彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天
造就營有感 驚訝

造就營有感

==================== 

今日造就營 又完左la

今年ge造就營

我記得去哥陣係有d灰

因為唔夠時間用

想淆左佢唔去算

去到又覺得做埋d歷奇

咩用都冇

但係到左最後

得著都唔少

講d表面d ge先la

首先呢就係

鎖匙ge野就唔可以比april同simone keep ge!

佢地好似好靠得住咁

不過april就整唔見鎖匙ge

simone就唔記得拎鎖匙ge

仲有ge得著就係

去camp 無論係咩camp

始終都要帶電筒

同埋呢要帶d光d ge電筒喎!

仲有就行山除左要蚊怕水

仲要帶d糖哥d去

em...沖涼方面~

學識點去較水

夜晚同simone傾計同fd吹水

學左好多變態同唔變態ge知識

玩遊戲方面

明白到合作ge重要

要互相合作

仲有唔可以人比人

要將冰山pat開

學識要好好分配好d時間

唔好亂黎

時間可以好快冇

屬靈方面復興左

反思左好多野

camp入面又諗左好多人生的問題

人生的意義

研究左好多好多愛的東東

有爭扎

一次失敗唔代表可以

繼續放棄失敗落去

如果一次唔成功ge

未第2次lor

我係得的

呢一年 好似成長左

放低左d野

一身輕哂

不過又惹上d唔知咩麻煩

又重返

重新咁樣諗返自己ge靈命.

努力la

====================

刊登時間︰2007-04-14 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 12 日  星期四   晴天
造就營2

2006-2007 造就營(2)

=========================

4月12日 星期四

7點2好自然咁就起左身la

去刷牙洗面咁la

唔明lor 佢痴線ga

尋晚唔講清楚

程序表又顧住搞爛gag唔寫明!

今朝又7點半先叫人7點9要出去齊合

佢都痴痴地ge!!!

我地個個都以為痛苦一刻係起身

口部運動係刷牙

之後靈修可以o係房靈

大家一心諗住唔洗咁快梳洗好出去ga la

點知你竟然話要搭9出去

問題係又得一個toilet~

換3都搞唔掂la- -

之後出到去遲到係正常ge....|||

之後唱下詩歌咁la...

唱完未又係靈修~

靈修講到話要有屬靈的突破, 更新!

靈完就食早餐lor!

呢餐係第一餐食飯堂d野

ok吧 唔好食lor!

之後食完9點到又開始玩lor...

要分組. 佢一講分5隊~咁即係要男女la都

好興奮~好期待又一次同第2組part

好想再同尋日班F4的哥哥玩LA~

咁講得~都係即係話後尾同唔到ga la!

後尾.  同左第5組哥3個女仔同埋哥7個男仔一組...

當然一知道又係灰左一陣子la

簡直同一知道本來個分房哥下一樣灰

灰在...點解係呢班咁咩ge男仔. 好唔掂lor

又唔係d好好男仔wor= ="""

跟住就要開始遊戲la

首先我哥組係玩搖搖板先ge!

都好似好易咁lor~(事實上要平衡真係唔難ge...)

好好玩ar~好玩係上哥下~落哥陣就嚇你一跳

跟住2組都玩完 竟然話要合組再玩喎

有d意料之內又有d出乎意料咁la

灰la~咁合法~一合左組~哥班男仔都真係ok唔合作

我聽到佢地係唔滿意我地ge做法...唉...

咁都係咁la. 個遊戲灰灰地咁就完左la...

邊玩就又見到隔離第2組d男仔>-<......

更加灰....又見到其他組玩d game好似正d.

覺得玩左d咁無聊ge game先好waste time><

之後...就係咁la~

10點. 上左去上面......好灰lor.....

又玩d玩左n次ge game

要反布ar! 又係呢個! 成日都係玩反布~悶唔悶d呢.....

雖然都未係好識玩....

唔明simone何來一個2秒搞掂ge方法= ="

心諗都係照返之前玩咁la~

通常用返半個一個鐘就成功ga la 0 0""

就係咁樣...反呀反 反呀反...

之後再玩就同第5組合la~可以互相幫助喎!

不過都冇用la~初頭諗住都ok ga. 不過一想傾哥下.

佢地唔理我地. 話其實自己都反到!

好灰! 真係好灰! 灰爆...即刻:算la 咁我地自己傾la

話就話咁~不過我都唔記得la~

最終好似米long問我地點解唔傾下 真係自己玩!?

咁最終都係傾到下ge. 係真係"下"lor~

傾完玩完都係咁la.

班男仔真係好難同佢地合作.

係...唔知點合lor- -'''

好想可以同返尋日班男仔/自己班d gentlemen一組...(if有黎)

之後又有個又咩比多張o係中間+ma~

都係咁la~玩完. 都係咁樣la~

仍然係會有覺得一個造就營玩咁多鬥智鬥力ge活動有咩用呢

不過開始有dd get到佢ge目的 可能就係要合作吧

之後好開心. 可以落返去玩.

