彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天
.... 驚訝

過去的一個星期

不是趕功課

就是趕睡覺了.

今日終於有返多D的時間看大家的日記

其實我都會打返篇對最後上各科的堂的感覺

但係我就要出門口.

今晚又要趕住訓多D覺.

可能要EXAM完先打到@@

係LA. 比我見到.

原來好多人同我都一樣.

好唔鍾意中史咁

最後又有DD的留戀呢^^

EMMMM....

打呢篇野仲有另外一個目的la!

就係.....

CARMEN妹!!!! 我愛你也!!!

<~要回返你日記哥句xd

刊登時間︰2007-06-09 12:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........ 驚訝

今日起左身.

做左d野

打左d野.

遲d返教會.

聽日先溫書了

考一科姐ma= =

之後就....

其實頭個week都ok hea!

好多理科的科目考下.

應該話除左中間個week會死.

其他都尚是ok的.

好了!

就這樣吧~

刊登時間︰2007-06-09 10:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天
嘆息 驚訝

時間過得真係快.

話咁快  就要去告別中三的日子.

 

今日係最後的一個day e.

告別埋初中時期最後ge中文 英文 數學 PE同chem.

其實呢d的科目

F4都仲會同佢再見.

但係.今日就已經係F3最後的上課天了.

 

這天. 沒拍甚麼照片.

希望半個月後的對卷日,或是什麼的日子.

大家一起申請帶相機回來

拍個夠 好嗎?

 

今天放學後.

跟SIMONE出去食.

下雨了.

說起來

今天的天氣

都不大好.

間歇性的大暴雨

 

在206室巧遇ms ma...

對吧. 我就是一個神奇古怪的人...

由F1你認識我

到E家F3一直都冇變過!

佢就好似帶左我返中一的日子咁...

諗返好多好多中一的事...

說起來神奇...

其實今日我地咁見住d F1發生的事.

真係就好似d老師o係2,3年前見住我地F1班野搞鬼咁~

真慘 同老師D gap竟然細左QQ...

我地老了...

 

轉眼要 告別初中了

總令人回想起3年幾前. 中一見試.

到入黎SCC, 暑期XX課程

到9月1開學. 再者係第一次的UT.

之後一件又一件發生的大少事...

又好快. 離開左204室. 等F2的分班.

走上左3樓 302的課室.

又做左lib p. 識左其他的lib p. 

o係2b識左更加更加多的朋友.

仲因為咁返左教會.

慢慢多左好多知心好友.

又多左好多唔同班的朋友

多左同隔離班ge人聯絡

好快好快. 隨著ofung, ms ros, mr chow佢地的離開

616哥日2xx張的照片.

我地都告別左我地f2的生捱.

走上左f3. 大個了.

做左初中之中最大大哥班人...

再唔係2年前咁係最細比人帶住哥班.

做左GP, 要帶住d F1仔F1女.

返定左教會. 都成為左約團的大姐姐.

同一班F3的有左個責任要去承擔起更加多的職責.

KAI佬偵探社的成立. 同埋識左更加多的kai子.

3D呢班咁kai咁gag咁多膠人ge班.

好開心. 大家都好活躍下.

可能3d的成績唔夠隔離班好.

但o係我心入面 我真係夠膽話

3d係好過隔離班. o係好多方面都好好.

到左e家. 上過了最後的課堂.

又要告別f3了... 這個將代表了.

我們初中的路 初中3年的生涯

都要過去了. 將要的是.

考埋最後的這個exam

升上f4 迎接高中的生涯

刊登時間︰2007-06-09 10:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天
早預到了

早就預到了會比人爆粗話...

不過我就係一個咁ge人.

講得出怕d咩.

你要話就話吧.

我冇話我講ge一定o岩

不過我會堅持我講ge野

我知道 事情大家識解決的la

大家都係醒目人吧.

各有各ge諗法 各有各行ge路.

覺得自己行ge係無錯ge

咁就唔好諗咁多

去行吧.

信得過大家到左咁上下年紀ge處事方法

都會有大家ge理由 

畢竟是對是錯

總有一日你地都會知ga la

反正就係唔關我事ge

我唔會插手理咁多.

如果有人係覺得我做多左野

or有咩唔滿意

覺得我係錯ge

我都唔會care你恨我一世

用盡畢生ge粗口鬧我.

要打要殺你即管來吧.

