今日4點起身搞va, math同pe...
結果做完va就去返訓-.-
冇溫pe theory呀~
之後回校eng speakl day~
個個都唔理咁@@
我!? 理到math堂就give up la- -
之後繼續講返.
今日reading period~
睇中文書...都係睇一下就偷偷睇一下pe張野.
ok la~本書我好鍾意呀...
之後eng堂..5....ok ge-
不過都唔係太明佢ge意思....
math第1堂for present呀!
kitsum的present...誤會...原諒...埋怨...
諗起好多好多的野la~
lamching ge唔係必然~
同感...其實唔記得禁鐘ge事多的是~我試過3次~
2次o係天澤, 1次係西鐵站..
不過好在3次d人反應都好唔激~
只係話: 咦...今次點解冇人禁鐘ga~少河喎~
當然唔少得有人話個c機唔停la!
之後第2堂math quiz. 最尾條mc我唔知答increase好定點.
執著下答左D~就咁錯左lu^^
之後chin堂又係hea lor...我都唔明點解要hea成咁...
可能過去2年習慣左ms tkk la~
不過我諗...if下年又係返tkk, 我會超唔慣..那會有break的...
pe堂...唔知點解好勇唔著冷衫~其實起初隻手彊ga!
不過我都好d~我有加底ga~不過真係佩服cwai同tra同娟佢地><
之後做下體能玩下sport咁la~
wow~第1次full到體能ja! 今次好似大家ge pe分都高左wor~93.5...
之後lunch pth吃了很多~我出了4次定5次~好飽!!!!
em. chem堂...狂寫紙仔lor...
遲d upload張紙比大家睇!
then rest一下...
今日得到了少有的平安耶~好開心^^
之後aft sch, 先係my jesus...好差!?
5...之後5點到過返hymnsing~
wow. 唱christmas song~hapi
唱歌比d f5 f7聽..我唔識佢地but都有d唔捨得tim!~
見到d人走...諗起原來自己ge scc生活已過左1半有多!!!~
有人分享~唔錯~then6點到start eat同抽獎~
wow! 唔錯唔錯~好味呀!!!
抽返黎的都唔錯唔錯@@
之後7點到走la. 又去m記!?
之後到家都8點5.
好la~打lhw la~88
|