可惜唔係咩過崖哥個. 其實我真係好想玩哥個...

11點到~玩台人la!! 都好! 唔錯!

大約係話一組o係一個島上面. 要幫人過哂去對面人地個島

每組有兩個人識游水. 不過只可以有2個人o係水入面...

第一次做左台人哥個. 唔係唔夠力.  而係. 我唔敢快

為確保安全我自己真係都ok慢- -""""

咁好la~第2次做左比人咩哥個la...

都唔錯. 比第一次快左d ge....

根住緊係又冇咁快完la~都比我get到ga la~

真係要兩組合組lor... 可以我幫你你幫我...

初頭話傾. 真係又係傾唔到d咩出黎...

佢地都總覺得. 男咩女真係好鑑介....

所以都係只係傾返話男仔哥邊就派返2個男仔.

我地d女仔去咩返哥邊d女仔過黎lor!

但係到左最後ge時候. 當個男仔咩完第一個人過黎

唔知點解. 我地d女仔提出左一個請求

同個男仔講話我地玩遊戲 唔mind

問呀樊可唔可以咩返我地一個過去...

結果就係咁 見住佢好似覺得唔多想or唔知點咁

就要咩我la! 其實我一上去...

我get到佢好似唔知點咁. 搞到我都唔知點好.

我第一次見人咩人唔捉人隻腳.

我隻腳fing下fing下. 真係冇咁d安全感...

所以搞到好自然會捉佢捉緊左...

(拿. 我是先真係冇諗過會qoo得佢好緊ga ="=)

我都有同到佢講: 玩遊戲 其實你唔洗咁介意 可唔可以捉返住我隻腳呢...

點知見佢好似愈來愈唔掂咁...好sor..早知唔搵個我咁重ge上la- -""""

同佢加油and都唔知叫佢走快d快d到好ar~定慢慢黎好.

就係咁 悲劇發生了. 佢幫手行動失敗 遇溺跌左落海

原因係比我"澤"死! wuwuwwa....>< 好慘....

好內疚tim...sorry ar>w< 就係咁. 佢都要咩埋我過去...

我feel到佢真係好唔夠力.....對唔住....wuwuwuwuwu..為佢默哀...

之後都係咁la~兩組人...咩黎咩去...咩呀咩. 又完成一次la喎

好似由大家一組用2分10同一組2分5x~變做2分3x lor..

跟住展棚話玩多次...今次過程唔可以出聲

所以我地竟然主動向展棚要求 我地想一齊傾下先.

我地傾好話. 過到去 佢地ge咩d重ge男仔過哂黎先!

得ge過到黎幫我地咩返d女仔...

我地ge幫佢地咩d女仔~然後仲有就可能咩d輕ge男仔.

如果得返一兩個未咩. 緊係用最方便方法完成la!

就係咁la~咩呀!!!!!! 今次我又比男仔咩...比fungfung咩la....

我唔係有心輕薄佢ga!! 不過佢舊胸肌令人好唔知點好lor- -

之後你幫下我 我幫下你 咁樣 出奇地. win了 雙win~

好似1分44吧. 搞掂了!

之後de-briefing! 講返...

我諗我終於明白今次去camp ge意義la.

可能今次造就營玩咁多game就係要我地同返多d唔同組ge人合作

呢d都係佢分組分得咁靚ge其中一個原因吧!

講返. 可能哥組d男仔係比較被動d.

咁我地今朝靈修講過話我地要有突破有更新ga ma

可能就係考驗吧 我地立志要將冰山pat開!

一定要同到隔離組合作 可以的話

改變一下佢地. 令佢地主動d!

跟住ge同時我地又講返. 尋日d男仔同今日d男仔ge分別

講真 到左哥一刻. 比人咩過之後.

開始感覺得到 可能冇得比吧

人地F4對d F3係好似必要咁樣要主動d

但係唔可以咁樣人比人. 其實哥班同form ge男仔

都已經係一個game比一個game都進步緊lor!

佢地係唔錯的. 被動d姐

我諗 如果成個camp都係同d主動ge人一組

一尾係做被動ge 呢個造就營都可能冇咁多得著la~

可能就係要我地去邀請d被動d ge人開動la!

好! 努力! 為目標前進!!!!!!!!!!

之後出返去. 咦..又話到左最尾一個game la...

蜘蛛網...又係玩過繩哥d la!

wa! 有一刻真係好感動好開心.

可能都係因為佢ge遊戲都係好明顯要2組人男女合作

一聽完d rules....哥一刻. 佢地組ge男仔...

好似係fungfung佢竟然主動咁提出

不如我地2組合作咁話

跟住傾ge過程 同玩ge過程

可能唔係真係都個個男仔都咁主動出力

不過都真係好開心見到佢地ge改變

比人叫到都肯去盡力幫忙 好好ga la

都係咁la 今次最尾呢個遊戲~

真係最衰係冇時間

唔係再跟rules玩多次會再好好多ga!

thx god. 一朝ge活動 隨住哥個debriefing就完左la.