我一旦講得出

我都會堅持我的論點.

唔會因為有其他人唔讚同我ge論點

而去覺得自己ge論點係錯改變自己的做法看法

呵. 這個就是我了.

相信大家也是這樣吧.

我唔會因為比人鬧而有咩感覺改變

相信大家都唔會因為我打ge野有咩感覺改變吧XD

反正就是表達自己ge feeling only- -

刊登時間︰2007-06-07 08:29 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


無奈. 驚訝

先講普通事一堆

就係今日告別了geog

冇咩大感覺

3年之geog都在ms ma的手裡流走了

也不錯的回憶吧

就只是上堂悶得很- -

之後phy都ok la.

對phy有dd的信心回來了.

math好悶.

因為都做識左.

佢邊講我邊睇下一part

其實我好想訓.

我決定以為再有機會ge佢冇叫我做ge我都唔做定先- -

之後放sch了...

0修又hea下咁la.

 

之後特別事哥part

其實冇咩大不了

都唔關我事

今日聽聞左一件有少少似曾相識咁ge事.

做錯左. 要認錯. 一人做事一人當.

跟本唔係話唔介意大家"團結"

可以一齊收缺點紙

咁就唔洗認.

大家都唔講出去

唔講個事實出黎 所謂ge唔報串

算係d咩呢

咁就算係話好團結la?

一齊去幫做錯事哥個人去隱瞞係好ge?

去叫做錯事哥個人千祈唔好自首係好ge?

報串出賣就係唔團結ge表現?

原來講左出黎ge就係怕事?

突然之間真係覺得d F1好天真

呵. 一個人做錯 學ge係要認錯

而唔係咁樣比個機會大家去團結

當然 如果大家都係冇做錯ge~

咁團結抗行都冇錯ge

但係. 如果到左呢個地步

明明就係做錯左

仲話因為團結

要成班上下一心唔講事實出去.

咁你覺得真係好嗎.

大個了 都F1了.

要學識點去分辨咩係o岩 咩係錯.

有冇諗返

到底件事 係o岩定錯呢

呵. 唔認. 全班"上下一心"去面對

咁樣同去比做錯野ge人去逃避有咩分別

咁就叫唔怕事咩? 

相反哥d覺得做錯野要面對ge就比人話

有dd ge諷刺tim@@

算吧. 我要講ge唔多.

講多都比人鬧

因為跟本唔關我事我唔應該理.

只係. 聽返. 好似自己f1哥陣咁樣.

非常非常的感慨

我知道 事情大家識解決的la

大家都係醒目人吧.

各有各ge諗法各有各行ge路.

覺得自己行ge係人無錯ge

咁就唔好諗咁多

去行吧.

信得過大家到左咁上下年紀ge處事方法

畢竟是對是錯

總有一日你地都會知ga la- -

刊登時間︰2007-06-07 07:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天
2007-06-06 驚訝

今日係最後ge一個day c,

告別了rsc了.

hoho~原來ms鍾之前有教中史?

今日ms chung講異端

最尾周俊有野要發表

哥下個氣氛比我一種好強烈ge壓迫咁

其實我真係覺得周俊佢好掂

咁樣企起身澄清返佢ge宗教

我好欣賞.

講真. 聽完佢講ge野

帶d咩有色眼鏡去睇人姐.

車. 見到唔信ge你都唔會點話人la

e家只係信ge有出入洗鬼咁樣wor@@

anyway. 我覺得無論係信d咩

都冇咩大大分別~

因為點樣佢都係我同班3年的好好好同學^^

kaka

告別埋va tim la

冇咩大感覺呀反而.

之後eng堂考oral 不難吧.

bio堂...做exp.

同埋discuss bio問題!?

之後aft sch去eat eat

eat完去左lib自修室

太靜

仲有hw比我做tim

全班寫片計劃寫左4張

4點3去食dd野

4點9閃lor

5點8到到家家la.

好la~

係咁吧.

早d返家ge感覺唔錯吧!

em....

可以玩下comp訓下覺^^

好la~tv去.

再sleep去

刊登時間︰2007-06-06 09:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天
道別. 驚訝

今日係好難忘ge一天...

F3最後的一個day b...

告別了.

 

今天

與CL道別.

過去3年的CL堂.

學到的不太多

但我不會忘記大家一同

坐在CALC內

上網 聽書的日子...

