彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-16 09:37 PM  


drama+mus+church 開心

今朝本約cur8點~

but7點半起左身都係太攰~

so訓到8點先起~

執野換3, 8點10出門口~

同cur 9點過dd先上車~

之後我o係751上面整hec@@

下了輕鐵. 9點10la~

咦~收到個8點57分ge SMS~

真奇怪~事實證明左我咁放個MOBLIE o係褲袋

係feel唔到佢vibrate!?

之後都係冇咩人到左~先練下music.

then去練my jesus~

唔制呀!!! 我唔要做angel lor!!! 被逼~真係撞鬼佢!

之後又係練下music咁la~

then同creamy cur yau出去食~

去食粥~wilson join左wa~

都好似第1次同wilson食^^

之後食完回sch sac~

入左gp rm(都唔知點解冇鎖呢@@)

玩左幾個game la~之後就加油站也~

講敬拜生活! 講講講講講!!!

我聽~sor la~今日state不大好~諗唔到有咩講!

神奇呀~14堂黎~第1次主日學...搭10就完左la@@

之後落返sac~見chi lung@@ 返黎吹水?

之後拎聖經! wow~最新自創ge桌上球賽!?

then等約團start~劉惠都好攰la><

之後睇佢地排敬拜~真係好好勁~

5. 事實證明有d人十幾分鐘都可以的...

唔一定要好多好多的time

之後敬拜完左. 有game~都ok gag!

抱黎抱去XD~之後都係聽聽聽~

Then上左202~有combined group!

辨論~我發覺返加油站係真係冇白廢ga~

好似上完等於冇上~不過原來係記得的.

突然又浮起很多很多: 屬世屬靈,支體生活...

之後傾下計...jelly哥班真係好terrible@@

之後都..wa~好耐冇試過開組咁開心.

冇試過講野講得咁深入la~

之後完左都成6點8 la~

同cur去左置樂市中~then去西鐵站~閃人~

原來大家小時都有天馬行空的幻想~都係好多H.O.T.的!

我當年有電視機裡的換畫面工作人員 ~

cur當年有在電線中的收視記錄員!!!

之後都係咁la咁la....

回到商場見到有場似是佈道會的東東~

見到好多好多人停左o係度聽.^^

刊登時間︰2006-12-16 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-15 09:39 PM  


好開心. 一切都平平安安. 疑惑

今日4點起身搞va, math同pe...

結果做完va就去返訓-.-

冇溫pe theory呀~

之後回校eng speakl day~

個個都唔理咁@@

我!? 理到math堂就give up la- -

之後繼續講返.

今日reading period~

睇中文書...都係睇一下就偷偷睇一下pe張野.

ok la~本書我好鍾意呀...

之後eng堂..5....ok ge-

不過都唔係太明佢ge意思....

math第1堂for present呀!

kitsum的present...誤會...原諒...埋怨...

諗起好多好多的野la~

lamching ge唔係必然~

同感...其實唔記得禁鐘ge事多的是~我試過3次~

2次o係天澤, 1次係西鐵站..

不過好在3次d人反應都好唔激~

只係話: 咦...今次點解冇人禁鐘ga~少河喎~

當然唔少得有人話個c機唔停la!

之後第2堂math quiz. 最尾條mc我唔知答increase好定點.

執著下答左D~就咁錯左lu^^

之後chin堂又係hea lor...我都唔明點解要hea成咁...

可能過去2年習慣左ms tkk la~

不過我諗...if下年又係返tkk, 我會超唔慣..那會有break的...

pe堂...唔知點解好勇唔著冷衫~其實起初隻手彊ga!

不過我都好d~我有加底ga~不過真係佩服cwai同tra同娟佢地>< 

之後做下體能玩下sport咁la~

wow~第1次full到體能ja! 今次好似大家ge pe分都高左wor~93.5...

之後lunch pth吃了很多~我出了4次定5次~好飽!!!!

em. chem堂...狂寫紙仔lor...