唔係唔係~跟住返左房.

我哥組再講返今朝玩過ge感受la...

都係咁la. 我係覺得

開始有dd感受得到呢個造就營黎ge意義

就係互相合作 支體雙交...

都係咁la...simone又講返話其實尋晚個game係真係想人合作

佢目的係想d人合組一齊咁 可能夾幾組

每一組搵2-3個pt 分pt搵唔洗行黎行去咁la!

不過講真 到左今日玩完咁多遊戲 明ge

個game如果set o係今晚玩好d lor

o係尋晚ge時候

當大家都仲未感受到呢個camp ge目的意義

好難會 真係識得合組.

佢真係由頭到尾冇話過要合作.

我覺得真係need dd指引指導我地合作吧.

有d無奈 anyway. 明就. 講返尋晚都冇用la

食飯 ok吧. 都係唔多like d野食.

and then食完飯又係可以hea返成半粒鍾!

hea完之後返去唱左半粒鐘詩歌

2點鐘到就話開始"天路歷程" la!

心諗通常呢個活動會係全個camp最有意義ge一個

點知係一個ok hea ge soci-game

先行係大家一齊做份卷 真係好難lor d中文

之後好自然想進修先 進完修3點3 想去打工.

打工真係ok好玩ga! (冇記錯排隊哥陣Heap竟然同我講野- -)

我第一次做係打字. 我以為好hea

不過係好苦lor- - 因為打唔慣哥d電腦...

又唔o岩高度 就連速成都冇lor~

好灰...""" 咁先得3張"代用卷"...

之後再排~我想作下文.

好正!!! 我要作假如我是一薦尿

作得好開心. 作完 有8張ar XD

4點去家庭到hea下la. 好開心~有得寫信.

寫左都ok耐咁wor! 寫到成4點8 9呀!

寫完本來係諗住落返教會哥d!

不過原來佢話改左5點完

算la. 係咁ga la... 唔珍惜時間ge後果!?

本來計o岩時間不過都係衰左

時間..................................

ho~就係咁!自由活動la~

返房hea下. 訓下 吹下 食下咁la= =

好快又6點 april小姐訓到唔識起XD

食完飯搭8又回到上面去La!

之後7點要落返黎敬拜讚美會.

一落到去係魚蛋人講野先

佢講返尋日同今日ge game ge意思

之後搭5分組講返感受定唔知點la~

又係分享下. 到左7點10都仲未傾夠.

不過係時候收chair~sit地下

營會最正ge詩歌敬拜讚美會要開始la!!!

今次ge詩歌敬拜讚美會真係好正!

佢開始la 先唱營歌回家la~ 有d人已經唔知咩事開始喊

之後企起身唱左幾首high d ge歌

咩向君王歡呼 樂居於主聖殿裡 我要唱耶和華的大慈愛 哥d la

真係愈來愈high~ 跟住個過程我唔係好太記得

當然如果有人可以話返我知就最好la...

我記得今次ge敬拜讚美會 同上年ge有d唔同

上年ge係幾個人帶.  一首一首歌 冇咩太大聯繫

係多d ge默想祈禱 諗好多好多唔同ge野...見住d人喊....

今年ge由米long帶. 真係好突別呀 我估唔到

去到一半 會叫左展棚出黎講野

展棚ge分享 真係永遠都令人會有種共鳴. 有種 呼應力!?

佢講返下佢愛ge經歷 有些時候講得有d搞笑

5...講真 好多人都係咁諗吧. 愛. 好多人都想得到

好多人都會想有人愛佢 人ge本性黎ga喎!

哥一刻起早就比展棚ge道吸引左 我有感覺

今次ge造就營 好似同上年ge有d唔同 不過 我冇黎錯

根住聽完佢第一part分享 左幾首歌. 愛再不是傳說 耶和華以勒

都仲未回味完佢ge分享姐 又黎第2part la~

睇住神ge愛真係改變左展棚好多好多咁

我相信 可能咁ge改變o係好多人ge身上都有

展棚佢話 我地每一個人都總可能有一日會成為企o係台上講ge一個

每個人ge見證 唔係一定係要經歷過好多好多.

咁又令我諗左好多好多la喎...咁我呢......

講真 我真係唔係一個好ge基督徒 有咩改變 唔知wor

我要幾時先真係會有咩改變發生左o係我身上呢...

之後都未諗完姐...又唱左幾首詩歌..詩篇32篇 新舊的我 等等la...

係真係已經又諗左好多好多...不過又係未消化得哂姐.

佢好似又唱左2首詩歌牙!? 唔多記得d流程tim...

求你以真理和愛引導我 你是我唯一

呢2首歌. 我都好鍾意. 因為講中左好多我諗緊ge野

真係好想知點先可以得著神ge心意 好想知佢要用我做咩

我知道佢係我唯一 真係好想佢入到我ge心中去指引我

哥一刻 開始感受得到  自己黎呢個造就營 真係唔係為左玩lor

開始感受到 好值得 冇黎錯 黎o岩左 好正!!

