彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天
4th exam^^ 驚訝

it's time for typing diary!!!

今日真係去死la xd

maths我死得好開心.

第一次做maths驚到有心慌慌.

唔見左ge分分係可以數10數20計XD

好興奮~

唔想考la~

冇哂mood考埋個exam.

考完頭2科我ge overall鬥志係100%

考完hist文科鬥志係60%~overall都有80%

但係今日考完maths. 冇lu~

文科鬥志係30%~理科鬥志係50%...

成個exam ge overall鬥志得返40%多dd到la....

就係咁.

放學.

好hea.

幫教會手接野接左2hrs XD

好咩咩= =

去死la~

跟住ge751車程

拎左黎 思考 人 生!

刊登時間︰2007-06-15 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天
exam 3rd day 滿足

今日ge hist死得好開心ar!!!

衰左唔好好珍惜d time time同

自己英文文學水平差.

我竟然話佢分別在於有左右手 冇左右手.

共同之處係大家都有brain= =

死哂~ 1x mins死3篇essay

開心到wa.

唔得.  我maths要高高分!!!

我要拉返中史世史唔見d分分!!!!!!

刊登時間︰2007-06-14 07:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天
KAKAKA 驚訝

eng comp ok吧.

感覺上應該會有7字頭的吧 

今日chem的境況同phy差唔多

係食哂屎~嘔哂泡咁濟.

真係唔難~okokok好易!

em. 100分就沒有的la.

但有把握2科aver會有9字吧~

真係好易- -

空虛左2日.

聽日終於正式黎料la!

history!!!!  

===

最近qooza多左cm@@

回下吧.

回maggie:

AC班一齊 BD班一齊 E班自己跳.

回柳柳:

對 我好掂吧

回yau:

係wor~ 點算

回kamo:

算把la你~你快d o係黎緊哥年哥班搵返個先吧

......

唔記得仲有who留過cm

證明我唔o岩回人cm哥type@@

刊登時間︰2007-06-13 04:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天
何老大的話.

同學的一點分享,我的一些回應

不會用來考試的,可以有空慢慢閱讀

-----Original Message-----

XXX同學:

謝謝你道出對中史科的感受

老實說,要不是你來信,我可能不去仔細翻查學生照片,看看你究竟是誰。因為一循環周只得兩堂.....

謝謝你不對中史反感,因為有些學生讀完三年中史後就非常討厭中史,在他們腦海中,中史就等於背誦和死記,否則便不會取得高分,我讀書的年代的同學已是這樣。

其實經過今年,你不對中史反感,我已覺得成功了。我的期望不是所有同學都熱愛中史,都會選修中史,我更不會以培養歷史學家為教育目標。我只希望同學知道中史是有它用處,身為中國人需要知道他們的歷史,更希望他們知道中史不只是帝皇將相的事蹟,當中是有平民百姓的聲音,歷史就是生活,生活就是歷史,距離每一個人不遠,每人或每個群體都有其歷史。

我盼望同學能學習到歷史的眼光,那就是對每一個出現在現實生活中的問題或現象都會懂得尋溯它的形成原因,從中找到它的解決辦法。

我盼望同學能學習到尋真和發問精神,當人云亦云之時,對疑點提出問題,並懂得從資料中去探究它是真是假。

我盼望同學能學習到歷史教訓,在碰上一些與歷史相似的處境時,能從歷史中吸取經驗和教訓,避免重蹈覆轍,作為行事為人的鑑誡。

我盼望同學對自己的國家民族和地區有歸屬感,對身邊的集體回憶不會無動於衷。

我盼望同學能知道中國歷史並不令人討厭,最討厭的只是要用來考試,和那些毫無創意的試題型式。

我盼望同學日後無論往中國或國外旅行時,到古蹟遊覽時,不會嘻哈喧嘩,反而會欣賞當中的展品。

我盼望同學不會受騙,不會相信"歷史是無用"的謊話。

這是由我第一天教授中史直到現在的盼望,但又有多少同學會明白呢?

謝謝你的耐心,閱讀完這一段話

何老師

-----Original Message-----
On 2007-06-05 22:27:40 (3DYY) XXX write:

3位近3年來教過我中史的中史老師

以下一段口語化的"中史科有感"來自我的網上日誌.

很想很想給你們看看.><

====================

一直以來的我

都十分的討厭中史科.

