彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天
教會日. 驚訝

挺好 又來到了

一天完美的教會日.

主日學的時候

還可以吧.

但我的耳仔真的沒怎麼開過

謝謝嘉雯妹的波波熊

我愛死他了!

這一次的崇拜

是沒感覺的敬拜

與又一次展棚的講道

總感到展棚的講道有一種特別的力量

還算很神奇吧

因崇拜而醒來卻因團契而睡著?

這次是宣教士分享

自問當時聽的人不多

專心聽  但不入耳

叫別人靜 卻自己再嘈

現實令我感到十分的無奈

說真的  已經令人不大想聽 但還可以吧

很努力捱過去40分鐘的時候

是分組 都可以吧

沒大的感覺

很久沒有30分鐘完結的分組了...

接著 外面仍是不停的下雨...

還下不夠嗎  天總是要這樣的

與可愛的白痴茄一同玩樂去

兒時的最愛 吹泡泡

不錯的開心.

有點兒浪漫吧.

在雨中飄揚的肥皂泡

充滿童真歡樂

7時30分終於閃人了!

到惠康再上輕鐵

到美心的時候是8時了

人真的需要有耐性吧

等了半個小時

之後吃了15分鐘就吃完

9時許再往置樂去

令我想起一句諷刺的說話

會吧? 是對的吧

有些東西真的忘記了

忽略了也不知道

那會否成了習慣

之後就是10時多了

要回家吧.

回家的路上

也是一樣

有想過一次又一次

但仍就是這樣

那是為何呢

神奇吧

習慣了那為何

哥回來了

再見我的電腦

刊登時間︰2007-05-20 01:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天
特別上課時間日. 驚訝

今天是特別上課時間

就是等於時間短暫

妙極

一天的課如流星般閃過

很快就過去了

放學的來臨

跟一班班會職員去吃飯

不錯吧.

吃過後聊一下

又快3時了

到了定福中心去.

玩猜猜畫畫

做做功課

突然外面下大雨起來

什麼是雨的意義呢

對這場大雨又愛又恨

幸而今天沒有游泳

在定福渡過了大雨的2小時吧

這一場 是帶著什麼的雨...

回家... 將傷痛放下

看透俗世謊話.

這個晚上 我瘋了

再捱不下這個世界

睡了

刊登時間︰2007-05-20 01:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天
完結 / 3年同學

今日早會ok吧~好似第一次day c拎獎!

rsc終於present左

ok la~

估唔到佢地會cry...

好驚lor

之後一直咁V下A

又上下ENG

之後有個有M記食

有一班BOYS黎 but no老師

好咩咩ge特別cells group

唔錯吧.

上bio上sex edu

quite gd la~a bit sleepy

睇片. 都睇過聽過d相若ge野好多次

咁都係咁樣到la

aft sch.

去chin oral.

執生. 妙妙好勁!!!

之後我唔記得左去bk fair買書ar

同佢地去搵人玩水運@@

就係咁樣la~

唔錯的一日

都好似完左好多大忙事咁

做GIU,  遲D再慢慢做.

MATH做完也.

對吧!

今日係5月17日ar!

WC又大一歲了~來年要快快樂樂WA.

就3年同學la

仲會有第4年第5年吧.

ha...^^

生日快樂

好la~

唔打咁多 我有好多要補

頭先去睇麥田circle睇到sleep左@@

刊登時間︰2007-05-17 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天
忙碌的日子

因為中文oral

因為rsc present

因為VA art hw

忙得不可開交了...

 

把一切一切都淡忘了.

就好像失去了那種熱心

 

努力

我要尋會我有的東西

刊登時間︰2007-05-17 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天
開始了 驚訝

開始進入忙碌的日子

中大學生報

與聖經疑雲?

刊登時間︰2007-05-17 11:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天
2007-05-14 驚訝

感謝主

最好的安排 

刊登時間︰2007-05-14 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-05-13 02:44 PM  


2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天
生日記2 開心

第1002篇日記.

講返我的生日...

今日真係6點半7點多d就起左身...

