好耐冇打日記..... 我深信如果唔係我今日心情唔好.. 我都唔會打/.... 救命.... 唔知做咩... 呢排係咁比人串我矮....... 唉...... 估我想咩.... 算la....唔想講唔想講/.... 想死...想死...orz......
係咪我未夠成熟.... 少少野...就可以令到我好亂.... 真失敗.......
好耐冇打lu..... 近期都算發生左好多有趣既... 但係我都冇乜時問同心機打.... 不過最有趣都係憑果件事.... 我對re愈黎愈發感...... 佢係打擊人既信心...定還是想振奮人心呢? 真的摸不清..... 不過佢今次就真係講得過份左d..... 如果我現在為夢想奮鬥都唔岩...咁我寧可繼續唔岩落去.... 估唔到有人咁關心我..... 好warm
今時今日既我...一d自信都係冇... 係因為以住...永遠都包尾... 定係我所想既..同現實往往不相符..久而久之對世界even自己都冇呢... 真的搞不清楚
唉..... 考咁多科...炒足咁多科... 自己開始發力太遲...底又比人差... 唉...自己既能力又幾多....自己知.... 我諗我需要比人努力幾十倍先追得上... 唉... down down down