我不喜歡上中史課.

但今天最後的中史課

卻有一種不捨的感覺.

 

中史不像HIST.

於HIST 有些時候很容易可拿高分

答題也不難 背的沒中史多.

中史. 真的讀得很辛苦

就是那種讀很久也不會很好的科目

 

今天 上完何SIR最後哥2個HR的補課

正正式式的和中史堂告別了.

我一定會記住何老大講ge幾句話

中史對於我地的意義究竟係d咩呢!?

真係應該好好重新再思考下 

因為呢一年何老大的中史堂

我先對中史由極反感到到e家有返dd的好感...

中史堂 走到最後 總算留有一個美好的回憶...

我總算是在好感之中  離開了它.

 

中史入面學過ge野我好易會唔記得

但我唔會唔記得 ms ma, ms tam, 何老大各有特色的課.

我唔會忘記呢3年我覺得大多時候都好悶的中史堂

我唔會唔記得. o係過去ge所有exam ut.

成11次考中史之前哥個凌晨

都為左中史奮鬥 訓唔過幾個hr~

12-2同3-5等等的黃金溫書period....

我唔會唔記得我搞笑到可以將中史忘得乾乾淨淨.

比起hist的忘記程度更高更強.

我可以睇返f1 d書都一d記憶都冇.

我唔會唔記得我可以搞笑到夠膽話

話黃巾之亂係由一個叫黃巾的人發起 

趙匡x係趙朝ge皇帝....

 

一直以來 我望左今日離開中史呢一刻好耐了...

但係回想起呢3年中史ge日子

雖然係好辛苦 好唔想讀

不過諗返又總有一絲絲美好的回憶.

到底 對於中史的.

那是愛. 那是恨呢...

 

黎到呢一刻 對中史真係有種講唔出ge感覺.

當然真係唔算得上係喜歡

我一定唔會為左呢dd ge好感去繼續讀中史.

而係好似真係因為.

慢慢慢慢. 上左3年中史了

係鍾意好唔鍾意又好. 都習慣了. 甚至起了感情

有一種唔捨得ge感覺 *(甚至打到呢度有dd想喊tim@@)

真係好神奇. 本來我真係好恨中史.

恨不得一考完exam哥日去賣哂d中史書.

但係到左今日. 我決定了.

書. 還是留下來吧!

將來有一日

我一定會睇返d自己咁唔掂ge中史

 

呢3年教過我中史科的老師.

ms ma, ms tam, 何sir 

可能你未必好清楚我係邊個.

雖然我未算話讀中史讀得好

(今次final仲有唔合格ge危機)

都唔算係鍾意中史ge人.

又唔係話鍾意上中史堂哥d人.

但係呢幾年黎你地ge中史堂我真係唔會忘記的.

我真係好好好多謝你地.

跟住落黎中史ge final exam我會盡力的吧.

升左form 4之後

可能我與中史無緣了.

但願我都唔會完全忘記過往3年我o係中史堂聽過

我o係中史呢一科學過ge野. 

 

感謝你們. 

雖然比你地教過之後

我都仲係一個同中史白痴冇咩大分別ge人

但係唔好灰心ar~我真係好多謝你地.

唔係你地. 我將會連一個中史白痴都不如

因為你地 先改變左我對中史ge感覺

我ge中史知識先由0變到1 ^^

thx

-------------------------

謝謝你們

沒有你們 不會有今天的我

 

刊登時間︰2007-06-12 06:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


自修室的一天. 驚訝

今朝早. 

起到身wor~

so決定出自修室去.

出去hea溫總比玩comp睇tv唔溫好吧

臨出門同哥哥傾左成半粒鐘有關hkcee

有關f6揀科~大學讀咩ge野~

跟住出到去就愈來愈多人.

溫呀溫呀溫呀溫.

其實就冇咩點溫.

全bk睇左2次~

d 自己整ge就睇左1次.

理論上ge野都明9成的la

未背野. 都未串字

不過咁上下就好sleepy~

所以走回家家了><

hoho~今日還ok吧

if o係家家的話

可能睇都未睇XD

hoho

今日自修室之旅唔錯la

hoho~見到2日不見的carmen妹..

哼. 愈來愈多人跟我叫佢carmen妹@@

kakakaka~

sam呀sam~你唔洗唔抵得carmen la.