8點5到出門la~

因為其實約左9點回sch去ge.

但係之後又衰左

遲大到.

因為我由8點9到一直等cur等到9點8定9點9

其實真係好唔知為咩.

因為如果一早上左車

都到左有突好多la^^

總之就~10點半到到sch.

之後傾下music.

又hea下食下咁,

好多人講左hapi birthday.生日快樂喔

都唔知得有who有幾多lor

anyway都多謝哂佢地咁多個><

好鍾意呀一隻公仔>< 

又話主日學la.

開始有d深.

其實都唔算ge

係煩. 一個OIA.

其實你問到.

我一句經文你叫我咁解真係死得人,

太多的步驟是也.

若是如此.

也許我相信我會選擇唔查.

都OK la~

算明ge. 不過唔想抄咁多野.

又唔夠線抄wor@@

之後ge崇拜都唔錯la.

早完@@

之後就係joshua辯論

patrick隻goo超cute>< 

ok激wor. 我唔覺悶lor.

2個辯題答案其實早已經好明顯

之後上去分組~分到6點8到LA

落去玩下野咁la~

ok好玩.

玩到唔知幾多點就食食先la

食完又係吹下水呀

之後又玩下呀

行行企企咁la

一日唔知total比人玩左幾多次tim~

anyway

感受良多

唔想打住

思考緊人生大問題

刊登時間︰2007-05-13 01:10 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


1001 生日快樂

第1001篇日記

HAPPY BIRTHDAY
TO ALL OF US^^
 


HAPPY BIRTHDAY TO JO
HAPPY BIRTHDAY TO BEN
HAPPY BIRTHDAY TO SABRINA
HAPPY BIRTHDAY TO ME
(+happy birthday to 呀布)

<<~o岩o岩作到ge一首新板生日歌~唱下吧xd

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

頭先仲係11號ge10點幾...攰得過龍.去訓陣先.
較鬧鐘要11點半起身LA~
XD 我12點半先起到@@
一起身...同自己講聲生日快樂先XD
跟住一開返個MON 見到好多人同我講生日快樂
又有好多人改左msn名祝我地4個/5個生日快樂
真係好感動好開心wa><
幾年黎呢次都係最開心ge一次ga la XD
仲有就. 尋日o係sch都ok high^^
因為benben同梓嫣ge緣故~
唔知今日見唔見到佢地ge出現~
所以尋日未係正日已經痴左線咁不斷生日快樂XD
真的 原來有咁多人一齊生日會好開心GA^^

好la~入正題...就係要多謝人...
其實我好驚miss左多謝一d人tim@@
總之就尋日o係學校已經有好多人同我講定生日快樂先~
特別係jojo benben同梓嫣XD
真係好開心ar^^ 好high~好似尋日就生日咁XD
THX大家ge祝福喔~令我對於生日ge感覺愈來愈high^^

之後夜晚12點哥一刻竟然訓左@@
但係我都有keep online record ga!!!
嘉敏23:08   sam23:22    jo+梓嫣+tsoi 23:57   呀一23:58
yau00:01   cathy00:02   e琳00:03    carmen仔00:08
大佬00:24    maggie 00:41   光光00:42
仲有雪雪 patrick carol同上面好多人ge msn名><
(@@ 其實我有懷疑我的msn個time should be慢左3mins@@
 大家如有錯誤contact me 吧@@)
好好好好好好好開心ar>m<
e家真係生日大大大大快樂la@@

本來我諗住一個一個慢慢再分開再打再多謝各位ga不過基於廢時甚久~容後有時間再補...
係la...仲唔知要多謝幾耐....
do i need to bring a book to record down all the 祝福today@@?
係wor...how about...
如果e家多謝完一次
之後睇左人日記and今日返完去~
又多左好多ge~咁未有排打lor@@
盡力而為ba^^

