好耐有打過日記lu~ 差d連ac都唔記得~ 過左呢個禮拜就冇咁忙lu~ 唉~ 成日比李sir係到串=.= 不過唔緊要~.~ 我唔信果d人會勁過我地班童軍~.~ 今個禮拜去camp 下個禮拜比賽~ 好努力捱埋呢個禮拜
我好少會講唔開心呢三個字~ 但係我今日真係好唔開心~ 可能有人覺得我唔開心既原因有d無聊~ 我唔開心既原因係比人爆ac~ 係唔係有d無聊呢~ 比人爆完ac都唔想再玩~ 但我對住部機唔知做咩好.......................
呢排都冇日記~唉~今個禮拜仲要考試 仲要做份報告~ 仲慘過學校考試~
唉~ 話咁快七月過左lu~ 唉~ 呢個月咩都冇做過~ 掛住打機~ 功課果d咩都冇做 好~ 8月要做好晒d野~ 仲要練水~
睇完叛逆~ 我想知苖光宗會揀梅兒定雪兒~ 其待下一集~ 仲有睇完成套神鵰~ 勁好睇~ 不過講少左d野~ 我覺得金輪法王死得有d慘~