到左哥陣已經成9點幾la...展棚再次出左黎...

佢話 呢次真係佢最後一part ge分享

講真 我從來都冇覺佢ge分享d最好冇左ge野lor

我係覺得 佢每一次ge分享 一次一次咁更加講中我 更加入心

我想繼續繼續咁聽落去...究竟第3 part又係講d咩ge呢.

展棚佢講左個故事 佢話 基督教呢個宗教係痴線ga

神係痴線ga 佢唔要佢個仔

痴線ga 要揀釘十字架呢重咁x ge型罰

wa 痴線ga 佢咁愛我地 痴線.

哥個爆香樽ge女人 痴線ga

展棚佢話 神咁痴線咁愛我地 我地做個唔稱職ge基督徒有咩用ar

咁冇擔帶 佢話如果要做 就做個痴線ge基督徒

如果唔係 你不如唔好做個基督徒la 唔係話信左就算

係要有付出 做基督徒係有代價ga 要係等價交換lor

唔係ge 你真係好意思咩 你對得住神咩

呢段說話 令我反思左好多 我唔係lor 我比佢講中哂lor

我e家做個咁ge基督徒 好意思咁樣咩

成日都好似話冇動力 冇意識要去靈修讀經

我點可以咁ga 真係講我自己好衰 我可唔可以醒下呀.

好la. 聽完呢part ge分享 又諗左咁多咁多la.

不過....真係唔知點解 到左哥陣

惡魔黎左搵我 我突然開始覺得好眼訓...

米long繼續帶詩 哥首沒有可給你

我邊聽佢講 邊唱 真係都係好想去消化頭先聽ge道

好想去消化同用心去唱首詩歌ge歌詞

不過好難都集中唔到d精神~

個靈魂唔知飛左去邊咁樣lor/.\

好想集中返d精神去唱ar><

不斷求神叫我集中d la~叫睡魔遠離我.

哥陣 就來料la~ 有救la~米long叫左我我地企起身唱...

我feel到今次ge敬拜讚美會已經要到尾聲la...

一企起身 睡意全消  唱請差遣我.

呢首歌 不斷咁repeat個chrous

真係唱到好激. 令我係個心返返黎

kamo拖起左我隻手 成班拖住手一齊唱

唱呢首歌真係好自然愈唱愈用力

現實我所諗緊ge都好似歌詞所講咁

哥一刻一望向右手邊. 見到大家姐喊得好勁

我記得哥下我仲諗. 下. 太誇張ja!?

請差遣我呢首歌 冇咩感動ar?

唔係好激ga咩.......

跟住唱求你興起我

一唱呢首歌諗ge先又係上年ge造就營

跟住就諗返今年ge造就營

諗返1年間我靈命ge成長進度

跟住每一句歌詞又係好入心入肺入骨入肉咁la

係唱起黎哥下. 好激...

諗下諗下 個心有種唔知點ge感覺

係種覺得自己真係一個好衰ge基督徒

好想改ge感覺

一種覺得自己咁拾下拾下做基督徒

好唔o岩 為自己好心痛ge感覺!

係唱唱下 見到好似d人有d感動 喊了

咁又諗起 點解我真係喊唔出ga呢!?

結果呢. 唱完呢首歌

展棚又出左黎講野.

佢講ge野. 我唔記得詳細內容la
(喂~記得ge tell返me la)

總之 佢講ge野 換醒左我ge心

係真係再完完全全 覺得自己做唔好基督徒

自己要去努力 做返個好ge基督徒 要聽神ge話

唔可以再咁抱住d壞ge習慣同埋d唔好ge野唔改.

我真係好想一次過咁喊出黎 但係都好似忍緊又唔想忍 up住up住

口乾tim 唔通冇水喊唔出!? 個感覺好唔舒服lor

但係唔知幾時. 默想立志祈禱唔知幾時. 開始冇忍到 喊得出la

一喊 就停唔到 成身o係度抽搐 震 好似好耐都未試過wor!

一生人 入中學以來呢次都係喊得最勁ge其中一次la

係停唔到 d眼淚水滴出黎ge frequency係最勁ge一次wor@@

好似2 3秒就一滴XD 喊la...到咁上下.

立完志  都仲震緊. 好想再唱多次尾哥幾首歌

我知道個敬拜讚美會都7788 ga la~係咁la~

最後佢唱多左次 請差遣我 .  我好想盡所有ge力氣唱埋佢

不過係震到唱唔到  出唔到聲(當然最後都唱到下la)

就係咁 個敬拜讚美會就完左la...

我喊唔停.  我見到呀茄見到我喊哥下愕左一愕

ho 咁多位有睇到ge你地有福la~

我幾個世紀都唔公開喊一次ge XD

哥下. 見到SIMONE. 好想攬落去.

所以都好自然就緊係攬左落去la^^

攬左唔知幾耐. 係好想喊. 喊唔停

不過simone攬得真係好舒服

慢慢平息返自己ge情緒又冇事la喎

仲未攬夠咁tim.

