彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天
2007-05-10

還有2天

5月12日.

我的生日

 

你會記得那個承諾嗎

 

這篇

第999篇日記......

 

由中二9月頭開始

這2年的日子

又發生了什麼事了......

 

抉擇

很難.


刊登時間︰2007-03-10 12:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天
2007-05-09 不安

打機

又有何不可

 

一個人寧靜的404

不錯喔^^

 

原來最終還是這樣

 

最後3天

快要告別我的14歲了

 

5月12日

祝自己生日快樂

刊登時間︰2007-05-10 10:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天
救命- -

VA去死la.

要我搵相搵成3個幾鐘~

成晚打機ge時間就咁就過去左la@@

刊登時間︰2007-05-08 11:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-05-07 11:10 PM  


2007-05-07 不安

好.

生活安好

多謝咁多位睇我ge日記- -

就此告別.

刊登時間︰2007-05-07 10:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天
5月6日有感.

今天的早上重看了一次十分愛

感覺很好 很多感覺

之後下午還是不想做功課

努力努力的在看聖經

一口氣看完了馬太福音

看了整整5個半小時.

現在還是不想做功課.

上了MSN玩一個.

見到她online la(詳見下面)

我跟她說了句生日快樂.

她說"好久不見 謝謝你的祝福"

好感動  原來 她還記得我的存在

我也不會忘記  她的生日

------------------------------------------------------------ 

兩年前的五月六日是一個星期五

大約這個時候 發生了一件小事

那件小事 在很多人心裡早就淡忘了吧

在我心裡也開始淡忘了

老實說 當天的感覺

在記憶中 有點清楚也有點矇矓

 

呵 都不知道了

還在想 應否在打下去呢

我是該把那件事完完全全忘掉的

不過 那件事是我在中學生涯之中一件很重要的事

如果排一個十大成長事件薄也會有那事的存在吧

算了 如果要記下當天的情況也沒任何意思

記下事後的感覺 要記上年也記了 現在記也沒有意思

事情 真的不值得專登的記下來.

那我打這篇的目的何在呢?

 

其實這天 又是5月6日了

一日很特別的日子

特別不是在於兩年前的那事

而是當我看回自己上年5月6打的那篇

想到自己近2年來

發生過做過所有天真的事

又有點兒感慨

什麼去愛 什麼守護 什麼什麼

感慨原來自己的承諾一早就消散

呵 原來自己說的話真的很一時三刻

永遠也沒有永恆

永遠也沒有堅持到.

原來這個就是我.

 

還有 這天5月6日 是我一個網友的生日

看到msn的list上 很多很多曾經是朋友

現在呢 如同陌生人

感慨 原來自己很沒用

一堆小學的同學 一堆網友

都一一的忘卻 失去聯絡

 

想著. 開始感到害怕了.

開始害怕自己將來也會是這樣.

看著自己與現在身邊的朋友疏遠.

一個又一個的承諾又化為雲煙

 

不可以這樣的.

我要努力了 不可以再被時間去沖淡一切

信心 愛心 熱心 關心 開心 一切一切

都不可以再被時間沖淡了

我要堅持下去

從此以後

不可以再次去忘記自己的承諾

要講得出做得到

 

現在 再想起5月6日的事

他 不知現在怎樣呢

一年沒同班了 都疏遠起來

再沒有什麼的聯絡了

不知道他仍會當我是同學嗎

很想 再找回他 好好的去關心問候一下他

可能缺乏了那時的熱心

之前的承諾很難再做得到

但求做到的就是 他會當我是朋友

現在我可以以朋友的身份

用去關心朋友的熱心多點去關心他

而那個她呢 和很多其他的網友都一樣

識了4年卻別了2年多了

不知道她 和他們仍記得我這個身在香港的qoo果汁嗎

希望她生日快樂

而大家都生活安好

070506 13:30 卒

------------------------------------------------------------------ 

刊登時間︰2007-05-06 02:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天
堅持下去^^ 不安

好la~為左堅持落去唔一日打多過一篇diary

我要捱落去~咁呢~就呢...

我今日發現我有好多野要補...

就好似寫哥本日記到la~

今朝先補到3月x日ja~仲有成2個月要補

仲有呢我要寫本xxx

又要寫ok耐.....

又要寫返我半年寫一次比自己ge紀念冊紙紙.

咁都ok大煲~

冇返10個鐘我都一定做唔哂

不過一拖就愈拖愈多野寫ga la@@

好la~入正日題la

今日返教會~真快.

又4個月ge過去~又新一期主日學la~

第一堂ok吧~唔悶

又獲益良多xd (益力多個細佬!?)

之後都有共鳴XD

之後崇拜

敬拜我好似第1次圍圈!?

係唔係呢? 唔記得....

不過OK開心.

4首歌呀~第一次試JA><

之後simone的道.

要相信 要堅持落去

直到你死 安息吧

呵 我會的

我唔會再放棄

我話過 就由我話過重生的一刻

我都要堅持落去

唔可以再亂黎

之後約團分組4

聽大家又say下自己家家的問題

又say下有咩warm事

好開心.....

大家都分享得好放^^ 

haha~ 聽完kamo講先知 

原來我做ge行動係會令人覺得warm ga~

唔怕同大家講la~我已經計劃好la^^

哥晚係一個開始~唔錯唔錯. 事實証明我係成功的

我一定會繼續努力去care大家的.....

