今晚..又同人傾左2個幾3個鐘msn...
o岩o岩傾到喊~ 好唔開心呀! 個心好唔舒服呀....
梁志隆!!你同我聽住呀!!!
你成日o係度hea, 考試都咁hea, 毫不care咁! 我唔理你咁多!
你教壞d F1, 你同d F1玩得顛. 你低能你白痴. 我都唔理你咁多!
你話你聽厭聖經, 你話你唔想聽. OK~我逼唔到你鍾意. 都唔會逼你聽.
不過我真係好唔鍾意你個態度lor. 唔通再度冰封過就唔可以再熔化ga la咩!!!
我唔鍾意人咁樣ar. 都未試過就一口咬定冇可能. 世界上咩都有可能ga la.
點解唔得wor! 試下都唔得咩!? 我信你總有一日舊冰都會熔返ga lor...時間ge問題姐...
算la. 你話你對舊冰會熔冇咩信心. 咁都算la....我都服左你再冇咩好說話好講la.
但係點知你仲博句話你好有120% ge信心舊冰一定唔會再熔...你算點ar!
家下玩我咁話la. 我覺得仲有希望ge..你就一盤冷水dull埋黎...我都係唔想你咁姐...
我都係唔想你試都唔試下諗都唔諗下就話冇可能姐. 你話信我講ge野. 又點ar.
你會做ma~話口未完又係一句又一句令我失望ge說話...
我當你係朋友ja! 先同你講咁多野...換轉係第2個..我唔會講咁多lor!
叫我唔好花咁多心機o係你身上, 留返多d氣同d中一講福音...我明你ge好意lor~
不過...對於我黎講. 個個fd都一樣咁重要...唔代表f1要講多d呀~
相反la~f1 o係scc留留長...你呢!? 點呀!? 得返1年多d ja~你想我點!?
我唔想第日後悔....仲有.. 我唔同你講...邊個同你講呀!! 都係關心下你姐!!
我同你講..我唔係講緊笑ga! 我好認真! 我唔鍾意人咁ge態度! 唔該你唔好用玩玩下ge口吻同我講野.
你話你覺得自己唔值得人地為你好..話唔想花人地咁多時間係你身上.話自己死左都唔重要.話自己死左世界都會繼續.
真係夠la!!! 邊個話過係咁ga~唔好咁覺得, 唔好咁自以為事. 睇輕自己得唔得ar!!!
我唔鍾意人咁講野我唔鍾意人咁覺得我唔鍾意人咁睇野呀!! 你講ge一切一切都唔係lor!
每個人都有佢ge價值ga la~每個人都受到尊重~都值得人為佢好, 都值得人花時間, 每個人 生同死都好重要ga!!!
你值得我為你好, 你值得我花時間落你身上, 你ge生同死對我都好重要ga!!!
我叫你唔好咁消極自卑...你仲要話算la, 仲要話冇人會like你呢種人, 所以你先冇咩好朋友.
夠la夠la真係夠la~梁志隆你真係同我收聲la~可唔可以唔好再講呢d野ar.
你係唔係想我真係喊唔停先夠呀! 你知唔知你句句話我都好心痛ga!
家下我唔係人咩. e家我鍾意你ar! 我要你ar! 我當你係我好朋友呀! 你真係唔好再咁諗野la唔該.
你話收到我ge好意. 我唔知你係唔係真係收到真係明. 但係收到之後呢?
永遠都仲係咁樣要人傷心呀!? 你可唔可以改下ga! 你知唔知咁樣真係會令到愛你ge人好心痛ga!!!!!!!!!
算la,...打完la.....可能真係激動得制...我唔應該咁激吧...55....我好快冇事的la,,,,
可能我講ge野係咩左d係有d任性, 不過我真係唔想再喊多次la...plx...
|