一開眼 咦! 10點4 la@@

見到其他人又攬下咁la....

咦..唔係wor. 呢個場面又好似曾相識

ho. 又諗起上年ge我

之後都係咁 我地慢慢定左d就返房房lor~

一直開組開到12點半

成2個鐘喔 講左好多好多ge野咁la~

分享左好多好多ge野咁la.

其實我真係好攰ga la...

不過又ok high wor

姬姬話佢見到hea p喊ar><

我見唔到><

佢仲話好多boy都喊左

錯過哂.....唉.......

跟住排隊等沖涼

今日好快大家2點幾沖完涼就訓左lu~

等頭乾~出去吹風!  傻!

姬姬同april好似去左隔離房玩

我3點半訓到la~

有諗住5點幾起身睇日出(可笑吧)

===========================

造就營(2) 完

終於打完la!

打左好耐好耐..."""

成110mins- -
 

刊登時間︰2007-04-15 11:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天
造就營1 開心

2006-2007 造就營(1)

======================

4月11日 星期一

朝早好早起左身 因為未執完去camp d野

仲真係非常非常之擔心tim 我好驚會做唔完d功課

哥一刻真係覺得 個camp咩咁waste time ga!

3日2夜 搞到e家個假期唔夠用la 早知唔去la

就係咁 11點11分 咩住哥個好帳ge書包

懷住有d後悔 有d擔心ge情緒 搭出左屋企ge大門

去到輕鐵站  等呀茄都等左ok耐...

等到搭8 搭9到 上車la!!!

大約好似12點5到la 返到學校

見到好多好多人 吹下水先 又去下toilet先

冇食到午餐ar 諗住食少餐都唔死得ge

成日星期6都係咁ga la  不過真係好多謝展棚哥3條薯條

咦! 好似唔止3條 有4 5條喎! 是旦la 都係多謝

等左一陣 終於派左營刊 la!

分房同分組哥個都真係好識做

佢好醒目好識將我地分返堆 好開心

d男仔如果係因為驚分組分房分得唔好而唔黎ge

咁佢地一定後悔死!

不過個營刊..我真係唔明點解面要係隻keroro

都唔明 究竟個時間表係唔係搞緊爛gag!

收到營刊 哥一刻 已經代表 個camp開始黎料la~

ho~首營歌幾好! 個camp ge題目"愛. 回家"都ok特別喔

總之都係咁樣la 咁樣到左1點左右

就出發lor 上左某一部車車...

去哥陣... 部車都ok靜...

我hea下訓下影下傾下玩下

大約1點10到la 我地就落左車lor

佢話要行半個hr喎! 一行.

我覺得唔止半個hr lor!

都ok耐! 好la~都係咁la~

總之就到左la~都係又聽下d負責人講下野咁la!

聽完 安排房匙 有d無奈 唔明點解我會做左房長!

是旦la~因為接著落黎ge又係d無聊遊戲...

一上車研究時間表哥一刻 你見到個咩營地負責ge活動

你都會get到係一定唔方有好野lor!

就係咁樣...就開始左我地入camp ge第一個活動

竟然係接水管! 都ok無聊...最無奈係要扮?x死!!!!

分組! 246組 還ok吧! 同hea hea prefect佢地班男仔一組ar>w<

唔係咁明點解話一定要男女先玩得.

不過同賴皮一組 唔錯wor!!! 都係咁樣la

又話玩左1個hr la... 覺得有dd waste time tim!!!

之後上去上面玩咩要爬過哥條粗鐵 真係又想又唔想玩- -

d男仔真係好好人ar>< 開始對班男仔入迷

真係愈來愈鍾意f4呢班男仔

都係咁la 玩到4點半 又話落去玩第3個game la!

大腳八 一落到去係諗住.. 呢個game easy d了吧!

應該冇咩野掛! 又要分組~今次分3組要有男有女!!!

我地5個女仔. 揀. 結果就緊係 我地揀左hea hea prefect哥組...

仲有邊個呢!? 死la!!! 迷hea p迷到唔記得仲有哥2個咩水

我驚記錯 所以決定唔打 邊個記得就tell me la><

原來...大腳八都唔係易玩lor 係ok難tim ga喎!

原來有人係唔識分左右ga!!!  結果o係度研究

刀刀叉叉鉛筆快子 搞掂時又唔知幾時起!

結果決定用"左起右起" ge方法!

都ok喎 2條野拍埋返d 又夾得到la喎

雖然因為拍子慢冇藍色哥組咁快 不過都好開心.

再一次聲明! 真係好鍾意f4哥班男仔

同時即係話 第2組d人好正ar><

5點幾到返一返房la. 本來係3a房ga!

一入到去已經get到好無奈!

因為3b係男仔ma 早就覺得k k地形lor

下!? 咩唔係話唔可以去異性房間ga咩~

e家又咁樣 同男女同房冇咩分別ga ja喎

好o嘴...好唔方便+ma!