係la... 其實呢....

冇lala咁有heart去計劃行動去關心身邊ge人

真係都係因為一個人.

我真係好想好想好想多謝佢 

哥個人成日都會敏感到別人ge need

佢好多時o係第2個唔開心都好識得去關心人.

就係因為佢先激起我ge熱心.

我覺得最好黎報答佢ge方法就係

努力d好似佢咁去關心身邊ge人.

em....佢係邊個? kekeke^^"""

唔點名讚~會讚壞佢XD

之後去食飯LA~

都OK快樂開心

所以先不知時日過咁又10點半

到家剛好是00:00了xd

咦.....原來係5月6號了.

我會記得打返篇咩咩ga la~

----------------------------------------------------- 

今日我要睇返自己日記

補寫返自己n年前1月2月到e家欠寫ge日記....

點知....

睇到2月24...

上面竟然係

新春營2 待打.....

原來我唔記得左ar!@@

成2個幾月之後

e家我記得la~

打返先= =

刊登時間︰2007-05-05 10:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天
2007-05-04

 因為早放放~

e家唱緊k~

超gag~去玩兒歌

有教我如何去小便 xx大戰白血球...

D 歌好搞笑

又睇粵曲

好~唔講住

刊登時間︰2007-05-04 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天
2007-05-03 不安

感謝主

平安與喜樂

今日一個人.

因為有D怕將卡好似尋日咁

會入唔到西鐵~

所以我好早出左門口

決定搭輕鐵.

今次呢程車.

有d凍左d咁la~

不過ok ar~

我開始愛上搭輕鐵.

又諗左d野反思下咁la

之後今日ge日子好神奇

早會比左2首我ok like ge詩歌我聽xd

尋著的你那天 同 誰曾應許

5 因此我爆左頭

太多野比我去反思 比我去諗la~

真係好想叫佢比多1hr我慢慢諗~

我需要更長更長ge時間比我自己一個

好好咁獨自思考(次次都係咁ga la)

之後ge日子都ok易就捱過左la~

成日上堂ge野~冇特別都係唔講la下~

lunchtime ge cell gp~

我幾鍾意個topic:愛你還愛祢

又令我諗返起約5個幾月前ge一堂主日學

屬世/屬靈.........

同埋一句詩歌ge歌詞:  屬世的衝擊每天將羅迷惑.......

呵......

之後講代禱...

好一個週期性失落症.

我都係病患者之一XD

通常就3日2日咁la下XD

我好鍾意週期性失落呢個TERM^^

之後ge chem堂~

我抄note抄得好開心.

我對今堂講ge野好有興趣~

雖則仲唔係好明何謂ionic bonding

但係真係覺得好好玩XD

我因為今堂更加love chem^^

hoho~我唔係理科人唔通係文科人咩- -

之後放左學靈修咁la~

老實說. 一班人靈有一班人靈ge好~

明一定易明d ge~ 

但係我都係鍾意一個人靈...

我係哥d諗親少少野都要好耐好耐~

靈完修祈個禱都要成1x 2x mins ge- -

諗又諗唔切. 仲要組織. 又要拎d勇氣開口

睇下~要我分享一下覺得點. em...快則半hr

慢則半日ar唔該- -

所以. 都係唔多like組靈修ge模式~

hoho. 各有各好la.

總覺得唔知咩事~

一係就冇野比我諗等我有空間亂諗~

一係就太多野要諗 諗唔切.

分明神o係度玩緊訓練緊我個腦ge處理能力- -"""

今日好多謝cookie la~THX><

佢幫我拎返本listening bk XD

都thx cathy la^^""

e家返到屋企.

睇下人日記咁la~

努力呀 呀卒

要燃燒起愛的火花

唔好停落黎ar^^

咦. 死la~

仲有showhapi篇野要打....

點算呢@@

點縮好呢!!

刊登時間︰2007-05-03 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天
2007-05-02 不安

為左唔一日打多過1篇日記只好咁做- -

HO, 今日唔記得打話我八達通神神地= =

搞到我o係西鐵站mo左好耐- -

仲有就ok la.......................................................

其實e家我冇咩野!

頭先玩牧童笛玩左成粒半鐘

冇咩心情做其他野~

惟獨突然好有mood~拎起支笛

比我砌返哂上次造就營敬拜讚美會d歌ge音音- -

吹呀吹~突然之間吹笛的熱心返左黎一下咁la- -"""" 

===========================================================================

失落 絕望 心淡
 

失落的幽谷

絕望的懸崖

心淡了...

 

調位的無奈

惡劣的環境

所築起的心靈圍牆已倒下來 

 

一次又一次的誤會

一個又一個在飛翔的夢境

一隻又一隻掛了尖刺的文字

內心受創 那永恆的傷害

淚. 在眼裡 還是在心裡了...

 

我不懂去治療內心所受的創傷

誰可以教我怎樣作 

 

回到灰色的路上

未來總是失去了希望

 

總是這樣子

在堅持與放棄之間抉擇

 

我內心多驚怕

心中所受過的傷

或是心裡頭已變得空虛了

 

我需要保護

但我想起了你

和你的一句說話...

 

可以嗎.

我還可以繼續堅持下去嗎. 

刊登時間︰2007-05-02 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]