彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天
珍惜時間 開心

今日冇咩做hw

只係剛剛去趕哂聽日交ge就算la

 

後日好多野交

我冇做定先.

 

聽日geog同econ quiz~

我都冇溫定先

好down

自己冇咩動力做野

好想訓only XD

 

e家好好珍惜哥去沖涼的5mins打下日記- -

佢返左黎

我用電腦的日子真係會大減了

有好有壞吧.

 

好la好la~

好多謝柳柳柳柳柳柳柳

死~2日都唔知講左幾多句

話多謝柳柳.

其實我唔明佢話咩留cm 又咩comment哥個cm

anyway la~

點都要應下佢

唔係會比人鬧咁

 

咁應得一個就應埋la~

tra april chilung 柳

thx la^^

我睇左你地cm的~.~

其他有mood ge就行動回應吧.

 

哥就沖完涼la....

我e家諗緊我聽日要幾時wake up.

 

好la~

打到呢度.

閃人

刊登時間︰2007-06-03 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好多野做 開心

今日其實ok多hw要做ga

不過呢~搞下搞下唔想做.

訓下訓下

由11點訓到成3點幾.

e家起左身

仁慈的哥哥讓我用一會兒的電腦.

他剛在的面前偷看了我日記的一段

他現在正狂問我有什麼大心事.

天 才不跟他說了  手尾長長的

那叫我有個這麼關心妹妹的哥哥...


嗯.

大家的cm看過下了.

我很感動的.

現在的我.

感性超出了理性

所以又哭了.

沒什麼

很多謝大家的cm

其實打文是係舒泄發泄的方法

因為我唔想自己冇系統咁亂諗

所以就好自然咁force自己要諗得有系統 全面d

咁ge話好多野都會諗得清楚d

打文真係個唔錯ge方法

好多時我打完而經好o岩一半ga la

呢d就係我ge間歇性失常.

e家都叫話回復o岩d正常

好返一半la~

好多時我打完文就會識諗返大半好返好多ga la

但係唔該大家要keep住留cm比我ar

如果唔係丁點丁點拖拖下.

好耐先可以完全好返ge話

我會好易返發ga

cm係我的特效藥la~

不過唔好望我回咩cm

我唔識一個一個cm回的. 

 

得la~

e家ge我尚算正常la.

好返好多的la

係la

令我又諗起一樣野.

我的fd子們

o係今次and將來ge日子.

請見諒and習慣一下and唔好介意

我呢d間歇性失常為大家帶黎ge麻煩

(XD 其實好多時我Down到唔掂哥陣我都自動會開返條生路比自己的)

(再一次多謝柳柳) 

 

同埋仲要多謝lolo

當我見到人諗通左

自己都會諗通左

 

好la~我的哥哥已經等我等到訓著左.

係時候都快d比返佢la

仲有~今日真係好多hw

未掂過. 點算... ...

 

back to my brother 


刊登時間︰2007-06-03 04:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........ 不安

其實我已經屈住屈住屈左好耐ga la... 

 

其實我真係好害怕

我好驚只要我放學之後少左去study rm

我就會慢慢同大家疏遠

我好驚會失去呀jo 呀cur 仲有你地

咁多咁多ge好朋友

所以有好多時

明明我自己好唔得閒

好想訓好攰

好想返屋企

我都會好矛盾

最終都係會陪你地

陪到好遲好遲先到家家

結果又驚媽咪唔開心

又會真係做唔哂野

又驚唔夠訓

我真係唔知點好ar

一方面驚呢d野

另一方面又好驚會因為少左同你地一齊而失去你地

所以就只好force自己多d同你你一齊了. 

 

仲有

呀茄約我.

我真係好想應約ga

我好驚慢慢慢慢

愈來愈少約

最終就永遠都唔約

最終就.......

有時候我真係會問返自己

我等黎做咩

佢遲咁耐.

值得咩 我自己都到la

有時佢未又係上左車自己有自己傾電話

咁我仲咁傻等埋做咩wor.