再加上 我地都覺得...又唔係同我地熟ge男仔

都唔係f4哥班好正ge男仔wor

見到哥班"同房"ge男仔~已經覺得好無奈lor!

唔想同佢地一間! 緊係等換房la!

就係咁 同本來1B哥班男仔換左房!

好好ar! 隔離係f4 ge一班女仔~

仲有2個miss~唔錯唔錯~幾好幾好

借toilet都得 方便好多!

執下野拎下野咁 又話6點要落去la~

落到去係唱下詩歌~係一齊讚美主ge時候la!

真係...好多蚊= =

唱完詩歌! 7點半到魚蛋人出黎講野...

話今晚ge BBQ係要去玩野外定向咁樣.

要去搵D紅色膠紙 搵到先有你基本GE野

要有額外GE野就要搵咩灰色膠紙

返一返房7點先出發   哥下真係有D火ga la!

原因 一來係我地都唔覺得應該拎野食黎玩

二來係 根本好有問題 佢係完全冇叫過人帶電同

我哥組得7個人 3支電筒! 呵 好玩lor

玩咩呢! 仲要係3支唔光ge電筒

問人借 借唔到

仲有ge問題就係. 張地圖其實好搞笑ga!

佢唔話你知你o係where開始

都唔比你知 邊邊係北 都冇scale 都唔比指s針

真係仲家火仲家無奈 第一次咁樣"定向"

咩都冇! 玩鬼! 範圍又大! 搵鬼!

map reading掂又如何! 都搵唔到ga喎!

就係咁 我哥組拎住3支唔光ge電筒

先行去左碼頭搵...好大.唔知佢實制範圍

好黑 冇電筒

搵左成2x分鐘 都搵唔到.

見住其他組 搵到la  一組一組咁走

什至話有d組導師係會比tips ge

哥刻真係更加更加火ga!

冇人行過哥段路 冇人識睇地圖

冇tips 冇電筒  女仔行得慢  黑 驚

公平咩! 真係覺得點解咁唔公平ge!

同時都係 有d...嬲 火ge感覺

呢個唔係造就營咩 好唔明點解

同一個歷奇營  領袖訓練營冇分別

都係唔明 點解人地組會係搵得到

我地組會係搵唔到

係感覺到慢慢 一段一段路咁向前行

真係好唔想繼續搵 d鬥志係會一d一d咁 冇哂!

我地都覺得 根本佢就set o係d好隱密ge地方

如果你話係比我地搵到一張半張

我地ge鬥志會返返黎ga! 但係呢!

根本我地成組就一張都搵唔到

仲有就係 都睇唔明張地圖

其實係有3個pt都行過左都唔知

唔知d pt o係邊 冇目的咁wor

成個過程 都只係好盡力咁去搵

不過個結果 都係 黑 唔知目標o岩唔o岩 冇結果

沿途成日仲照埋d金塔墳墓.

又見到其他組ge人走過

都話搵到唔知幾多幾多張...無奈...

同首營歌真係好match lor!

"步伐是否感覺 疲倦了 現實令你感到 無奈" "兜兜轉轉 似沒了沒完"

甚至行到去個BBQ場哥度

即使米long比左dd tips 縮小左個範圍

都係搵唔到 電筒仍然係唔夠 姬姬仲要血糖低唔捨服

小左個人tim 仍然係搵唔到 仲加難搵

一方面 要搵 另一方面又好擔心姬姬唔知點

人命搵ga 係唔係要玩死人先安樂ar!

野食 唔係咁好拎黎玩lor!

set個野外定向要我地夜晚摸黑定向 好玩咩!

唔明lor 我地唔係黎歷奇營 我地係黎造就營ga

入黎都完全冇咁ge心理prepare要做d咁ge野lor

o係哥一刻同樣都係只可以不段同自己講

"但願讓你知道 神是愛 在路上每一秒 同在"

都要走落去ge! 冇野ga喎!

仲有就係 哥下見到第2組d男仔

見到其他人都好努力咁搵緊 人人都搵

我地就算搵唔到d咩都唔可以放棄吧!

又見到其他人 知道姬姬唔掂都黎睇下佢

幫下佢 hea p哥盒糖 每個人ge關心 ge行動

都係一d 一dd 一ddd ge原動力

都係令我繼續去搵ge力量 總感覺到姬姬佢為左我地都捱落去

我地 都唔可以咁易就放棄ga喎 點都要盡力

搵得一張得一張la! 又好似哥個唔知邊個ge姐姐話

"你地盡力搵la 可以ga喎~你返到去 你搵唔哂 大家都會幫你ga wor

會比你地一齊燒 一齊去分享d食物ga喎 唔好咁la 唔好放棄"

我開始諗 可能呢個就係camp呢個game ge意義?

不過當我地繼續又行返去ge同時 再繼續去搵 都係冇

已經覺得 算把la e家唔係我地放棄 而係盡左力 都真係搵唔到

係一張都冇 灰色ge冇 紅色ge都冇

曾經 creamy比過一張4字ge我地話多左

我地好開心過ga 好感動過

返去哥陣 為左唔好再咁灰 想搵歌唱下

原來好多好多歌  即使係兒歌詩歌都變得好諷刺!