呢d野男女分開計的嗎! 我愛你ar~

你地都咁可愛la~得未?

好~咁多位~記住專心溫朱la^^ 88

刊登時間︰2007-06-12 06:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天
XD

各位3D的同學- -

唔知你地睇左何老大intranet哥封信未呢@@

無錯~我就係哥個xxx...

hoho~

有睇我日記都應該知ga la.

---------------------------------------------------

好感動~估唔到何老大會打咁大篇野回@@

我成功了! 5日前到la. sd左哥篇野比哥3個教過我ge中史老師.

第2日rsc堂. ms鍾就話ms tam哥朝問佢邊個係葉萃婷.

再跟住哥日就聽到梁志隆話ms ma上中史堂提過一個人sd篇野比佢(that's me)

到左今日睇到kamo個msn名~見到佢話何sir哥封信(估唔到何sir會check我個樣).

get到係佢回左我哥篇感想. 仲forward左出去xd@@

nevermind!. 講真. 真係一件幾開心ge事.

多年來唔喜歡中史的原因 都大慨係覺得

讀中史辛苦~好多野背. 讀中史好煩, 又有d野要諗~

讀中史唔知有咩鬼用, 讀中史好悶好無聊咁.

但係e家都總算知佢美好ge一面了

雖然真係未培養出對中史的愛.

今次ge exam我諗都係草草背過再忘記就算.

但係我總算知道左中史的重要.

我會努力的. 睇住黎~將來ge我一定唔會再做一個中史白痴.

中史差還差~就唔可以咁離譜

身為一個中國人. 咩都唔知. 讀過都可以唔記得哂.

真係有d羞家吧xd.

好la. 努力!...

今次exam咁臨時臨急就算la.

hea考繼續shorterm memory算

但係以後以後~

我都再唔要我學過ge野係短時間ge記憶.

我唔mind 0分. 但係我唔想高分低智

刊登時間︰2007-06-11 09:47 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


第一日考試下集. 驚訝

話說1點到就回到sch sch了. 

先講ge係. 部751唔知咩事凍到死~

之後返到sch sch就見到小邱邱佢地la~

柳柳就真係咪傻la~

天下大笑話~係人都會揀讀理自修文la

讀文科自修理~哥d真係拎黎玩

如果係真係為興趣~咁洗鬼自修- -

之後考中文~

死左格式

篇文都作到好垃圾!

之後ge phy...

hea到無綸

ok易~不過難保錯幾多 

第一日ge exam.

我超like hall考同埋下晝考

and總結就只可用

hea到無綸 幾隻字形容!

考完. 一一隻chicken好cute 

之後去左美食廣場食左dd野.

係la~ 下年要跳chacha.

有邊個4E人係男仔ge同我part la...

要開始好好諗定了! 

oh~yept~

e家係打機time~唔多講也!

88 

刊登時間︰2007-06-11 08:42 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


第一日考試la 驚訝

尋日玩得好開心...

淨係用半個hr睇過下實用文格式

睇左呀哥本中文板ge f4 phy書light哥part一次

跟住做過下份pass paper.

要考哥d...都8成識做...

then決定今朝先溫la.

e家打埋日記....

玩到9點多d先開工吧!

睇多幾次d note~

串返d字~

仲應該會有好多time淨~

係就再sleep下先..

係la~仲要執書包包...

要記得帶量角器同計數機同間尺!

今次考試真係好hea

令我發現左一樣野...

係呢!  原來考下晝係舒服咁多ge~

依我ge溫書習慣

如果世間上所有ge ut exam都係考下晝

我就一定會唔洗咁早起.

生理時鐘唔洗較過XD

不過算la~今次都應該係第1次都係f3的最後一次吧...

下次...會考!? 高考? 好似都好少會有....

可能要到大學!? 

係la~有醒起d野...

好似好耐好耐之前有人問過我有冇d中四理科書ge中文板借咁ge.

其實係有ge~要借可以問我. 

phy chem bio a-math我都搵到到wor.

好la~ 用d time time睇下大家ge日記先@@

刊登時間︰2007-06-11 07:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天
KAKAKA 滿足

尋晚d雷雷好唔乖乖ar><

佢地好鬼嘈...

嘈住人訓覺覺la.

而d 電電都唔好得好多.