但我真係好搞笑

矛盾中 總係有好多時

又會係揀左等(返學除外)

 

論行街我又好驚好驚

比人忽略唔理我

變左自己一個行

論心情 人地唔開心會有人理

有時我又真係問

真係有冇人知我唔開心呢

都好似冇咁

其實我真係好好驚會咁樣比人忽略ga><

 

待續 

 ----------------------------ar ar ar ar 第二天-----------------------------------------

e家好多ge時候

只要我唔開心

or冇人陪

or點點的時候

我都會好自然去搵chilung陪我

但係當佢唔理我

唔睬我的時候

我會好唔開心

好鬼想去打死佢

因為我好驚連佢都唔陪我

唔理我

我又會慢慢又失去埋佢

所以佢唔理我我會好唔gur

仲有

如果佢真係去左日本5年ge話

我會真係好唔知點好

 

講左咁耐

其實好簡單

我係一個好害怕孤單自己一個

我係一個好依賴身邊ge朋友

我係一個間歇性失常

我係一個好need人多d去理我

都ok麻煩ge人.

有時候都會enjoy自己一個ge時候ge....

不過大多的時候

我好hate孤單一個

甚至說我唔可以孤單一個.

因為大家知la

我係一個超多野諗ge人.

只要比我自己一個.

我可以諗到好多好多ge野.

好似尋晚咁.

其實都冇咩事發生過 

搭搭下751可以諗野諗到喊到死咁...

我好驚呢個亂諗野ge自己

呢個自己真係害到我唔少

佢可以令到我去放棄好多野

諗諗下 我會去放棄身邊ge朋友

我會去放棄神 我會去放棄自己

我會去放棄世間上所有ge野

仲會因為好少ge事就會諗去放棄生命

胡思亂想會令我自甘墮落= =

所以我又好討厭 又好驚 又唔可以咁樣自己一個

我好驚會因為咁樣會令我失去好多野.

甚至失去左自己....

所以我好需要朋友 我好需要身邊ge人去理我 陪我.

我唔可以冇左你地. 如果唔係會好大件事

 

其實點解演變到呢件事出黎呢.

原因係在於e家真係令我最煩ge最多野諗ge有兩件事.

今年F3就完la~ 3D真係一班好完美ge班.

下年ge分班 唔同上兩年

上兩年都只不過係2分1 ge機會隨機分.

今年呢. 唔係la 自己揀班 揀左文科ge or其他唔係揀4E的人.

我諗都無緣同我同班la....

都講左la~我係一個好需要朋友

好怕失去身邊ge朋友ge人黎+ma

我知道 每一年ge分班 都總係會令我流失好多ge朋友.

我o係度諗 我好驚 隔左2/3個班房ge你地

上到去F4 會唔會有一日一日 慢慢咁疏遠

跟住我地之間ge友誼會愈沖愈淡ar.

呀cur 呀jo kamo cwai....especially你地幾個ar...

我真係唔知下年ge日子會邊ar

我好驚會因為咁樣我地ge關係會疏遠左ar....

成日我都會覺得好驚

我會好驚大家o係唔同課室上堂 大家讀唔同ge科

咁大家各自各ge集體回憶就會建立o係唔同ge地方上面

我真係好鬼死驚ar. 咁樣下年應該點呢.

唔通要繼續keep住放學後日日o係埋一齊.

食飯繼續一齊食. 係唔係要咁樣先得ga...

我好驚ar.... e家令我諗起姬姬....

姬姬....你就係好似同我少左一齊食飯

又唔同班 又少左一齊放學玩 少左一齊去kai

搞搞下 愈來愈疏遠

我真係好唔想咁樣ar

搞搞下 我唔想再見住身邊ge人

一個一個愈來愈遠

點算好ar. 我真係唔知道點好ar...>.<

我ge kai子朋友們

你地真係唔好掉低我呀

我唔可以冇左你地ga

特別係jojo curcur呀~

日日都同你地一齊

我已經習慣哂la

我唔可以冇左你地

失去你地ga

如果第日我冇左你地

我會死ga......

下年唔同班la

我真係好驚好驚ar...

你地記住一定唔好唔理我忘記我ar

......

仲有我又係好唔知下年o係4E的日子點.

講真 直覺話我知

下年ge 4E會好散

我好驚一同其他班比

4E都會散過其他班...