返到去8點半la 先搵得哥一個半鐘

組組都搵唔哂咁濟  我哥組一張都搵唔到

決定左  creamy比我地哥張

我地都唔要la  其他組要未拎去lor

見到其他組o係度燒 感覺係唔知點lor

已經係決定左 我地成組返房食杯面

食下小食部d野食 我地睇我地ge電視

公唔公平禾 算la 當係個camp比多左錢奉獻lor= =

其他人要燒ge 燒得開心d la! 燒埋我地哥份吧

我地有我地火好la. 買野食回房去!

講真 哥下simone話有人比張滿ge紙佢 冇要到

我覺得 呢個係我地決定左ge野 咁做係冇錯ga

可能呢個game係真係好似呀毛講咁 目的係要我地全team人互助合作

不過 我做唔到lor 話係為左啖氣 為左骨氣 算ge 少少la.....

我覺得問題所在係 如果我地盡左力之後係搵到ge

我地搵到可能係紅色 可能灰色 咁同人合作 互相幫助我覺得ok ga

不過e家ge問題係個game ge setting等等問題 最終

我地組係盡左力都做唔到 幫人幫唔到 如果咁樣咩都比唔到人ge

冇付出過任何野比其他組 只係坐o係度等其他組施捨比我地

要其他組比佢地ge野我地 但係我地就又唔係交換 又唔係d咩野

真係做唔出lor 都係真係做唔出話 四圍問人叫人比0野我地燒

比野我地食lor 咁同乞食冇分別 所以我地組都係決定左

靠自己組ge力量 既然搵唔到唔得 咁就食自己 自己組ge野

8點9就返左房  邊睇tv邊開餐 開完餐就玩

感覺上係 去到10點半 11點半  人地要開組ge時候

我地已經玩緊  沖緊涼/沖完涼

就好似比人多左2個hr咁.  ok la~

開組講返今日ge感受  講左2句都已經ok la

因為真係再冇好多野要share! 好多成組人都明la

都係有相若ge感覺la.

anyway 今晚個game  我會記住

好多謝咁多位其他組 有幫過我地組 支持過我地組ge人

你地已經係成功左la! 不過好唔好意思

我地組都係決定左 唔洗la 你地食得開心d la

我地幫唔到你d咩 如果要我地咁食你地d野 我地都會食得唔安樂

好多謝你地 不過我地真係收唔落= =

我地組會真係食自己 好似場刊講ge咁樣

哥晚食完野之後 大家都係玩呀玩呀咁la

邊玩邊傾d人就去沖涼la喎

(bing 過左12點lor)

一直咁樣去到好似3點幾都仲傾緊= =

同simone傾d似變態卻不太變態ge野

又聽simone講下佢d野咁la

最後我記得係去到4點10到la~

simone已經走左過去第2間房玩

d人個個攤哂o係度 繼續傾咁la!

em...佢地講左d真正變態ge野

又爆埋好鬼死多ge爛gag- -!

不過真係有dd過份ge...kamo佢地玩到又尖叫又盛

講真 隔離房真係好慘><

叫住佢地唔好尖叫大笑細聲dd都唔多聽.

sor.  如果佢地仲係咁我會趕佢地出房的!

幸而之後到左5點4~

好多人都訓左la~

得返姬姬 我同april 3個未訓

我攤o係床聽佢地2個傾計聽聽下都訓左lor!

第一日就真係咁就完左lor.

有一刻真係好後悔黎左

就係因為唔知點解 黎度完全冇個造就營ge感覺

只係似一個歷奇營而已

就連講道都冇wor 又到左最後連晚餐都係"食自己"

好唔抵 好似waste左d money

又waste左d time黎咁= =

==================================

造就營(1)完結

打左100min= =

死! 真係打唔哂!

就要出門口返主日學!
 

刊登時間︰2007-04-15 06:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 10 日  星期二   晴天
2007-04-10

今日又唱k

算係咁la~

6人行也

咩功課都仲係冇咩進展...'''''

e家都係咁la~

好感動~

尋日打火機個gag有人笑XD

刊登時間︰2007-04-10 04:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天
心情好差 驚訝

大家幻想下.

當你想o係自己錢箱拎錢出街

一拎個錢箱出黎.

見到個鎖比人開左

仲壞左tim個鎖

已經有一種不詳預兆

真係一打開

入面本來應該有

今年你逗返黎的利是錢

同埋上年用淨儲起的錢

大約2xxx蚊到la

但係 就得返800蚊

真係有點兒那個

再說 如果你個錢箱入面

有的唔止係錢

如果仲有一大堆你的秘密

係你的信 或是日記

你會唔會有種更加更加不憤ge感覺呢!

===========================

好la~陳述完la~忍夠la~爆下先= =

so X! 我呀爸正賤格!

佢冇人性~ 佢去死la!

佢又拎我錢la~又一去不回la!

