我呢世人...至憎人抵毀我... 唔信我...仲有比人當傻仔玩ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
39的弟兄們..... 如果有機會...你要幫我實現我的夢想.... 我希望見到39係南最出色既童軍團... 甚至全香港LA~~~
優異獎:南葵涌區第39旅A隊.... 點解.... 我的能力還未夠嗎? 我努力了,.... 為何還得不到.... 我缺少那一樣野......
唉.... 努力了.... 失敗了.... 心已死.... 點解都係得第六.....
我不再期望什麼.... 但雖如此仍感到十分不安...同緊張