同學的一點分享,我的一些回應
不會用來考試的,可以有空慢慢閱讀
-----Original Message-----
XXX同學:
謝謝你道出對中史科的感受
老實說,要不是你來信,我可能不去仔細翻查學生照片,看看你究竟是誰。因為一循環周只得兩堂.....
謝謝你不對中史反感,因為有些學生讀完三年中史後就非常討厭中史,在他們腦海中,中史就等於背誦和死記,否則便不會取得高分,我讀書的年代的同學已是這樣。
其實經過今年,你不對中史反感,我已覺得成功了。我的期望不是所有同學都熱愛中史,都會選修中史,我更不會以培養歷史學家為教育目標。我只希望同學知道中史是有它用處,身為中國人需要知道他們的歷史,更希望他們知道中史不只是帝皇將相的事蹟,當中是有平民百姓的聲音,歷史就是生活,生活就是歷史,距離每一個人不遠,每人或每個群體都有其歷史。
我盼望同學能學習到歷史的眼光,那就是對每一個出現在現實生活中的問題或現象都會懂得尋溯它的形成原因,從中找到它的解決辦法。
我盼望同學能學習到尋真和發問精神,當人云亦云之時,對疑點提出問題,並懂得從資料中去探究它是真是假。
我盼望同學能學習到歷史教訓,在碰上一些與歷史相似的處境時,能從歷史中吸取經驗和教訓,避免重蹈覆轍,作為行事為人的鑑誡。
我盼望同學對自己的國家民族和地區有歸屬感,對身邊的集體回憶不會無動於衷。
我盼望同學能知道中國歷史並不令人討厭,最討厭的只是要用來考試,和那些毫無創意的試題型式。
我盼望同學日後無論往中國或國外旅行時,到古蹟遊覽時,不會嘻哈喧嘩,反而會欣賞當中的展品。
我盼望同學不會受騙,不會相信"歷史是無用"的謊話。
這是由我第一天教授中史直到現在的盼望,但又有多少同學會明白呢?
謝謝你的耐心,閱讀完這一段話
何老師
-----Original Message-----
On 2007-06-05 22:27:40 (3DYY) XXX write:
3位近3年來教過我中史的中史老師
以下一段口語化的"中史科有感"來自我的網上日誌.
很想很想給你們看看.><
====================
一直以來的我
都十分的討厭中史科.
我不喜歡上中史課.
但今天最後的中史課
卻有一種不捨的感覺.
中史不像HIST.
於HIST 有些時候很容易可拿高分
答題也不難 背的沒中史多.
中史. 真的讀得很辛苦
就是那種讀很久也不會很好的科目
今天 上完何SIR最後哥2個HR的補課
正正式式的和中史堂告別了.
我一定會記住何老大講ge幾句話
中史對於我地的意義究竟係d咩呢!?
真係應該好好重新再思考下
因為呢一年何老大的中史堂
我先對中史由極反感到到e家有返dd的好感...
中史堂 走到最後 總算留有一個美好的回憶...
我總算是在好感之中 離開了它.
中史入面學過ge野我好易會唔記得
但我唔會唔記得 ms ma, ms tam, 何老大各有特色的課.
我唔會忘記呢3年我覺得大多時候都好悶的中史堂
我唔會唔記得. o係過去ge所有exam ut.
成11次考中史之前哥個凌晨
都為左中史奮鬥 訓唔過幾個hr~
12-2同3-5等等的黃金溫書period....
我唔會唔記得我搞笑到可以將中史忘得乾乾淨淨.
比起hist的忘記程度更高更強.
我可以睇返f1 d書都一d記憶都冇.
我唔會唔記得我可以搞笑到夠膽話
話黃巾之亂係由一個叫黃巾的人發起
趙匡x係趙朝ge皇帝....
一直以來 我望左今日離開中史呢一刻好耐了...
但係回想起呢3年中史ge日子
雖然係好辛苦 好唔想讀
不過諗返又總有一絲絲美好的回憶.
到底 對於中史的.
那是愛. 那是恨呢...
黎到呢一刻 對中史真係有種講唔出ge感覺.
當然真係唔算得上係喜歡
我一定唔會為左呢dd ge好感去繼續讀中史.
而係好似真係因為.
慢慢慢慢. 上左3年中史了
係鍾意好唔鍾意又好. 都習慣了. 甚至起了感情
有一種唔捨得ge感覺 *(甚至打到呢度有dd想喊tim@@)
真係好神奇. 本來我真係好恨中史.
恨不得一考完exam哥日去賣哂d中史書.
但係到左今日. 我決定了.
書. 還是留下來吧!
將來有一日
我一定會睇返d自己咁唔掂ge中史
呢3年教過我中史科的老師.
ms ma, ms tam, 何sir
可能你未必好清楚我係邊個.
雖然我未算話讀中史讀得好
(今次final仲有唔合格ge危機)
都唔算係鍾意中史ge人.
又唔係話鍾意上中史堂哥d人.
但係呢幾年黎你地ge中史堂我真係唔會忘記的.
我真係好好好多謝你地.
跟住落黎中史ge final exam我會盡力的吧.
升左form 4之後
可能我與中史無緣了.
但願我都唔會完全忘記過往3年我o係中史堂聽過
我o係中史呢一科學過ge野.
感謝你們.
雖然比你地教過之後
我都仲係一個同中史白痴冇咩大分別ge人
但係唔好灰心ar~我真係好多謝你地.
唔係你地. 我將會連一個中史白痴都不如
因為你地 先改變左我對中史ge感覺
我ge中史知識先由0變到1 ^^
thx
-------------------------
謝謝你們
沒有你們 不會有今天的我
|