今日係最後一日番學~ 冇咩唔捨得~ 橫掂放假都見到d fd~ 不過下學期d成績就有d強差人意~.~ 祝大家放個開開心心既暑假~
唉~ 今日去左游水~ 冇游咁耐真係廢左好多好多~ 仲話考拯溺wo~ 下年可唔可以繼續係泳隊都成問題~ 唉~
今日做左好多野
一朝早去左睇羽毛球比賽
我果班輸左.....
但係係因為對手勁唔係我地廢
不過真係有好多勁人
冠軍果個簡直一個打兩個
我果班都有個乓乓波亞軍
完左之後去左何俊賢屋企一陣(真係一陣 轉頭就走左)
跟住番左學校作埋篇文
唉~
童軍個呀sir要我負責份童軍用黎招生份野.....
真係搵我黎搞~.~
今日篇野係長d.....
打得好辛苦嫁~
睇下la~
今日終於睇晒成套gumdum seed destiny(有d辛苦=.=")
係屋企無無聊聊咁過~
無咩特別野發生~
其待天日既比賽~
唉~ 今日做果個QEF小老師分享計劃~ 冇咩點講野~.~ 許桂倍真係好易發脾(有D驚講呢句野~.~) 放學果時都等到細雨D先走~ 點知行行下落大雨 成身濕晒~.~