可能以後再不會有這樣的機會了.

 

告別我的HISTORY

3年已來.

對於HIST都沒什麼感覺

一直以來的課堂也是悶...

我一直也不太喜歡HIST堂.

最後的HIST

仍是呆呆下的過去了.

也是沒什麼感覺

 

相反 中史卻有一點不捨的感覺

中史不像HIST.

於HIST 有些時候很容易可拿高分

答題也不難 背的沒中史多.

中史. 真的讀得很辛苦

就是那種讀很久也不會很好的科目

今天 上完何SIR最後哥2個HR的補課

正正式式的和中史堂告別了.

我一定會記住何老大講ge幾句話

中史對於我地的意義 

因為佢ge呢一年 我先對中史

由極反感到到e家有返dd的好感...

中史堂 走到最後 總算留有一個美好的回憶...

我總算是在好感之中  離開了它.

三年來讀中史的日子

我不會忘記了...

中史入面學過ge野我好易會唔記得

但我唔會唔記得 ms ma, ms tam, 何老大各有特色的課.

我唔會唔記得. o係過去ge所有exam ut.

成10次到考中史之前哥個凌晨

都為左中史奮鬥 訓唔過3個hr~

12-2 2-4等等的黃金溫書period....

我唔會唔記得我搞笑到可以將中史忘得乾乾淨淨.

比起hist的忘記程度更高更強.

我可以睇返f1 d書都一d記憶都冇.

我唔會唔記得

我可以話黃巾之亂係由一個叫黃巾的人發起 

趙匡x係趙朝ge皇帝....

一直以來 我望左今日離開中史呢一刻好耐了...

但係回想起呢3年中史ge日子

雖然係好辛苦 好唔想讀

不過諗返又總有一絲絲美好的回憶.

到底 對於中史的.

那是愛. 那是恨呢...

黎到呢一刻 對中史真係有種講唔出ge感覺.

當然真係唔算得上係喜歡

我一定唔會為左呢dd ge好感去繼續讀中史.

而係好似真係因為.

慢慢慢慢. 上左3年中史了

係鍾意好唔鍾意又好. 都習慣了. 甚至起了感情

有一種唔捨得ge感覺 *(甚至打到呢度有dd想喊tim@@)

真係好神奇. 本來我真係好恨中史.

恨不得一考完exam哥日去賣哂d中史書.

但係到左今日. 我決定了.

書. 還是留下來吧!

將來有一日

我一定會睇返d自己咁唔掂ge中史

 

呢3年教過我中史科的老師.

ms ma, ms tam, 何sir 

可能你未必好清楚我係邊個.

雖然我未算話讀中史讀得好

(今次final仲有唔合格ge危機)

都唔算係鍾意中史ge人.

又唔係話鍾意上中史堂哥d人.

但係呢幾年黎你地ge中史堂我真係唔會忘記的.

我真係好好好多謝你地.

跟住落黎中史ge final exam我會盡力的吧.

升左form 4之後

可能我與中史無緣了.

但願我都唔會完全忘記過往3年我o係中史堂聽過

我o係中史呢一科學過ge野. 

感謝你們. 

 

呼~202又做下work~

then又一個回家去

88~

刊登時間︰2007-06-05 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


e家.... 開心

e家呢一刻

係我一生人之中

最後10mins cl堂ge時間

過完呢10mins

就再冇機會sit o係calc上呢個cl堂la QQ...

刊登時間︰2007-06-05 09:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天
^^

先多謝KAMO的CM先下~

今日special sch time la~

ok忙ge ok多野做lor@@

好辛苦先捱到放學

aft sch~等姬姬

then去左食m記

食完回校都2點10了

開始要做chis作 chis ws

我有信心今次中史我會唔合格

我做哥張要15mins搞掂ge ws

open bk做左45mins- -

都仲係唔識....

之後就又寫下野比jack

又做下geog咁la

冇溫過hist

好快又話7點lo

走人

獨個兒搭751回家

聽mp3 XD

到家都8點了= =

看電視玩電腦

冇做RSC

聽朝4點先起身做吧

刊登時間︰2007-06-05 09:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天
好......

好.....因為小yau個cm

只好再開多一篇

要打ge就係

多謝小yau個cm

and thx~

hoho~

任務完成.

收功~
 

刊登時間︰2007-06-03 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]