仲有la~o岩o岩 見到一個朋友ge msn名
話一個憂鬱ge birthday
其實我真係唔知when係佢生日
em...其實都唔知佢仲會唔會睇我呢個日記...
好似...e家由一個過生日過得好開心ge人
去安慰一個過生日過得好似唔係咁開心ge人
好似係有d諷刺咁樣....
不過呢. 真係ga~ 如果佢係有睇ge
真係好想同佢講
唔好唔開心la^^
有咩野 可以好似之前有時咁
搵我講下ga.  希望你都會開心d la
過生日過得開心係好~
不過最緊要ge係自己平日都唔好咁悲觀
要過得開心d喔^^
好la~補祝你生日快樂^^

刊登時間︰2007-05-12 01:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天
1000篇... 驚訝

這是我的第1000篇日記...

如果要數由f2開學到e家發生ge事...

真係數唔盡

 

還有2個hr~

5月11日就會過去~

即係話

我就黎就15歲la><

又即係話大一歲...

要告別我的14歲la....

 

又諗返起14歲的媽媽

又同時諗返起自己14歲呢一年

 

呢一年發生ge事真係都好多下wor!

我一定唔會忘記GA!!!


上年生日哥間屋...

5月31號哥一晚

哥個可怕的計劃

公主復仇記

ofung ms ros同chow sir要走

616影相日

快樂lone程

哥次GE排劇... 

去comic festival

難忘ge GP camp!

男女大戰. 

9月終於有左主日學ge生活 

3D的新日子

好完美咁GE 3D班 

借人過橋ge失敗

做左lolo ge顧問?

一生人之中好難得GE軍訓

<~成班人一齊去好好玩!!!

 做GP...

又帶左2次敬拜

D高form升左團...

成為左JOSHUA的大姐姐

Kai佬偵探社ge成立 從此5位一體

識到柳柳小邱momo佢地一班人.

10月至12月的雜感

love hw的出現 

除夕的倒數...

129哥刻的感動 甜蜜

2月2同2月5 又一個有特別意思的陸運

213第1次o係scc留到好夜好夜.

去simone屋企玩ge開心.

215的班會旅行+影相

3月的無奈與辛苦

哥個好可怕的proj learning.

4月2的分開

一次又一次的哭 不捨

411-413 又一年造就營的意義

不斷在好惡之中周旋的我

419 ste生日定福中心的慶祝

一次又一次的失落悲觀 一個灰色人生

一段我的自白 和simone的信.

427日我的重生 一個全新的我

開始一切都平穩了...

5月11日.  現在的我

 

ho, 結果都係由f2下學期5月開始數左la@@ 

第日有機會我會補返上學期ge生活XD

 

打到呢度

仲有個半鐘就到我生日LA

唔知邊個會第一個同我講生日快樂呢....

我應該點樣去過左12點哥一刻佢呢@@

 

告別14歲 其實係有d唔捨得

因為14歲呢一年代表發生過ge野太多la

好似就o係呢一年成長左好多咁樣tim.

 

但係  15歲ge到來

都係一個好ge開始吧!!!

要努力喔

15歲ge日子要過得更加好更加豐盛

同時la!

唔可以再忘記身邊的一切美好!!!!

 

呢篇係第1000篇日記....

其實我有諗過...

如果我生日正日先打

會唔會好feel d呢!?

生日哥日就係第1000篇wor!

但係諗深哥層~

唔係la.

一來咁耐以來

我冇一日ge日記係slip左冇打返ge~

而生日應該係新一年ge開始.

1001可能會代表一個更加好ge開始^^

而呢篇ge1000就係今年14歲ge一個完滿的結束吧.

 

將來ge生命

我必要活得更豐盛

努力...

 

最後了....

再見我的14歲.

 

還有1個半鐘唔夠.

預祝我ge生日快快樂樂.

都叫各人都懷住喜樂ge心喔^^

 

好高興認識到一班的好朋友^^

謝謝大家.

 

唔知道.

聽日會點呢.

開始又有d期待tim@@

 

喔,

唔知呀哥點呢XD

唔知聽日第一個同我講生日快樂GE係who呢@@

唔知道...............


刊登時間︰2007-05-11 10:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]