今日成日係屋企.... 訓到11點半先起身=.= 食完野之後就睇電視.... 睇睇睇睇睇睇........ 係咁睇=.= 睇睇下仙劍~ 發覺有時幾好笑~ 不過始終劇情交代得唔夠
今日唔使番學..... 咁一起身緊係打機la~.~ 跟住就落左街一陣.... 跟住番屋企睇電視~ 我終於等到仙劍奇俠傳la~ 又有得睇姑姑d戲la^^
今日番到去果時下腹勁痛....... 痛足兩堂..... 中間果兩堂好似冇上咁..... 音樂堂係到捉棋 數學係到做份專題研集 上完ih就上去聽講座 跟住就番屋企lu~~
今日中文堂好好笑..... 胡sir成日都講人是非~.~ 跟住英文堂~ 發覺楊sir都幾好~ 楊sir成日講笑..... 其他堂都冇咩野~ 都係boring..............
今日冇默書..... 錯左3個....... 唉~ 算..... 放學個時勁大雨=.= 等到佢細左之就走la~ 出面果到變左個水塘.....