佢地ar~都唔知係唔係同d星星比緊賽

佢地閃呀閃...一閃一閃大電電??

閃下閃下叫人點訓呢@@

2點幾4點幾6點幾醒左幾次.

去到8點幾...哥哥都醒左lu

神奇的吧. 之後就同媽媽哥哥3個人落街食早餐XD

gag~十月難得一次吧

之後食飽飽...

又行下街街...

又去買下文具咁la.

仲去左pub lib借書書返家家睇tim

返到家家~都11點幾lor

呢1個半hr

都係上下網 打返呢d日記..

再狂o係度同哥哥鬥發癲xd

o係度唱kk~

唱完又唱

hoho~睇下邊個走得多d音音.

我睇樓上樓下隔離屋都一定o哂+無奈ga姐!!!

係la~跟住今日呢.

我冇諗過咁早就溫書書wor

聽日考physic...仲有chin作...

預計4個鍾都一定溫得哂la

聽日考1點幾wor

即係嚴格黎講

if我今日唔溫ge

聽朝6點起都一定得la

而後日又放假假

大大後日都好似係eng作同chem姐

今次的考試都ok輕鬆

慢慢來吧.

今日都係唱kk日同打機機日...

maybe有moodmood就今日4,5,6點開始溫吧

唔係bor

今晚就c奶大結局la><

我要睇睇!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-06-10 12:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天
教會日.

又到星期6了

教會日.

主日學還不錯.

今日靈魂返左黎.

之後崇拜...

都係見唔到可愛的Carmen妹><

hoho.

頭2首敬拜c好似dead d.

之後2首個靈魂先招返返黎~

55...

之後simone講度...

好似同新春營哥段經文係一樣的~

我記得好清楚

好la~聽la.

聽到一半靈魂其實都好似行開左下.

聽d唔聽d.

所以都唔太記得成篇道up咩...

即係話...要有追求...

冇得不想長大!?

都差唔多咁ge野ba!

之後佢又講返d小弟兄小姊妹.

哥part有d聽d唔聽d la,

講緊邊個就心照吧

其實我get到係講緊好多人吧!

o岩聽就聽.  唔想聽就skip.

好驚下. 夾住我哥兩個喊哂咁..

結果就..拖手哥下. 左一張紙巾右一張紙巾

我隻手都濕左. 我諗係眼淚唔係口水x水吧.

anyway我都唔mind的~

感動就話有的. 但係. 未洗去到喊吧...

最近我的感性好似又去左旅行放緊假.

所以. maybe有刻有d感動到激動哥隻ge.

但係真係好喊唔出= =

之後joshua. 行過去哥陣都仲係淚水滿天飛.

飛呀飛. 我唔識安慰人叫人唔好喊的

只好由得大家淚水滿天飛

我自己有自己飛去sac!

崔崔太好人了吧. 係太過份哥隻.

點可以比佢咁gentleman ga~總係怪怪地咁.

太愛付出自己幫人開門la~

太太太好人了><

anyway~我幾欣賞佢幾鍾意佢的^^

之後週會係神優先...

ok吧. 都係哥句咁話 努力加油la

分組. 又分享返...

愈來愈鍾意自己哥組..

不過呀古你真係可以再大聲d^^

我地會support你的...

remind u in our prayer la.

仲有...其實我真係想講話呢...

其實咁多位form1大家有咩唔明ge話

我不嬲都好歡迎大家搵我的.

有咩個別特別需要ge.

另外送埋幫你地免費全天候補習我都得ge.

條件就只不過係唔好要我主動搵你地.

要ge自己出聲姐ma~

大致上...係呢排考試唔得閒...

其實我好多時o係親202 hea的日子除時都得...

hoho~即係話....其實我e家o係度廢up緊~XD.

唔知升到FORM4會唔會仲咁得閒lor.

我諗如果我仲咁懶懶行就...

hohoho. 唔知呢@@

之後分完組~落住dd雨咁去派單單...

派完又6點半到la

返返去sch哥度開locker

跟住搵埋carmen妹一齊走wa^^

佢冇遮~送佢返家家^^

行到一半. 見到kamo...佢冇遮...

只好....唉....

希望你冇冷親親la><

跟住送完carmen妹^^

就回家家la XD

有食PIZZA LA^^ 

都係打機...

即係用電腦

刊登時間︰2007-06-10 12:13 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]