今日去左書展~ 一出門口就搭錯車~ 搞到賢要周圍走~.~ 買左一本返逆歲月 7仲未睇~ 跟住搭渡海小輪去左尖沙咀~ 行完之後就番屋企~
唔開心~冇心情~唔打
幾日冇打日記 因為呢幾日 日日都係咁過~ 打機 睇電視 食飯又打機~.~ 我係唔係係到虛度光陰~ 不過真係唔打機有咩做~.~
唉~ 暑假過左唔好耐~ 以經覺得好悶~.~ 都唔知點過呢個暑假~ 今日都成日係到訓~ 冇野做~
今日出去又打羽毛球 又打保齡球 又游水 累到我死~.~ 不過真係好好玩~ 成大班人係到玩水~ 第一次玩保齡球~ 何俊賢勁符碌~.~ 打一玩就全中~.~ 好彩我都唔係包尾果個啫~.~