其實我已經屈住屈住屈左好耐ga la...
其實我真係好害怕
我好驚只要我放學之後少左去study rm
我就會慢慢同大家疏遠
我好驚會失去呀jo 呀cur 仲有你地
咁多咁多ge好朋友
所以有好多時
明明我自己好唔得閒
好想訓好攰
好想返屋企
我都會好矛盾
最終都係會陪你地
陪到好遲好遲先到家家
結果又驚媽咪唔開心
又會真係做唔哂野
又驚唔夠訓
我真係唔知點好ar
一方面驚呢d野
另一方面又好驚會因為少左同你地一齊而失去你地
所以就只好force自己多d同你你一齊了.
仲有
呀茄約我.
我真係好想應約ga
我好驚慢慢慢慢
愈來愈少約
最終就永遠都唔約
最終就.......
有時候我真係會問返自己
我等黎做咩
佢遲咁耐.
值得咩 我自己都到la
有時佢未又係上左車自己有自己傾電話
咁我仲咁傻等埋做咩wor.
但我真係好搞笑
矛盾中 總係有好多時
又會係揀左等(返學除外)
論行街我又好驚好驚
比人忽略唔理我
變左自己一個行
論心情 人地唔開心會有人理
有時我又真係問
真係有冇人知我唔開心呢
都好似冇咁
其實我真係好好驚會咁樣比人忽略ga><
待續
----------------------------ar ar ar ar 第二天-----------------------------------------
e家好多ge時候
只要我唔開心
or冇人陪
or點點的時候
我都會好自然去搵chilung陪我
但係當佢唔理我
唔睬我的時候
我會好唔開心
好鬼想去打死佢
因為我好驚連佢都唔陪我
唔理我
我又會慢慢又失去埋佢
所以佢唔理我我會好唔gur
仲有
如果佢真係去左日本5年ge話
我會真係好唔知點好
講左咁耐
其實好簡單
我係一個好害怕孤單自己一個
我係一個好依賴身邊ge朋友
我係一個間歇性失常
我係一個好need人多d去理我
都ok麻煩ge人.
有時候都會enjoy自己一個ge時候ge....
不過大多的時候
我好hate孤單一個
甚至說我唔可以孤單一個.
因為大家知la
我係一個超多野諗ge人.
只要比我自己一個.
我可以諗到好多好多ge野.
好似尋晚咁.
其實都冇咩事發生過
搭搭下751可以諗野諗到喊到死咁...
我好驚呢個亂諗野ge自己
呢個自己真係害到我唔少
佢可以令到我去放棄好多野
諗諗下 我會去放棄身邊ge朋友
我會去放棄神 我會去放棄自己
我會去放棄世間上所有ge野
仲會因為好少ge事就會諗去放棄生命
胡思亂想會令我自甘墮落= =
所以我又好討厭 又好驚 又唔可以咁樣自己一個
我好驚會因為咁樣會令我失去好多野.
甚至失去左自己....
所以我好需要朋友 我好需要身邊ge人去理我 陪我.
我唔可以冇左你地. 如果唔係會好大件事
其實點解演變到呢件事出黎呢.
原因係在於e家真係令我最煩ge最多野諗ge有兩件事.
今年F3就完la~ 3D真係一班好完美ge班.
下年ge分班 唔同上兩年
上兩年都只不過係2分1 ge機會隨機分.
今年呢. 唔係la 自己揀班 揀左文科ge or其他唔係揀4E的人.
我諗都無緣同我同班la....
都講左la~我係一個好需要朋友
好怕失去身邊ge朋友ge人黎+ma
我知道 每一年ge分班 都總係會令我流失好多ge朋友.
我o係度諗 我好驚 隔左2/3個班房ge你地
上到去F4 會唔會有一日一日 慢慢咁疏遠
跟住我地之間ge友誼會愈沖愈淡ar.
呀cur 呀jo kamo cwai....especially你地幾個ar...
我真係唔知下年ge日子會邊ar
我好驚會因為咁樣我地ge關係會疏遠左ar....
成日我都會覺得好驚
我會好驚大家o係唔同課室上堂 大家讀唔同ge科
咁大家各自各ge集體回憶就會建立o係唔同ge地方上面
我真係好鬼死驚ar. 咁樣下年應該點呢.
唔通要繼續keep住放學後日日o係埋一齊.
食飯繼續一齊食. 係唔係要咁樣先得ga...
我好驚ar.... e家令我諗起姬姬....