算係點呀佢! 次次都係咁!

好心佢la~有冇d人性ge姐!

人地辛辛苦苦見住d錢愈積愈多

諗住一直咁儲落去

點知你唔問過人就拎左走!

又唔講低比我知又唔寫低.

我連佢拎左我幾多都唔知ar!

唔係真係咁講錢ge問題la~

講真. 都唔係第一次"借"錢比佢ga la~

"借"下"借"下都唔知有幾多萬冇左呢

唔係話真係唔借比佢ar!

我早就認命la~

做得佢個女早就慣左都預左d錢都係比返佢ga la

我唔係話d錢係我佢唔拎得唔借得

但係可唔可以問下我先ar

佢問我借 我可以話唔借咩

我一定會借比佢ga喎

佢e家洗唔洗連呢個工序都save返先

佢洗唔洗咁樣唔問過我

就去拎野整開我個錢箱把鎖先

大佬ar! 我鎖得就即係話入面ge野係我ge

我都有我ge私隱ga!

佢識唔識ga! 唔係要把鎖黎仲咩

我就係唔想比人睇入面d野姐嗎

佢想點ar! 都好自助式喎

唔係第一次la~

上次佢開左我個錢箱~

我衰完一次la~

都係信得過佢先將d野繼續放o係入面

仲天真到用把勁d ge鎖鎖住佢

諗住佢見到佢唔會咁自助式

佢要錢會問我咁la

點知佢都仲係咁樣!

家下佢想點ar!!!!!!

e家我對佢真係好失望呀

對佢已經失哂信心la

但係點姐

佢係我呀爸喎

我可以點

但係我真係再唔敢將任何ge野

錢又好 秘密又好

收o係佢知道ge地方度!

本來我頭先係諗住拎錢出街ge...

但係e家呢

心情好差- -

唔出la!!!!!!!

可以ge話~

我會選擇e家一把火燒左個錢箱同入面d野佢

一了百了!

但係.

我真係唔識用火機

刊登時間︰2007-04-09 07:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不知不覺

不知不覺

原來拎左上次哥個

乜乜數學精英選拔賽ge三等獎

好無奈

呆下呆下拾下拾下咁訓左個獎出黎

另外有個f2都有三等獎

jimmy就二等獎.

睇返

原來哥個咁ge比賽

千3人去~

40個一等 9x個二等 22x個三等

哦 咁都好d 安樂哂

即係拎到獎都唔算係好精英la~

得la~唔精英就得la~

千祈唔好搵我去拎獎tim ar= =!

哥日我生日仲要係星期6

我一定會閃人唔去- -"

無lala拎個獎

真係寧願唔拎

唔知咩事

好神奇

o係大家好想拎好多好多獎ge同時

我竟然話唔想拎

無計- -

唔係我串

問題係我ge構造係咁

獎都唔知要黎有鬼用

你不如比多d時間我玩下hea下好過

刊登時間︰2007-04-09 02:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天
無野做

呢個復活節假有16日

有3日我將會去左camp

有3日係星期6要返教會

有4日係預定左要返sch做gp board

得返6日ge時間係可以比我自己操縱

上個星期日 星期四 星期五係其中3日

都比我o係屋企打打下機

睇下十四歲的媽媽 就過去左la

今日星期日又係一日~

em....

不過我冇得打機ar

因為我呀哥住埋今日

又話要走lu~

所以whole day比左佢玩

至於我d功課呢...就.....

唔知呢...唔想做and冇掂過咁lor....

hooo..仲有就...

得返聽日同星期日係自由日ja

點算呢...

突然之間覺得個造就營放o係假期尾

真係好time consuming呀 

刊登時間︰2007-04-09 02:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天
教會 受苦節

今日 返主日學

去左3樓

8張台拍埋左一齊

令到我爆爛gag ge情緒更加高漲

之後都係咁la

later 崇拜and 苦路十四站

好多野思考喔

都係咁la

不宜再要我反思再多一次黎打

否則 5個hr都搞唔掂

由4點2行到6點10~

wa!!! 真係好長的苦路><

之後去左kfc食食

又去honeymoon度食

食完行一陣

9點10回家家la

回到去先10點半^^""

刊登時間︰2007-04-09 02:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


奇妙的一年

突然之間數返起XD

呢一年....如果計埋下個星期ge造就營

由上年ge 4月中. 至今年ge4月中

足足去左5次camp wa~

上年造就營 

GP camp

軍訓

新春營

今年ge造就營

今年真係多姿多彩ge一年姐

好似咩都多過人咁ge XD

刊登時間︰2007-04-07 10:59 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


十四歲的媽媽

今朝好早就起身~

煲埋14歲的媽媽~

救命~

好睇到痴線~

http://blog.xuite.net/kfc98000/rb/9429649

比埋條link大家

分享分享

有時間不妨睇下la~

=====================

14歲ge一年真係充滿回憶

係好難忘~經歷左好多野wor~

唔知你ge 14歲又係點過ge呢!?

刊登時間︰2007-04-07 10:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]