見住其他班ge人開開心心.

自己班咁樣.

甚至我好驚話做返班入面ge少數民族

我好驚下年o係班入面會少左好多朋友

會好唔開心  我好驚冇人理我ar!

其實我有諗過.

如果係咁ge我揀其他班未冇事lor....

但畢竟係揀科

哥少少仲o係度未消失ge理性都會叫我唔可以咁- -

下年唔同班la 真係會點呢.

 

跟住仲有一個問題係存在ga.

好似係尋日先有人發現到 (知我者也) 

其實呢 到左呢一刻

我好驚如果自己做左prefect ge

但係個個最終都做返GP咁點算ar.

好似得返我一個咁 

其實我好afraid同d fd

o係d咁少ge事上面都會有d唔同

我好驚...因為咁ge話我就唔會同大家去GP camp

咁ge話 同大家一齊ge回憶又小左一段la.

點算呢. 我會好驚咁樣大家又冇咁fd.

我好驚. 你地如果入左GP camp ge

留低我 就好似都象徵住

你地唔理我 掉低左我 我同你地疏遠左

失去你地好似唔係淨係幾日GE事

你地入完個camp之後

就會咩都唔同哂

我好驚失去你地會成為永久ge事

所以唔知幾時以來

我都好驚好驚

我有d後悔 點解自己揀左prefect

唔揀返GP ge....

因為自己ge呢個抉擇好唔開心.

我唔想好似得返自已一個咁..

好似好似...好似唔知點好...

我好afraid我會一個又一個咁失去我ge朋友

最終得返我一個...

-----------------------------------------------

好la~打到黎呢度都差唔多la

真悲哀  斷開左2節黎打.

下半節本來好濃厚ge mood冇咁勁 

不過都係多得尋晚呀哥比我打

if not可能連一句都唔會決定打出黎比大家

呵.  尋晚打完前一半ge時候

返到上床繼續諗  諗到班哥段

cry左出黎  有可惜都有搞笑的

就是我哥回來了嗎 佢用緊comp

我點cry出聲 飲泣都唔得

辛苦得我  差d忍到斷氣

就黎斷氣 就訓著左lor XD

今朝打  其實真係冇咩MOOD打

好驚打左一堆廢物出黎

但係打到班哥度又好自己會喊左ga wor@@

好la~其實打到呢度都舒服d喊完了吧.

呢段野就係尋日o係分組我有諗過講

but講唔出口and冇時間比我講ge哥段野la.

得~打左唔洗講也...(電腦壞左ge自己諗辦法同我睇左佢XD)

我真係一個OK神經質and好多野都好驚...

就好似life of  fear同full of tear咁

不過係真的.

我好需要我身邊ge朋友

我好驚失去身邊ge任何人.

呢d係事實.

 

em.  都係la 打呢篇野哥陣

諗起好多好多ge人. 提到好多ge人

我希望你地全部都會睇到

明la下~ 留cm喔 (少河的ask for cm!?)

識做啦喎XD

打呢篇野哥陣

令我諗起幾個要多謝ge人.

一都係我哥哥.

因為佢比機我打呢篇野

2係柳柳.

真係好好好好多謝你

唔係柳柳我唔會打呢篇野

(唔係我你唔寫哥本野 咁係唔係算打和ar )

好好好多謝柳柳ge每一個說話

我唔會忘記 (諗緊點背左佢XD)

anyway~都唔知點講好.

thx你ar~你講GE我都會盡力做的.

行動表示吧XD

love u 錫哂你.

3係ste

hoho. 我唔會唔記得你的.

因為你話過if你做sin p

我又做到prefect ge

你會做我條sin~ <~我好開心的.

and仲有你尋晚哥句

你話分組會預埋我

我都好開心好感動的

<~差在哥陣未喊出黎. XD

 

好la~終於完工la~

打完呢篇野lu 

可以ge話

o係呢一刻我真係好鬼想

擁抱身邊每一個

我最愛最愛的好朋友>< 

 

打完是也.

咁今日有咩功課呢

聽日同後日好似好多quiz咁tim

點算呢? 