姬姬....你就係好似同我少左一齊食飯
又唔同班 又少左一齊放學玩 少左一齊去kai
搞搞下 愈來愈疏遠
我真係好唔想咁樣ar
搞搞下 我唔想再見住身邊ge人
一個一個愈來愈遠
點算好ar. 我真係唔知道點好ar...>.<
我ge kai子朋友們
你地真係唔好掉低我呀
我唔可以冇左你地ga
特別係jojo curcur呀~
日日都同你地一齊
我已經習慣哂la
我唔可以冇左你地
失去你地ga
如果第日我冇左你地
我會死ga......
下年唔同班la
我真係好驚好驚ar...
你地記住一定唔好唔理我忘記我ar
......
仲有我又係好唔知下年o係4E的日子點.
講真 直覺話我知
下年ge 4E會好散
我好驚一同其他班比
4E都會散過其他班...
見住其他班ge人開開心心.
自己班咁樣.
甚至我好驚話做返班入面ge少數民族
我好驚下年o係班入面會少左好多朋友
會好唔開心 我好驚冇人理我ar!
其實我有諗過.
如果係咁ge我揀其他班未冇事lor....
但畢竟係揀科
哥少少仲o係度未消失ge理性都會叫我唔可以咁- -
下年唔同班la 真係會點呢.
跟住仲有一個問題係存在ga.
好似係尋日先有人發現到 (知我者也)
其實呢 到左呢一刻
我好驚如果自己做左prefect ge
但係個個最終都做返GP咁點算ar.
好似得返我一個咁
其實我好afraid同d fd
o係d咁少ge事上面都會有d唔同
我好驚...因為咁ge話我就唔會同大家去GP camp
咁ge話 同大家一齊ge回憶又小左一段la.
點算呢. 我會好驚咁樣大家又冇咁fd.
我好驚. 你地如果入左GP camp ge
留低我 就好似都象徵住
你地唔理我 掉低左我 我同你地疏遠左
失去你地好似唔係淨係幾日GE事
你地入完個camp之後
就會咩都唔同哂
我好驚失去你地會成為永久ge事
所以唔知幾時以來
我都好驚好驚
我有d後悔 點解自己揀左prefect
唔揀返GP ge....
因為自己ge呢個抉擇好唔開心.
我唔想好似得返自已一個咁..
好似好似...好似唔知點好...
我好afraid我會一個又一個咁失去我ge朋友
最終得返我一個...
-----------------------------------------------
好la~打到黎呢度都差唔多la
真悲哀 斷開左2節黎打.
下半節本來好濃厚ge mood冇咁勁
不過都係多得尋晚呀哥比我打
if not可能連一句都唔會決定打出黎比大家
呵. 尋晚打完前一半ge時候
返到上床繼續諗 諗到班哥段
cry左出黎 有可惜都有搞笑的
就是我哥回來了嗎 佢用緊comp
我點cry出聲 飲泣都唔得
辛苦得我 差d忍到斷氣
就黎斷氣 就訓著左lor XD
今朝打 其實真係冇咩MOOD打
好驚打左一堆廢物出黎
但係打到班哥度又好自己會喊左ga wor@@
好la~其實打到呢度都舒服d喊完了吧.
呢段野就係尋日o係分組我有諗過講
but講唔出口and冇時間比我講ge哥段野la.
得~打左唔洗講也...(電腦壞左ge自己諗辦法同我睇左佢XD)
我真係一個OK神經質and好多野都好驚...
就好似life of fear同full of tear咁
不過係真的.
我好需要我身邊ge朋友
我好驚失去身邊ge任何人.
呢d係事實.
em. 都係la 打呢篇野哥陣
諗起好多好多ge人. 提到好多ge人
我希望你地全部都會睇到
明la下~ 留cm喔 (少河的ask for cm!?)
識做啦喎XD
打呢篇野哥陣
令我諗起幾個要多謝ge人.
一都係我哥哥.
因為佢比機我打呢篇野
2係柳柳.
真係好好好好多謝你
唔係柳柳我唔會打呢篇野
(唔係我你唔寫哥本野 咁係唔係算打和ar )
好好好多謝柳柳ge每一個說話
我唔會忘記 (諗緊點背左佢XD)
anyway~都唔知點講好.
thx你ar~你講GE我都會盡力做的.
行動表示吧XD
love u 錫哂你.
3係ste
hoho. 我唔會唔記得你的.
因為你話過if你做sin p
我又做到prefect ge
你會做我條sin~ <~我好開心的.
and仲有你尋晚哥句
你話分組會預埋我
我都好開心好感動的
<~差在哥陣未喊出黎. XD
好la~終於完工la~
打完呢篇野lu
可以ge話
o係呢一刻我真係好鬼想
擁抱身邊每一個
我最愛最愛的好朋友><
打完是也.
咁今日有咩功課呢
聽日同後日好似好多quiz咁tim
點算呢? |