遲d upload張紙比大家睇!

then rest一下...

今日得到了少有的平安耶~好開心^^

之後aft sch, 先係my jesus...好差!?

5...之後5點到過返hymnsing~

wow. 唱christmas song~hapi

唱歌比d f5 f7聽..我唔識佢地but都有d唔捨得tim!~

見到d人走...諗起原來自己ge scc生活已過左1半有多!!!~

有人分享~唔錯~then6點到start eat同抽獎~

wow! 唔錯唔錯~好味呀!!!

抽返黎的都唔錯唔錯@@

之後7點到走la. 又去m記!?

之後到家都8點5.

好la~打lhw la~88

刊登時間︰2006-12-15 09:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-14 09:30 PM  


好開心的一天. 驚訝

o岩o岩終於將xanga改返做eng la~

好開心呀!!!!!

---------------------

eng堂, 唔錯..

chin同geog, 攰~在夢..

phy..幾好wa..唔太悶..他最可愛的一堂.

lunch..凍! 出去食...買chocolate!

math...ok la~唔錯吧...不過真係攰~so 唔想上...

班會有11蚊收入@@

aft sch幫1a溫geog. 死得la~好失敗呀我- -

6點8走人...去買gift同card...

救命呀!!! 8點先走得人..仲要比ms chung撞到正話我地夜@@

之後閃回家.

8點10先到.....

e家打埋日記..要去沖涼...

點算~一大堆的quiz同theory.......

------------------------------------- 

頭先同人msn....

呵.....又有冇人會同我講哥段說話呢!?

刊登時間︰2006-12-14 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-13 10:28 PM  


O.O 滿足

搞下搞下搞到e家10點鐘~

都仲未做hw仲未上網仲未打日記tim!

唔講住~開始la!!!

------------------------------------------------

今日回校冇咩做~

早會又係jj la-.-

chin堂仍是hea~

有少少得意野ba~

原來呢~benben d字靚左....

仲有就~呵呵~

stupid哥哥見到可愛ge劉惠妹妹...

神魂顛倒! 狂錯字!

之後又係xx哥句gag的句子!

"我雖然打破了媽媽的花瓶, 但是花瓶仍完好無缺"

之後rsc堂. 蚊的分享不錯呀~

cur同kamo的也很有深度~周俊的問題不錯看

jacky的ppt很正! 哥張tm的相很特別~

2首c歌都幾好聽.

其間..我發現cur的額頭真的很大很.大....

不太合比例!

之後art堂. d 人玩yoyo~

搞到我又想玩返><

hoho~第1次冇art history ge art堂!?

之後eng堂都ok呀~yeah~ms lee幫我收返d $$ la^^

之後lunch, 有d唔係咁開心ge事發生左lor!

jojo受人所hurt呀>< 唔好有事呀佢...

之後就係stupid好好笑~

拎住prefect牌板守緊4前...會冇lala走過黎

好激動咁爆句"gag"~又好自然好似冇事發生過咁返過去!

之後bio堂....有唔少gag事發生~無謂多say...

之後又係聽聽聽抄抄抄~

oh~忘了說~cur真的很勇~不過ms ma真的令人很o嘴!

aft sch...boarding~

佢地my jesus真係好似好真咁呀!!!

你打我一巴我打你一巴!!!

之後6點2要走~stupid的書包2度比人遺棄~

走哥陣~落雨...去買野呀! for hymnsing gift!

wow~去左美門~好耐冇去耶><

hea到7點2買完閃去搭751...

要等車!!!!!!

8點2到家~

一個人搭車...結果寫好了日記大綱~

so e家都唔洗打好耐^^

---------------------------------------------------------------------------

距離看似拉近了

卻仍是那麼遠

刊登時間︰2006-12-13 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-12-12 09:38 PM  


2006-12-12 不安

我覺得.

對每個人都要公平.

並唔可以因為身份ge唔同.

關係ge唔同就有唔同ge對待.


刊登時間︰2006-12-12 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]