刊登時間︰2007-06-03 01:15 AM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天
joshua

今日ge日子本是ok灰的.

ok la^^

好一點也.

 

主日學.

唔錯

合格吧.

 

活力都好似好多人訓左

不過我冇訓~

係唔係好叻呢XD

我好專心聽Ga XD

 

joshua

週會不錯

同意呀毛講ge野.

其實我個人ok不泄人地嘈- -

 

之後分組

好amusing

分享左好多

多謝kamo  cur  大家姐 呀古

佢地真誠ge分享

搞搞下成7點先完

XD

都係咁la~

本來有d野想講ge~

冇講到lu@@

唔想一日ge分組太長XD 

 

之後去食野

都OK吧

食食食.

食完...

我送呀一返家家

其間又談下心咁laXD

好多好多野想講.

有機會ge搵日長傾吧

 

呵. 我發現了今日ge月亮真是又圓又大.

好似好接近好接近咁.

一個人o係751 ge車廂入面.

發現左一d野

我諗緊我應該打出黎定應該係pw好.

anyway

先打完呢篇先la.

 

今日.

好多謝柳柳.

我一定會比個好好ge回應你

maybe係文字上回應

maybe係行動上的回應la

anyway~i love u and 4ever fds^^

 

另外

真係好多謝我呀哥.

e家可以o係度打呢篇

我已經好開心ga la.

因為佢今晚有好多o camp籌備ge總務上ge東東要同人傾

佢好多野要用電腦

佢ok忙

不過佢都知我想用

佢比左半個hr我.

感激

我都知佢有同學等緊.

所以我唔打太多la~

thx

刊登時間︰2007-06-03 12:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:... )
刊登時間︰2007-06-02 12:50 PM  


2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天
最後的最後 驚訝

今日開始左f3的last cycle

最後的chis堂(唔計補課)

就sleepy到死lor

ok吧.... 

之後ge中同數

都因為尋晚only訓左2-3hr的關係

好sleepy...

之後就係最後的music堂la><

performance...

唔係咁好

不過都好好的la

花左一晚整的ppt還ok吧= =

之後就都係咁睇人perform la

真係組組都好正喔><

ms lam最後講哥段說話

講真. 我真係唔like mus les

打從F1的第一堂music...

f1每個cycle1堂到f2 f3每個cycle兩堂 

到到e家...total上左around 13x堂ge music堂

我都不知幾上快d上完

一直好渴望今日離開music魔掌ge一刻

但係聽ms lam哥段最後的話

又總有幾%的不捨..

可能捱下捱下都成3年 好多都習慣左la

反而真係有丁點的不捨.....

而lunch time....冇咩野~

都係咁過

因為我唔記得左今日係最後的lunchtime@@

而DT堂...最後一堂la~

o係混亂中 忙碌中過左

整唔哂= =

而再到左最後

就係無聊的tsa-mock

去死吧= =

time consuming- -

之後落去同mr 張吹水吹左好耐

6點半上返去hea下

就去左回家家lor~

8點到家.

哥終於真正的回來了!

之後都係咁la

tv下

e家打日記咁la

刊登時間︰2007-06-01 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天
忙忙忙. 驚訝

今日忙忙忙.

朝早搭751 0修

不錯的吧.

BUT still a bit bad mood

之後回到sch sch

早會係哥首我好love 的詩歌la><

係 神啊你在哪兒 la

一知道即刻四圍望尋找jojo ge縱影

因為我知佢ok love this song^^

之後上堂ge日子都係好sleepy

身體疲乏了 唔想再上堂做野

好攰好攰 我需要快d休息

之後好快就話完哂lu~

chem堂still very love bonding的東東...

之後小組0修la 拍片la 吹水la

ok開心ge 不過有諗過話prefer做hw多d

but冇後悔過

點都比hea好多了^^

哈哈...

今日真係ok感恩ge一日

體驗左好多好多ge野.

回家la~

都同cur cur傾左d野咁la

傾的唔錯吧

努力呀^^

em....今日我真係ok吧

本來人的心情好差

又忙到冇得rest喎

不知幾想快鬼d死左佢la><

不過e家 雖然心情仲時好時壞

不過都好感恩...

