phy

時間差d唔夠..

成份卷都ok ge...

就係哥兩條溶冰題lor><

好唔制lor

邊做都邊覺佢點會2條都唔夠溶ga

(a) part已經-78.x~點會ga!

照做...

o岩岩冇time淨

一收卷先醒起.

我轉左水ge單位

冇轉到冰ge單位

哥兩條total 22/100......

就咁死左- -

望佢比返d步驟分可憐下我寫得咁苦= =

之後落地下hea到1點

等佢地食野

去左綠兒島食

食完返教會拎返袋袋

閃人過定福哥邊

hea溫and研究econ

4點3....入左去睇電視

睇哥個咩比賽~笑爆!!! 

原來定福d人真係咁kai

kai到o係度20人一齊睇我們這一家

之後我, 小邱留低繼續keroro

姬姬訓左!

之後同小邱一直tv...

到6點4睇完xx閒人為止!

諗住叫姬姬起身

卻發生左件驚天動地的大事件

歷時52mins

笑爆肚

不宜在此公開

第日打pw la^^

刊登時間︰2007-03-23 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天
要努力ar!!!q@

聽日就開始ut la~

咩都未溫過.....

我突然之間...

感到我必死亡ge感覺...

今日7點半先起身....

目標係10點開工!!!

頭先執左d書出黎擺陣!

聽日ge phy同geog我諗點都會夠time吧

e家距離入試場仲有23個鐘la~

但係又突然發現一個大問題la- -

星期一ge econ chin...ok呀~好少野溫5-6個hr一定得la....

不過星期2 ge eng同chem....點算...有d難度

星期3 ge math同chis....死!!!!!!

我d maths堆下堆下成堆唔識做/未做....

雖然只係3課~but冇返4-5個hr都一定唔掂wor- -

至於chis就更加唔掂la~依我ge溫書方法~

要成12個鐘先溫得完la- - 點算!!!!!!!!!!!

哥晚唔洗訓都似la~仲點考maths ar><

星期4又係死la!!!! hist + bio ar!!!

bio明ge~得8page...不過好多野下la~

我ge speed黎睇...用6個hr就差唔多- -

不過...hist真係好死lor~ 幾堂冇聽佢講書la~

都已經唔知佢講過d咩la~

有排溫....都唔知點算....

e家搞一搞...發現今次ut我會好死!!!

我都係鍾意exam多d....一日一科會好好多ge!


------

e家又話8點59分la= =

我突然間醒起ms ma話過我d咁ge溫書法

form3都仲會keep到唔會跌得好勁

但到左form4就好難保la...

hoho~form4真係睇我點死XD

我相信我會死得好開心好痛快的\,/

今次更加決定了...I HATE 史= =

刊登時間︰2007-03-22 09:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天
ut前最後一天

今日係ut之前最後一日上課日la.....

好難捱ar!!!!

好眼訓!!!!!

不過in fact成日d堂都係hea到無倫- -

music堂o係度"揀歌"

dt堂gur下野咁la= =

中文同math又係hea ge- -

放左學去初團

完左之後睇返d片^^"" 

之後去左2樓溫書咁la

 stupid教phy好掂檔ar@@

話時話...

點解會知ge!?

刊登時間︰2007-03-22 08:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]