感謝主.

我本來並冇意識想叫我呀媽媽去佈道會

點知頭先睇睇下c奶唔易做..

突然醒起 我問佢629哥日得唔得閒.

跟住比左小小章程佢睇..

佢一見到個題目係c奶唔易做

又有鄧萃雯講 it seems that she is very interested in it

我話simone有興趣識下佢 佢都ok有興趣咁話

佢話如果哥日我陪佢去ge佢就去

仲問我有冇咩傳單哥d

可以ge佢幫我宣傳下tim@@

thx god^^

 

好la~

其實我今日真係好鬼忙

呢排又煩緊d野.

又週期性失落and忙碌當中

真係諗過好多次點了結左自己ga la

kaka~ 方法我諗好的la~

實行時間都安排得7788.

不過呢. 都係算la

又暫時性的控制左病情ge

未一度再惡化到真係實行.

 

好la~

野仍要做.

腦仍會亂諗野.

唔理住.

今日病情總算有丁點起色

咁就索性捱過埋今個星期5

過埋今個weekend先la^^

好la~聽日music performence...

要sharing of a story

其實我有d驚自己講唔出

e家又need去prepare一下了.

好la~係咁先la^^

gd luck~

 

 

捱完今個weekend cc心情好唔好返d吧. 

刊登時間︰2007-05-31 09:49 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天
又一年的水運

今次係我第3年o係scc的水運會

第一年100%的呆坐了

又唔多同學玩...

同mk吹水吹吹下過左lu

第2年. 有報到ar~

係落好大雨.

個feel ok爽

最衰係腰斬左...

第3年今年...

有報到ar~但最終

都係因為m到唔游得.

o係看台上呆足咁耐- -

恭喜tsoi如願以賞...

仲有就. 大家都不錯la

jam pat gogo sam都好勁勁

hoho

我e家先知原來melody swim係真係咁猛料ga@@

果然...果然係天生一對.

2個都係overall champion@@

救命....scc...d F1 F2 swimming好變態...

有d人游得好搞gag XD

之後去左睇戲

睇醜女~不錯的喔

之後就去HEA下影下貼紙相....

終於還左生日禮物比柳柳lor~

我講過ge係一定會做的!!!

之後就...hoho

回家了....

刊登時間︰2007-05-30 09:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:屬於我的 )
刊登時間︰2007-05-30 12:22 AM  


2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天
^^|||||

小邱生日快樂

17歲了....

又回到大我2歲的日子是也...

 

呃~sam哥.

再次聲明多次

e家呢一刻

唔係我唔想游

而係唔游得

all right?

 

em. 今日好唔舒服

唔多想上堂堂...

 

最後的cell group.

比人偷拍?

wuwuwuwu><

 

eng堂有個咩比賽

唔係咁想join.

個人有d wing wing地

成身都好熱...

but ok la~捱過了

答案是知道的.

卻不積極於參與

要作故事lor.

挺好玩的說

不過恐怕會作得不夠創意QQ


maths. 又係好無奈咁過左.

第一堂net哥part.

好快手1min畫哂11個.

事源係我小二哥陣

我呀哥已經"挑戰"過我叫我幫佢做呢樣野

要畫as many as i could

當時仲冇cubes提供

結果要我用左30mins腦去畫哂11個.

要到一個小二生用半個鐘腦諗野wor~

sure刻骨銘心la~

自始以後我都忘記唔到哥11個野ge畫法...

(唉..如果其他科都會刻骨銘心就好了XD)

之後的reflectional同rotational有返d挑戰性la

真係有點點的難...

but ok ge.  需時多d la...

 

phy堂我真係好冇心機上

我發覺我已經n堂phy堂冇咩點聽書...

明d 唔明d 知d 唔知d咁la@@

溫下我諗ok吧...

明年4E人了

要努力點...

唔可以好似chis his同geog哥d咁放棄吧@@

 

放學又係202.

em...

唔講la.

都係做做hw

又玩一個咁la.....

 

那東西

跟本就不屬於我的...

還留來幹什麼

還要記掛著嗎?



刊登時間︰2007-05-29 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]